Board-ul Yahoo! se intalneste miercuri pentru a discuta viitorul companiei condusa in ultimii trei ani de Marissa Mayer care a promis ca va revitaliza compania, insa nu a reusit. Wall Street Journal noteaza ca solutia radicala ar fi vanzarea business-ului de baza: activitatile legate de web. Actiunile companiei au scazut cu 33% in acest an, iar veniturile sunt prognozate a scadea cu 8%.

Sediul Yahoo din SunnyvaleFoto: Yahoo!

Cativa investitori sunt nemultumiti de evolutia Yahoo! si mai ales de faptul ca venirea Marissei Mayer nu a adus imbunatatiri, desi aceasta a incercat o schimbare, orientand compania catre terminalele mobile. Investitorii sunt nerabdatori si vor masuri drastice.

Yahoo! era extrem de populara acum zece ani, insa de atunci lucrurile s-au depreciat enorm. Yahoo! Mail nu mai este cea ma folosita aplicatie de gen din lume, iar recentele update-uri mai mult au suparat userii. Nici Messenger nu mai este populara, din cauza problemelor de utilizare si a succesului aplicatiei de mesagerie instant a Facebook.

Sursele spun ca solutia radicala ar fi vinderea business-ului de web, dar si iesirea din actionariatul gigantului chinez Alibaba, miscare prin care Yahoo! ar putea obtine 30 miliarde dolari.

Business-ul de internet este evaluat la aproape doua miliarde dolari.