Google interzice publicitatea pentru credite salariale cu dobanzi uriase si perioade de rambursare foarte scurte

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 12 mai 2016, 11:33 Economie | IT

google
Foto: pixabay.com
Gigantul american al internetului Google a decis miercuri sa interzica pe motorul sau de cautare publicitatea pentru anumite tipuri de credite ale caror conditii de rambursare sunt considerate abuzive si risca sa supraindatoreze clientii, scrie AFP.

Incepand 13 iulie, "interzicem publicitatea pentru creditele salariale si o serie de produse conexe in sistemele noastre publicitare", a anuntat Google, pe unul dintre blogurile sale oficiale.

Aceste credite, acordate in general pe termene foarte scurte si cu dobanzi uriasi, consta in furnizarea de cash pe care clientul se obliga sa il ramburseze in ziua in care primeste salariul. Cand sunt contractate online, se acorda automat posibilitatea tragerii banilor din contul bancar al clientului in ziua specificata.

"Nu vom mai autoriza publicitatea pentru credite a caror rambursare trebuie facuta in urmatoarele 60 de zile de la acordare. In Statele Unite, interzicem de asemenea publicitatea pentru credite a caror dobanda anuala este de 36% sau mai mult", a precizat Google.

"Aceasta schimbare este facuta pentru a proteja utilizatorii nostri de produse financiare inselatoare sau nocive si nu va afecta societatile care propun credite imobiliare, auto, pentru studenti, comerciale" sau pentru linii de credit de genul cardurilor de credit, a explicat gigantul internet.

In cazul in care un internaut efectueaza o cautare specifica pe Google Search pentru un astfel de credit, societatile care il furnizeaza vor fi afisate in lista de rezultate. In schimb, daca cineva cauta spre exemplu "bani pentru a cumpara de mancare", nu vor mai aparea astfel de rezultate platite deasupra listei de rezultate.













Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

2317 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    bravo Google (Joi, 12 mai 2016, 12:00)

    stefan2008 [utilizator]

    se vede ca-i companie americana... nu trebuie statul sa-i zica ce sa faca.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version