Yahoo! planuieste o reorganizare masiva pentru a-si centraliza diviziile de mail, cautare pe internet si homepage, intr-o organizatie globala de produs, scrie The Wall Street Journal, citand surse apropiate proiectului.

Sursa spune ca presedintele Yahoo!, Sue Decker, este in spatele proiectului care-si propune imbunatatirea coordonarii intre grupele de vanzari si de produs.

Miscarea vine pe fondul refuzului esuarii discutiilor cu Microsoft, dar si in conditiile incheierii unui acord cu Google, in incercarea Yahoo! de a convinge investitorii ca-si va imbunatati substantial afacerile.

In plus, o serie de directori parasesc compania. Vish Makhijani, seful diviziei web search si Brad Garlinghouse, care a supervizat dezvoltarea unor servicii precum e-mail si mesageria instant, pleaca in curand, conform blogului de tehnologie TechCrunch. Yahoo! a anuntat recent ca si Jeff Weiner, vicepresedinte executiv la divizia de retelistica, a plecat la o societate de capital.

Nu se stie daca reorganizarea are vreo legatura cu aceste plecari.

Compania a anuntat recent ca lanseaza doua noi domenii de mail, ymail.com si rocketmail.com pentru ca oamenii care doresc ca adresa de mail sa le contina numele, sa aiba de unde alege. Cu circa 260 de milioane de utilizatori, mail-urile care se termina in yahoo.com, nu prea lasa multe posibilitati celor care vor o adresa de mail care sa le contina numele.