Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), cel mai important eveniment "business to business", dedicat solutiilor digitale, mobile si software, care va avea loc la Romexpo Bucuresti in perioada 8 - 9 octombrie, va gazdui lansarea unei aplicatii special construite pentru facilitarea interactiunii intre cei peste 6.500 de participanti.

Internet & Mobile WorldFoto: Universum

Aplicatia se numeste MyCONNECTOR si este prima aplicatie din Romania care permite conectarea la nivel one-to-one, intre toti participantii la un eveniment. Datorita numeroaselor functionalitati pe care le detine, specialistii din domeniu considera MyCONNECTOR ca fiind exponenta noului val de aplicatii de networking, putand fi incadrata cu succes in top 10 aplicatii de acest tip, la nivel global.

Inovatia majora din spatele MyCONNECTOR consta in faptul ca, desi va fi lansata pentru prima data la IMWorld, ulterior, ea va permite utilizatorului, avand aceasta singura aplicatie instalata pe telefon sa o poata folosi la toate evenimentele din piata. Va scapa astfel de practica curenta in care pentru fiecare eveniment trebuia sa instaleze o noua aplicatie. Dintr-un singur punct de comanda, utilizatorul va gasi centralizat toate evenimentele la care a fost vreodata, la care vrea sa mearga in viitor, cu agenda, speakeri, prezentarile si inregistrarile video, alaturi de notitele pe care si le-a luat, lista participantilor, inclusiv toate mesajele schimbate cu acestia si, evident, isi va putea gestiona si inregistrarile de participare platita.

Mai mult decat atat, MyCONNECTOR permite utilizatorilor sa isi creioneze propria agenda, personalizata in functie de interesele pe care acestia si le stabilesc (generare de leaduri de vanzari, prezenta la diferite sesiuni, intalniri cu participanti sau expozanti). Totodata, aplicatia le ofera vizitatorilor posibilitatea de a-si stabili intalniri cu toti speakerii prezenti la eveniment si de a le oferi in timp real acestora feed-back referitor la sesiunile pe care acestia le sustin.

MyCONNECTOR are filtre de cautare care permit interactiunea intre vizitatori si expozanti, dar si intre membrii aceleiasi categorii (expozanti cu expozanti, vizitatori cu vizitatori). Totodata, existenta numeroaselor filtre ce pot fi activate permite un inalt grad de personalizare a aplicatiei pentru fiecare utilizator (in functie de domeniu, industrie, rol, oras, marimea companiei etc.) oferind astfel sansa participantilor de a putea interactiona exact cu persoanele care ii intereseaza cel mai mult, atat inainte, in timpul, cat si dupa eveniment.

Conceptul evenimentului din acest an: Digital Transformer

Universum Events, organizatorul IMWorld, este in cel de-al treilea an consecutiv in care organizeaza ceea ce a devenit cel mai important eveniment "business to business", dedicat solutiilor digitale, mobile si software. Pentru acest an, Internet & Mobile World a fost construit in jurul conceptului de <>. In esenta, este vorba despre concentrarea intregului eveniment pe acel profesionist care a inteles ca viitorul este digital si ca fiecare dintre noi are un rol crucial de jucat in transformarea digitala a companiilor noastre. In acest scop, intrucat Internet & Mobile World 2014 va aduce la un loc toti jucatorii relevanti din digitalul romanesc si publicul de business interesat de subiect, evenimentul este creionat in asa fel incat sa faciliteze intalnirile, schimburile de idei si sa provoce participantii si expozantii la cat mai multa creativitate.

Zona generala de netwoking si zona de speed networking

Pentru interactiuni cat mai usoare si generatoare de idei noi si inovative, organizatorii IMWorld vor amenaja doua zone de networking: zona principala si zona de speed networking. Concret, prima va fi special amenajata pentru facilitarea interactiunii intre participanti, intr-o atmosfera prietenoasa si este situata in mijlocul evenimentului, langa "Future Corner" (un loc unde participantii vor regasi noutati tehnologice de ultima ora). Mai departe, zona de speed networking reprezinta o modalitate inovativa de interactiune. Astfel, pentru fiecare dintre cele cinci zone de interes alese de participanti si anume: Business Software, Cloud, Digital Marketing&Social, E-commerce si Unified Communications, vor fi organizate sesiuni de <>, in spatii in care participantii au la dispozitie 5 minute pentru a descoperi alte persoane, a face schimb de carti de vizita si de a identifica noi oportunitati de afaceri. De asemenea, in cadrul IMWorld 2014, va exista si o zona exclusiva, dedicata oamenilor din top management, unde vor fi sustinute mai multe workshopuri. Si aici, procesul de networking este personalizat pentru a acoperi nevoile specifice ale participantilor, mediul va fi mai restrans, special amenajat sub forma de lounge, iar participantii se pot bucura inclusiv de servicii de catering.

Accesul la IMWorld se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi procurate online pana pe data de 7 octombrie 2014, accesand www.imworld.ro. La aceasta editie, exista trei tipuri de bilete ce pot fi achizitionate, fiecare avand asociat un set de beneficii: Networker ticket, Marketing Guru si Ultimate Digital Transformer ticket. Vestea buna este ca, pana pe 24 septembrie, mai pot fi achizitionate bilete la pret de Regular Registration, cu un discount de 25%.

Evenimentul este sustinut de Lenovo si Microsoft Romania in calitate de parteneri de scena si Xerox, Avangate, Soft Galaxy, Transart, Cloud Research Studio, GTS Telecom, White Image, Voxility in calitate de sponsori ai evenimentului. Partenerul creativ este Saatchi&Saatchi.

Partenerii media sunt: ADHUGGER, Agora, BlitzTv, Business24, Business Review, Cariere Online, Comunicatedepresa.ro, ComputerWorld, Comunicatii Mobile, Connect, DoingBusiness.ro, Gazduire.ro, Getica OOH, HotNews.ro, IQads.ro, IT Channel, ItTrends.ro, Kiss FM, Magazinul Progresiv, Market Watch, Media Trust, The Money Channel, Today Software Magazine, Wall-Street.ro si Ziare.com. Evenimentul este organizat de Universum Events. Mai multe informatii gasiti pe www.imworld.ro si pe www.universum.ro.