Microsoft va incepe in toamna sa-si deschida magazine proprii, in apropierea celor de la Apple

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 16 iulie 2009, 12:24 Economie | IT

Microsoft va deschide in toamna primele magazine sub brandul propriu, iar obiectivul este ca acestea sa fie amplasate cat mai aproape de magazinele Apple, au declarat oficialii companiei, citati de Reuters. Microsoft anuntase acum cinci luni ca vrea sa deschida un lant de magazine care sa concureze cu cele ale Apple, dar de atunci nu a mai dat amanunte.

Cele mai recente declaratii au fost facute de directorul de operatiuni al Microsoft, Kevin Turner, la o conferinta in New Orleans. El a precizat ca primele unitati vor fi deschise in toamna, "in apropiere" de magazinele Apple.

Microsoft anuntase la mijlocul lui februarie ca vrea sa deschida propriile magazine, iar anuntul i-a surprins pe multi deoarece venea intr-o perioada in care vanzarile in retailul IT scadeau vertiginos, iar unele companii importante din SUA au dat faliment.

Microsoft a avut acum cativa ani un magazin propriu intr-un centru comercial din San Francisco, dar l-a inchis in 2001.


Citeste mai multe despre   










608 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Mda... (Joi, 16 iulie 2009, 14:58)

    Loerincz [utilizator]

    Stirea zilei:

    Trabantul va deschide magazine in apropierea celor Mercedes!
  • +2 (2 voturi)    
    Loool :))))) (Joi, 16 iulie 2009, 16:09)

    marinelu turmentat [utilizator]

    Si ce o sa vanda in ele? Windows Vista looool. De cand utilizez Apple am si uitat cum e sa ai windows si cum e sa se blocheze computeru. Hai bafta Billule da incearca sa iei si angajatii de la Apple daca vrei sa te bati cu ei, ar fi mai utili decat cozile de topor pe care le hranesti actualmente.
  • +3 (3 voturi)    
    haha (Joi, 16 iulie 2009, 16:49)

    cristi [anonim]

    pai TOT ce face microgoz in ultimii ani e sa copieze munca celor de la Apple.. sau mai bine zis sa fure... ok.. pc-urile sunt mai accesibile... DAR... atat timp cat cauti stabilitate si putere de calcul nu o sa cumperi WINDOZE... cam toti cei care lucreaza la nivel pro se bazeaza pe apple... care e de departe cel mai bun in domeniu, dar la pretul aferent.

    Microsoft nu va reusi niciodata sa ajunga la calitatea produselor de la Apple... prima problema e windows-ul in sine si imaginea de "jmecheri" ai it-ului pe care si-au creat-o

    nu sunt pro apple de "fashion" ... sunt pro orcarui sistem care poate sa imi asigure calitate si stabilitate..... atat
  • 0 (0 voturi)    
    Un pic de lumina (Joi, 16 iulie 2009, 17:34)

    ALex [anonim]

    1. Nu exista sistem de operare "super stabil". Chiar si un cod "Hello world" poate contine bug-uri, pentru ca nimeni nu iti garanteaza ca compilatorul nu are el insusi un bug.

    2. Pentru cei "avizi de Mac". Macurile sunt pentru cei pro si care cauta stabilitate. Dar pe lumea asta sunt si oameni care lucreaza cu un comp oriunde, pe care il cara in geanta zi de zi si daca il pierd, se strica sau ii este furat vor sa il inlocuiasca rapid, ieftin si eficient. Ori Mac-ul (cu exceptia SUA) nu poate sa iti ofere nici una dintre aceste calitati. De exemplu, am un HP 2133 Mini in carcasa de aluminiu. Pe el am dat 500 euro. Daca mi se strica post garantie, tot un comp la 500 de euro vreau pentru ca nu sunt dispus sa platesc 1500 doar ca sa fie Mac.

    3. Aveti idee ce super stabil ar fi Mac-ul daca ar trebui sa fie instalat pe 1000 de tipuri de calculatoare care au in ele componente de la 10000 de fabricanti? Va spun eu: ca Windows sau Linux. Mai cauti un driver, mai crapa, etc. MacOS se foloseste din plin de faptul ca au sisteme create sa lucreze cu un set finit si minim de componente hardware (cele date tot de ei). Optiunea cumparatorului fiind de cele mai multe ori DA sau NU.

    4. Despre calitatea produselor Apple: au ei vreo optiune pentru portabile rugged? De ce oare? Pentru ca nimeni dintre cei care au nevoie de calculatoare de proces nu vor cumpara Mac. Ei vor fiabilitate la cost redus, nu compuri de lux la preturi mari (cel putin in Europa).

    5. Nu cred ca este fericita reclama celor de la MS ca isi vor face magazinele langa cele ale Apple. Din contra as zice, este anti-reclama. Toti vor vedea ca de fapt confruntarea cu Apple este mai importanta decat satisfactia clientului.

    6. Stiati ca pe iPhone nu poti lansa (prin softul oficial) doua aplicatii in simultan? Geniala idee a celor de la Apple. Bine ca nu au facut si cei de la MS la fel. Deci daca e sa gasim avantaje si dezavantaje le vom gasi oriunde. Asadar este usor sa dam in MS, ca e cool si trendy.
  • +2 (2 voturi)    
    Licht... mehr licht! (Joi, 16 iulie 2009, 18:02)

    Loerincz [utilizator]

    "1. Nu exista sistem de operare "super stabil". Chiar si un cod "Hello world" poate contine bug-uri, pentru ca nimeni nu iti garanteaza ca compilatorul nu are el insusi un bug."
    Pai... atunci trebuie schimbat compilatorul sau cel care l-a creat!

    "2. Pentru cei "avizi de Mac". Macurile sunt pentru cei pro si care cauta stabilitate. "
    Wrong! Sunt foarte multi home-useri care au trecut pe Mac pentru ca le-a ajuns Windows-ul.

    "Daca mi se strica post garantie, tot un comp la 500 de euro vreau pentru ca nu sunt dispus sa platesc 1500 doar ca sa fie Mac."
    Ai la dispozitie miniMac la 599 Euro in Germania. Si apoi, cine te opreste sa ti-l comanzi in State? Am impresia ca nu mai sunt taxe vamale la computere si s-ar putea sa iesi mai bine.

    "3. Aveti idee ce super stabil ar fi Mac-ul daca ar trebui sa fie instalat pe 1000 de tipuri de calculatoare care au in ele componente de la 10000 de fabricanti? "
    Pai, probabil ca de aia nu da Apple OS-ul la altii.

    "MacOS se foloseste din plin de faptul ca au sisteme create sa lucreze cu un set finit si minim de componente hardware (cele date tot de ei). Optiunea cumparatorului fiind de cele mai multe ori DA sau NU."
    Mda... aici ai dreptate: DA, vreau un computer care sa mearga, sau NU, ma multumesc cu ragalia aia de Windows care crapa tot timpul si nu e safe!

    "5. Nu cred ca este fericita reclama celor de la MS ca isi vor face magazinele langa cele ale Apple. Din contra as zice, este anti-reclama. Toti vor vedea ca de fapt confruntarea cu Apple este mai importanta decat satisfactia clientului."
    Aici ai dreptate. Am vazut recent o reclama stupida, in care o tipa vomita repetat. Reclama trebuia sa promoveze Internet Explorer (am impresia). Pe mine unul, m-a convins: nu am sa il folosesc daca astea sunt reactiile.

    "Asadar este usor sa dam in MS, ca e cool si trendy. "
    Nu e cool and trendy, pur si simplu o reactie la hegemonia impusa de M$ pe piata. Sunt convinsa ca cu cat vor exista mai multi utilizatori de non-M$, cu atat mai bine va
    • -2 (2 voturi)    
      Si raspunsuri la raspunsuri (Joi, 16 iulie 2009, 21:32)

      ALex [anonim] i-a raspuns lui Loerincz

      1. Chiar daca compilatorul este perfect, nimeni nu va garanteaza ca procesorul la nivelul circuitelor integrate este perfect. :) Iar teoria erorilor spune ca exista erori nedetectabile extern.

      2-5. Toate sistemele de operare sunt vulnerabile. Sunt rare calculatoarele care lucreaza cu date criptate atat pe disc cat si in memorie si care au cablurile ecranate. Variaza numai numarul de malware scris pentru diferitele sisteme de operare. Este ca si cum compari un copil care s-a imbolnavit de 3 ori pe an in mediul normal cu unul care nu s-a imbolnavit niciodata pentru ca a stat intr-un mediu steril. Asta nu inseamna ca este mai sanatos. Apple este protejat in mare parte pentru ca putini si-au batut capul sa scrie malware pentru un sistem rar folosit. De asta nu este necesar antivirus sau antispyware. Daca ar fi fost mai popular ca Windows, situatia ar fi fost alta.

      Dvs puneti problema prin perspectiva subiectiva, personala, de utilizator. Eu incerc sa va spun ca perceptia s-ar putea sa nu fie obiectiva suficient pentru a decide ca Mac e mai bun ca Windows. Si ca un ultim punct: momentan nu exista dispozitive de proces care sa ruleze MacOS, dar exista sute de mii care ruleaza safe Win CE, inclusiv avioane si sisteme de navigatie sau scanare in spitale.
      • +1 (1 vot)    
        Os-uri pe avioane (Vineri, 17 iulie 2009, 15:57)

        Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui ALex

        "exista sute de mii care ruleaza safe Win CE, inclusiv avioane "

        Aici te inseli rau de tot. Orice avion - cel putin cele comerciale - are la bord trei computere care analizeaza datele. Doua dintre ele sunt in permanenta in functiune si ruleaza pe sisteme de operare DIFERITE!!! Datele rezultate din analiza parametrilor de zbor sunt comparate permanent. In cazul in care exista o discrepanta intre ele, se porneste automat cel de-al treilea computer, care analizeaza datele, compara rezultatele cu cele date de celelalte doua, determina care este cel care nu concorda si il opreste.

        Oricum, daca OS-ul de pe avioane ar fi Windows, mi-e teama ca ar cadea mult mai multe.
  • +1 (1 vot)    
    informatie interpretata gresit (Duminică, 19 iulie 2009, 2:08)

    ion [anonim]

    informatia din articol este interpretata gresit. am participat la conferinta Worldwide Partner Conference organizata in New Orleans si am fost in sala cand Kevin Turner a pomenit despre Microsoft Stores.

    Kevin vorbea in discursul sau despre tenacitate si perseverenta si a spus ca vor deschide magazine Microsoft vis-a-vis de cele Apple pentru a sugera determinarea pe care o au in a castiga cota de piata. Este vorba de un discurs motivator care avea rolul de a intari increderea partenerilor in strategia Microsoft, nimic mai mult.

    Acuma ca am vazut cu ochii mei, pot sa fiu sigur ca o buna bucata din stirile prezentate in lume sunt distorsiuni ale realitatii cauzate de erori de interpretare, traducere, etc.

    noroc!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri