foodpanda, platforma globala de comenzi de mancare, a anuntat atragerea unei noi runde de investitii, in valoare de 100 milioane de dolari, sustinuta, in primul rand, de Goldman Sachs. Si finantatorii traditionali ai platformei, inclusiv Rocket Internet, au contribuit la fondurile acordate. foodpanda se vrea a fi un "eBay" al comenzilor de mancare, ea fiind un marketplace la care restaurantele se pot inscrie, cu conditia sa plateasca un comision si sa aiba posibilitatea de a livra la domiciliu.

foodpanda.ro este prezenta si in Romania, avand in prezent peste 400 de restaurante afiliate in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati, Craiova si Sibiu,

Alaturi de finantarea precedenta, in valoare de 110 milioane de dolari, acordata platformei in luna martie a acestui an, foodpanda a securizat, din momentul lansarii, in 2012, pana in prezent, investitii totale de peste 310 milioane de dolari. Dupa achizitia principalilor competitori din India, Mexic, Rusia, Brazilia, Europa de Est si Asia de Sud-Est, compania va folosi noile fonduri pentru extinderea activitatilor de livrare si imbunatatirea interactiunii cu consumatorii in toate cele 40 de tari in care este prezenta.

foodpanda, este activa in peste 40 de tari si este lider de piata pe "online food" in 32 de tari, printre care India si Rusia. Platforma este activa in 580 de orase din intreaga lume si are peste 60.000 de restaurante partenere.

In calitate de investitor, Goldman Sachs Investment Partners se va alatura si consiliului director al foodpanda.

foodpanda are sediul la Berlin si s-a infiintat in 2012. Intrarea pe piata romaneasca a avut loc in septembrie 2013.