Yahoo! modernizeaza batranul Messenger, sperand sa mai recupereze din uriasul teren pierdut

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2015, 14:34 Economie | IT

Yahoo Messenger
Foto: Hotnews
Yahoo! Messenger era cea mai la moda aplicatie de "chat" si in anii de dupa lansarea sa, in 1998, ajunsese la sute de milioane de utilizatori. Insa Messenger a pierdut teren si acum cei mai multi stau pe Facebook, Whatsapp sau Snapchat. Yahoo! vrea sa revina si a lansat o noua versiune de Messenger pentru PC si mobile si promite cateva noutati: mesajele trimise pot fi retrase si va exista o colectie de GIF-uri.

Yahoo! spera ca noul Messenger poate readuce ceva din gloria pierduta de Yahoo! intr-un segment pe care il domina autoritar.

Compania a lansat acum o noua versiune disponibila pe PC, din aplicatia de e-mail, dar si in magazinele de aplicatii Apple si Google.

Yahoo! spune ca vrea sa reia legatura cu piata, admitand ca a neglijat Messenger in ultimii ani. Numarul de useri ai "mess-ului" nu a scazut doar fiindca au aparut concurenti puternici, ci si fiindca aplicatia Yahoo! a avut probleme. Uneori era imposibil sa te conectezi de pe PC, iar aplicatia de mobil nu a fost niciodata un succes, insa numarul de useri este mare, pe Android numarul descarcarilor fiind de peste 50 milioane.

Pe noul Messenger pot fi oricand retrase mesajele trimise cuiva, ceea ce ii salveaza pe cei care spun vorbe "grele" la nervi sau la betie.

Aplicatia promite sa faciliteze trimiterea rapida a catorva sute de poze, datorita unei tehnologii pe care Yahoo! a adoptat-o dupa ce a preluat un startup numit Cooliris. Mai intai sunt trimise extrem de rapid pozele la o rezolutie mica si apoi sunt inlocuite aceste poze cu versiuni de rezolutie mai mare.

In noua aplicatie puteti da Like unor mesaje sau puteti adauga GIF-uri in loc de emoticonuri, existand in aplicatie o colectie "aproape nelimitata" de GIF-uri din Tumblr.

Interesant este ca lansarea vine dupa ce s-a anuntat pe surse ca Yahoo! discuta foarte serios despre viitorul sau si ar putea chiar sa vanda business-ul de internet ce cuprinde si Messenger.

Insa, realist vorbind, e tare greu de crezut ca Yahoo! Messenger ar putea sa redevina un succes pe o piata cu multe aplicatii de chat tot mai moderne.


Citeste mai multe despre   











[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

7820 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Nu dati upgrade! (Vineri, 4 decembrie 2015, 14:42)

    hopshio [utilizator]

    Nu dati upgrade... veti pierde lista de contacte. Cititi reviewurile din googleplay. Nu mai vedeti cine e online si nici nu mai aveti asa de multe optiuni in settings. O prostie noul upgrade.
  • +2 (2 voturi)    
    Clar (Vineri, 4 decembrie 2015, 14:46)

    muciflenduri [utilizator]

    Page not found
    Go back to messenger.yahoo.com

    Daca monstruozitatea de acolo este noua lor versiune, trebuie sa cheme si un sobor de preoti.
  • 0 (2 voturi)    
    Noua versiune pentru PC? (Vineri, 4 decembrie 2015, 16:19)

    sile [anonim]

    Mie mi se pare ca e doar o aplicatie web. Si proasta pe deasupra, ca nu arata lista de contacte. Pare ca se asteapta sa scrii de mana numele celui cu care vrei sa vorbesti.
  • 0 (0 voturi)    
    messenger nou (Vineri, 11 decembrie 2015, 19:28)

    dan. [anonim]

    o aiureala mai mare ca asta nu s-a vazut ...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version