Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii a vizitat sediul Google din Londra, s-a intalnit cu angajatii companiei, a "urcat" filme pe YouTube, iar Google a decis sa puna profilul reginei si o coroana pe logo-ul sau de pe pagina britanica, noteaza Associated Press.

Regina are propriul site si este prezenta pe YouTube din decembrie anul trecut prin Royal Channel unde sunt prezente 54 de clipuri video, de la discursul din Craciunul lui 1957, pana la un filmulet despre o zi din viata printului Charles. Joi, in vizita la Google a pus pe YouTube un film de arhiva despre o receptie acordata in 1969 in cinstea sportivilor care au participat la Jocurile Olimpice.

Regina Elisabeta, insotita de printul Philip, a asistat la demonstratii ale tehnologiilor Google si au facut cunostinta cu elevii care au castigat un concurs organizat de Google pe tema micilor desene pe care compania le insereaza adesea in logo-ul sau.

In cinstea reginei, Google a inserat profilul acesteia si o coroana pe logo-ul de pe pagina britanica.