Microsoft va intra in cateva saptamani pe piata smartwatch-urilor, scrie Forbes, care citeaza surse apropiate proiectului. Bateria care va tine doua zile de utilizare va fi atuul ceasului inteligent, mai scrie Forbes. Samsung, Sony si Motorola sunt printre cele mai cunoscute companii care vand ceasuri cu sistem de operare, iar Apple il lanseaza la inceput de 2015.

Publicatia scrie ca terminalul este foarte aproape de lansare si ca s-ar putea sincroniza pentru folosire atat cu terminale cu Windows Phone, cat si cu Android si iOS, ceea ce ar mari semnificativ baza de clienti. In prezent exista doua mari categorii de smartwatch-uri: cele care functioneaza doar sincronizate cu un smartphone si cele care au 3G si accepta SIM.

Sursele mai spun ca marele avantaj al ceasului Microsoft va fi ca bateria ar putea tine doua zile de utilizare, ceea ce i-ar da un avantaj fata de modelele din piata care trebuie incarcate zilnic, fiindca ecranele color, chiar daca sunt mici, consuma bateria repede.

Autonomia este criteriul principal pentru o buna parte dintre cei care isi iau smartwatch, astfel ca unul cu durata mare ar fi din start avantajat. Microsoft ar putea utiliza la primul sau ceas si experienta in inginerie a diviziei Kinect, iar va functii, ceasul va masura pulsul utilizatorului.