Magazinul online evoMAG a inregistrat vanzari totale de doua milioane euro in cele trei zile ale campaniei de Black Friday, numarul de produse vandute fiind de peste 20.000. Magazinul online a avut anul trecut afaceri de 11,5 milioane euro si numarul de produse aflate la vanzare este de 120.000.

La evoMAG campania Black Friday a durat de vineri pana duminica, timp in care compania a primit 15.500 de comenzi pentru un numar de peste 20.000 de produse.

Traficul total pe site a fost cu 120% mai mare fata de 2013, iar joi peste 30.000 de useri noi si-au creat conturi evoMAG.

Compania spune ca valoarea totala a reducerilor acordate a fost de 900.000 euro, iar primul client care si-a ridicat un produs comandat de Black friday l-a ridicat vineri la ora 8.00 din showroom. evoMAG a inceput sa proceseze comenzile vineri la ora 1.00, iar curierii au inceput vineri la ora 9.00 preluarea comenzilor.

evoMAG a avut in oferta de Black friday si produse resigilate, acestea vanzandu-se in proportie de 77%.

evoMAG a avut afaceri de 11,5 milioane euro in 2013 si numarul mediu de vizitatori este de 30.000 zi.