eMAG lanseaza un brand propriu de haine si incaltaminte

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 31 martie 2015, 14:08 Economie | IT

Retailerul online eMAG a lansat oficial categoria de Fashion care cuprinde 14.000 de articole vestimentare si accesorii, compania anuntand si brandul propriu numit Release. In primul an de la lansare, eMAG isi propune sa onoreze pe categoria Fashion peste 150.000 de comenzi, in valoare totala de 7,5 milioane de euro.

In categoria Fashion se regasesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selectia de branduri, eMAG Fashion acopera toate tipurile de vestimentatie si accesorii, de la office si elegant, la casual si relaxat.
 
Odata cu introducerea categoriei Fashion, eMAG lanseaza si brandul propriu - RELEASE,  sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte. eMAG spune ca va incuraja si tinerii designeri romani sa contribuie la realizarea colectiilor RELEASE.

eMAG are in portofoliu numeroase categorii de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casa si gradina, carti, sport, auto si alimente.


Citeste mai multe despre   












VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

2494 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri