Trimestrul trecut s-au cumparat 18 milioane de dispozitive "purtabile" - Fitbit si Apple conduc topul bratarilor de fitness si ceasurilor inteligente

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 27 august 2015, 16:35 Economie | IT

Piata dispozitivelor purtabile
Foto: IDC
In trimestrul trecut, vanzarile de dispozitive "la purtator", asa-numitele "wearables" au depasit 18 milioane unitati, de trei ori mai mult decat in Q2 2014, arata cele mai noi date IDC. Fitbit si Apple au aproape jumatate dintr-o piata formata din doua segmente: ceasurile inteligente (mai scumpe si cu diverse caracteristici) si "bratarile" de fitness (ceva mai simple si mai ieftine). Interesant e ca Samsung este pe cinci, cu numai 600.000 de unitati.

Datele IDC arata ca trimestrul trecut s-au vandut 18,1 milioane de "wearables", fata de 5,6 milioane in Q2 2014. Fitbit si-a gasit 4,4 milioane clienti, Apple 3,6 milioane, iar Xiaomi, 3,1 milioane. In top 5 au mai intrat Garmin si Samsung.

Strategia Fitbit, de a-si marketa bratarile strict pentru cei care vor sa faca sport, s-a dovedit extrem de buna, in opozitie cu alte companii care au insistat pe faptul ca "purtabilele" pot fi un fel de mini-smartphone-uri.

Apple a fost sub Fitbit ca volum de dispozitive vandute, insa va trece pe primul loc in trimestrele viitoare. in plus, pretul mediu al unui ceas Apple este mult peste dispozitivele mai simple ale Fitbit.

Pe locul trei s-a situat Xiaomi care a livrat peste 3 milioane de bratari, atuul fiind legat de preturile extrem de mici care au convins cumparatorii chinezi. Pe locul patru s-a situat Garmin, care s-a prezentat in piata cu dispozitive gandite pentru cei care fac intens sporturi precum alergare, ciclism si inot).

Samsung a vandut 600.000 de dispozitive, cu 200.000 mai putine decat in Q2 2014, un minus fiind faptul ca multe dintre ceasuri nu sunt compatibile decat cu smartphone-uri ale companiei, fapt ce reduce publicul tinta.

Locurile sase si sapte au fost ocupate de Huawei si Jawbone.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

772 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi