Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata locala, a raportat o cifra de afaceri de peste 340 milioane de lei in prima parte a anului, in crestere cu 54% fata de aceeasi perioada din 2007.

Valoarea inregistrata in primele sase luni ale acestui an a atins un avans de 20% fata de cifra bugetata de catre retailer, pe fondul evolutiei pozitive a activitatilor de distributie, care au crescut cu aproximativ 75% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

„Cresterea cifrei de afaceri Flamingo International intr-un ritm considerabil superior fata de ritmul de dezvoltare al pietei se datoreaza cresterii puterii de cumparare, disponibilitații clientilor noștri de a investi mai mult in achizitionarea produselor electronice, electrocasnice si IT&C, precum si tendintei generale de inlocuire a produselor vechi si achizitia produselor mai performante din punct de vedere al tehnologiei", crede Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Grupul Flamingo a inregistrat in primul semestru al acestui an valori triple pe segmentul de LCD-uri si aparate de aer conditionat comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007, si vanzari de cinci ori mai mari pe segmentul de notebook-uri.

De asemenea, in primele sase luni ale anului 2008, retailerul s-a concentrat asupra cresterii afacerilor derulate la nivel local deschizand cinci magazine, dintre care trei unitati Flanco World, totalizand un numar de 111 magazine, o suprafata de vanzare de 53,200 mp, si un numar de 1,030 de angajati.

In al doilea semestru, Flamingo International va continua procesul de extindere a retelei de magazine cu suprafata mare de vanzare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa deschida alte 10 unitati noi.