Microsoft cumpara cu 2,5 miliarde dolari compania suedeza care a creat jocul Minecraft

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 15 septembrie 2014, 17:02 Economie | IT

Microsoft a ajuns la o intelegere si va cumpara, cu 2,5 miliarde dolari, compania suedeza Mojang care a creat jocul video Minecraft ce pasioneaza zeci de milioane de oameni. Jocul video Minecraft s-a vandut in peste 54 de milioane de "exemplare" si permite jucatorilor sa creeze structuri cu "caramizi" tip Lego, sa exploreze harti si sa poarte batalii cu alti jucatori.

Compania suedeza Mojang s-a infiintat in 2009, are 40 de angajati si a obtinut venituri de 300 milioane dolari anul trecut si profit de 100 de milioane dolari.

Jocul este unul dintre cele mai populare pe App Store si Google Play si are versiuni pentru consolele Xbox One si PlayStation 4

Satya Nadella, seful Microsoft, spune ca Minecraft nu este un simplu joc, ci o platforma open world cu o comunitate activa. Microsoft spera sa castige useri pentru sistemul de operare Windows pe smartphone-uri si tablete.

Interesant este ca in trecut, fondatorul Mojang, Markus Persson, critica Microsoft si spune ca piata telefoanelor cu Windows este atat de mica, icnat nu merita sa dezvolti aplicatii pentru ea.

E de asteptat ca procesul de achizitie sa fie finalizat in acest an, insa unii fani Minecraft se tem ca preluarea va face ca jocul sa fie mai scump si vor aparea si probleme de copyright. Cei de la Mojang spun insa ca Microsoft este una dintre putinele companii care detine resursele necesare pentru a creste jocul si pe mai departe.


Citeste mai multe despre   










1766 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Minecraft$oft (Luni, 15 septembrie 2014, 18:13)

    Nyk1 [utilizator]

    Ce poate fi mai potrivit decât un joc autist pentru o companie autistă.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version