Samsung Electronics a cheltuit 20 de milioane de dolari pe publicitate la gala premiilor Oscar, dar ca imagine a castigat cel mai mult cu celebra fotografie selfie postata de actrita de stand-up comedy Ellen DeGeneres care a folosit un Samsung Galaxy alb. Telefoanele Samsung au aparut in mainile mai multor vedete, iar acel selfie nu a fost atat de spontan cum a parut, actrita fiind invatata sa foloseasca smartphone-ul Samsung in zilele dinaintea show-ului, scrie Wall Street Journal.

HotNews.roFoto: Hotnews

Sponsorii au platit sume uriase pentru spot-urile publicitare la gala Oscar-urilor, estimarile aratand ca a costat 1,8 milioane dolari o reclama de 30 de secunde. In aceste conditii se estimeaza ca Samsung a cheltuit 20 de milioane pe spot-uri, ceea ce e mult daca tinem cont ca intre 2009 si 2013 sud-coreenii au investit 24 milioane dolari in reclame la ceremonia Oscar-urilor.

Marea miza a fost insa product placement-ul, adica plasarea smartphone-urilor Samsung in mainile unor celebritati in timpul ceremoniei, stiut fiind ca fanii tin cont de ce terminale folosesc vedetele preferate pe care le considera cool.

Smartphone-ul Galaxy si phableta Note 3 au aparut de mai multe ori, celebra devenind fotografia tip selfie facuta cu un Samsung alb pe care DeGeneres l-a dat actorului Bradley Cooper care a facut poza ce a batut recordul de vizualizari pe Twitter.

Ellen DeGeneres a si postat pe Twitter fotografia, dar interesant e ca a folosit si un iPhone de-a lungul decernarii premiilor, nu doar smartphone-ul Samsung.

Surse citate de WSJ spun ca DeGeneres a fost invatata sa foloseasca terminalele Samsung si acel selfie nu a fost asadar o idee de moment, ci una bine gandita. Iar feed-back-ul a fost pe masura, fotografia fiind "re-tweetata" de trei milioane de ori in orele de dupa decernarea premiilor.

Iar acel selfie a fost bine primit: 23% din cei care au comentat au spus de bine, numai 8% au avut opinii negative, iar restul, neutre.

Samsung a avut de castigat la partea de imagine prin aparitia produselor in timpul galei si e posibil ca si la partea de vanzari sa se vada efectele.