Incercand sa faca un studiu despre opiniile tinerilor intre 20 si 30 de ani care nu s-au uitat niciodata la filme porno, cercetatorii de la universitatea Montreal din Canada au descoperit cu surprindere ca nu au subiecti pentru cercetare. 90% se uita la filme porno pe internet iar ceilalti le cumpara din magazine, scrie The Telegraph, citand concluziile canadienilor.

Initial, cei de la universitatea din Montreal au vrut sa compare parerile tinerilor de circa 20 de ani care nu au urmarit niciodata materiale pornografice, cu cei care urmaresc foarte des. Concluzia cautarilor a fost ca nu exista tineri care sa nu se fi uitat la filme porno, astfel ca studiul a fost facut cu subiectii gasiti, cei care s-au uitat.

Intrebati fiind la ce varsta au urmarit pentru prima oara materiale porno, media a fost 10 ani. Intrebati de cate ori se uita la astfel de imagini, raspunsurile celor care nu sunt angrenati intr-o relatie au fost ca urmaresc de trei ori pe saptamnaa, in medie 40 de minute. Cei care au o relatie stabila urmaresc materiale porno in medie de aproape doua ori pe saptamana (1,7 ori) si 20 de minute in medie.

O alta concluzie a studiului a fost ca pornografia nu a schimbat perceptia tinerilor asupra femeilor si asupra unei relatii.