Reteaua sociala Facebook a anuntat depasirea pragului de un milion de advertiseri activi care posteaza diverse anunturi, cele mai multe fiind publicate de companii mici care vor sa-si promoveze afacerea. Facebook a fost mult timp criticata pentru ca obtine prea putine venituri din publicitate, in ciuda bazei uriase de useri, insa ultimele rapoarte financiare au dovedit ca lucrurile se imbunatatesc.

Facebook a spus ca a depasit pragul de un milion de anuntatori care au avut activitate in ultimele 28 de zile. Cea mai mare parte este reprezentata de companii mici care au debutat pe Facebook creandu-si pagina gratuita si apoi au decis sa publice si anunturi platite.

Facebook are venituri trimestriale de circa 1,4-1,5 miliarde dolari si reclamele constituie principala sursa, cresterile fiind de peste 40% trimestrul trecut.

Facebook s-a listat la bursa in mai 2012 cu un pret al actiunilor ce a pornit de la 38 dolari, a urcat rapid la 45 dolari si a scazut apoi luni in sir, pana la sub 18 dolari. In prezent lucrurile s-au mai indreptat, actiunea depasind 24 dolari.

Studiile au aratat cu peste jumatate dintre useri au dat like paginilor unor companii, dovada fiind si faptul ca multinationalele au zeci de milioane de like-uri. dar si faptul ca sunt companii locale care au multe sute de mii de like-uri.