Facebook a deschis un nou sediu la Londra si va angaja inca 800 de oameni

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 4 decembrie 2017, 13:04 Economie | IT

Intr-un sediu Facebook
Foto: Facebook
​Facebook a inaugurat la Londra un nou sediu de sapte etaje unde urmeaza a fi angajati 800 de oameni pana la final de 2018, ceea ce va face ca Londra sa devina cel mai mare hub de inginerie din afara SUA pentru uriasa retea sociala. Facebook va ajunge sa aiba 2.300 de angajati in Regatul Unit si, in timp ce alte companii anunta relocari de operatiuni din cauza Brexit-ului, compania condusa de Mark Zuckerberg spune ca este "mai hotarata ca niciodata", in legatura cu viitorul sau in UK.

Noul sediu se afla in Rathbone Place, langa Oxford Circus, si a fost gandit de renumitul arhitect Frank Gehry, celebru pentru Guggenheim Museum din Bilbao.

Facebook anuntase in 2016 ca ca angaja inca 500 de oameni cand va deschide noul sediu, dar acum a ridicat numarul de 800, motivand ca este incantata de mediul de businesss si de excelenta in tehnologie din Regatul Unit.

Per total, Facebook are acum 1.300 de angajati in Regatul Unit si va ajunge la 2.300, iar jumatate dintre cei care vor fi angajati la noul sediu vor fi in domeniile inginerie si inovare. Tot in noul sediu vor lucra si oameni pe marketing si pe vanzari, dar va exista si un incubator pentru startup-uri unde fondatorii companiilor vor putea participa la cursuri de pregatire de trei luni.

Gigantii americani din tehnologie au anuntat planuri mari pentru Regatul Unit. De exemplu efectivele Amazon vor ajunge la 24.000, iar Google va angaja 3.000 de oameni. Controversele in leagtura cu taxele mici platite aici de gigantii IT nu lipsesc nici in UK, Facebook platind anul trecut taxe pe profit de 5,1 milioane lire, la venituri de 842 milioane lire.

Surse: BBC, Financial Times


Citeste mai multe despre   












Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

1006 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Si Google (Luni, 4 decembrie 2017, 13:26)

    Kosmos [utilizator]

    Si-a mutat Head Office-ul la Londra si nu este o conspiratie
  • 0 (0 voturi)    
    Hai sa va spun de ce (Luni, 4 decembrie 2017, 14:34)

    holinessdani [utilizator]

    Motivul sunt taxele, sau mai bine zis lipsa acestora.
    UK e un fel de paradis fiscal pentru marile companii asazise "tehnologice".
    Google de exemplu n-a platit nimic vreme de multi ani iar cand ziarele au descoperit si au facut public acest lucru cei de la Google au zis: hai ca va dam vreo 100 de milioane bai fomistilor. Atentie, fara ca statul sa le ceara vreun ban sau macar sa faca vreo estimare a taxelor care ar trebui platite de Google. Pe urma subiectul a cazut in uitare si nici nu se mai stie daca pana la urma Google a platit ceva sau nu.
    Chiar si Fasbuk care zice ca a platit 5 milioane, dar la venituri de aproape un miliard e chiar ridicol.
    Apoi va aduceti aminte de Aipal care a fost condamnat de UE sa plateasca taxe in Irlanda si aia nici nu vor sa auda?
    Pentru toti "rezistentii" de la noi: toate astea se cheama coruptie si frauda, si da ne afeacteaza direct si pe noi romanii chiar daca vi se pare ca UK e departe.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri