Autoritatile chineze condamna decizia Google de a nu mai cenzura rezultatele cautarii si se arata nemultumite si indignate de comportamentul companiei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 23 martie 2010, 10:17 Economie | IT

Google intra si mai mult sub lupa autoritatilor chineze
Foto: Reuters
Autoritatile chineze s-au aratat furioase dupa ce Google a anuntat ca nu va mai cenzura rezultatele afisate de motorul de cautare in tara asiatica, scriu agentiile internationale de presa AFP si Reuters. Autoritatile de la Beijing si-au exprimat nemultumirea si spun ca Google nu si-a respectat promisiunile de a se conforma legilor chineze care prevad un control strict al continutului pe internet. Google isi mentine in China echipa de vanzari si divizia de cercetare si dezvoltare.

Google a decis marti sa inchida google.cn, iar utilizatorii sunt redirectionati catre site-ul din Hong Kong, google.com.hk, care ofera servicii necenzurate. Google isi anuntase inca din ianuarie intentia de a nu se mai supune legilor care o obligau sa filtreze continutul rezultatelor cautarii, iar dupa negocieri fara rezultat cu autoritatile a decis sa puna in practica amenintarea.

Reactia autoritatilor de la Beijng nu s-a lasat mult asteptata: "E total gresit. Ne-am opus fara compromisuri politizarii chestiunilor comerciale si ne exprimam nemultumirea si indignarea fata de Google pentru comportamentul sau si acuzatiile lipsite de ratiune aduse", spune un oficial chinez, citat de Reuters.

Pe de alta parte, AFP noteaza ca utilizatorii din China nu au acces la informatii sensibile chiar si dupa ce Google a decis sa nu mai cenzureze rezultatele cautarii. Astfel, cautari dupa termeni precum "1989 Tiananmen massacre" sau "Falungong" (grup scos in afara legii) fie dau o pagina de eroare, fie redau intr-o serie de link-uri din care foarte putine pot fi deschise.

Analisti citati de Reuters spun ca Google greseste punandu-se rau cu autoritatile chineze care ii vor face viata grea. Google a mentionat in anuntul legat de incetarea cenzurii ca a negociat cu guvernul chinez sperand ca autoritatile vor fi de acord ca Google sa nu mai "filtreze" rezultatele cautarilor. Beijing-ul nu a dat niciun pas inapoi, iar Reuters noteaza ca pentru utilizatorul chinez de internet nu va fi o schimbare prea mare din cauza ca autoritatile vor avea grija ca paginile cu continut sensibil sa nu poata fi accesate.

Presa chineza a atacat mult Google in ultima vreme si a acuzat compania de legaturi cu guvernul american, adaugand ca Google ar da serviciilor secrete americane rapoarte detaliate despre ce cauta pe internet utilizatorii din China.

In China e pus la punct unul dintre cele mai elaborate sisteme de cenzura a continutului de pe internet, existand mii de politisti angajati sa monitorizeze activitatea de pe web. In plus sunt in functiune sisteme automatizate care au in vizor blogurile, camerele de chat si alte servicii si actioneaza pentru a se asigura ca subiecte foarte sensibile precum masacrul din piata Tiananmen nu sunt discutate.

Desi Google.cn va fi inchis, compania isi va mentine in China activitati de cercetare si dezvoltare, cat si o echipa de vanzari, insa dimensiunea acesteia din urma va depinde in mare masura de posibilitatea chinezilor de a accesa Google.com.hk.


Citeste mai multe despre   












Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

5622 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    politruci nesimtiti (Marţi, 23 martie 2010, 10:44)

    touretul [utilizator]

    China, porcul ala de Chavez, vor sa ingradeasca libertatea internetului, singurul spatiu fara frontiere din lumea de azi. autoritatea care vrea sa inrobeasca individul.
  • +5 (13 voturi)    
    Respect Google! (Marţi, 23 martie 2010, 10:58)

    Alex [anonim]

    Respect celor de la Google. Sunt singurii ce pun principiile si ideile democratice mai presus de bani.
    Restul au inghitit tot ce era de inghitit, numai sa faca niste bani.
    • +3 (9 voturi)    
      ignoranta naste monstri (Marţi, 23 martie 2010, 12:11)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Daca taceai, intelept ramaneai. Dupa atatia ani in care au cenzurat utilizatorii chinezi, acum ca nu mai fac lucrul asta (reprobabil) trebuie sa-i aplauzi? Adica daca eu timp de cinci ani te tin cu nasul la fum de ardei iuti, ca boierii pe iobagi, si dupa asta ma opresc din aceasta activitate, tu ai sa incepi sa ma lauzi?

      Ma stric de ras de-a dreptul. "Spre deosebire de yahoo care se complace in rusinea cenzurii." Da' Google ce a facut in ultimii ani amice? Scrie si in articol ca google inceteaza sa mai cenzureze, asta nu te impinge sa deduci ca pana acum cenzurau intr-o veselie? Daca nu ai urmarit ce a facut Google in ultimii ani si nu ai habar de ce s-a intamplat in realitate macar foloseste-ti creierul si citeste ce spune articolul - "de a NU MAI cenzura".

      Taci si mai gandeste-te. Din momentul in care fondatorii Google au renuntat la controlul companiei si au dat-o pe mana investitorilor, gigantul a devenit o corporatie lacoma ca oricare alta, lucru dovedit cu varf si indesat. Sigur, face multe lucruri care ii aduc castiguri de imagine ca sa nu devina urmatorul Microsoft dar nu te amagi ca ar fi cine stie ce decizii de dragul moralitatii.
      • +3 (9 voturi)    
        Nu stiu cum faci tu (Marţi, 23 martie 2010, 12:25)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Tomis

        Dar eu cand vad pe cineva ca face ceva corect, da, il aplaud. Chiar daca (in opinia unora) face ceva corect din motive gresite.
        • 0 (0 voturi)    
          Esti naiv!!! (Miercuri, 24 martie 2010, 5:48)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui sile

          Google face asta din alte motive, nu din corectitudine!!! Nici o corporatie nu are ca scop sa faca bine! Sigurul obiectiv al unei corporatii e sa faca bani!! Google obtine foarte putini bani de pe piata chineza si de asta nici nu ii prea intereseaza daca sunt sau nu prezenti acolo!! S-au retras de acolo din motive numai de ei stiute si acum incerca sa pacaleaca lumea ca ei nu pot suferi cenzura! Asta dupa ce au aplicat-o cativa ani! E o rusine ce face Google si anume ca isi mascheaza iesirea de pe piata chineaza prin vorbe mari dar goale!
  • +3 (5 voturi)    
    Cenzuara (Marţi, 23 martie 2010, 11:01)

    Iulian [anonim]

    Macar da bine la imaginea Google faptul ca apara valorile democratice si de dragul unor bani in plus nu se lasa cumparati.
    • +1 (1 vot)    
      Vai vai... (Miercuri, 24 martie 2010, 5:50)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      Ce valori democratice apara? Pai acum un an ce aparau? Cenzura chineza? :)) Care bani in plus? Google nu obtine mai nimic de pe piata chineaza!!! Trezeste-te!!! E o gargara marca Google!!!
  • +9 (17 voturi)    
    Mizeria umana si societatea in care traim (Marţi, 23 martie 2010, 11:04)

    Anonim [anonim]

    "Analisti citati de Reuters spun ca Google greseste punandu-se rau cu autoritatile chineze"

    Analistii citati sunt exemple de mizerie umana.
    Nu totul se rezuma la bani, libertatea de exprimare ar trebui sa fie un drept fundamental al oricarui om.
    Mi se pare o tragedie ca unii isi duc viata in comunism cu cenzura, prostie, absurd si tot ce mai presupune ciuma rosie.

    Daca o companie mare precum Google ar pleca capul in fata trogloditolor comunisti, ce putem cere unui simplu cetatean chinez?

    Avem exact mentaliatea idioata din perioada interbelica si incercam sa-i multumim pe dictatori, sa evitam conflictul cu orice pret; am uitat ca libertatea are pretul ei si sunt convins ca vom reinvata scump de tot valoarea libertatii.
    • +4 (6 voturi)    
      pacat (Marţi, 23 martie 2010, 13:44)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Din pacate vad ca ai primit destule minusuri. Se pare ca avem destui concetateni care sunt de acord cu cenzura.
  • 0 (8 voturi)    
    Cenzura comunista (Marţi, 23 martie 2010, 11:32)

    cittizen [anonim]

    Auzi ce tampenie dementa, sa cenzurezi GOOGLE...
    • +2 (2 voturi)    
      Amuzant (Miercuri, 24 martie 2010, 5:53)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui cittizen

      Daca e o tampenie dementa sa cenzurezi Google, ce spui despre faptul ca Google s-a autocenzurat pana acum cateva saptamani??!!
      Esti la furat, nu intelegi nimic din miscarea care o face Google...mai mult, crezi ca o face pt binele poporului chinez!!!
  • +3 (9 voturi)    
    In speranta ca e doar primul pas... (Marţi, 23 martie 2010, 11:43)

    iancu [anonim]

    Daca Vaticanul ar fi ocupat de Italia toata lumea ar fi revoltata. Daca China a ocupat Tibetul, a omorat preoti si a alungat Dalai Lama "lumea civilizata" doar trage din umeri.
    Suntem martori la primul exemplu pozitiv dat de o companie internationala. Speram ca vor urma si altii exemplul dat si pana la urma atrocitatile chinezilor comunisti vor fi la fel de cunoscute ca si holocaustul!
    In speranta ca in cartea de istorie langa Hitler va ajunge si China comunista si Uniunea Sovietica cu Stalin... Sper ca vom vedea atat de multe filme despre ele ca si despre nazisti!
    • 0 (0 voturi)    
      lumea civilzata (Miercuri, 24 martie 2010, 12:48)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui iancu

      Vaticanul ocupat de Italia ar fi ca si cum Mafia ar prelua Camorra ;) Care lume ar fi revoltata? Lumea musulmana? Eu , catolic din nastere, as desface o sticla de vin ;)

      China a ocupat Tibetul. Shit happens, asta e. Si cate "Tibet"-uri sant datorate asa numitei "lumi civilizate" din 1950 incoace? Cati zeci de mii de morti in America Latina multumita democratilor instuiti in "School of the America".
      Exemplu: Un presedinte ales DEMOCRATIC este asasinat cu ajutorul CIA, amabasada americana in Chile cifreaza nr. victimelor la 5000, lumea civilizata aplauda ;) decat un socialist ales democratic, mai bine un dictator prieten cu noi, cei civilizati ;)
      Apropo, actiunea a avut loc in Chile la data de 11.9 sau 9/11, cum zic amricanii ;)
      Sau mai recent in razboaiele impotriva Iraq-ului sau Afganistan. Si cu care drept sustinem noi, europeni civilizati, rusinea numita Kosovo?

      Hai sa ne vedem lungul nasului intai, pana a lua parte unui calugar platit de CIA ;)
      • 0 (0 voturi)    
        Idea ar fi sa evoluam... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:26)

        iancu [anonim] i-a raspuns lui uw3.

        Am inteles: In opinia ta e corect ca Tibetul a fost ocupat de China, e corect ca Serbia sa ocupe Kosovo, e corect ca Rusia sa ocupe Cecenia sau chiar Romania... pe motivul ca se intampla si in alte locuri ca de ex. America Latina?
        Nu cred ca Dalai Lama a ales calea exilului pentru bani si nu cred ca niste tibetanii care nici armata nu aveau nici arme nici alte lucruri in comunk cu chinezii sunt mai fericiti acum inconjurati de armata chineza...
        In rest... iti doresc numai bine si sa ai ocazia sa te intalnesti cu un securist, pardon angajat la SRI care te duce in inchisoare pe motiv ca ai zis ceva ce nu ii place... In speranta ca "shit happens" pentru tine poate mai inveti ceva din propria experienta daca nu ai avut ocazia in epoca de aur...
        • 0 (0 voturi)    
          epoca de aur (Miercuri, 24 martie 2010, 17:31)

          uw3. [anonim] i-a raspuns lui iancu

          nu as interpreta "Shit happens" cu "e corect" ;)
          Trebuie sa admiti insa ca problema "Tibet" este instrumentalizata pana la refuz de "lumea civilzata" si de americani ;)

          cate violari teritoriale si-au permis chinezii din '50 incoace si cate americanii? cate razboaie au purtat chinezii pe teritoriu strain si cate americanii din 1950 incoace? get real ;)

          ce-ar fi oare daca chinezii ar purta undeva prin america de sud un razboi timp de 8 ani?

          sigur, americanii vor sa impuna democratia la triburile afgane. Ce au reusit pana acum e sa permita traficul de droguri (practic inexistent in timpul talibanilor) lol

          2 afirmatii sant din punct de vedere istoric cel putin discutabile: ca sarbii au ocupat kosovo si ca tibetanii nu au avut armata sau arme.

          si ce priveste securistii ;)
          inchipuie-ti ca, apartinand unei minoritati recunoscuta fiind ca dornica de plecare am avut placere de a face cunostiinta cu "tovarasii" securisti
          am avut si parte de bucuria de a-mi satisface seviciul militar + concentrare in epoca de aur ;)
  • -1 (7 voturi)    
    cenzura (Marţi, 23 martie 2010, 11:46)

    Eugen [anonim]

    Bai baieti...nu toata cenzura este rea. Una din solicitarile guvernului chinez a fost cenzura pe site-urile pornografice. Ca sa poti tine in frau o populatie de 1 mld trebuie sa existe o cenzura. google nu apara democratia. Pur si simplu nu vrea sa mai faca filtre pentru chinezi si astfel isi reduc costurile. Eu consider ca daca am niste principii si niste dorinte ca si stat nu trebuie sa imi fie calcate in picioare de o oarecare companie. Crezi ca societatea romaneasca in care libertatea este mare are de castigat? Cele mai populare ziare de la noi sunt niste mizerii care nu promoveaza nimic pozitiv ci doar strica tot ceea ce este frumos si moral in copiii nostri. Hai sa nu mai aberam cu Tiananmen ca nu doar asta s-a cerut.
    • +2 (2 voturi)    
      Directia buna (Marţi, 23 martie 2010, 13:17)

      iancu [anonim] i-a raspuns lui Eugen

      Nimeni nu a spus ca google apara democratia. Si stim cu totii ca face aceasta miscare din motive de business. Dar si filmul Lista lui Schindler a fost facut din motive de business si nu pentru ca regizorul e un aparator a drepturilor omului.

      Pe de alta parte stim ca valorile democratice permit accesul la informatii fara cenzura... Si nu neaparat pornografia e mai daunatoare decat Actualitatile de la ProTv de ex care sunt pline de crime la miezul zilei.

      Concluzie: O fi scopul doar banul, dar directia e una buna.

      P.s: Acum daca tot credeti ca nu avem nevoie de democratie puteti sa-mi dati minusuri :-)
      • -1 (3 voturi)    
        ai dreptate (Marţi, 23 martie 2010, 13:50)

        Eugen [anonim] i-a raspuns lui iancu

        avem nevoie de democratie. dar democratia actuala nu prea mai este democratie. in londra sunt cca 10000 de camere de supraveghere si ma indoiesc ca toate au rolul protectiei cetatenilor.
        Cat despre posturile tv ai mare dreptate. cna-ul nostru a uitat ce este libertatea de exprimare si am ajuns sa fin infectati cu toata mascarada vedetelor de carton.
        • +1 (3 voturi)    
          diferenta ... (Marţi, 23 martie 2010, 14:16)

          diablo [anonim] i-a raspuns lui Eugen

          ... este ca in londra daca nu faci ceva rau sau ilegal nu te umfla politia chiar daca sunt camere de filmat peste tot. In china daca ai citit ce nu vor comunistii ajungi la racoare...
  • +1 (5 voturi)    
    Salvatorii Democratiei (Marţi, 23 martie 2010, 11:53)

    roberto [anonim]

    Cei care au comentat mai sus habar nu au ca domnii de la Google, prin google.cn, ofera continut FILTRAT de vreo 4 ani, si numai atacurile cyber provenite din China de anul trecut au determinat repozitionarea Google. Google au cerut ceva, chinezutii le-au aratat degetul, asa ca Google a decis ca nu mai merita COMPROMISUL. Plus ca motorul autohton Baidu bate la fund Google in China BIG TIME.

    Asa ca lasati-o mai moale cu Google.
  • -2 (6 voturi)    
    BRAVO!!! (Marţi, 23 martie 2010, 11:53)

    alex_1 [anonim]

    Felicitari Google! As vrea sa sustin intr-un fel compania asta pentru ca merita! De fie care data cand o companie face ceva ce ne place, ar trebui sa sustinem acea companie. Cred ca o sa incerc browser-ul lor :)
    • +3 (5 voturi)    
      go google go ;) (Marţi, 23 martie 2010, 12:21)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui alex_1

      propunere:

      fa-ti un cont de gmail
      si pt ca "Google's computers process the information in your messages" stie Google cam tot ce exprimi tu in coresponta ta ;)

      hey, si daca tu crezi ca mailurile tale dispar dupa ce le stregi din gmail sau dupa ce-ti inchizi accontul gmail... am o veste buna pt tine:

      "Residual copies of deleted messages and accounts may take up to 60 days to be deleted from our active servers and may REMAIN in our offline backup systems."(*

      *) http://gmail.google.com/mail/help/privacy.html
      • -4 (6 voturi)    
        Si ce daca? (Marţi, 23 martie 2010, 12:44)

        travis [anonim] i-a raspuns lui uw3.

        Toata lumea stie ca mailurile si mobilele sint ascultate/inregistrate.Si ce d
        aca?Esti borfas?Am 8 giga moca pe google,care creste,merge brici.Nu ma intereseza ca-mi indexeaza cautarile,oricum cumpar ce vrea muschii mei .Fara Google nu exista internet!
        • +2 (4 voturi)    
          muschii tai (Marţi, 23 martie 2010, 12:57)

          Lion [utilizator] i-a raspuns lui travis

          Sunt convins ca tu vei cumpara "ce vrea muschii tai", numai ca uw3 te provoca sa-ti folosesti alti "muschi", singurii care conteaza, ceva mai cenusii.
          Dovada ca nu iti folosesti acei muschi: exista internet si fara google. Poate nu pentru "muschii tai", dar exista.
        • +1 (3 voturi)    
          "Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia (Marţi, 23 martie 2010, 13:16)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui travis

          ...şi încă nu sunt sigur de primul.” Albert E. ;)

          Nu stiu cati ani ai, garantez insa ca internetul a a existat inainte de google, functioneaza actual si fara google si imi permit sa prezic ca o sa existe si fara google ;)

          google, Halal Don't Be Evil ;)
        • +3 (3 voturi)    
          securitate (Marţi, 23 martie 2010, 13:29)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui travis

          si apropo "borfas"

          o mentalitate absolut gresita:
          "sant cinstit, deci nu am nimic de ascuns"

          asa acorzi oricarei "securitate", "stasi", "NSA", etc. un drept de existenta!
      • +1 (1 vot)    
        intr-adevar (Marţi, 23 martie 2010, 16:33)

        alex_1 [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

        bun, ok, ai dreptate: nu traim intr-o lume ideala. Ideal ar fii sa nu ne citeasca nimeni mailurile si de asemenea ar fi fost ideal ca Google sa nu "filtreze" timp de X ani rezultatele cautarilor in China.

        Eu spun doar ca e un pas in directia buna. Asa cum unele companii ar trebuii sanctionate cand fac ceva ce nu ne convine, la fel companiile trebuie sustinute atunci cand fac ceva bun. Din punctul meu de vedere, a te pune cu guvernul chinez e o idee curajoasa si trebuie rasplatita. Orice ar face Americanii, ei sunt dupa parerea mea "raul cel mai mic".

        Merci insa de informatie, nu stiam :)

        Cinicismul de care da dovada al nostru popor nu e neaparat o unealta buna. Fiind bombardati cu stiri proaste/mizere/violente, etc. tot timpul, omul isi pierde abilitatea de a distinge intre un rau mai mare si unul mai mic. Poate sunt pesimist, insa cred ca viata in mare parte consta in a alege raul cel mai mic. Stiu ca asta cere curaj si puterea de a-si asuma o anumita responsabilitate vis-a-vis de alegerea facuta, insa altfel dupa parerea mea nu putem traii.
        • 0 (0 voturi)    
          ixquick (Miercuri, 24 martie 2010, 9:58)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui alex_1

          idealismul tau in toata cinstea (fara ironie)

          20 de ani vest si in special ultimii 10 ani mi-au cam omorat iluziile in ce priveste "America: raul cel mai mic"

          dar asta ar fi o discutie prea lunga ;)

          Inapoi la Google:
          hai sa ne inchipuim ca un guvern ales democratic si care reprezinta (teoretic) interesele poporului ar strange atatea date despre proprii cetateni?
          am avea o viata buna si libera in asa o "democratie"?

          In schimb daca o firma care-si reprezinta numai interesele economice stie (vrea sa stie) tot ce se misca in lumea asta, nu trebeuie sa ne facem griji ;)

          informativ
          http://www.youtube.com/watch?v=R7yfV6RzE30

          amuzant
          Bon, si vous ne voulez pas participer, on vous coupe Google ;)

          http://www.youtube.com/watch?v=OMFBuHsKXb0

          Ixquick Protects Your Privacy !
          The only search engine that does not record your IP address.
          http://en.wikipedia.org/wiki/Ixquick
  • +1 (1 vot)    
    :)) (Marţi, 23 martie 2010, 13:32)

    io [anonim]

    Nu inteleg care e problema unora cu firmele mari gen google si MS...Daca ati avea un pic de creier ati lucra pe acolo...
    Google si MS au bani tocmai pentru ca voi astia de nu va convine nimic, si sunteti prea destepti, folositi serviciile lor. Asa ca lasati comentariile, daca nu va convine nu mai folositii, nu va obliga nimeni...Asa e in general romanul...doar se crede destept.
    Cat despre fazele gen "google a cenzurat rezultate"...pai nu e normal? cand intri pe o piata te conformezi regulilor de acolo(asta daca iti convine, daca nu faci ce a facut google, iesi de pe piata si gata).
  • -1 (3 voturi)    
    va mananca grija (Marţi, 23 martie 2010, 14:11)

    gugel666 [anonim]

    bai baieti, va mananca grija ca va citesc astia mailurile voastre? care mailuri, coane? alea in care scrieti lu' Maricica 'scoate fa ciorba aia pe balcon ca se impute'? la volumul de mailuri de la gmail pieptanate cu toate filtrele lu' peshte tot mai remane un munte de scrisori in toate limbile pamantului, pe care il citeste cine?
    stati usurel in fund, drama e ca de voi chiar nu se intereseaza nimeni
    • 0 (2 voturi)    
      :)) (Marţi, 23 martie 2010, 15:25)

      diablo [anonim] i-a raspuns lui gugel666

      e greu sa ii faci pe romani sa inteleaga ca nu sunt importanti ...
  • +1 (1 vot)    
    sictir (Marţi, 23 martie 2010, 22:13)

    vali [anonim]

    Au stat 4 ani in China si nu au fost deranjati ca rezultatele sunt cenzurate...acum s-au trezit? Sa fim seriosi...
  • 0 (0 voturi)    
    Google (Miercuri, 24 martie 2010, 10:10)

    m [anonim]

    Toate problemele astea sunt interpretabile. In cazul concret al lui google:
    - accepta ca e-mail urile sa fie citite si transmise autoritatilor federeale americane;
    - accepta sa transmita raport cu toate search-urile pe absolut orice tema;
    In schimb nu accepta blocarea la cautare a anumitor adrese, considerate de chinezi necorespunzatoare din punct de vedere politic.
    Din punctul meu de vedere, ori sustii libertatea pana la capat si iti faci un nume din asta, ori taci din gura si accepti compromisuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Anti-Counterfeiting Trade Agreement (ACTA) (Miercuri, 24 martie 2010, 10:16)

    uw3. [utilizator]

    sa vedem cum va arata internetul dupa ce negocierile (SECRETE!) ACTA vor fi finalizate si deciziile litera de lege ;)

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Anti-Counterfeiting_Trade_Agreement

    informatii pe scurt pe YouTube: cauta "ACTA"

    detaliat
    New ACTA Leak:

    http://www.laquadrature.net/en/0118-version-of-acta-consolidated-text-leaks

    http://www.michaelgeist.ca/index.php?option=com_tags&task=view&tag=acta&Itemid=408


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă