Circa 400 de angajati ai Yahoo! vor trece la Microsoft ca parte a aliantei pe care cele doua companii au anuntat-o saptamana trecuta pe segmentele cautare pe internet si publicitate. Au aparut informatii suplimentare si despre cum vor imparti cele doua companii veniturile din publicitate si despre posibilitatea ruperii acordului in anumite conditii.

Microsoft si Yahoo! au anuntat pe 29 iulie semnarea unu acord pe o perioada de 10 ani pe segmentul cautarii si al publicitatii pe internet, prin care incearca sa concureze cu Google, care detine momentan 65% din piata cautarii pe internet pe piata americana. Yahoo! va integra motorul de cautare Bing pe site-urile sale si va gestiona vanzarile de publicitate pe segmentul de cautare online ale ambelor companii, in timp ce Microsoft spera ca Bing sa ajunga astfel un concurent mai serios pentru Google.

Ca efect imediat circa 400 de angajati ai Yahoo! (cam 3% din total) vor trece la Microsoft pentru a lucra cu tehnologia de internet search a companiei, iar apoi alti 150 de oameni de la Yahoo! vor fi selectati pentru a lucra cu tehnologie Microsoft la combinarea cautarii pe internet cu publicitatea.

Microsoft s-a angajat ca in trei ani sa plateasca 150 milioane dolari celor de la Yahoo!, in contul cheltuielilor necesare pentru a pune pe picioare parteneriatul.