In prezent, un anunt din zece este publicat de pe smartphone si tableta pe Autovit.ro, iar compania estimeaza ca in cativa ani se va ajunge la o pondere de 30-40%. Aplicatiile mobile de Autovit.ro au in total peste 250.000 de descarcari, iar compania a lansat acum si aplicatia de Windows Mobile. Prezenta puternica pe segmentul "mobile" e parte a planului grupului media Naspers la nivel mondial.

Autovit.ro pe mobilFoto: autovit.ro

Statisticile companiei arata ca un anunt din zece este publicat pe Autovit.ro prin intermediul device-urilor mobile, iar procentul este in continua crestere.

Fiecare a treia vizita facuta pe Autovit.ro vine de pe un device mobil, o crestere fiind vizibila de la luna la luna. Site-ul de anunturi auto are aplicatii de Android si iOS si de acum este prezent si pe Windows Store. In total aplicatiile au peste 250.000 de descarcari si zilnic se adauga cateva mii.

Aplicatia pentru Android este pe locul 5 in Google Play la categoria Lifestyle free, iar pe App Store ocupa locul 1 in categoria business free. Compania a adaugat si noi sectiuni aplicatiei mobile, cum ar fi cea de stiri si de review.

Seful grupului media sud-african Naspers, din care face parte si Autovit.ro, anunta recent ca gigantul media se va reinventa pentru a deveni o companie predominant mobila.

"Vom fi mai mult un operator pe internet, fata de cum eram. Partea cea mai interesanta este sa ne ajustam astfel incat sa devenim predominant o companie mobila", a spus sefului grupului, Bob van Dijk, citat de Reuters.