Grupul Flamingo a raportat vanzari totale in valoare de peste 170 milioane lei in primele trei luni ale lui 2008, comparativ cu aproximativ 121 milioane lei, valoare inregistrata in primul trimestru din 2007. a anuntat compania.

Categoriile de produse care au inregistrat cea mai mare crestere a vanzarilor in primele trei luni din 2008 sunt notebook-urile, cu un avans de 460%, comparativ cu primul trimestru al lui 2007, televizoarele LCD, 250% si televizoarele tip plasma, 190%.

Cresterea valorii cifrei de afaceri s-a reflectat in indicatori precum EBITDA (care a inregistrat o crestere cu 5,6 milioane lei, in comparatie cu primul trimestru 2007) si rezultatul net (o valoare cu 7,2 milioane lei peste valoarea inregistrata in 2007).

La finalul primului trimestru din 2008, rețeaua de magazine operate de catre retailer a atins un numar total de 118 unitați, cu o suprafața neta de vanzare de 52.400 mp și 970 de angajați.

La finalul lunii aprilie, Flamingo International a anunțat rezultatele financiare consolidate aferente anului 2007, acestea indicand o crestere de 14,2% a cifrei de afaceri in 2007 comparativ cu anul precedent, pana la valoarea de peste 585 milioane lei si un profit net in valoare de 2,8 milioane lei, cu peste un milion lei mai mult decat estimase initial.

In ceea ce priveste evolutia pietei locale de retail de produse electronice, electrocasnice si IT&C, datele sunt, deocamdata, limitate, insa reprezentantii Flamingo International apreciaza ca aceasta a inregistrat o crestere de aproximativ 15% in primul trimestru al anului 2008, comparativ cu perioada similara a lui 2007.