Twitter deschide usa publicitatii si impune noi reguli de proprietate asupra ciripiturilor

de Dani Rockhoff     HotNews.ro
Duminică, 13 septembrie 2009, 16:31 Economie | IT

Timp de doi ani, platforma de microblogging Twitter n-a avut strop de publicitate. Din 9 septembrie, Twitter isi deschide usa publicarii de reclame. In acest scop, el si-a schimbat termenii de folosinta a "ciripiturilor" inserate pe reteaua sa sociala de comunicare.

Schimbarea se refera la relatia cu tweet-urile, in sensul ca: "Twitter are voie sa foloseasca, sa reproduca, sa proceseze, sa adapteze, sa modifice, sa publice, sa transmita, sa expuna si sa distribuie tweet-urile tale, pentru ca asta e ceea ce facem. Cu toate astea, ele sunt tweet-urile tale si iti apartin".

Prin aceasta reglementare, Twitter pune la punct proprietatea asupra postarilor din reteaua sa. Co-fondatorul Biz Stone anunta, pe blogul oficial al firmei, ca "se deschide usa reclamelor".

Unii dintre expertii internetului pun insa la indoiala succesul demersului, obiectand ca "nici firmele interesate de publicitate si nici Twitter insusi nu au nici un fel de influenta asupra continuturilor inserate de useri".


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

753 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    cam confuz (Duminică, 13 septembrie 2009, 19:10)

    vvv [anonim]

    nu prea inteleg.. adica daca o societate de stocare a marfii se decide maine ca poate sa spuna oricui ce ai tu in depozit, mai mult sa adapteze marfa, sa arunce ce au chef din ea. si motivul "pentru ca asta facem"... poate e neclar articolul..
    • 0 (0 voturi)    
      Si la tine... (Duminică, 13 septembrie 2009, 22:14)

      George [anonim] i-a raspuns lui vvv

      ... comentariul e la fel de confuz. Eu unul nu inteleg ce ai vrut sa spui, nici macar din exemplul ales...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri