Timp de doi ani, platforma de microblogging Twitter n-a avut strop de publicitate. Din 9 septembrie, Twitter isi deschide usa publicarii de reclame. In acest scop, el si-a schimbat termenii de folosinta a "ciripiturilor" inserate pe reteaua sa sociala de comunicare.

Schimbarea se refera la relatia cu tweet-urile, in sensul ca: "Twitter are voie sa foloseasca, sa reproduca, sa proceseze, sa adapteze, sa modifice, sa publice, sa transmita, sa expuna si sa distribuie tweet-urile tale, pentru ca asta e ceea ce facem. Cu toate astea, ele sunt tweet-urile tale si iti apartin".

Prin aceasta reglementare, Twitter pune la punct proprietatea asupra postarilor din reteaua sa. Co-fondatorul Biz Stone anunta, pe blogul oficial al firmei, ca "se deschide usa reclamelor".

Unii dintre expertii internetului pun insa la indoiala succesul demersului, obiectand ca "nici firmele interesate de publicitate si nici Twitter insusi nu au nici un fel de influenta asupra continuturilor inserate de useri".