Utilizatorii de WhatsApp vor primi mesaje publicitare de la companii

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 25 august 2016, 22:35 Economie | IT

Logo WhatsApp
Foto: Hotnews
​WhatsApp, aplicatia de mesagerie instant cumparata de Facebook in 2014 pentru aproape 20 miliarde dolari va da catre Facebook numerele de telefon ale utilizatorilor si va permite companiilor sa le trimita mesaje acestora, arata cele mai noi modificari in politica de functionare a WhatsApp. Aplicatia va trebui sa aiba grija cum gestioneaza schimbarile, fiindca daca utilizatorii vor ptimi prea multe mesaje publicitare nesolicitate, se vor supara.

WhatsApp va furniza Facebook numerele de telefon ale utilizatorilor, Facebook urmand sa le foloseasca pentru a livra sugestii mai relevante de prieteni, dar si mesaje publicitare.

WhatsApp spune ca, furnizand numerele de telefon catre Facebook, va putea lupta impotriva spam-ului si abuzului. In plus, avand datele de la WhatsApp, Facebook ii va putea detecta pe cei care au facut schimb de numere de telefon, insa nu sunt prieteni pe retea.

Ca exemple de mesaje pe care userii le pot primi de la companii ar fi de la banca, in caz ca s-a petrecut o tranzactie dubioasa, sau de la linia aeriana, daca zborul decoleaza cu intarziere sau este anulat. Utilizatorii vor primi insa si mesaje de marketing, compania spunand insa ca vrea sa fie vorba de unele de interes, nu de spam.

Reteaua de mesagerie a promis in momentul preluarii ca va ramane total independenta fata de Facebook si anuntul de acum contrazice intr-o anumita masura promisiunile de atunci.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
3974 vizualizari
  • +13 (13 voturi)    
    no bine (Joi, 25 august 2016, 22:48)

    AnderT [utilizator]

    daca este asa renunt la acest serviciu, in ciuda faptului ca am platit in avans pentru cinci ani exact pentru ca nu vreau rahaturile de advertise ma vad cu fundul gol in piata... pai atunci le zic ciao... nu inghit fb-ul din primele zile...
  • +15 (15 voturi)    
    asa o sa decid (Joi, 25 august 2016, 22:51)

    MoemBius [utilizator]

    sa nu mai folosesc aplicatia
    :)
    simplu ca buna....ziua
  • +12 (12 voturi)    
    mda... (Joi, 25 august 2016, 23:13)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    la prima reclama, am sters aplicatia...

    cate modalitati de messaging sunt acum, ma lipsesc de ea imediat.
  • +6 (10 voturi)    
    Telegram (Joi, 25 august 2016, 23:24)

    drummer [utilizator]

    Un înlocuitor excelent...telegram
  • -1 (3 voturi)    
    Este normal, este un business! (Vineri, 26 august 2016, 10:01)

    Miky60 [utilizator]

    Este normal sa incerce sa monetizeze cat de mult posibil, doar este un business si trebuie sa faca bani. Doar indoctrinatii ciumei rosii pesede si ai Latrinei 3 pro-ruse vor ca in comunism, totul gratis. La munca, nu la antins mana, ca sa citez din cineva!
  • 0 (0 voturi)    
    nu e chiar asa (Vineri, 26 august 2016, 20:47)

    AndyTopala [anonim]

    e simplu: cand o sa va anunte whatsapp ca se schimba termenii si conditiile pur si simplu debifati casuta din dreptul "whatsapp will send your phone number information to facebook."
    atat de simplu este ;)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri