Seful magazinului online CEL.ro a declarat ca strategia companiei pentru acest an era de a-si accelera dezvoltarea afacerii atat prin largirea portofoliului de produse, cat si prin preluarea magazinelor online concurente, dar din cauza lipsei de capital necesar firma a renuntat la acest plan si se afla acum in cautarea unui investitor.

cel.roFoto:

​“Din pacate lipsa de capital ne-a fortat sa nu punem in practica tot ce ne-am propus si sa ne multumim doar cu acest 40% (procent de crestere al vanzarilor pentru primul trimestru din acest an). Vom incepe cautarea in mod activ a unui investitor care sa ne poata ajuta in maximizarea potentialului CEL.ro si al pietei”, spune Tiberiu Pop, CEO si actionar al firmei.

Magazinul online CEL.ro este administrat de compania Corsar Online, firma cu actionara integral romanesc. Retailerul a a inregistrat in anul trecut vanzari de 40 milioane de euro, potrivit datelor companiei. Totodata, reprezentantii companiei au anuntat o crestere cu 40% a vanzarilor in primul trimestru din acest an, fata de aceeasi perioada din 2015.

Referitor la categoriile de produse, comparativ cu 2015 categoria de telefoane si televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele si produsele de ingrijire personala cu 50%, iar vanzarile de gadgeturi s-au triplat. Nu acelasi lucru se relateaza si despre tablete. Aceasta categorie de produse a inregistrat o scadere de aproximativ 30% in vanzari ceea ce indica faptul ca preferintele utilizatorilor in materie de dispozitive mobile se restrang tot mai mult in jurul smartphone-urilor si gadgeturilor.

Aproximativ 25% din vanzarile acestui trimestru au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete si telefoane mobile) si 75% de pe desktop, acesta din urma fiind in continuare principalul device de pe care consumatorii decid sa incheie tranzactia, chiar daca un numar destul de mare folosesc mobilul in procesul de documentare din preachizitie.