Traficul pe internet a crescut cu 33% in timpul inmormantarii lui Michael Jackson

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 8 iulie 2009, 12:35 Economie | IT

Traficul pe internet a fost cu cel putin 19% mai mare decat in mod normal marti, in timpul inmormantarii lui Michael jackson, iar in unele momente a ajuns sa fie cu pana la 33% peste normal, conform firmei de monitorizare a traficului pe net Akamai Technologies, citata de CNN. De data aceasta internetul a rezistat bine si nu s-au mai repetat problemele grave aparute pe site-uri precum Google, Twiitter si Wikipedia cand s-a anuntat vestea mortii starului pop. Pe 25 iunie, CNN titra, "Michael Jackson a luat internetul cu el", acum site-urile de stiri scriu la unison ca internetul a facut fata cu brio afluxului de vizitatori.

Milioane de utilizatori au intrat pe net marti pentru a urmari ceremonia de la Staple Center Los Angeles. Site-urile de stiri au inregistrat traifc mult peste medie, chiar daca nu s-au atins valorile de dupa anuntul mortii. In plus, Michael Jackson a fost subiectul cel mai discutat pe Facebook, unde un milion de utilizatori au postat diverse lucruri despre ceremonie.

Alte site-uri spun ca inmormantarea a fost evenimentul care a facut cel mai mare trafic, iar analisti citati de BBC considera ca internetul a fost un mijloc extrem de facil care i-a transformat pe spectatorii din fata televizorului in persoane active care au putut sa posteze continut pe internet si sa-si spuna opiniile.

In plus, multe persoane aflate live la ceremonie au postat pe internet filme facute cu telefoanele. Per total internetul a rezistat foarte bine, mai ales ca blocajele aparute la anuntul mortii lui Michael Jackson nu s-au mai produs. Totusi, paginile principale ale unor site-uri mari de stiri s-au deschis mai greu decat normal, spune compania de monitorizare Gomez Inc, citata de BBC. Compania a facut o medie pentru timpul in care se deschide pagina principala a sapte site-uri de stiri si concluziile au fost ca daca in mod normal timpii variau intre 3,5 secunde si 7,3 secunde, ieri au fost intre 6,5 si 18,5 secunde.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

592 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi