Retailerul electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucatori din piata locala de profil, cu afaceri de peste 600 miioane lei anul trecut, va inchide toate magazinele fizice pentru a ramane cu operatiuni doar online, scrie Ziarul Financiar, citand surse din piata. HotNews a incercat sa ia legatura cu oficialii companiei, insa nu a primit niciun raspuns.

Site-ul DomoFoto: DOMO

Pe site-ul Domo este afisat cu litere uriase mesajul DAM TOT si sunt promise reduceri de pana la 90%. Totusi, HotNews.ro a sunat la mai multe magazine din tara insa a reiesit ca nu exista o strategie pentru Black Friday, nefiind comunicate in teritoriu planuri de la centru. Nici nu sunt planuri ca magazinele sa se deschida mai repede, in contextul in care concurenta electro-IT deschide la 6.00-7/00 de Black Friday, cu doua-trei ore mai devreme decat de obicei.

Domo avea mari probleme financiare de ceva timp, compania care gestiona magazinele era in in insolventa si au existat si articole de presa care vorbeau de diverse ilegalitati.

Domo a avut un declin rapid in ultimii trei ani si pentru multi oameni din piata este inexplicabil cum o companie care mergea foarte bine a ajuns atat de rau. Domo nu a fost niciodata un jucator puternic in comertul online, in mai multe editii de Black Friday site-ul "picand" mult timp.

Ziarul Financiar scrie ca o parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice si electrocasnice spun ca nu au fost platiti, motiv pentru care nu mai livreaza marfa companiei care are deja probleme financiare de mai multi ani.

"Domo si-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiaᅡre si nu isi mai platea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au faᅡcut plati pentru o vreme, pentru ca apoi sa apara si aici probleᅡme. Noi nu mai livram marfa", spune un furnizor al companiei, citat de ZF.