Instagram va livra continut in fluxul de stiri bazate pe algoritmi avansati, care va aduce in fata fotografiile cu multe interactiuni si de la conturi relevante pentru utilizatori, bazandu-se pe interactiunile precedente ale utilizatorului, informeaza Go4it, ciat de Mediafax. Desi Facebook a trecut prin multe schimbari de-a lungul anilor, Instagram a ramas in mare parte neatins la nivel de functionalitate de baza.

Compania mama a retelei de socializare cu fotografii este de parere, insa, ca este destul loc pentru imbunatatiri, anuntand schimbari majore in modul in care continutul este afisat. Conform statisticilor interne, Facebook sustine ca 70% din continutul publicat pe Instagram nu este vazut de utilizatori. Motivul pentru care acest lucru se intampla este modul in care cotinutul este livrat, articolele noi fiind afisate la inceput, iar cele mai vechi la final.

Conform Go4it, algoritmul nou care va trona peste fluxul de stiri va incerca sa scoata la iveala articolele mai interesante sau relevante pentru utilizator, folosind interactiunile precedente si nivelul de atentie pe care acestea le primesc din partea altor utilizatori. Pentru inceput, Instagram va pastra toate articolele publicate in News Feed, insa le va organiza intr-o ordine care ar trebui sa duca la mai multe interactiuni.

In timp insa, anumite fotografii care nu primesc atentie ar putea sa nu fie afisate deloc in fluxurile de stiri ale altor utilizatori. Fanii deja nu par sa fie fericiti, deoarece Instagram era unul dintre putinele locuri din social media in care mai puteai primi continut in timp real. Odata cu schimbarea aceasta, Instagram devine un soi de Facebook pentru fotografii, unde cei populari vor primi mai multa atentie.

Paginile de Instagram ale brand-urilor ar putea fi de asemenea afectate in cazul in care articolele lor nu primesc o atentie deosebita si sunt ingropate sub alte articole mai populare, precizeaza Go4it.