Conflict deschis intre muzicieni si YouTube

de Antonia Jeflea     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:23 Economie | IT

Logo Youtube
Foto: Wikipedia
Odata cu disparitia treptata a castigurilor provenite din vanzarea CD-urilor, industria muzicala si-a pus sperantele pentru viitor in aplicatiile de redare online a cantecelor, noteaza The Washington Post.

Numele companiei care detine astazi majoritatea cantecelor redate online, cu un procentaj de 25%, mult mai mare decat al concurentei, nu este insa al niciunei companii specializate in acest domeniu (Spotify, Amazon, Apple, Pandora), ci YouTube, site-ul cunoscut in special pentru videourile virale. 

In momentul de fata, YouTube duce o lupta cu producatorii de muzica din cauza pretului platit pentru a le difuza piesele. Casele de productie acuza YouTube pentru utilizarea unei portite legale cu ajutorul careia platesc mai putin decat orice alta companie pentru a difuza cantece.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

4780 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Pai atunci (Duminică, 16 iulie 2017, 4:17)

    Porcurorul General [utilizator]

    Producatorii sa boicoteze Youtube. Ahhhhhh, dar ei vor in acelasi timp si clienti....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi