Cine este Line, compania care in cateva zile devine subiectul celei mai importante listari din tehnologie din 2016

de Stefan Popovici     HotNews.ro
Luni, 11 iulie 2016, 12:10 Economie | IT

Line - pagina principala
Foto: Line
​In aceasta saptamana o companie foarte putin cunoscuta va face istorie. Line are peste 210 milioane de utilizatori si este a saptea cea mai mare aplicatie de mesagerie din lume. In urmatoarele zile compania se va lista atat la Tokyo, cat si la New York, si vrea sa stranga 1,3 miliarde dolari din IPO. In aceste luni au fost extrem de putine listari in domeniul IT, astfel ca intrarea Line pe bursa este evenimentul anului, investitorii fiind extrem de interesati de reteaua sociala.

Line este o companie japoneza al carui principal actionar este un portal sud-coreean de internet numit Naver Corp. Compania are 218 milioane de useri, dintre care doua treimi sunt in patru piete asiatice: Japonia, Indonezia, Thailanda si Taiwan.

Line a fost lansata in 2011 imediat dupa tsunami-ul care a afectat Japonia. In primele zile comunicatiile au fost grav perturbate, iar Line s-a dovedit extrem de utila pentru ca oamenii sa tina legatura. Si dupa ce lucrurile au revenit la normal Line si-a continuat cresterea, in prezent compania ajungand la venituri anuale de un miliard de dolari, obtinute mai ales din jocuri video, "emojii" si stickere electronice.

Line vrea sa obtina 1,3 miliarde dolari din listarile de la New York (14 iulie) si Tokyo (15 iulie), pretul unei actiuni fiind stabilit la limita maxima (33 dolari). Capitalizarea de piata a Line este de 6,9 miliarde dolari si investitorii sunt interesati fiindca in ultimele luni au lipsit listarile importante in IT.

Ca si in cazul Twitter, investitorii se vor intreba cum va reusi Line sa-si creasca puternic numarul de useri si cum isi va putea extinde activitatile in alte tari din Asia.

Compania a obtinut venituri de un miliard de dolari anul trecut, insa nu a fost profitabila, Line obtine din Japonia 90% din venituri si in total 69% din venituri sunt obtinute din jocuri.

Surse: Reuters, Wall Street Journal


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

4501 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Cine sau ce? (Marţi, 12 iulie 2016, 17:25)

    rcaon.ro [utilizator]

    Cum adica cine este Line?

    Este Line o persoana? NU. Atunci intrebarea este "Ce este Line?"


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri