Apple ar putea reduce pretul iPad daca vanzarile nu merg bine, pe piata interesul fata de tableta pare sa scada puternic

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 9 februarie 2010, 13:13 Economie | IT

Apple iPad
Foto: Reuters
Un analist Credit Suisse care s-a intalnit cu directori ai Apple a declarat pentru The Wall Street Journal ca pretul iPad ar putea sa scada daca vanzarile vor fi slabe. Pe de alta parte, un studiu al unui magazin online arata ca oamenii sunt tot mai putin interesati de iPad cu cat afla mai multe amanunte. PC World noteaza ca daca Apple ar vrea sa scada pretul ar trebui sa faca asta cat mai repede, fiindca si-ar atrage mai multi clienti si nici nu i-ar supara pe cei care-si cumpara tablet-ul la pretul initial, mai mare.

Apple iPad, prezentat ca gadget-ul anului si lansat in 27 ianuarie, pare sa devina neinteresant pentru un numar tot mai mare de clienti pe fondul criticilor legate de faptul ca nu exista camera foto/video, nici multitasking si ca pur si simplu e un iPod Touch mai mare.

Totusi, in SUA Apple iPad costa de la 499 dolari (in versiunea de 16 GB, fara 3G), pret mult sub cel estimat de cele mai optimiste voci din piata care indicau un pret de peste 700 dolari.

Mai nou, un zvon indica faptul ca Apple e dispusa la noi reduceri de pret pentru iPad daca dupa primele luni de vanzari cifrele sunt sub obiective. PC World noteaza ca daca e sa reduca pretul, Apple ar trebui sa aplice masura cat de repede posibil fiindca ar atrage clienti care acum nu sunt inca decisi sa isi ia iPad iar in plus ar evita situatia nefericita in care primii oameni care isi iau iPad la pretul intial, mai mare, ar fi apoi dezamagiti ca altii pot lua gadget-ul la un pret mai mic.

In plus, un studiu facut recent de magazinul online Retrevo arata ca oamenii, cu cat afla mai multe despre iPad sunt tot mai putin interesati de el. Sigur ca studiul este putin reprezentativ, insa multi oameni din piata s-au aratat putin entuziasmati de tablet PC si exista un curent de opinie dominat de dezamagire privind mult asteptatul iPad.

Peste o luna incep vanzarile iPad in SUA si apoi cifrele vor vorbi. Ar fi gresit sa cantam prohodul unui produs care nici macar nu s-a lansat, iar atractia pe care Apple o exercita asupra clientilor nu trebuie subestimata.


Citeste mai multe despre   












Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

4671 vizualizari

  • +7 (13 voturi)    
    Ce sa faci cu el? (Marţi, 9 februarie 2010, 13:29)

    BEDE [anonim]

    Spatiu de storage nu se poate compara cu un laptop. Si nici nu-i asa de usor de purtat ca un smartphone.
    Ca "bonus", nu ai nici tastatura, nici USB. Si ca sa-ti pui un USB trebuie sa mai cumperi inca ceva de la Apple Store!
    Daca vrei un device portabil, un smartphone este ce iti trebuie. Iar daca vrei ceva mai putin portabil, ar fi un laptop mai mare sau mai mic (11", 14" sau 15")...
    Poate ca daca o sa le ieftineasca or mai cumpara unii.
    Mai ales, lucrul cel mai minunat este ca Apple ar vrea sa aiba un monopol pt aplicatiile pt iPhone si iPad. Orice vrei pt iPhone se poate lua doar de la Apple Store.
    Inca un motiv pt care prefer un smarthone cu Windows. Sau un Nokia cu Symbian. Asta pt ca inca nu stiu cum ar fi unul cu Android.
    • -1 (5 voturi)    
      trebuie sa incerci un android (Marţi, 9 februarie 2010, 14:23)

      android [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      Chiar trebuie, este o experienta superioara iphone si cu mult mai mult potential (inca nefolosit la maxim).

      Sunt intru totul de acord cu comentariul tau, un smartphone este cea mai potrivita alegere a momentului, mai ales ca poti face tot ce ai face si cu un tablet,. Singurul compromis este ecranul mai mic si deci ar trebui sa accepti sa il privesti mai de aproape, dar ai avantajul ca odata ce iti termini treaba cu el, il poti baga in buzunar si iti vezi de ale tale.
      • -3 (7 voturi)    
        . (Marţi, 9 februarie 2010, 15:30)

        Mda [utilizator] i-a raspuns lui android

        degeaba un device are procesor cu 8 core-uri (metaforic vorbind) daca are 3 aplicatii. eu imi iau smartphone (sau o sa imi iau ipad) pt numarul imens de aplicatii de calitate de care dispune. celelalte device-uri ce au? procesoare puternice, tone de memorie si... aplicatii ioc.
        • +5 (7 voturi)    
          Tone de aplicatii (Marţi, 9 februarie 2010, 17:05)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Mda

          Pe care le poti folosi cate una pe rand :-). Stiu ti-a spus Steve ca oricum omul nu se poate concentra decat pe o singura activitate si deci multitasking e o prostie.
          • 0 (0 voturi)    
            Prostie? (Marţi, 23 februarie 2010, 16:39)

            liviu [anonim] i-a raspuns lui Marius

            De ce crezi ca multitouch este o prosti... o prostie iti iese din gura cand zici asta.
            Cum ai mai putea da zoom la poze etc... sa rotesti imaginea etc... daca nu ar avea multi touch... cati la app "piano" cu apasarea pe mai multe clape o data.
            O data ce nu sti ce e aia... binenteles ca te trezesti vorbind ;)
    • +4 (10 voturi)    
      Mai bine un laptop cu touchscreen (Marţi, 9 februarie 2010, 14:45)

      Flavian [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      Ai dreptate, e mult mai slab ca un laptop si are in plus doar un touchscreen.

      Am un Lenovo S10 care e o bijuterie de aparat. Mic, finut, excelent de citit seara in pat si usor de purtat la drum. Are porturi USB, VGA, camera video, sistem XP care merge excelent si pe care pot instala orice.

      Piesele se pot schimba usor, fiind compatibil cu laptopurile normale. I-am pus un HDD de 500GB si 2GB RAM, merge xecelent si am spatiu arhisuficient. Pentru net, daca nu am WiFi pot cupla prin bluetooth telefonul 3G sau pot pune un modem 3G usb. Doar touch-screen ii lipseste, dar are in schimb tastatura completa.

      Toate astea la un pret jumatate din aipadul celor de la apple.
    • +1 (9 voturi)    
      windows mobile? (Marţi, 9 februarie 2010, 14:51)

      paul [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      singura competitie reala pentru iPhone OS este Android-ul, mai ales versiunea de pe Nexus One. In rest nu exista termen de comparatie intre Windows Mobile si iPhone. Sunt epoci distincte in istoria sistemelor mobile. Sa vedem insa ce se va intampla cu Symbian acum ca a devenit Open Source...
      • +5 (5 voturi)    
        . (Marţi, 9 februarie 2010, 15:31)

        Mda [utilizator] i-a raspuns lui paul

        nimic. tocmai de asta a devenit open, ca nu mai are deloc succes.
      • +1 (5 voturi)    
        Fiecare cu parerea lui. (Marţi, 9 februarie 2010, 17:11)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui paul

        Iphon e mai fluid asa in interfata dar eu nu as da un Windows Mobile pe un Iphone OS. Uite aici un link care ti se aplica. http://wmpoweruser.com/?p=12937

        Aici nu se discuta despre iPhone ci de iPad, de unde atata inversunare de a proteja iPhone? Te asigur eu ca utilizatorii de WM sunt mult mai constienti de avantajele si dezajantajele OS, si in nici un caz nu aplauda la Microsoft si incearca sa gaseasca scuze pt fiecare produs sau feature lipsa din OS lor.

        Poate imi explici mie de unde atata pasiune de a apara iPhone? Esti actionar acolo? Tu nu ai vrea sa critici, sa fii nemultumit, poate fortezi Apple sa iti ofere mai multe?
    • +2 (10 voturi)    
      mai nimic (Marţi, 9 februarie 2010, 15:09)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      eu am un smartphone pe windows mobile si un iphone. in privinta aplicatiilor nu neg ca apple prefera controlul dar, oricum as da-o, aplicatiile de pe iphone sunt muuult superioare celor de pe windows mobile. si sunt mult mai multe, atat pe apple store cat si pe cydia (sa nu mai zicem de torente). iphone-ul e mult mai usor de folosit, mult mai ergonomic si la browsing nici nu se compara cu celalalt, desi celalalt e de generatie mai noua si are procesor de un giga.
      eu as vrea ipad pentru ca mi se pare foarte bun pentru calatorii. daca e sa am de lucru nici un smartphone si nici un laptop mic nu ma ajuta, e incomod sa lucrezi pe monitoare atat de mici. daca e sa vad filme, un laptop e mai incomod iar un smartphone e prea mic iar daca e sa citesc, la fel. intre un e-reader si ipad, pentru o diferenta de 100-150 de dolari, prefer ipadul pe care merg toate aplicatiile de iphone.
      eu cred ca se adreseaza aceluiasi target caruia i se adreseaza si cei care fac laptopuri ultramobile. fun on the road.
      • +1 (1 vot)    
        Doar o parere (Marţi, 9 februarie 2010, 17:17)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui zigzag

        Laptopul ultraportabil e mult mai puternic decat iPad, oricat de portabil e el. Scuze dar un ultraportabil e mai comod de vazut filme decat sa stau 2 ore cu el in mana ca la iPod. sau sa car dupa mine un suport care sa il sprijine. eReader partial ai dreptate, depinde cui se adreseaza, daca vb cu unul care citeste mult, el sigur va prefera un device cu display eink si cu baterie puternica si sa lasa pe smartphone netul si multimedia ( mai ales daca nu prea le foloseste decat cand e urgent). Daca citesti ocazional si ai multimedia mai des atunci clar eReader ca device separat nu se merita
    • -2 (2 voturi)    
      Sa nu ma intelegi gresit (Miercuri, 10 februarie 2010, 2:34)

      Metalin [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      Produsele "astea Apple" de cacao pe care toti le critica pe modelul "capra struguri acreala", nu sunt cu titlu obligatoriu. Le cumpara cine vrea.

      La fel si... inteligenta, nu prea o au toti.

      Daca inteleg ca esti asa mare fan windows, si indraznesc sa presupun ca ai pe un laptop, pot sa te intreb cand si mai ales, ti-ai luat ultima licenta de antivirus, firewall, security, etc... au prea multe denumiri, pachetele de programe ce-ti fac windows-ul functional.

      iPhone nu avea blizz, camera de 10MP sau recunoastere vocala. Se pare insa ca al dracu' telefon este prost, nu?

      Nu mai emiteti curente cand nu stiti sa mancati altceva decat magiun pe paine si va dati cu parerea din vazute / auzite / si inteligenta lipsa.

      Duceti-va in US, Korea, Japonia. Traiti acolo. Apoi vedeti daca aceste produse isi gasesc utilizatori sau nu.

      p.s. Romanii sunt cei mai buni caini. Vad la american cum linge un c....t si hop si ei. Doar peste cateva zile sarbatorim Valentine's Day. Apropo este de origine scotiana.
  • -3 (9 voturi)    
    interesat (Marţi, 9 februarie 2010, 13:47)

    ady [anonim]

    daca pretul coboara pana la 350 $ de ce nu..un sony e reader e aproape 300 fara nimic..
    • +1 (7 voturi)    
      da, dar este e-reader (Marţi, 9 februarie 2010, 14:32)

      florin [anonim] i-a raspuns lui ady

      asta e calitatea; citesti ca dintr-o carte, fara lumina de fundal care sa iti strice ochii. Cu iPad nu o sa poti face asta nici daca ti-l da gratis.
  • -2 (12 voturi)    
    . (Marţi, 9 februarie 2010, 14:29)

    Mda [utilizator]

    "nu e capabil de multitasking": ba da, dar e locked (pt usurinta in folosire si pt nu a tine 10 aplicatii deschise, ca apoi sa zici ca te tine o ora bateria si nu stii de ce)
    "no USB port": ba da, cu dongle, desi nici eu nu sunt de acord. dar era de asteptat, pt ca apple de ani de zile are unii conectori diferiti so... stiati deja asta
    "greutatea e destul de maricica,te dor mainile de la el": ai tinut unul in mana? sunt sigur ca nu. in orice caz, e mai light decat un laptop/notebook (pt asta a si fost gandit)
    "imi iau un laptop cu 2100 de RON": ok, dar nu are 700 grame, nu are touchscreen, nu tine bateria 10 ore. nu a fost gandit sa inlocuiasca un laptop, ci sa fie undeva intre un smartphone si un notebook.
    repet, nu sunt fan apple, dar ma enerveaza oamenii care comenteaza contra inainte sa foloseasca un produs (oricare ar fi el, de la orice firma), mai ales cand nu stiu despre ce e vorba. a fost gandit pentru o anumita nisa, de aia si are specificatiile pe care le are, cu toate ca, recunosc, trebuiau sa fie mai multe. asteptam ipad 3 :)

    observ un pattern: toata lumea se asteapta de la produsele apple sa faca si cartofi prajiti. in schimb de la concurenta nu. desi nu a fost advertised ca face cartofi prajiti. pana la urma e vorba de lansarea unui produs despre care nu se stia nimic pana acum, deci sunt curios de ce exista trendul asta? daca va asteptati sa faca cartofi prajiti pt ca e scump, ganditi-va ca platiti si calitatea materialelor folosite, si designul inedit, si, e adevarat, firma. dati exemple de produse care sunt exact la fel ca asta (de la specificatii pana la calitate), care sa fie si mai ieftine, si sa faca si cartofi prajiti.
    damn, mi-am facut pofta :)
    • +5 (11 voturi)    
      comentariile tale sunt de prisos (Marţi, 9 februarie 2010, 14:45)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Nu are usb dar poti pune dongle sau are multitasking , dar locked e ca si cum ai spune ca iti iei o casa in care te poti muta de azi, doar ca nu are usi , geamuri si tevi de apa , dar nu-i nimic, ca ii poti cumpara. Si nu conteaza ca nu are buda, poti face pipi langa pomul din curte

      Conteaza ca dai 2000 ron pe ceva ce nu are nimic
    • +2 (6 voturi)    
      mda (Marţi, 9 februarie 2010, 15:17)

      unu_de_aiurea [anonim] i-a raspuns lui Mda

      corect, dar eu as fi preferat ca multitaskingul sa nu fie locked
    • 0 (4 voturi)    
      Produse comparabile (Marţi, 9 februarie 2010, 16:29)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Archos 9 e deja pe piata (similar 9", 800g, dar are camera, port usb, suporta flash, e mai ieftin, etc). Insa vor urma altele si mai bune in curand. Problema iPadului e ca are procesor de smartphone nu de netbook. Eu astept un tablet cu procesor de la nVidia (facut special pentru tableturi). Din cate am inteles se lucreaza la asa ceva. Orice tablet care va suporta flash va avea mai mare succes decat iPad. Sunt mii de jocuri pt flash, deci chestia cu aplicatiile mai multe pt iPad pica. BTW, poti incarca filme de pe iTunes? Poti copia filme pe iPad?
    • +1 (3 voturi)    
      Am mai pus linkul unui coleg mai sus (Marţi, 9 februarie 2010, 17:22)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Mda

      Dar pe tine te reprezinta mai bine ( esti mai fanatic asa) http://wmpoweruser.com/?p=12937

      Uite un Asus UL30 ( are dual core 9 ore bateria, 4 G ram, 1.4 kg, 320 G HDD). E mai mare si mai greu dar e calculator frate, poate de toate pana si filme in HD pe un display decent de 14'.

      Nu e vb ca lumea se asteapta de la produsele apple in general. iPhone e un tel f bun pe ansamblu desi are si el lipsuri si limitari, Mac Book is si ele f bune, iPod is cool ( desi si Mac book si iPod mi se par f scumpe). E vb de iPad asta care cel putin eu nu ii vad rostul si nu vad la ce mi-ar trebui. Atata tot. Nu am vazut inca aici nici un comentariu negativ la alt produs apple.
  • +3 (9 voturi)    
    cui prodest? (Marţi, 9 februarie 2010, 14:29)

    danaros [utilizator]

    Inca o (in)utilitate pe piata IT.. Asa cum spunea si @BEDE, daca vrei ceva portabil, te indrepti in alta directie, daca vrei un netbook - ai de unde alege!
    Personal nu vad ABSOLUT nici-o utilitate a acestei tablete, cu alte cuvinte <un nimic inutil> sau o alta modalitate de a consuma resursele..
    Si pana la urma cui se adreseaza aceasta? Nu am inteles..
    • +4 (8 voturi)    
      utilitate (Marţi, 9 februarie 2010, 14:58)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui danaros

      Mai mult sau mai putin ironic: am decoperit aseara o utilitate a iPad: e mai usor de utilizat decat un laptop cand stai pe toaleta si vrei sa faci si tu un NFS :)
      • -1 (5 voturi)    
        @Vlad (Marţi, 9 februarie 2010, 15:46)

        bogdan192 [anonim] i-a raspuns lui vlad

        Cine chilu meu are NEVOIE sa joace NFS pe buda. Inteleg ca simti nevoia sa citesti o carte, sa desenezi scule, da sa joci NFS inca n-am simtit nevoia cand ma trec fiorii nasterii.

        Recunoaste, ai dat jos pornache pe Wi-fi si nu stiai unde sa te ascunzi sa-l vezi.
    • -2 (8 voturi)    
      mie (Marţi, 9 februarie 2010, 15:14)

      unu_de_aiurea [anonim] i-a raspuns lui danaros

      Ca sa iti raspund la intrebare: mie.
      Eu vreau un reader cu care sa pot vedea si filme si cu care sa pot face browsing pe net...sa ruleze 2-3 programele lejere...nu am chef sa car laptopul cu mine in vacanta si ecranul unul laptop/netbook e inferior tehnologiei ecranului de la iPAD...
      Si crezi ca eu sunt singurul ?
      • +2 (4 voturi)    
        Nu poti cu iPad (Marţi, 9 februarie 2010, 17:27)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

        Decat daca te limitezi. eInk display nu prea are, de filme cam slabut ( are rezolutie 3:4 deci cam slabut ). Ce inseamna inferior tehnologic ? ca nu e touch? Nu iti trebuie la laptop ai tastatura cu care oricum scrii mult mai repede decat pe iPad.

        Dar stii care e paradoxul. Cauta pe net de pe iPad declaratia lui Steve cum ca eReader nu au viitor, ca oamenii prefera sa citeasca o carte normala :-)

        Probabil si atunci erai de acord cu el cum si acuma esti si ti se pare f important sa ai eReader dar cu backlight display.
    • -2 (2 voturi)    
      Nici nu trebuie (Miercuri, 10 februarie 2010, 2:40)

      metalin [anonim] i-a raspuns lui danaros

      Stai tu linistit ca da nu intelegi tu nu e nici o problema.

      Omenirea merge inainte si fara cei ca tine.
      Joaca-te NFS pe laptopul Dell de 10 KG in continuare.

      P.S. nu uita ca ai nevoie de un cablu mare spre priza.
      • 0 (0 voturi)    
        Jenant (Miercuri, 10 februarie 2010, 14:32)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui metalin

        Steve spunea de 10 ore daca doar citesti carti :-). Cat crezi ca tine bateria aia la NFS? Iti spun eu ca alergi si tu repede la cablu.
  • 0 (8 voturi)    
    e stupid (Marţi, 9 februarie 2010, 14:48)

    paul [anonim]

    e stupid acest articol... si prost informat.
    sa luam numai partea a doua a titlului: "pe piata interesul fata de tableta pare sa scada puternic". Serios? Dar cu editurile care deja au intrat intr-un trend de migrare de la Amazon la Apple iBook nu ziceti nimic? (este o miscare fara precedent si foarte periculoasa pentru Amazon Kindle). Dar despre explorarea utilizarii ipad-ului in spitale? Dar despre producatorii de manuale care gasesc in iPad produsul ideal (text + multimedia + conectivitate + portabilitate + design + pret accesibil)? Dar despre universitati care cauta sa-l preia ca ustensil de baza in educatie? Dar despre toti producatorii seriosi de software care se inghesuie sa faca aplicatii pentru noul format?
    E usor sa scrii un articol avand o sursa indoielnica (si autorul recunoaste ca site-ul acela nu e reprezentativ, dar atunci de ce il foloseste? sau de ce doar pe el?).
    Avem in iPad un produs inca ne-lansat spre vanzare care deja genereaza trend-uri dar noi zicem ca interesul scade vertiginos.
    Despre pret ce sa mai zic: daca pana acum concurenta Apple rasufla cat de cat usurata stiind ca "cei mai multi nu-si vor permite preturile de Apple, deci vor lua pana la urma de la noi", acum nu mai e cazul. Un iPad costa cat un Kindle DX (au aceeasi dimensiune, in rest nu se pot compara sub nici un aspect). That's a competitive price.
    Iar faza cu scazutul pretului... poate peste 1 an sau 2 cand vin noile iPad-uri. Apple tinde sa-si tina pretul la fel pentru noile versiuni ale aceluiasi produs.
    Mai multa documentare nu strica, domnul autor.
  • +1 (5 voturi)    
    IPad (Marţi, 9 februarie 2010, 15:19)

    Muciumbe [anonim]

    Tot ar fi fost ceva daca puneau pe el OS X dar asa e o struto camila, un iTouch gigantic. Mai da si Nea Jobs rateuri. Asta e. Poate un super pret sa-l scape de moarte desi in afara de devotatii marcii .... Mai interesanta este propunerea celor de la Lenovo cu un combo laptop/tablet.IMHO
  • 0 (6 voturi)    
    . (Marţi, 9 februarie 2010, 15:28)

    Mda [utilizator]

    device-ul e atacat ca si cum ar fi trebuit sa faca x, y, z lucru, sau ca si cum ar fi fost promis x, y, z lucru. de unde atata dezamagire daca nu s-a specificat nimic despre el pana in ziua lansarii? ganditi-va la un gps pt masina: nu are nimic in afara de gps. si nimeni nu e dezamagit. in schimb de la ipad toata lumea asteapta sa fie poate chiar si server de streaming. eu intrebam... de unde atatea asteptari? pt ca ofera destul de multe deja.
  • 0 (0 voturi)    
    ai pad? (Marţi, 9 februarie 2010, 16:18)

    steve [anonim]

    Stiti cumva daca are concurenta? Ceva cu touch-screen de cel putin 7" si cel mult 700 grame? m-ar interesa sa cumpar
    • -1 (1 vot)    
      n-am (Marţi, 9 februarie 2010, 16:52)

      jobs [anonim] i-a raspuns lui steve

      nu are concurenta
    • +1 (1 vot)    
      Ai aici o lista (Marţi, 9 februarie 2010, 16:58)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui steve

      http://www.umpcportal.com/products/compareWindow.php#[[,534,584,523,586,578,549,562,585,588,218,467,471]]
    • 0 (2 voturi)    
      Faptul ca s-au asezat la mijloc (Marţi, 9 februarie 2010, 17:33)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui steve

      Sa evite orice concurenta pe segment tie ti se pare ca un plus. Mie ca un minus, Ecranul e prea mic pt multe chestii si prea mare pt alte multe chestii ( pt majoritatea aplicatiilor iPhone curente cu care este compatibil ). Spune tu mie daca ai avea un iPhone si un Mac Book air , de ce ai mai cumpara un iPad? Eventual sa ai si un Ipod( vezi am pus doar produse apple).
    • 0 (2 voturi)    
      joojoo (Marţi, 9 februarie 2010, 18:14)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui steve

      Din ce am citit pana acum l-as cumpara pe asta in orice zi in locul unui ipad. Trebuie vazut produsul final in cateva saptamani ca sa stim sigur, dar eu sunt optimist mai ales daca ma uit la specificatii.

      https://thejoojoo.com/
      • +1 (1 vot)    
        Eu mi-as lua EviGroup Pad (Marţi, 9 februarie 2010, 19:10)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Tomis

        Pe site-ul lor spun ca poti pune 2G de RAM.
        Oricum, Avatar se vede mai fain pe Joojoo:).
        Pacat ca-l livreaza in 8-10 saptamani in US, si ca are numai un hard de 4G.
      • 0 (0 voturi)    
        hmm... nu-i chiar asa cu juju ala... (Miercuri, 10 februarie 2010, 1:21)

        socrate [anonim] i-a raspuns lui Tomis

        Joojoo are un singur (mare) avantaj: stie Flash! Iar ca dezavantaj major are lipsa miilor de aplicatii (existente deja sau viitoare) la care ai acces cu device-ul Apple! Aaa... si sa nu uit, lipsa suportului pt cumpararea de carti.
        Si mai ramane de vazut cum functioneaza Joojoo (ce specificatii are procesorul - nu scrie pe site sau sunt io chior...), ce feeling ai cu el, cu touch-screen-ul, fiabilitatea, etc. La iPad, daca e sa ne luam dupa iPhone, cred ca toate astea o sa fie ok.
        Daca mergea Flash pe el, eu dadeam deja comanda la prietenii din SUA pt un IPad de 64. Asa, ma mai gandesc...
        Oricum, cred ca o sa aiba mare succes si in zone unde laptop-ul a patruns inlocuind PDA-ul dar nu se misca prea bine (industrie, spitale, vanzari, etc) . O sa faca baietii pentru el softuri care sa-l transforme in PDA-ul cel mai utilizat, asa ca nu-mi fac griji ca nu o sa se cumpere. Si la pretul asta, nu m-ar mira sa-l vad chiar la chelneri in buzunarul de la sort, in loc de carnetel pt comenzi. :)
        • 0 (0 voturi)    
          Dintre miile de aplicatii de la Apple (Miercuri, 10 februarie 2010, 9:24)

          Alui [anonim] i-a raspuns lui socrate

          pe care le recomanzi?
          Mi-am instalat iTunes pe PC inca de anul trecut, dar pana acuma n-am gasit nimic din ce ma interesa (filme, muzica), Pana la urma am cumparat ce cautam de la Amazon. M-am uitat si la jocurile pentru iPhone, nici unul nu m-a facut curios.
          Am jucat pe mobil Doom, o clona de Warcraft 1, questuri foarte faine, racing dar nu nu pe iPhone:). Deci cred ca se poate trai fara produse Apple.

          "Oricum, cred ca o sa aiba mare succes si in zone unde laptop-ul a patruns inlocuind PDA-ul dar nu se misca prea bine (industrie, spitale, vanzari, etc) . O sa faca baietii pentru el softuri care sa-l transforme in PDA-ul cel mai utilizat, asa ca nu-mi fac griji ca nu o sa se cumpere. Si la pretul asta, nu m-ar mira sa-l vad chiar la chelneri in buzunarul de la sort, in loc de carnetel pt comenzi. :)"

          Pentru toti userii astia deja exista device-uri de mult. Nu in Romania, bineinteles:).
    • 0 (0 voturi)    
      pret pe la 1500 lei (Miercuri, 10 februarie 2010, 8:39)

      steve [anonim] i-a raspuns lui steve

      Am uitat tocmai de pret. As vrea ceva pe la 1500 lei
  • +2 (2 voturi)    
    IPad (Marţi, 9 februarie 2010, 16:20)

    BillyBoy [anonim]

    Eu o sa astept sa apara IPad 3GS.
  • -1 (3 voturi)    
    iPad (Marţi, 9 februarie 2010, 21:31)

    Steve Jobs [anonim]

    Foarte multi analisti si analize. Foarte multi inteligenti. La fel cum a fost la criza mondiala. Analisti, premii Nobel, institutii de prestigiu, calificative etc. Doar ca au comentat dupa. Acum analistii se intreaba ce poti face cu un iPad. Dar nu intreaba ce poti face cu un netbook. Sau de ce este nevoie de netbook cand sunt smartphone dar si notebook bine echipate? De fapt nu analistii decid ci 'arta' vendorilor precum si piata. Iar asta o sa se vada dupa ce este pus pe piata. Altfel, este precum la fotbal cand apare un mare ganditor (fotbalist) care spune ca meciul o sa fie greu bla, bla, bla.
  • +2 (2 voturi)    
    ExoPC (Marţi, 9 februarie 2010, 22:33)

    Mofoa [anonim]

    Ia vedeti aici alternativa la iPad.
    http://www.exopc.com/fr/index.php

    Apple = Marketing de calitate si atat


    Pret: 549 Euro

    Dotari:

    Intel atom N270 1.6GHz
    2 GB DDR2 RAM 667Mhz
    Ecran multi touch
    1024 x 600 pixels
    SSD 32 GB
    SD/MMC reader
    WiFi 802.11 b/g
    Bluetooth
    Lan 10/100
    Webcam 1.3 Megapixeli
    3 ports USB
    Iesire mufa stereo 3.5
    Port VGA
    SIM
    Autonomie -4 ore(acumulator schimbabil)
    Windows 7 Pro cu interfata ExoPC
    Dimensiuni 25 x 16,8 x 2.1 cm
    820 grammes
    • 0 (0 voturi)    
      Merci de link (Miercuri, 10 februarie 2010, 12:44)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Mofoa

      M-am inregistrat la ei sa ma anunte cand il lanseaza.
      Il vreau (pentru aplicatia muzicala) :).
      Fac economie, un pian e peste 10K Euro:).
  • 0 (0 voturi)    
    iPad vs XpPhone (Joi, 11 martie 2010, 14:09)

    JK [anonim]

    XpPhone va fi de 10 ori mai bun ca iPad.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă