Presa franceza: Hackerii romani se aliaza impotriva autoritatilor, dupa ce o persoana a fost amendata cu 3.000 de euro pentru file sharing ilegal

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 4 august 2009, 18:07 Economie | IT

Cazul romanului amendat cu 3.000 euro pentru ca a facut file-sharing cu continut protejat de drepturi de autor a starnit reactii neasteptate in Franta unde site-uri de IT relateaza ca hackerii s-au razbunat, atacand pagina web a autoritatii care a facut posibila amendarea romanului care a pus 66 GB de muzica la comun pe internet. Francezii spun ca amenda care e echivalentul a noua salarii medii in Romania a avut consecinte neasteptate, site-ul UPFR fiind considerat drept virusat de Google. Problemele s-au rezolvat si site-ul poate fi accesat in mod normal.

Franta are un motiv special sa urmareasca desfasurarea evenimentelor de la noi deoarece de ceva timp se incearca impunerea legii Hadopi prin care cei care pun la comun materiale piratate sa ramana fara conexiunea de internet dupa ce sunt in prealabil avertizati in trei etape.

Site-ul francez PCImpact scrie ca Uniunea Producatorilor de Fonograme din Romania a facut posibila amendarea cu 3.000 de euro a unui roman care a pus pe internet la comun 66 GB de muzica piratata. Francezii spun ca amenda e echivalentul a aproape noua salarii medii in Romania, iar UPFR a vrut sa pozeze intr-un cavaler pe cal alb si de aceea l-a dus pe utilizator in justitie, pentru a da un exemplu.

Site-ul freenews.fr considera amenda ca fiind excesiva si adauga ca a avut consecinte neasteptate, site-ul UPFR fiind atacat de hackeri si considerat de Google si Mozilla Firefox ca fiind periculos pentru PC-uri.

In prezent problemele site-ului s-au rezolvat, alertele au disparut si accesarea se poate face fara probleme. In orice caz, francezii s-au aratat extrem de interesati de masurile luate in Romania, dupa ce la ei legea celor trei lovituri s-a blocat si va fi subiectul unor modificari, dupa noi discutii.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

8206 vizualizari

  • +25 (33 voturi)    
    re (Marţi, 4 august 2009, 18:48)

    raz [anonim]

    Pe ei, pe mamele lor cu uniunea lor cu tot. Muzica ar trebui sa fie gratis si banii sa ii scoata din concerte. Uitati-va la Radiohead si Nin Inch Nails...si-au pus albumele pe site pentru a fi descarcate.. Pentru cine au facut asta? Pentru noi, ascultatorii si fanii lor, ca doar pentru noi canta, nu pentru pereti.
    • +25 (29 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 4 august 2009, 19:29)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui raz

      Mi se pare rezonabil ca artistul să dețină drepturi de autor timp de 2-3 ani de la lansare după care muzica să intre în patrimoniul mondial și să fie gratis. Așa cum eu dacă fac chibrite și le vând, sunt vândute, artiștii fac artă și o vând. Și o mai vând o dată. Și încă o dată. Și iar... Și ... până când?
      Le respect drepturile, cumpăr albumele care îmi plac, dar cred că după atâta vândut, ar trebui ca opera lor să devină bun public. Pentru că cine vrea să asculte melodia respectivă, o va cumpăra. Alternativa ar fi să aștepte 3 ani....

      Adrian
      • -17 (25 voturi)    
        rade ciob de oala sparta (Marţi, 4 august 2009, 19:53)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui ady624

        NU sunt muzician. DAR:
        - vitejilor, vreau sa vad si eu munca voastra, pusa gratis, la dipozitia tuturor, chiar si daca e veche de 3 ani (in cazul lui ady624);
        - muzica - la urma urmei, e o chestie de conceptie, la care poate omul nu doarme noptile, divorteaza, etc. Nu vorbesc de rAh*tul minune si alti furaciosi de pe la noi.

        Atat am avut de zis.
        • +19 (25 voturi)    
          mai...mitica (Marţi, 4 august 2009, 20:36)

          superior [utilizator] i-a raspuns lui mitica

          dar ce zici de un CD cumparat cu toate drepturile de autor care se zgarie, si-l mai cumpar inca o data din nou cu drepturile de autor??? Dar ce zici de Brancusi care nu te taxeaza pentru capodopere adevarate???? Si crede-ma ca nici el nu a dormit noaptea...putina etica nu ar strica
          • +13 (13 voturi)    
            Dreptul prin lege (Marţi, 4 august 2009, 22:49)

            ady624 [utilizator] i-a raspuns lui superior

            Ai dreptul să faci o copie acelui disc și să o păstrezi cu rol de backup.

            Nu e însă același lucru cu originalul. Poți însă să folosești copia și să păstrezi originalul intact. Nu ai voie însă să împrumuți acel disc, ceea ce mi se pare o tâmpenie. Din moment ce l-am cumpărat, e al meu și fac ce vreau cu el. Aaaaa, cei care îi împrumută de la mine nu au voie să-l copieze, asta e altceva, dar e dreptul meu să mă uit la un film cumpărat alături de prietenii pe care i-am invitat la mine :D

            Adrian

            Adrian
          • +4 (4 voturi)    
            brancusi nu, dar muzeul da (Miercuri, 5 august 2009, 10:34)

            van [anonim] i-a raspuns lui superior

            te taxeaza atunci cand te duci la Chicago Art Museum. si iti spun si de ce: sculpturile alea stau la o anumita temperatura, o anumita umiditate, muzeul are angajati, plateste utilitati. iar in cazul in care nu au fost donate, fiecare sculptura a fost achizitionata la un pret fabulos.
        • +6 (6 voturi)    
          Nu platim pt St Anger (Marţi, 4 august 2009, 21:45)

          aaragn [utilizator] i-a raspuns lui mitica

          Corect, dar pentru un 1-5% din trupe; in rest nu merita sa platesti 10-25 euro pt un CD. Sunt multe trupe de care n-a auzit nimeni, si fara free download nici n-ar fi auzit vreodata. La cate albume apar lunar, care e sansa trupei X de a se face remarcata, in afara rudelor de gradul I si a reviewurilor facilitate de free download? Mai mult decat atat, multe trupe sunt mediocre, suna OK, dar n-ai plati bani pe albumele lor.

          In sfarsit, motivatia unei trupe nu e in primul rand financiara (sau, daca e, nu merita banii). Un muzician canta pentru a se face remarcat, nu pt cont in Bahamas.
          • +5 (9 voturi)    
            motivatie (Marţi, 4 august 2009, 22:36)

            zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui aaragn

            Motivatia traditionala fiind cea sexuala! Nu degeaba canta pasarile, broastele, greierii, etc. .
        • +3 (3 voturi)    
          la liber (Marţi, 4 august 2009, 21:52)

          atreus [anonim] i-a raspuns lui mitica

          munca mea e permanent pusa la dispozitia tuturor! De ex pe arxiv...
          • +1 (1 vot)    
            arxiv (Miercuri, 5 august 2009, 1:17)

            ws [anonim] i-a raspuns lui atreus

            Si munca mea e pusa pe arXiv.org.

            Ma rog, nu postam daca nu m-as fi gandit la acelasi lucru ca si tine.

            regards,
            ws
            • -1 (1 vot)    
              re: (Miercuri, 5 august 2009, 10:40)

              van [anonim] i-a raspuns lui ws

              @ atreus & ws,

              felicitari pentru cariera universitara (banuiesc) de succes.

              totusi, nu puteti pune egal intre munca voastra si un album, din punct de vedere al vanzarilor. de munca voastra e interesat un club exclusivist, care impartaseste alte valori decat cele comerciale. pe filosofie politica nu te plateste nimeni cand publici un articol intr-o revista tare (din contra, esti bucuros daca esti publicat), sint sigur ca asa e si in stiintele exacte.

              industria muzicala are insa o cu totul alta logica.
        • +10 (10 voturi)    
          Dragul meu mitică (Marţi, 4 august 2009, 22:47)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui mitica

          Îți înțeleg frustrarea. Am muzicieni în familie. Unul dintre ei a fost mare director de operă în Iași și Ploiești și este recunoscut internațional. Celălalt e cântăreț în România și nu are succesul manelelor pentru că nu s-a orientat către muzica de tip comercial ci către muzica bună. Și găsești videoclipurile lor pe youtube, puse de ei. E vorba de aerele din cap.

          Ce nu înțeleg eu, de ce titlul acesta: "rade ciob de oala sparta". Cine râde?

          Întâmplător sunt programator și am avut și eu câteva softuri care după doi trei ani au fost furate și folosite. Asta după ce eu am cumpărat licență să pot scrie soft. Și nu am dat pe nimeni în judecată.

          Nu am nimic cu artiștii, dar munca fiecărui om are un cost. Acel cost trebuie acoperit, însă nu înzecit. În momentul în care casele de muzică fac cea mai mare parte din profit, e normal să vreau ca după niște ani să avem drept liber la acea muzică. Parcă ar fi ăia de vând același porumbel de zeci de ori.

          Calmează-te și mai citește o dată. Nu râde nimeni.

          Mulțumesc,
          Adi
        • +2 (2 voturi)    
          ete nah (Miercuri, 5 august 2009, 17:59)

          tichie [anonim] i-a raspuns lui mitica

          Mai Mitica, pai muzicienii,interpretii,etc crezi ca ei fac asta gratis?Au scos un album,l-au tiparit in sute-mii de exemplare,au vandut si inseamna ca si-au luat banii pe munca.Nu mi se pare normal sa scoata bani forever din ceva facut o singura data.Plus ca daca stie ca va face in continuare bani ,nu mai este motivat sa mai munceasca sau sa creeze! Tu la servici esti platit pt munca ta o singura data,nu forever
        • 0 (0 voturi)    
          atunci cauta (Miercuri, 12 august 2009, 18:20)

          inginer [anonim] i-a raspuns lui mitica

          eu am facut destul de multe programele pentru uzul inginerilor constructori si le-am pus pe retea, ca sa le poata folosi si altii....de asemenea am pus proiecte si planse ce poarta semnatura mea... asa ca nu veni cu tampenii din astea
    • -9 (9 voturi)    
      Cum as pedepsi eu (Marţi, 4 august 2009, 21:31)

      cetateanul corect [anonim] i-a raspuns lui raz

      I-as pune sa investeasca bani grei in discogafice, sa vada si ei cum merge treaba cand altii te fura. Hai sa ne dea gratis "ca doar canta pt. noi" pai inteligentule" toti muncim in societate, unii pt. altii si nu o facem gratis, daca esti medic lucrezi pt. altii, daca esti maturatori maturi vro firma sau un oras, deci de ce nu maturi gratis? Cum sunt impotrva subventionarii artei suntem si impotriva pirateriei.
      • +10 (10 voturi)    
        Logica ta (Marţi, 4 august 2009, 23:34)

        CezarN [anonim] i-a raspuns lui cetateanul corect

        Dupa logica ta, cel care a facut prima apendicectomie - operatia de apendicita, ar trebui sa ia drepturi de autor de la toti medicii care fac la fel ca el, nu? Sau, mai corect, sa-i plateasca fiecare pacient operat o anumita suma.

        Desigur, nu sunt inpotriva acestor drepturi, insa orice drept are alimitarile sale. De exemplu, pe acest sait, eu am dreptul la opinie, insa nu pot sa te injur, nu pot face propaganda rasista etc. La fel ar trebui sa fie reglementat si dreptul de autor. De exemplu, in momentul in care ti-ai scos de 10-20-30 de ori cheltuielile de productie(un profit bunicel, nu) nu mai incasezi drepturi de autor decat de la cei care folosesc produsul tau intelectual pentru a produce, la randul lor, profit. Adica de la posturile de radio/TV care difuzeaza muzica ta sau de la cei care o folosesc in concerte, ca fond muzical in piese de teatru, musicaluri sau filme, etc, insa nu de la cei care isi mai alunga o clipa de tristete sau mai uita de criza financiara ascultand o piesa muzicala, fie ea si de pe Kazaa sau DC++.
    • 0 (0 voturi)    
      marketing (Miercuri, 5 august 2009, 10:32)

      re:re [anonim] i-a raspuns lui raz

      radiohead si-a pus muzica free pe site pentru o perioada limitata (acum un an si ceva, parca), apoi a scos-o. se cheama marketing. sau poate nu am eu linkul care trebuie, daca tu il ai te rog sa-l postezi.
    • -3 (3 voturi)    
      vorbesti prostii (Miercuri, 5 august 2009, 13:28)

      touretul [anonim] i-a raspuns lui raz

      muzica nu ar trebui sa fie gratis. muzica proasta ar trebui. insa in cazul in care apreciezi muzica unei trupe, chiar daca o downlodezi de pe internet pentru formatul mp3, tot ar trebui sa-ti manifesti suportul pentru creatia artistilor cumparand albumul, daca ti se ofera posibilitatea asta, ceea ce de multe ori in Romania nu se intampla.
      arta presupune efort fizic, intelectual si emotional. a considera ca tu meriti sa dispui gratuit de munca altora e prostie pura.
      • 0 (0 voturi)    
        curiozitate (Miercuri, 12 august 2009, 18:33)

        me [anonim] i-a raspuns lui touretul

        sunt curioasa cati dintre "cinstitii" de pe acest site au cumparat vreodata vreun CD cu muzica... nu va mai dati justitiari, mai bine relaxatai-va, nu va da nimeni niciun premiu... din contra, picati de papagali...asa ca "ciocu' mic" si traiasca download-ul!
    • +2 (2 voturi)    
      alta e problema (Miercuri, 5 august 2009, 21:24)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui raz

      "drepturile intelectuale" sunt protejate de stat pe gratis: daca ai o casa sau o masina, platesti impozit in functie de valoarea declarata/evaluata, dar daca ai "proprietate intelectuala" nu platesti nimic, esti protejat pe gratis si poti cere despagubiri cat crede avocatul tau ca poti recupera de la "hot" ...
  • 0 (10 voturi)    
    Clar, romanii sunt de vina ... (Marţi, 4 august 2009, 19:04)

    Alex [anonim]

    Una doua le crapa serverul vre-un haker si gata romanii sint de vina.

    Nu sunt haker dar suna a isterie asemeni itailenilor.

    Mars ma ! va prostit criza "placebo"
  • +12 (14 voturi)    
    evul mediu - reloaded (Marţi, 4 august 2009, 19:42)

    goe [anonim]

    O lege care nu se poate aplica la toata lumea e o lege proasta si trebuie schimbata sau abrogata. Eu credeam ca justitia pedepseste fapte, nu da exemple (ceea ce presupune pedepse exagerate). Aia facea inchizitia, dar parca am trecut de stadiul ala. Se pare ca unii tin cu tot dinadinsul sa ne intoarcem in evul mediu, cu deosebirea ca acum executiile publice nu se mai fac in piata ci in presa.
    Dupa legea asta cretina toti pustanii din Romania ar trebui sa fie la inchisoare, nu la scoala.
    Daca cel care a luat amenda isi va publica un cont, eu o sa-i donez niste bani si sunt sigur ca si altii vor face la fel. Muzica pe Internet trebuie tratata ca o forma de reclama gratuita. Ca sa castigi milioane trebuie sa umpli stadioane. Vanzarea de CD-uri nu mai poate fi principala sursa de venit a unui artist. Asta e singurul model de business care poate functiona in secolul 21.
  • 0 (0 voturi)    
    UPFR (Marţi, 4 august 2009, 19:54)

    gogu [anonim]

    Am incercat sa intru pe situl UPFR dar e foarte periculos.Ma avertizeava cu rosu mai multe sisteme de protectie.Mai bine ai las in paza Domnului.
  • +3 (3 voturi)    
    f@#4 off UPFR (Marţi, 4 august 2009, 20:13)

    anonimul [anonim]

    ce-ar fi sa intram toti pe site-ul lor si sa le uram "toate cele bune"!?!
    Asta asa, pt. a da un exemplu...
    • +1 (1 vot)    
      ar fi extrem de (Marţi, 4 august 2009, 21:07)

      visio [anonim] i-a raspuns lui anonimul

      "politicos"si ar merita din plin
  • -3 (3 voturi)    
    phishing (Marţi, 4 august 2009, 20:33)

    stupidu [utilizator]

    in loc sa se ocupe si astia de phishing si chestii mai periculoase se baga la chestii de 2 lei vechi!
  • +3 (3 voturi)    
    propun o plata (Marţi, 4 august 2009, 21:00)

    Ioan [anonim]

    Sa gasim o metoda sa donam cate 1 euro pentu a-i plati amenda..
    sau jumate de euro..
    • +3 (3 voturi)    
      DA !!! (Marţi, 4 august 2009, 21:53)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Sunt de acord!

      Hai sa facem cheta. Propun ca Hotnews sa ne sustina in acest sens prin pastrarea acestui articol sau publicarea unui altuia cu interesul acordat de anumiti cititori ai sai de a-l ajuta pe acel baiat (poate sa intermedieze si contactul cu el)

      Numai bine, iar daca apare vreun IBAN pentru donatii, let us know ;) !
      • +3 (3 voturi)    
        Unde donez? (Marţi, 4 august 2009, 22:58)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Ion I

        Bag $10 la înaintare. Și promit ca următorul CD pe care am impulsul să-l cumpăr să nu-l mai cumpăr. Mă abțin pur și simplu.

        Ar trebui să protestăm prin a înceta să mai cumpărăm muzică timp de o lună. :D Să vezi criză ce-i lovește...

        Adi
  • +3 (3 voturi)    
    cheta (Marţi, 4 august 2009, 21:11)

    nucu [anonim]

    L-as ruga pe cel care a fost amendat sa comunice un nr de cont unde se pot dona bani.
  • +2 (2 voturi)    
    internetul este cea mai (Marţi, 4 august 2009, 21:13)

    visio [anonim]

    eficienta modalitate de distributie si crestere a vanzarilor; un artist trebuie sa fie fericit ca este promovat, fara nici un efort din partea lui, in lumea intreaga, in locuri despre care nici nu stia ca exista
    • +2 (2 voturi)    
      muzica vs. cercetare (Marţi, 4 august 2009, 21:57)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui visio

      sunt perfect de acord. Asta e motivul pentru care orice se publica. Apoi castigi prin faptul ca te angajeaza X sau Y pentru concerte/cercetare... Muzica incepe sa semene cu cercetarea fundamentala... E ca si cum un cercetator ar spera sa devina bogat prin faptul ca cere revistei care ii publica articolul pe $20-30 dolari bani... Cand el publica 10 articole pe an in anii buni...
  • +3 (5 voturi)    
    ... (Marţi, 4 august 2009, 21:48)

    ... [anonim]

    Eu cred ca tot scandalul asta a fost facut doar ca sa arate aia de la UPFR ca fac si ei ceva. Parca vad ca i-au dat bani aia de la UPFR sa isi plateasca amenda.
  • -5 (5 voturi)    
    O multime de prostii (Marţi, 4 august 2009, 23:05)

    ionut [anonim]

    A scris cineva ca el face chibrite , le vinde, si ia bani o data.

    Draga prietene, dar daca meseria ta este aceea de compozitor. Adica te duce capul mai mult decat sa stii ca tre sa treci pe la trecerea de pietoni, dar nu esti artist, nu dai concerte.

    Insa fara tine, artistul nu are nicio piesa. Cam din ce concerte ai castiga tu banii?

    Oricum suntem intr-o tara fara respect pentru drepturile intelectuale.

    Sa fiu sincer amenda e prea mica. Trebuia de 10-20 de ori mai mare.

    Poate ne invatam sa nu mai fim un popor de hoti, pretins crestini....
    • +5 (5 voturi)    
      simplu (Marţi, 4 august 2009, 23:54)

      goe [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Daca esti compozitor te platesc artistii pentru care compui. Daca nu crezi, intreaba-l pe Moga, am auzit ca o duce chiar bine.
      Cata vreme nu folosesc proprietatea intelectuala a cuiva pentru a face bani, adica in scop comercial, nu consider ca trebuie sa platesc nimic. Uitatul e pe gratis. Ascultatul la fel.
    • 0 (0 voturi)    
      optiuni (Vineri, 7 august 2009, 1:19)

      sugarfree [utilizator] i-a raspuns lui ionut

      ... stiu si eu... când ma uit la ce-ai postat, hotia imi pare minora pe lânga idiotenie.
  • +4 (4 voturi)    
    Hop si deontologii (Marţi, 4 august 2009, 23:10)

    Cristian [anonim]

    Eu consider ca o merita idiotii aia de la UPFR, sunt trupe bune acolo dar sa zicem ca stai intr-o comuna ca Teliuc jud Hunedoara, unde te duci sa gasesti un CD disturbed sau AC/DC, la Mall-ul Teliuc? vezi sa si existe, (daca nu ai noroc nici in Bucuresti de asa ceva) sa puna smecherii astia intai CD-urile cu muzica la dispozitia mea(a potentialului cumparator) si dupa aia sa imi ceara sa le cumpar. Atat am avut de spus.
  • +2 (4 voturi)    
    Vive la Roumanie!!! (Marţi, 4 august 2009, 23:15)

    nano2k [utilizator]

    Toate relele europei ni se cuvin!

    Propun sa ni se plateasca drepturi de autor pentru toate cuvintele ce denota rautate, infamie, moravuri usoare, infractiuni de tot felul, etc. Din aceste taxe ne vom ridica si noi pana la nivelul "domnilor".

    Vestul cel cult si civilizat va fi salvat de Romania si de romani prin faptul ca va fi o teava de esapament prin care toate relele lor se vor revarsa. Vestul va ramane deci alb si imaculat.

    Traiasca deci Romania, groapa de gunoi a Europei!

    Hai sictir, Europa!
  • +2 (4 voturi)    
    Partidul Piratilor (Miercuri, 5 august 2009, 0:43)

    Un pirat [anonim]

    Incercam sa cream Partidul Piratilor in Romania. Daca doriti sa ne ajutati sa-l infiintam prin stringere de semnaturi, sau doar doriti sa discutati, veniti la http://www.partidulpiratilor.ro
    • +1 (1 vot)    
      asa si... (Miercuri, 5 august 2009, 7:54)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Un pirat

      asa, si eu unde semnez?
  • +2 (4 voturi)    
    exista solutii - inregistrarea de la radio (Miercuri, 5 august 2009, 0:48)

    goe [anonim]

    Inregistrarea de la radio a unei compozitii muzicale NU constituie o incalcare a drepturilor de autor. Postul de radio poate fi emis in eter sau pe Internet, nu are importanta. Stiu ca exista o aplicatie (i-am uitat numele) care iti cauta o melodie pe cateva mii de posturi de radio si in momentul in care unul o difuzeaza ti-o inregistreaza. Nu mi-e inca foarte clar daca redifuzarea (prin sharing) a unui asemenea material, obtinut legal, constituie o incalcare a drepturilor de autor. Poate cineva mai jurist decat mine ne poate lamuri. Ideea e urmatoarea: daca am intrat legal in posesia unui lucru pot sa fac ce vreau cu el pentru ca este al meu, daca in prealabil nu am acceptat alte conditii. Cand cumpar un CD pe el scrie ca nu am dreptul sa-l redifuzez, deci daca l-am cumparat am acceptat automat aceasta conditie. In schimb inregistrarea de la radio am dobandit-o legal si fara nici o conditie, deci pot sa fac ce vreau cu ea, inclusiv sa o redifuzez prin sharing. Daca asa stau lucrurile (si sunt aproape sigur ca am dreptate), oricine se poate apara spunand ca a dobandit legal inregistrarile de la radio. Acuzarea nu poate demonstra ca nu este asa, asa ca pierde rusinos. Ce parere aveti?
    • +1 (1 vot)    
      Se cheama... (Miercuri, 5 august 2009, 6:45)

      Fanica [anonim] i-a raspuns lui goe

      ...Audials One si pe cuvant, e grozav. Da o cautare pe google si il gasesti imediat. Costa 49 de euro parca si poti plati pe card (Visa, Master...). Dupa care dai un download si primesti codul de inregistrare pe e-mail. Il instalezi si treci la lucru. Ai si posibilitate de edit pentru piesele care nu-ti convin. Mai scapa si cate o reclama pe ici pe colo.
      Succes!
  • +3 (5 voturi)    
    bravo (Miercuri, 5 august 2009, 9:17)

    nu spun numele [anonim]

    Bravo hackerilor, ca atentioneaza in felul lor autoritatile! Daca un CD/DVD ar fi la un pret rezonabil, cred ca si oamenii ar cumpara. Eu de pilda am cumparat aproape toate dvd-urile oferite de EVZ, pentru ca au fost la un pret rezonabil. Dar cand un film costa cat o zecime din salariu, omul de gand nu se mai gandeste sa-l cumpere. Si acelasi lucru se intampla si cu softurile piratate. Cred ca daca un sistem ar fi accesibil din punct de vedere material pentru oricine, atunci oamenii l-ar cumpara mai degraba, decat sa se lucreze cu lucrurile hecuite si uneori pline de virusi. Dar cand un sistem costa salariul minim, cum sa cumpere omul de rand? Are optiunea de a lucra/juca la calculator, sau sa plateasca facturile si sa manance. Nu inteleg, de ce producatorii nu iau in considerare puterea de cumparare a populatiei, si nu regleaza preturile la posibilitatile financiare. Ar fi mai bine pentru toata lumea.
  • +1 (1 vot)    
    moromete (Miercuri, 5 august 2009, 9:25)

    ion [anonim]

    daca vreodata se va ajunge (prin absurd!) ca toti userii sa cumpere muzica, atunci producatorii autohtoni vor ramane lihniti de foame pt ca nimeni nu le va cumpara zgomotele ce te zgarie in urechi, pe care ei o numesc muzica (habar n-au ce-i aia!). In plus, vor ajunge sa se roage sa le asculti kitsch-urile...
  • +2 (2 voturi)    
    UPFR ??? (Miercuri, 5 august 2009, 13:25)

    sorin [anonim]

    Come on... principala problema ar fi de ce UPFR trebuie sa primeasca cota din aceste drepturi de autor. Sau de ce orice alta organizatie pretinde cota din drepturile de autor ale unu artist muzician. Asta este problema aici. Artistii nu sunt atat de suparati ca li se shareuieste muzica (exceptie facand, evident cei ce castiga milioane de euro din asta). Cei mai suparati sunt aceste agentii de stat sau uniuni de ce or fi ele, care nu isi mai primesc banii. Bani cu care nu fac nimic pentru sarmana trupa de rock care a reusit sa vanda si ea 3000 de cd-uri.
  • 0 (0 voturi)    
    donator (Miercuri, 5 august 2009, 18:33)

    chris [anonim]

    vreau sa donez si eu bani pentru romanul amendat
    • +1 (1 vot)    
      Si eu vreau... (Joi, 6 august 2009, 14:32)

      Calin [anonim] i-a raspuns lui chris

      ...dar se pare ca nu ne ajuta nimeni.
      Oricum este foarte ciudat pentru ca nimeni nu a publicat numele celui care a luat amenda.
      Luati ca ex: http://www.usdoj.gov/criminal/cybercrime/ip.html in orice document este prezentat numele si locatia celui in cauza, restul este floare la ureche pentru a fi contactat. Si pe la noi, in orice stire de obicei apare numele persoanelor implicate fie ca este accident rutier, crima etc...
      Doar in cazul acesta de "piraterie" nu apare nimic.
      Te pomenesti ca este vreo inventie a UPFR, cum zicea cineva mai sus, sa arate ca au activitate.
  • +1 (1 vot)    
    Felicitãri hackerilor! (Joi, 6 august 2009, 13:22)

    metallicus [anonim]

    Sincere felicitãri hackerilor, pentru cã au aplicat o binemeritat palmã pe shoriciul facial al unei autoiritãtzi. Din pãcate, mai existã si alte institutzii în afarã de Uniunea Pafaristilor Fitzosi din Romînika care ar merita un astfel de tratament! (Cacofonia e voitã!)
  • 0 (0 voturi)    
    Tara de hoti cu acte in regula! (Marţi, 25 august 2009, 20:02)

    just_me [anonim]

    Stiati ca baietii de la UPFR iau taxe pe harddiskuri, pe DVD si CD writere, pe memorii USB samd in ideea ca utilizatorul va pune melodii piratate pe acele harduri si va face CD/DVDuri pirat cu echipamentele respective?
    Traim intr-o tara de toata jena in care platesti ca boul “posibilitatea” sa comiti o infractiune… Romania – tara impozitelor si taxelor cretine!!!
    Cum sa iti mai vina sa dai bani pe un CD cand sti ca deja l-ai platit de 10 ori prin taxele ascunse si incasate de baietii smecheri?
    Stiati ca cei de la UPFR nu sunt cei care colecteaza drepturile de autor - sunt o alta institutie care incaseaza niste bani pentru.... pentru vile in Pipera, masini luxoase samd, ca nu cred ca banii astia ajung sa combata pirateria......


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version