​Facebook si-a anuntat rezultatele financiare, iar actiunile companiei au atins un maxim istoric de 107 dolari, dupa ce aproape toti indicatorii au fost peste asteptarile pietei. Facebook a afisat o cifra de afaceri record de 4,5 miliarde dolari, iar profitul s-a apropiat de 900 milioane dolari. A crescut extrem de mult popularitatea clipurilor video in retea, media zilnica fiind de 8 miliarde vizualizari. Facebook si-a marit cu 1.000 efectivele, avand 12.000 de angajati.

HotNews.roFoto: Hotnews

Facebook a depasit un miliard de useri unici/zi, in premiera, crestere de 17% fata de acum un an. Numarul celor care intra macar o data pe luna este de 1,55 miliarde, in timp ce Whatsapp are 900 de milioane de "unici" pe luna, Messenger are 700 de milioane, iar Instagram, 400 de milioane uiseri.

In septembrie au intrat zilnic pe Facebook de pe mobil 894 milioane de utilizatori, avans de 27% fata de acum un an. Numarul celor care intra de pe mobil macar o data pe luna a ajuns la 1,39 miliarde.

Veniturile au ajuns la 4,5 miliarde dolari in Q3 2015, din care 2,25 miliarde dolari au provenit din SUA si Canada si 1,1 miliarde, din Europa. Fata de trimestrul al treilea din 2014, veniturile au crescut puternic, cu 1,3 miliarde dolari. Profitul net a urcat de la 806 milioane dolari, la 896 milioane.

Cresterea numarului de utilizatori de pe mobil a ajutat mult veniturile companiei. Daca in Q3 2014 veniturile din publicitatea de pe dispozitivele mobile reprezentau 66% din veniturile totale din publicitate, acum s-a ajuns la 78%.

Facebook s-a aratat foarte multumita de cresterea numarului celor care urmaresc clipuri video in retea. Astfel, daca in aprilie erau in medie 4 miliarde de vizualizari pe zi, acum clipurile video sunt vizionate de 8 miliarde de ori pe zi, de catre 500 de milioane de useri.

Per total, veniturile Facebook au fost de peste 12 miliarde dolari in primele noua luni (fata de 8,6 miliarde in perioada similara din 2014), in timp ce profitul net a scazut cu 106 milioane dolari, spre 2,12 miliarde dolari.