Compania Facebook este în faza de testare a noii opțiuni de adăugare a tag-urilor pentru profilurile utilizatorilor, o caracteristică împrumutată de la platforma LinkedIn, scrie theverge.com.

HotNews.roFoto: Hotnews

Conform declarațiilor companiei Facebook, tag-urile sunt un instrument creativ care va permite utilizatorilor să adauge pe profilul lor, ori să sugereze pentru profilul prietenilor lor, cuvinte cheie care descriu interesele, profesia acestora, ori emoticoane ce caracterizează utilizatorii.

Ideea a fost rezultatul unui ”Hackathon” intern organizat de companie, în cadrul căruia dezvoltatorii au venit cu noi propuneri pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor pe platforma de socializare. Tag-urile oferă libertatea fiecărui utilizator de a își alege cuvintele ce îl descriu din lista de etichete folosite de restul de utilizatori, dar și posibilitatea de a propune noi descrieri, folosind chiar și emoticoane.

Noua caracteristică a platformei de socializare este testată, în prezent, în Noua Zeelandă, potrivit declarațiilor companiei, care nu a dat alte detalii despre data la care tag-urile vor putea fi folosite de toți utilizatorii Facebook. Însă, odată ce va fi accesibilă, noua opțiune va permite utilizatorilor să propună cuvinte cheie pentru profilul lor și al prietenilor, iar mecanismul va funcționa similar cu cel al cererii de prietenie și tag-urilor în fotografii: în urma acțiunii de propunere a unui tag va fi trimisă o notificare ce va permite acceptarea sau respingerea acestuia, în funcție de dorința utilizatorului.

Acțiunea de acceptare a unui tag va face eticheta vizibilă public, iar refuzul va șterge eticheta propusă. De asemenea, dacă nu este luată nicio acțiune, eticheta va rămâne pe o listă de așteptare ce este vizibilă numai pentru utilizatorii între care a avut loc sugestia de adăugare a unei etichete.

Cu această nouă caracteristică Facebook dorește să facă din ce în ce mai multe legături cu alte site-uri și să îmbunătățească experiența utilizatorilor săi, ușurându-le mecanismul de căutare a informațiilor ce sunt de interes pentru aceștia și formarea de noi legături în mediul online.