Google marcheaza Ziua Pamantului printr-un logo special cu diferite animale

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 22 aprilie 2014, 9:22 Economie | IT

Logo Google de Ziua Pamantului
Foto: captura ecran
Google si-a modificat, marti, logoul pentru a sarbatori Ziua Pamantului, astfel ca toti cei care acceseaza motorul de cautare online pot citi mesajul "transmis" de diferite animale cu ocazia acestei zile, scrie Mediafax.

Astfel, pasarea colibri, gandacul de balegar, meduza, pestele-balon, cameleonul  sau macacul japonez ureaza o ¬Zi a Pamantului fericita!". La un simplu click pe prima imagine aparuta pe pagina de deschidere a Google se schimba logoul si apar diferite animale care transmit acelasi mesaj.

In fiecare an, pe 22 aprilie se sarbatoreste Ziua Pamantului/ Earth Day, instituita in Statele Unite ale Americii intr-o perioada in care a inceput sa se vorbeasca din ce in ce mai des despre mediul inconjurator.

Ziua Pamantului a fost proclamata de senatorul american Gaylord Nelson in anul 1970, cu scopul de a trezi interesul clasei politice fata de mediu, un subiect ignorat. Ziua Pamantului a fost celebrata in primul an de circa 20 de milioane de cetateni americani, mare parte dintre ei tineri si foarte tineri.

Dupa doua decenii, in anul 1990, peste 200 milioane de persoane din 141 de tari au transformat Ziua Pamantului intr-o manifestare de amploare in istoria omenirii, prin alaturarea lor in dorinta de a milita pentru un viitor mai bun al planetei.

In anul 2009, Organizatia Natiunilor Unite (ONU) a declarat ziua de 22 aprilie ca sarbatoare oficiala a planetei Pamant si expresie comuna a dorintei tuturor de a construi o societate stabila, pentru un viitor mai curat si mai verde.

Ziua Pamantului a avut un rol important in popularizarea problemelor de mediu. De altfel, a fost infiintata si o organizatie - Earth Day Organization, care are in prezent filiale in peste 192 de tari.

In prezent, aproximativ un miliard de oameni din toata lumea sarbatoresc Ziua Pamantului pe 22 aprilie, numeroase comunitati organizand chiar o saptamana intreaga de manifestari dedicate mediului inconjurator.

Google isi modifica ocazional logoul pentru a marca diferite evenimente speciale sau pentru a omagia personalitati ale culturii universale.













Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

975 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi