Depanero: Smartphone-urile si tabletele ajung cel mai des in service. Care sunt cele mai frecvente probleme

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Miercuri, 28 septembrie 2016, 19:01 Economie | IT

Reparatii_service Depanero
Foto: Hotnews
"Trendurile din consum se pot observa si in service. Daca acum pe val sunt telefoanele si tabletele, acestea sunt cele mai multe si in service, urmate de laptopuri, televizoare", spune Adrian Antohi, director general Depanero. Circa 25% din totalul produselor reparate in acest service sunt din zona gadgeturilor.

Problemele cel mai des intalnite la aceasta categorie de produse tin de urmatoarele componente: placi de baza, display-uri. "Dar mai sunt si alt gen de reparatii, se mai schimba un microfon, se mai schimba o casca. Este greu sa estimam un cost mediu al acestor reparatii (Pentru categoria de produs aflate in garantie, in mare parte, reparatiile nu presupun costuri), diversitatea este foarte mare. Dar acel cost trebuie sa fie la maxium jumatate din valoarea produsului, pentru ca altfel nimeni nu este dispus sa mai plateasca reparatia", mai spune Adrian Antohi.

Circa 30.000 de produse intra lunar in service la Depanero, iar 25% dintre acestea sunt din categoria telefoanelor mobile si a tabletelor. Totodata, sub 15% din totalul acestor produse sunt electronice si electrocasnice in afara perioadei de garantie.

"Din pacate aici nici producatorii nu ne ajuta pentru ca sunt situatii in care piesele sunt prohibitive ca pret, spre exemplu, de cele mai multe ori display-ul nu se poate repara si, daca acesta costa cam cat trei sferturi din telefon, nu cred ca mai vrei sa-l schimbi", mai spune seful Depanero.

In ceea ce priveste zona de electrocasnice mari - frigidere, masini de spalat, aragazuri - pentru acestea reparatiile se fac in aproape 99% din cazuri la domiciliul clientilor.

Compania romaneasca furnizoare de servicii de reparatii in domeniul electro-IT, Depanero, este prezenta pe piata locala, sub acest brand, din 2014. Inainte a operat ca departament intern de service pentru retailerul online eMAG, iar din 2011 pana in urma cu doi ani firma a functionat sub numele Servskills.

Depanero estimeaza pentru anul fiscal 2017 o cifra de afaceri de 8,1 milioane euro, in crestere cu 59 de procente fata de anul trecut. De asemenea, reprezentantul companiei a anuntat ca acesta va fi primul an in care firma va trece pe profit, dupa doi ani consecutivi de pierderi. Cresterea veniturilor este influentata in special de zona de servicii, unde mai activeaza compania (instalari si mentenanta), mai exact servicii pentru companii (B2B).

Depanero are in prezent 300 de angajati, dintre care 50 de tehnicieni de teren si peste 100 de tehnicieni care lucreaza in sediul central din Bucuresti. Reprezentantii companiei spun ca una dintre principalele probleme cu care se confrunta este lipsa specialistilor in industrie, mai ales a tehnicienilor care sa stie sa repare electrocasnice mari.

Piata furnizorilor de servicii de reparatii se imparte intre companiile mari si micii depanatori locali, care detin circa jumatate din intreaga piata.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
3216 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri