Care sunt costurile minime pentru realizarea unui magazin online si ce trebuie sa stii pentru a rezista intr-o piata inca nesigura

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Luni, 18 septembrie 2017, 10:37 Economie | IT

Radu Vilceanu, ContentSpeed
Foto: StartupCafe
Comertul online in Romania reprezinta abia 3% din comertul traditional - mult sub nivelul pitelor din jur. De ce sunt inca foarte multe firme care nu sunt prezente in online si unde gresesc adesea cei care vor sa faca o astfel de afacere? Sunt cateva dintre intrebarile la care am incercat sa raspundem impreuna cu Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed, platforma de "inchiriere" de spatii pentru magazinele online.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro


Citeste mai multe despre   












VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

1080 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri