Un update cu probleme al BitDefender a adus neplaceri utilizatorilor programului antivirus. Compania isi cere scuze si a lansat remediul

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 22 martie 2010, 15:14 Economie | IT

Presa internationala a scris pe larg despre faptul ca sambata o parte dintre utilizatorii antivirusului BitDefender au avut probleme din cauza unei actualizari defectuoase lansate de companie, ceea ce a facut ca unele calculatoare ce rulau sisteme de operare Windows in 64 biti sa nu mai reporneasca, scriu publicatii precum The Register, PC World si PC Pro. Compania si-a cerut scuze, a admis existenta unor probleme si spune ca a emis un patch care sa remedieze situatia neplacuta.

PC World scrie spre exemplu ca site-urile de suport ale BitDefender au fost pline de plangeri venite de la utilizatori care au vazut ca nu le mai mergeau corespunzator computerele dupa o actualizare a programului antivirus.

Compania a admis ca au existat o serie de probleme:

BitDefender a emis o actualizare pentru sistemele de operare Windows pe 64 biti (disponibila pe serverele noastre (sambata n.r.) intre 17.20-20.40, ora Romaniei), ceea ce a facut ca anumite fisiere Windows si ale aplicatiei BitDefender sa fie introduse in carantina. Au fost mutate fisiere .exe, .dll si alte fisiere binare executabile, dar nu si fisiere imagini sau documente. Din acest motiv aplicatia BitDefender nu a rulat in mod corespunzator pe unele sisteme, unele aplicatii nu au functionat sau sistemul de operare Windows nu a repornit.

Publicatia PC Pro noteaza ca antivirusul a identificat in mod eronat fisiere fara probleme ca fiind de tipul Trojan.FakeAlert.5 si le-a pus in carantina. Publicatia mai noteaza, citand oficiali BitDefender ca au fost afectati mult mai putini utilizatori decat se crede, iar efecte mai puternice au fost in SUA si Franta.

BitDefender spune ca problema a fost solutionata si a lansat un patch. Pentru cei care inca mai au o problema se recomanda contactarea departamentului de suport la adresa de e-mail  suport@bitdefender.ro sau la numerele de telefon: 021 300 12 26/27/28/29.

Site-ul The Register noteaza referintor la subiect ca update-urile cu false alerte se intalnesc des chiar si daca sistemele de operare se imbunatatesc deoarace numarul amenintarilor malware creste, fiind estimat la 50.000 pe zi. Site-ul adauga ca problema cu update-ul a iesit din tipare si din cauza ca fisiere de sistem au fost in mod eronat detectate ca avand probleme, ceea ce a facut ca unele sisteme de operare sa fie instabile, iar altele inutilizabile pentru un timp.


Citeste mai multe despre   






Comentarii alese de moderator

  • Solutii depanare (Luni, 22 martie 2010, 16:43)
    EllaG [anonim]

    Sunt EllaG si fac parte din echipa BitDefender. Ne pare rau pentru inconvenientele cauzate si asa cum se mentiona si in text, exista inca de ieri solutii pentru remedierea problemelor, informatii disponibile la adresa:
    http://www.bitdefender.ro/site/KnowledgeBase/consumer/#638 .

    In cazul in care pasii urmariti in acest ghid nu sunt suficienti pentru revenirea sistemului la starea normala, departamentul de suport tehnic va sta la dispozitie prin https://myaccount.bitdefender.com/site/MyAccount/contactEmail/1/ si la numerele de telefon: 021 300 12 26/27/28/29








[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6683 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    bitdefender (Luni, 22 martie 2010, 15:37)

    ADMIN [anonim]

    ce-o fi Bitdefender?
    virus sau antivirus??
    hmmm..........
    • 0 (0 voturi)    
      Face parte din aceeasi categorie cu Kasperski (Luni, 22 martie 2010, 16:37)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui ADMIN

      Virus pe care dai bani ca sa-l ai in calculator.
  • -1 (5 voturi)    
    Stan Patitul! (Luni, 22 martie 2010, 15:42)

    Evander [utilizator]

    Am trecut si eu prin experienta descrisa mai sus. A sters antivirusul sau a mutat tot ce a vazut in cale :)). Noroc de Acronis. Oricum odata cu restore-ul am renuntat si la BitDefender chiar daca mai avem inca 356 de zile cu licenta. Decat cu astfel de surprize mai bine fara. Am trecut la fratii nostrii rusi :)). Cel putin ei nu m-au dezamagit niciodata.
  • -1 (1 vot)    
    Eu renunt (Luni, 22 martie 2010, 15:42)

    ex-client [anonim]

    Am cumparat BD multi ani, desi calitatea a fost din ce in ce mai slaba de la an la an. Din păcate, eu a trebuit sa imi reinstalez sistemul sambata datorita librariilor sterse de catre antivirus.

    Cu regret, eu nu o sa mai fiu clientul lor.
    RIP, BitDefender.
  • 0 (0 voturi)    
    Inacceptabil (Luni, 22 martie 2010, 15:56)

    Jean Valjean [anonim]

    Ca Bitdefender este mare consumator de resurse mai treaca mearga, ca mai sunt si altii asa.
    Dar sa-ti buseasca Windoza e grav ! Nici virusii nu mai fac asta, prefera sa-ti folseasca calculatorul decat sa-l blocheze.
  • 0 (0 voturi)    
    si cum se aplica patch-ul? (Luni, 22 martie 2010, 16:01)

    bigbrother [utilizator]

    Daca calculatorul nu mai porneste? Stergi tot si o iei de la capat?
  • 0 (0 voturi)    
    am renuntat demult (Luni, 22 martie 2010, 16:08)

    vali [anonim]

    Eu am patit aceeasi chestie cu mai multe luni in urma.
    Dupa ce am instalat antivirusul pe un sistem cu xp proaspat pur si simplu sistemul de operare ramasese blocat Am patit asta de 3 ori pe un sistem xp proapat instalat .Sorry pt. bitdefender dar mai au mult de muncit
  • 0 (0 voturi)    
    Cum am putea sa cerem compensatii (Luni, 22 martie 2010, 16:16)

    gicu [anonim]

    ..sau alte avantaje/beneficii de pe urma timpului pierdut? Eu am pierdut in acest weekend timp pretios pentru a restaura sistemul de doua ori...noroc ca mi-a dat prin cap a doua oara sa dezactivez bitdefenderul pana se clarifica situatia, fiindca am vazut practic cum pcul meu incepe sa fie preluat de bitdefender, cum imi sunt prezentate alertele cu tot felul de virusi prezenti in pc, si la restart...surpriza, nu mai boota. Nici pana in acest moment nu stiu daca nu mi-a disparut si informatie de pe calculator. Ar trebui sa primim licente cel putin 3 ani de zile gratuit, perioada in care sa nu se intample nimic, altfel RIP Bitdefender. Mai bine fara, decat cu tine, mai ales ca este cel putin la al doilea incident major. Cei care au Vista, au mai patit un incident similar atunci cand a aparut SP2... Pacat, ara un brand romanesc si ar fi trebuit sa ne mandrim cu el, insa increderea a disparut in totalitate.
  • +2 (4 voturi)    
    Windows ? Antivirus ? Ce îs alea ? (Luni, 22 martie 2010, 16:20)

    Un evreu sărac [anonim]

    Ce bine că folosesc Linux :D
    • +3 (3 voturi)    
      Esti d'al meu frate (Luni, 22 martie 2010, 22:37)

      un evreu sarac si zgarcit [anonim] i-a raspuns lui Un evreu sărac

      Ce sa-i faci W$ e un virus si ca sa-l tratezi iti trebe un antivirus ;)

      Linux rulzzzz!!!
  • 0 (0 voturi)    
    B.D. 2010 (Luni, 22 martie 2010, 16:32)

    Mike [anonim]

    Operarea pe 64 biti nu e tocmai pentru cei slabi de inger... cu atat mai mult scrierea de programe AV.
    Pentru extinerea "experientelor"cu BD, se poate incerca instalarea BD2010 pe un PC cu WinXP pe 32 biti care are deja KAV !! In primele 2-3 dialogbox-uri apar niste controale care nu au ce cauta nicaieri.
  • 0 (2 voturi)    
    Solutii depanare (Luni, 22 martie 2010, 16:43)

    EllaG [anonim]

    Sunt EllaG si fac parte din echipa BitDefender. Ne pare rau pentru inconvenientele cauzate si asa cum se mentiona si in text, exista inca de ieri solutii pentru remedierea problemelor, informatii disponibile la adresa:
    http://www.bitdefender.ro/site/KnowledgeBase/consumer/#638 .

    In cazul in care pasii urmariti in acest ghid nu sunt suficienti pentru revenirea sistemului la starea normala, departamentul de suport tehnic va sta la dispozitie prin https://myaccount.bitdefender.com/site/MyAccount/contactEmail/1/ si la numerele de telefon: 021 300 12 26/27/28/29
    • +2 (2 voturi)    
      Re: Solutii depanare (Luni, 22 martie 2010, 17:09)

      Evander [utilizator] i-a raspuns lui EllaG

      Draga EllaG, eu unul v-am iertat :)). Sunt sigur ca nu ati facut chestia asta cu intentie. Insa sper ca realizati ca asta a fost o eroare/boacana (cum vreti voi) imensa. Eu unul de cand folosesc un calculator (peste 15 ani) n-am mai vazut asa ceva. Spre exemplu din 6582 de fisiere toate erau considerate virusi si cand am deschis un folder in care aveam cateva programe, drivere, patch-uri cu extensia exe acestea au disparut cu viteza luminii. Nici daca le dadeam delete nu dispareau asa de repede. Ca sa folosesc o expresie din generatia PRO & NET - Mi-a cazut fata si interfata :)). Oricum multa bafta in activitatea pe care o desfasurati. Sa speram ca nu o sa mai avem cadouri din astea.
      • 0 (0 voturi)    
        Si eu v-am iertat (Luni, 22 martie 2010, 22:25)

        tux [anonim] i-a raspuns lui Evander

        avand in vedere ca nu mai stiu ce-i windosa de ani buni de zile. Totusi gg pt industria romaneasca de antivirushi doar se produce bani frumosi reparand shit-ul altora si daca parte din banii astia vin in RO, baieti aveti tot respectu! Numa atentie de acu, ca publicatiile astea nu va iarta si face prost la imagine.
    • 0 (0 voturi)    
      repetitia, mama invataturii (Luni, 22 martie 2010, 22:15)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui EllaG

      ar fi prima data cand se publica un false-positive? :) nu se iau masuri de testare inainte de a publica ceva pe branchurile de update ?
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Luni, 22 martie 2010, 17:05)

    D.V. [anonim]

    Si eu am patit la fel. Am rezolvat problema facand update, nu a mai facut figuri dupa ...
  • -1 (3 voturi)    
    carcotasilor (Luni, 22 martie 2010, 17:19)

    dada [anonim]

    Se intampla si la case mari. ce atata a bataie de cap? Big deal! Parca vad ca din toti carcotasii care au comentat in general, multi nici nu stiu definitia unui antivirus sau nu folosesc bitdefender, dar brusc, toti sunt filozofi.

    Asa, a fost un "ERROR", a facut sistemul poc, lasa, o sa va faca si din alte motive. A fost, a trecut, o sa vina si altele si? :) Al meu a ramas in picioare! A dat criza putin peste el si gata. Viata merge mai departe! Haha!
    • 0 (2 voturi)    
      ciudat (Luni, 22 martie 2010, 17:28)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui dada

      cum a dat EllaG mesaj, au inceput sa apara mesajele de bine. sa fie cumva din acelasi departament?
      Cat despre problema in sine ... long live linux :D
  • +1 (1 vot)    
    incredere (Luni, 22 martie 2010, 17:27)

    EllaG [anonim]

    @Stan Patitul! Ne pare rau pentru inconvenienta. Ne bucuram ca ai remediat problema. Speram sa revii la sentimente mai bune fata de BitDefender, tinand cont ca in cei zece ani de prezenta in elita producatorilor de solutii de securitate nu au existat incidente majore si am avut un comportament profesionist in atingerea cerinţelor utilizatorilor nostri. Patch-ul pentru remedierea problemei a fost lansat la foarte scurt timp de la aparitia actualizarii problematice, iar suportul nostru tehnic a fost si este alaturi de utilizatori 24/7.
  • 0 (0 voturi)    
    @vali (Luni, 22 martie 2010, 17:30)

    EllaG [anonim]

    Pe viitor te rugam sa iei legatura cu suportul nostru tehnic, disponibil 24/7 in limba romana pentru orice probleme intampinate cu produsul nostru.
  • 0 (0 voturi)    
    @Mike (Luni, 22 martie 2010, 17:33)

    EllaG [anonim]

    Buna,

    Nu se recomanda instalarea simultana a doua programe antivirus pe acelasi sistem. Inainte de instalarea unui program AV iti recomandam sa dezinstalezi cealalta solutie pentru evitarea oricaror conflicte.
  • 0 (0 voturi)    
    @D.V. (Luni, 22 martie 2010, 17:37)

    EllaG [anonim]

    Ne bucuram ca ai rezolvat problema prin update. Suportul nostru tehnic este mereu la dispozitia utilizatorilor pentru orice fel de informatii. Contacteaza-i cu incredere!
  • 0 (0 voturi)    
    @Evander (Luni, 22 martie 2010, 17:40)

    EllaG [anonim]

    Multumim pentru votul de incredere acordat. Te asiguram ca acesta a fost un incident izolat si lucram cu fiecare utilizator pentru remedierea problemei, iar incidentul nu se va mai repeta.
    • 0 (0 voturi)    
      "incidentul nu se va mai repeta" (Luni, 22 martie 2010, 22:17)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui EllaG

      dar, acest incident este in sinea lui o "repetare" a unei astfel de probleme
  • 0 (0 voturi)    
    @Jean Valjean (Luni, 22 martie 2010, 17:48)

    EllaG [anonim]

    Iti recomandam sa incerci cea mai recenta versiune, AV BitDefender 2010, care iti scaneaza calculatorul de doua ori mai repede decat cele din generatiile anterioare, folosind mai puţine resurse de sistem.
    Incidentul de zilele trecute este unul izolat in istoria de 10 ani a BitDefender si te asiguram ca nu se va mai repeta.
  • 0 (0 voturi)    
    @mett (Luni, 22 martie 2010, 17:50)

    EllaG [anonim]

    In cazul in care ai nevoie de mai multe informatii decat cele furnizate mai sus, te rugam sa iei legatura cu suportul nostru tehnic.
  • +2 (2 voturi)    
    Caterincă rromânească (Luni, 22 martie 2010, 17:55)

    Silviul [anonim]

    Ăsta-i încă un lucru românesc care aproape merge. S-au calicit la bani şi acum fac treabă cu studenţi înfometaţi care învaţă meserie la locul de muncă. Cum//. ăia de la avast pot sa facă o chestie funcţională, care nu mananca resurse //. şi care mai e şi gratuită? //.(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    agresiv (Luni, 22 martie 2010, 17:59)

    mihai vlad [anonim]

    Bit defender este ffffff agresiv si nu cred ca face prea mult. Eu l-am avut iar cand s-a expirat, pentru ca nu l-am cumparat din nou, mi-a bagat un program care imi tot arata ca am 32 sau 51 de virusi si ma trimitea la pagina de cumparare. Nu am mai putut face nimic cu calculatorul. Am dat totul afara si am reinstalat Windows. Voi fugi de bit ca dracul de tamaie.
    • +1 (1 vot)    
      agresiv? (Luni, 22 martie 2010, 18:14)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui mihai vlad

      @mihai vlad : cu siguranta nu ti-a bagat bd-ul acel program. incearca sa cauti cum se numea acel program, cel mai probabil este un malware.
    • +1 (1 vot)    
      Cred ca era pe bune (Luni, 22 martie 2010, 18:34)

      Ion Vasile [anonim] i-a raspuns lui mihai vlad

      Daca nu insel, dupa ce expira licenta sau perioada de proba, anti-virusul doar scaneaza nu mai face nimic sa te protejeze. El te avertiza ca ai multi virusi.

      Dar sa ai 50 de infectii, probabil ai cam frecat-o mult timp pe situri "neprietenoase".
  • 0 (0 voturi)    
    @Silviul (Luni, 22 martie 2010, 18:32)

    EllaG [anonim]

    Produsul acesta romanesc este apreciat de toate marile publicatii de specialitate din intreaga lume si este multiplu premiat de organizatiile internationale, dupa cum se poate vedea si aici: http://www.bitdefender.ro/site/Main/view/awards.html .

    Mai mult, BitDefender este un sustinator al excelentei in educatie si a sprijinit mereu proiectele si ideile indraznete si inovatoare ale studentilor. Te invitam sa vii la Robochallenge, ne-ar face placere sa te cunoastem. Mai multe informatii gasesti aici: http://bit.ly/bVvnuq . Multumim!
    • 0 (0 voturi)    
      Felicitări (Marţi, 23 martie 2010, 9:17)

      Silviul [anonim] i-a raspuns lui EllaG

      Chiar dacă sunt al dracu de nemulţumit de produs... te felicit pentru răspunsurile date în încercarea de a face un pic de damage control. Ca PR-ist ştiu ce înseamnă managementul crizei. Sper însă că activitatea dept vostru de PR e mai activă în străinatate unde BD are cel mai mult de pierdut.
  • 0 (0 voturi)    
    @mihai vlad (Luni, 22 martie 2010, 18:40)

    EllaG [anonim]

    Buna Mihai Vlad,

    Din momentul expirarii licentei antivirus, nu mai beneficiezi de protectie, iar calculatorul tau poate fi virusat. Acesta este motivul pentru care sistemul tau probabil a fost infiltrat de malware si nu a mai functionat.

    Pe viitor, te rugam contacteaza suportul tehnic.
    • 0 (0 voturi)    
      Pt. EllaG (Luni, 22 martie 2010, 22:38)

      satanae [anonim] i-a raspuns lui EllaG

      De fapt, Bitdefender nu prea te mai protejeaza de nimic cu vreo citeva luni inainte de a expira. Precedentul produs Bitdefender pe care l-am folosit, inainte de a face prostia sa cumpar Internet Security 2009, cu toate ca era luat cu licenta etc., m-a lasat balta in asa hal, incit atunci cind am instalat noul produs a descoperit nu mai putin de 20 de virusi pe calc. Si trebuie retinut ca nu am asteptat deloc si am instalat un nou produs cu licenta chiar in ziua in care a expirat celalalt. Cit despre performantele noului produs, pot sa spun cu mindrie ca mi-a provocat mai multe pagube decit cel mai al dracu virus si si acum imi vine sa pling atunci cind deschid calculatorul. Consuma resurse in draci - chiar daca am 2 Gb de RAM nu-mi merge asa cum trebuie - blocheaza Windows-ul etc. Nu pot sa uit cit de fericit eram dupa ce mi-am reinstalat recent Windows-ul, cind vedeam ce frumos imi merge calc. Dup-aia am instalat BitDefender... Si acum imi vine sa pling. Ma voi reprofila pe produse crackuite, care macar nu fac rau, daca bine nu fac. Si sint si gratis - Bit-ul mai e si foarte scump, dupa ce ca e prost.
  • -1 (1 vot)    
    :)) (Luni, 22 martie 2010, 18:42)

    calin [anonim]

    Pai mai oameni buni voi nu v-ati lecuit la timpul potrivit de bitdefender dar poate o sa o faceti acum :).
    Eu m-am lecuit de cand isi facea updateuri de capul lui (hai sa zicem ca nu e grav ca si alti antivirusi isi fac singuri updateurile si windowsul etc), dar dupa ce facea updateurile dadea el instant restart fara sa te intrebe.
    Fiind programator mi s-a intamplat de cateva ori sa pierd codul scris in ultimele 5-15 minute din cauza lui ceea ce e foarte grav. Apoi m-am prins ca antivirusul dadea restartul la calculator si am renuntat la el.
    Dupa bitdefender am incercat nod32 care o vreme a fost ok. Apoi a luat-o si ala pe aratura si se punea si tinea procesorul in 100% (nu stiu ce facea el acolo dar de scanat nu scana).
    Nu stiu in prezent cum se comporta dar sfatul meu e urmatorul:
    1. Nu tineti nici un antivirus instalat pe sistem pentru ca il incetineste semnificativ.
    2. Nu intrati pe siteuri pt adulti doar daca stiti sigur ca nu au virusi.
    3. Instalati din cand in cand cate un antivirus, scanati tot calculatorul, dezinfectati daca sunt probleme apoi dezinstalati antivirusul.
    4. Dupa o instalare proaspata de sistem faceti un backup care sa-l aveti in cazul in care se intampla o faza similara cu cea cauzata de bitdefender :).
    • 0 (0 voturi)    
      @calin (Luni, 22 martie 2010, 19:20)

      EllaG [anonim] i-a raspuns lui calin

      Actualizarile nu se pot face independent de vointa utilizatorului, ci in functie de setarea din produs.
      Pe viitor poti configura frecventa actualizarilor din produs. BitDefender are actualizari la fiecare ora si ajung pe sistemul tau in functie de setarile din program.
  • 0 (0 voturi)    
    @gicu (Luni, 22 martie 2010, 20:25)

    EllaG [anonim]

    BitDefender furnizeaza solutii de securitate de mai mult de 10 ani de zile, iar clientii nostri au incredere in expertiza noastra. Te asiguram ca aceasta situatie este un caz singular, iar in legatura cu sistemul de operare Vista si Service Pack 2, la care ai facut referire, nu au existat nici un fel de incidente. Probabil, atunci cand ai instalat SP2, antivirusul era deja instalat si activ pe sistemul tau. Acest lucru nu este recomandat; intai se instaleaza sistemul de operare, apoi solutia antivirus. Iti recomandam pe viitor, pentru orice fel de probleme, sa contactezi cu incredere echipele noastre de suport tehnic, disponibile 24/7
  • 0 (0 voturi)    
    Impardonabil... (Luni, 22 martie 2010, 20:32)

    ccr [utilizator]

    Oricine poate gresi. Se intampla si la case mai mari. Dar nu poate fi scuzat ca o asemenea greseala sa treaca neobservata de QA. Nu este posibil ca in 10+ ani de experienta, BitDefender sa nu aiba implementat macar un sistem minimal de testare al actualizarilor. Una este sa ai o alarma falsa pe un fisier poate popular in alte parti, dar necunoscut de inginerii vostri si alta este sa detectezi toate aplicatiile compilate pe x64. Imi este imposibil sa cred ca asa ceva este posibil. Ori a fost sabotaj, ori departamentul de QA ar trebui pur si simplu executat (figurativ vorbind).

    Este pacat ca asa ceva s-a intamplat. BitDefender este una dintre solutiile de top in industria anti-malware. Tot respectul pentru echipa de PR in aceste momente. Mult succes.
  • 0 (0 voturi)    
    Bun, dar comunicarea şi testarea au dat chix (Luni, 22 martie 2010, 21:51)

    ezragsit [anonim]

    1. Folosesc bitdefender de destui ani. A fost bunuţ spre bun, apoi a fost tot mai bun. L-am recomandat cunoscuţilor, şcolii, cam tuturor.
    2. În ultimul timp au început să apară probleme, legate în special de false alarme. Le-am semnalat (am trimis carantina) dar falsele recunoaşteri au continuat. Am şi acum două fişiere BAT absolut nevinovate, care se joacă de-a şoarecele şi pisica cu carantina (da, ştiu că le pot trece la excluderi, dar sunt curios cât va dura falsa recunoaştere). S-au înmulţit prea mult alertele de timpul GEN, program presupus ca fiind de tip...
    3. tot de cam multă vreme n-am mai văzut o devirusare. Şters şi basta pare să fie strategia dominantă. Hai să spunem că trăim într-o lume complicată...
    4. puştiul care comunica pe forum sâmbătă seara n-a fost la înălţimea situaţiei. Să fie de vină înregistrarea sa pe forum abia în ianuarie 2010? Impresia mea la acel moment a fost aceea că pur şi simplu s-a temut să apese pe butonul de alarmă, reacţia serioasă a venit mult prea târziu.
    5. dacă oamenii de bază pleacă la munte sau la club, daţi-le sisteme portabile de serviciu. Am văzut o mobilizare a câteva mii de camioane la armată care a durat mult mai puţin decât reacţia bitdefender sâmbătă seara.
    6. soluţia nu poate fi decât parţială. Dacă un utilizator nu era acasă (şi câţi pleacă sâmbătă seara, lăsând calculatorul deschis), la ora 2:00 sistemul se putea muta singur în carantină. Evident, depinde sub ce fus orar, pentru că ora la care bitdefender a lansat "antiupdate"-ul, putea fi 3, 4 sau 5 dimineaţa prin alte ţări. Puţin probabil să-şi dea seama ce se întâmplă la întoarcerea acasă, când răul este deja făcut. Câţi au rămas fără browsere (mutate şi ele în carantină), aşa că n-au putut căuta soluţii online. Probabil că acele sute care au intrat pe forumuri reprezentau "la creme de la creme", cei chiar avizaţi bine IT, capabili să observe o problemă şi să o trateze cât de cât acceptabil. Câte mii n-au avut şansa aceasta. Câte fişiere şterse sunt duse?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e chiar asa (Luni, 22 martie 2010, 22:17)

      Daniel BitDefender [anonim] i-a raspuns lui ezragsit

      2. Iti recomand http://forum.bitdefender.com/index.php?showtopic=84 . Aici se explica cum si unde poti trimite fp-uri sau chiar virusi

      3. Pe langa angajatii care erau la serviciu la acea ora, mai erau si ceilalti angajati BitDefender care folosesc produsul in scopuri personale.
      Au fost apasate mai multe butoane de alarma, nu doar unul.

      5. Dupa o eroare ca cea care s-a produs cu fp-ul iti iei toate masurile de precautie ca sa nu mai busesti si altceva. Mobilizarea s-a facut, dar poate a durat un pic mai mult pana s-a rezolvat problema.

      6. Daca utilizatorul s-a intors acasa dupa ce s-a updatat fixul, serviciile BitDefender au functionat, au remediat problema, mutand la loc din carantina fisierele tagate gresit drept virus.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu aş evita să-mi contrazic clienţii,mai ales acum (Marţi, 23 martie 2010, 18:50)

        ezragsit [anonim] i-a raspuns lui Daniel BitDefender

        (2). Mulţumesc, nu-i nevoie. Carantina are un simpatic butonaş, butonaşul uneori chiar trimite simpaticul progrămaş, în fond dacă ştiu că programul este curat iar BD l-a pus în carantină, faptul că apăs butonaşul este un serviciu pe care-l fac onorific unei firme pe care o simpatizez. Îi dau şansa să mai vadă un program venit din "carantină", care chiar nu are nimic, aşadar îşi mai poate pieptăna falsele alerte. Sâmbătă seara, când lucrurile erau încă foarte proaspete, am trimis conţinutul carantinei către firmă, tocmai pentru a avertiza că apar false identificări. Faptul că nu s-a comunicat cum trebuie în primele ore ale incidentului - şi noaptea nedormită de sâmbătă mi-e martoră c-am fost prezent la toate fazele - nu înseamnă că utilizatorii sunt încă şi mai fraieri şi trebuie să fim condescendenţi cu ei. Nu de alta, dar folosesc cu încredere BD de nici nu mai ştiu de când, oricum mulţi ani. Nu toţi angajaţii care dau sfaturi au vechimea aceasta în firmă...
        (5) Problema majoră a fost că nu s-a comunicat suficient de repede un "stand-by for news, something is wrong, DO NOT SCAN, DO NOT CLOSE". Cam toate plângerile SERIOASE din lumea largă se referă la absenţa unei comunicări rapide iniţiale. N-a "dat bine" faptul că forumurile se lămuriseră atunci când tehnicienii încă puneau întrebări. Cred că cei mai serioşi comentatori nu critică problema în sine, ci tipul de reacţie PR, cu argumentul că o reacţie mai promptă de avertizare ar fi minimizat problemele clienţilor. Chiar dacă înţeleg că au existat reţineri legate de implicaţiile legale, câteva sfaturi bune în primele minute ar fi valorat mult, atât tehnic, cât mai ales afectiv.
        (6). Nu uitaţi că default BD stabileşte o scanare la 2:00. Nu uitaţi că în acel moment o scanare a sistemului punea în carantină cam multe lucruri. Cel ce venea acasă sau observa tardiv că se întâmplă probleme mari (de exemplu vrea să intre pe Internet şi browser-ul apare ca lipsind) ce prim reflex are? Care este primul reflex? Restartul?
  • 0 (0 voturi)    
    Ticket ID:201002221008802 (Luni, 22 martie 2010, 21:57)

    Anca [anonim]

    Acum mai bine de o luna de zile am contactat serviciul de suport tehnic Bitdefender. Luasem un virusache (wmxperj.exe), dar eram linistita, pt ca, nu-i asa, aveam antivirus de la bitdefender :))
    Mai mult, echipa de la departamentul de suport tehnic e formata numai din oameni atenti la nevoile clientului, si rezolva tot in 48 de ore.
    La un moment dat, satula de atatia operatori competenti, am solicitat sa vb cu seful de departament insusi!! se vede ca m-am uitat prea mult la filmele americane, nu?
    Dl. Eduard Pop, care se pare ca este in fruntea vajnicilor operatori, m-a asigurat ca se ocupa PERSONAL de problema mea.

    Dupa 3 zile de telefoane (zi si noapte), mi-am formatat calculatorul. Si mi-am instalat Norton.

    Stimati reprezentanti Bitdefender, in afara de articolele de pe hotnews.ro, va sugerez sa mai cititi si emailurile pe care le primiti pe suport@bitdefender.ro

    Consider ca aveti un produs de slaba calitate + o echipa de neprofesionisti. Romanesc 100%
    • 0 (0 voturi)    
      Re: Ticked ID (Luni, 22 martie 2010, 22:30)

      Daniel BitDefender [anonim] i-a raspuns lui Anca

      Cu un an si jumatate in urma BitDefender avea circa 4 milioane semnaturi, acum are aporape un milion si jumatate. Asta inseamna cam 3000 virusi analizati pe zi, pentru care se face o semnatura. Asta inseamna o armata de oameni.

      Poate virusul tau era o versiune polimorfica mai greu detectabila, care mai si updata zilnic noi versiuni.
    • 0 (0 voturi)    
      nu exista nici un angajat (Marţi, 23 martie 2010, 10:26)

      aeugenius [anonim] i-a raspuns lui Anca

      cu acest nume...:)
  • +1 (1 vot)    
    virus (Luni, 22 martie 2010, 22:53)

    softist [anonim]

    Traiasca Microsoft Security Essentials!!! :)
  • 0 (0 voturi)    
    BitDefender? mai bine BitDisaster (Luni, 22 martie 2010, 23:35)

    thedukesd [anonim]

    @EllaG [anonim] cand un utilizator iti raporteaza o problema o carpiti temporar si dupa aia apare din nou cum poate respectivul utilizator sa mai aiba incredere in produsul vostru? Asigurari ca nu se va mai repeta, eu unul nu le cred pentru ca ati demonstrat ca aceeasi problema se poate repeta de 2 ori (aveti link-urile si problema la voi pe forum).
    Eu unul astept sa binevoiti sa imi oferiti licenta pentru alt produs antivirus ales de mine (aceeasi durata a licenta ca cea ramasa pentru bitdefender in momentul incidentul cu alert5), daca refuzati va dau in judecata ca am suficiente motive si puteti sa fiti siguri ca nu o sa cer licenta pentru alt antivirus o sa cer daune serioase.
    Am mai multa incredere in Avira Free decat in BitDefender 2010, asta ar trebui sa va spuna ceva.
    Problema cu alert5? Ce alta dovada ca nu testeaza nimeni update-urile? Daca testa careva vedea imediat problemele (presupunand ca nu era baut sau drogat).
    Numarul ala de telefon e cu apel gratuit? Daca nu e atunci nu am altceva decat sa zic ca dupa ce i-ati stricat omului sistemul de operare mai trebuie sa plateasca si telefonul ca sa aiba ceva sanse sa isi rezolve problema (ceva sanse, pentru ca depinde de cand de mult se pricepe, daca e total noob atunci degeaba, plus ca depinde si cum il ia ala care ii raspunde la telefon, ca daca presupune ca cel care a sunat cu problema e la nivelul unei maimute si respectivul nu e o sa aiba parte de niste cuvinte "frumoase" si de nervi o sa va alegeti direct cu proces).
  • 0 (0 voturi)    
    hai sa nu fim chiar asa de rai.. (Marţi, 23 martie 2010, 0:50)

    eps [anonim]

    Eu am folosit f multi ani la rand produsul BitDefender, in primul rand pt ca este extrem de bun ca si detectie, in al doilea ca este un produs romanesc si oricum nu avem prea multe lucruri cu care sa ne mandrim.
    Din pacate, acum o luna si ceva am ales sa nu-mi mai reinnoiesc licenta si sa cumpar Kaspersky. Motivul a fost simplu: dupa ce am evaluat Kaspersky, mi-am dat seama ca toate micile probleme pe care le avea sistemul meu.. au disparut. Nu zic ca erau lucruri majore, dar am preferat un antivirus cu o detectie un pic mai scazuta, dar care sta la locul lui langa ceas si ma lasa in pace sa-mi vad de viata :)

    Imi pare rau ca spun asta, dar deja ma saturasem la cate "BDF has crashed, please submit a bug report" am primit. Din nou, am avut si inca am mare incredere in acest produs ca si antivirus. Totusi, parca de la an la an devine din ce in ce mai instabil.

    Pana una alta, problema cu update-ul a fost doar un mic hop care probabil a schimbat cateva proceduri interne :), iar eu chiar cred ca nu se va mai repeta. Chiar daca nu mai folosesc BDF, le urez succes si sper sa treaca cu bine peste mica sifonare de imagine.
  • 0 (0 voturi)    
    Ticket ID:201002221008802 (Marţi, 23 martie 2010, 12:41)

    Anca [anonim]

    Nu exista niciun angajat cu acest nume?

    Foarte frumos. Cu ce ne ocupam noi la Bitdefender?
    Facem glume pe seama clientilor fraieri, care cumpara licente pe 1 an de zile, pentru 9 calculatoare.

    Asta pentru ca nu exista nici ideea de responsabilitate.
    Daca virusule e o "versiune polimorfica mai greu detectabila, care mai si updata zilnic noi versiuni", asta nu ma intereseaza pe mine.
    Asta ar trebui sa ii preocupe pe angajatii de la suport tehnic.
    Eu stiu atat: ca am aruncat banii pe fereastra cumparand produsul vostru.
    Si, in loc sa incercati sa rezolvati problema, voi faceti bascalie, aruncati pisica de la unul la altul, va prezentati cu nume false!

    Toata stima!
    • 0 (0 voturi)    
      Re: Ticket ID:201002221008802 (Marţi, 23 martie 2010, 21:03)

      Daniel BitDefender [anonim] i-a raspuns lui Anca

      Eu nu am spus ca nu exista nici un angajat cu acel nume. Acel angajat posibil sa fie in fruntea acelui departament la care ai apelat tu.

      Nu arunca nimeni pisica de la unul la altul. Eu doar ti-am explicat tehnic, si am facut o mica eroare de scriere. In ultimul an si jumatate numarul virusilor detectati a crescut cu peste un milion si jumatate, asta inseamna aprox. 3000 virusi/zi analizati.
  • 0 (0 voturi)    
    Antivirus... (Marţi, 23 martie 2010, 12:43)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu utilizez antivirusi, pierdere de timp. Nu numai ca-ti utilizeaza o groaza de resurse, nu fac mare lucru.

    Secretul consta intr-o conduita corespunzatoare a utilizatorului.

    Spor la treaba :)
  • 0 (0 voturi)    
    Avast Antivirus ! (Marţi, 23 martie 2010, 13:22)

    Elliah [utilizator]

    Consuma ingrozitor de multe resurse...
    Pe deasupra se blocheaza.
    Acum si asta ...
    Eu folosesc Avast !!!
  • 0 (0 voturi)    
    BitDefender (Marţi, 23 martie 2010, 13:37)

    Je [anonim]

    Si eu folosesc BitDefender cu mult inainte sa lucrez la ei, iar acum, pentru mine este chiar o onoare sa lucrez aici. Din pacate, mai sunt printre noi si oameni care nu prea isi au rostul aici, si care mai fac boacane, dar nu trebuie sa judecam un produs dupa o boacana de 20-30 de minute, cat a durat de fapt toata invalmaseala cu probleme. BitDefenderul este aproape cel mai bun antivirus daca este configurat cum trebuie, si nu va lasati la imaginatia celor care nu stiu ce aveti voi prin calculator, ce si cate produse crackuite folositi. Daca vreti un antivirus bun, care sa-si faca treaba, cu cea mai buna rata de detectie a virusilor, etc... BitDefenderul este de mult timp cel mai bun. In schimb, daca aveti programe crackuite si alte chestii care teoretic n-ar avea ce cauta in calculatorul dvs, trebuie sa-l setati nitel, sa NU-l lasati cu setarile default. Daca e setat bine, nu ocupa resurse prea multe si-si face treaba bine, iar pe de-asupra evitati micile neplaceri provocate de un update cu probleme:D Nu trebuie sa-l lasati sa-si faca update cand are chef(aproximativ la fiecare ora:P ) ci sa-i faceti voi la cateva zile (dar nu mai rar de o saptamana) inainte sa incepeti sa lucrati la calculator, pentru ca in felul asta va asigurati ca update-ul nu a stricat ceva prin produs/ calculatorul dvs, sau puteti vedea din timp si controla/remedia acest lucru. SUNT MULTI ALTI ANTIVIRUSI CARE S-AU CONFRUNTAT CU ACEST TIP DE PROBLEME, nu suntem noi primii, vedeti pe: http://news.softpedia.com/news/Bogus-BitDefender-Update-Crashes-Computers-138048.shtml cateva cazuri. Eu nu lucrez la departamentul de markeing, deci nu promovez imaginea in necunostinta de cauza a functionalitatii produsului. Configurativa dupa bunul plac orice antivirus aveti instalat in calculator si incercati sa-i monitorizati update-urile, ca sa nu dati vina pe un brand intreg pentru 20 de minute de neatentie a unui invatacel:P Spor la butonat si aveti grija cum va folositi softurile pe care le aveti.
  • 0 (0 voturi)    
    Din ce in ce mai prost (Marţi, 23 martie 2010, 13:48)

    Bogdan 40 [anonim]

    Acum ca a aparut acest bug, cei de la Bit Defender sunt numai lapte si miere! Am folosit cam 5 ani produsul lor dar am renuntat ma saturasem de probleme. In al doilea an am avut o problema si am primit raspuns de la ei cand le-am trimis mesaj. anul trecut insa am avut iar o problema dar nu s-au mai catadicsit sa raspunda iar eu nu m-am mai catadicsit sa le cumpar produsul. Iti iau fata cu upgrate la o ora fara sa mentioneze ca atunci cand se face acest upgrate performantele calculatorului se diminueaza considerabil. Mai bine va orientati spre alt produs! Nu prea ma incalzeste ideea ca e produs romanesc. Daca imi sterge date si imi blocheaza calculatorul scuzele lor si faptul ca e produs romanesc nu rezolva nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      Apropo (Marţi, 23 martie 2010, 17:28)

      Silviul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan 40

      asta imi aduce aminte de bancul cu virusul albanez. Ăsta nu e virus, dar şterge tot ce prinde =))
  • 0 (0 voturi)    
    BitDefender (Marţi, 23 martie 2010, 14:05)

    je [anonim]

    Inca ceva.. Recomand acest produs chiar si crackuit, sau versiunile free, daca nu aveti bani sa-l cumparati. Stiti care-i problema unora, dau vina pe sistem pentru ca ei nu s-au integrat. Dau vina pe altii care au muncit sa faca ceva bun pentru ca nu au intuit ca ei vor avea nush-ce configuratie cu nush-ce softuri instalate, cu nush-ce pretentii de la programelu' pt care se presupune ca au platit ca sa le tina virusii deoparte.

    Daca nu stii sa configurezi BitDefenderul si nu ai pe nimeni prin preajma care sa stie sa ti-l configureze cum iti trebuie tie, mai bine suna la serviciul de asistenta, ca te vor ajuta ei sa ti-l customizezi astfel incat sa fii multumit, si nu renunta in favoarea unui produs cu o detectie mai mica, dar care este configurat astfel incat sa se miste mai repede calculatorul...

    Nu va amagiti sa luati veriunile beta cu nush-ce future-uri imediat ce apar pe piata daca va doriti produse stabile, nu va amagiti sa va luati cele mai noi aparitii in materie de soft imediat ce au fost scoase pe piata, daca va doriti de asemenea produse stabile, luati ceea ce este deja confirmat ca merge bine si veti evita muuuuuulte probleme. Va spun din proprie experienta si este valabil pentru toate softurile de pe piata, nu doar pentru BitDefender. Deci, vreti calitate, aveti cerinte mai speciale de la un soft, luati versiunea de evaluare a catorva producatori de soft diferiti (nu va lasati pacaliti, ca sunt foarte multi care folosesc cod surssa cumparat) le evaluati pe rand 1-2 saptamani, si la sfarsit cumparati softul pe care-l considerati cel mai util, cel care va satisface nevoile specifice ale dvs cat mai bine.

    Sa revenim la cod sursa cumparat... pentru ca da, BitDefender a "vandut/inchiriat" (daca putem folosi aceste cuvinte) codul sursa sau doar motoarele de cautare virusi la mai multi producatori de antivirus, si nu va recomand sa "testati/cumparati" antivirusi cu motoare de cautare cumparate de la altii :D Cautati pe net numele acestor antivirusi.
  • 0 (0 voturi)    
    @www.8v.ro (Marţi, 23 martie 2010, 15:02)

    EllaG - BitDefender [anonim]

    Abordarea asta cu conduita preventiva nu functioneaza nici in privinta securitatii online cum nici la şofat nu dă rezultate intotdeauna. Virusii sau elementele malware in general nu te asteapta la cotitura numai in locuri "rau famate".
    • 0 (0 voturi)    
      Multumesc (Miercuri, 24 martie 2010, 20:27)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui EllaG - BitDefender

      In primul rand a nu se intelege ca denigrez BitDefender (sau oricare alt produs de tip antivirus). Ideea era ca pentru mine nu functioneaza in sensul ca nu merita resursele utilizate de-a lungul timpului in schimbul beneficiului adus de catre acestea.

      Sustin ideea ca o anumita solutie nu poate fi potrivita pentru toata lumea, in cazul asta ma refer la antivirusi per total.

      Satisfacator oricum faptul ca ati rezolvat problema in timp util, se intampla :)

      Spor la treaba!
  • 0 (0 voturi)    
    si eu am fost afectat (Marţi, 23 martie 2010, 16:36)

    nelhotep [anonim]

    dar pentru asta tot am incredere in continuare in acest produs de calitate, pentru ca stiu ca e bun. Sincer nu stiu de ce unii dintre voi va plangeti ca mananca resurse multe cand eu nu l-am simtit deloc , si l-am instalat si pe sisteme destul de slabe .Da, la partea cu submit bug report am mai intalnit-o si inca n-am putut afla care e cauza (poate ne spune cineva) dar in rest nu am ce-i reprosa.
    • 0 (0 voturi)    
      Re: si eu am fost afectat (Marţi, 23 martie 2010, 21:16)

      Daniel BitDefender [anonim] i-a raspuns lui nelhotep

      In cazul in care utilizati computerul in conditii normale, deschideti un office, niste jocuri, si alte programe/programele, BitDefender functioneaza ok si nu aveti probleme.
      Se intampla uneori, ca unele din serviciile BitDefender sa crasheze, sa pice din cauze necunoscute la momentul acela. Pentru a ajuta echipa BitDefender in rezolvarea problemelor este indicat sa trimiteti acel bug(eroare) report.

      Imediat dupa crash serviciul BitDefender reporneste automat. Ca utilizator ramaneti protejat in continuare, si ajutati si BitDefender sa repare problemele si sa urce pe update-ul automat noile servicii avand rezolvate problemele unor utilizatori.
      • 0 (0 voturi)    
        Bug report (Marţi, 23 martie 2010, 21:53)

        nelhotep [anonim] i-a raspuns lui Daniel BitDefender

        -ul il trimit de fiecare data .
        Anyway, keep up the good work , and down the bad stuff
  • 0 (0 voturi)    
    bug (Miercuri, 24 martie 2010, 14:04)

    catavencu [anonim]

    recomand acest produs.Merge bine daca e setat cum trebuie. Pentru setarile optime recomand un MINI PATENT PENTRU SARMA / L[MM]:125 si 2 m de sarma neotzelita.....amatori
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte slaba implementarea pe x64 oricum (Luni, 29 martie 2010, 9:40)

    alec [anonim]

    Am avut Bitdefender pe Vista x64 acum un an. Imi crapa Vista cu x64 in draci, cum spunea cineva mai sus dupa ce bagam SP2 ul mai ales.
    Nu am stiut de aceasta incompatibilitate si am pierdut atunci o grama da de vreme analizind fiecare componenta hardware sa identific cauza BSD care la VIsta e ceva mai rar...Habar nu aveam ca era de la Antivirus, i-am beshtelit pe cei de la Micro$oft la telefon (ca da, am Vista cumparat) si aia nu aveanu nicio vina. Dupa indelungi reinstalari am detectat cauza si am renuntat forever la BitDefender.
    Mi se pare incredibil sa nu se spuna ca domne avem niste probleme la implementarea pe 64 de biti si ca se lucreaza ..lalalala
    TIPIC ROMANESC PRODUSUL, folositi-l cu incredere!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version