iPad e disponibil in tot mai multe magazine online, cu preturi intre 2.600 si 3.900 lei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 19 aprilie 2010, 17:09 Economie | IT

Apple iPad
Foto: Reuters
Dupa ce cativa romani au scos la vanzare noul Apple iPad pe site-uri precum okazii.ro, tableta Apple incepe sa fie disponibila pe tot mai multe magazine online. La eMag stocurile s-au si epuizat, iar magazine precum QuickMobile sau PC Fun promit ca iPad in versiunea de 16 GB poate fi adus intr-o zi - doua de la comanda. Cuvantul de ordine este 'stoc limitat", iar preturile variaza intre 2.600 lei si 2.900 lei la versiunea cu spatiu de stocare 16 GB, iar la varianta cu 64 GB preturile variaza intre 3.600 lei si 3.900 lei.

Astfel, la magazinul online QuickMobile iPad costa 2.748 lei in versiunea cu 16 GB, 3.298 lei la varianta cu dublu spatiu de stocare si 3.798 lei la versiunea de top. La MarketOnline preturile pleaca de la 2.599 lei la versiunea cu 16 GB si ajung la 3.599 lei la varianta cu 64 GB. Versiunea de mijloc costa circa 3.100 lei.

La PC Fun cea mai scumpa versiune a tabletei costa 3.819 lei, iar cea mai ieftina - 2.799 lei. Varianta de 32 GB poate fi cumparata cu 3.433 lei. La ShopIT preturile sunt: 2.943 lei (16 GB), 3.482 lei (32 GB) si 3.873 lei (64 GB).

PC Garage are preturi comparabile cu PC Fun: 2.799 lei/3.417 lei/3.801 lei. Daca sunati ca si client la aceste magazine aflati ca cel mai repede ajunge versiunea cu 16 GB pe care, sustin reprezentantii magazinelor online, un cumparator o poate avea in una - doua zile din momentul efectuarii comenzii. Oricum, in toate cazurile cuvantul de ordine a fost "stoc limitat". O mare parte din magazine ofera un an garantie, dar exista si cazuri in care se dau doi ani garantie.

La unul dintre cele mai cunoscute magazine online, eMag, iPad a fost disponibil la comanda insa stocul s-a epuizat. Preturile erau: 2.399 lei (varianta cu 16 GB), 2.899 lei (varianta cu 32 GB) si 3.399 lei (varianta cu 64 GB).

IPad e disponibil momentan doar in versiunea cu WiFi, varianta 3G nefiind inca lansata nici in SUA. Gadget-ul, plasat intre smartphone si netbook e prezentat pe unele site-uri ca fiind un "mini-laptop". iPad are ecran de 9,7 inch cu rezolutie 1024 x 768 pixeli. Cantareste 680g, bateria tine zece ore, iar dimensiunile tabletei sunt: 242.8 x 189.7 x 13.4 mm.


Citeste mai multe despre   











[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

7583 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    - (Luni, 19 aprilie 2010, 16:48)

    rontzaila [utilizator]

    o stire oarecum conexa, poate ajunge mai repede pe pagina hn:
    http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone
  • +2 (26 voturi)    
    Romanii nu se dezmint (Luni, 19 aprilie 2010, 17:19)

    Alui [anonim]

    Multi dintre cei care l-au cumparat n-au probabil retea wireless:). L-or pune langa TV-ul 3D ca sa le arate la altii ce au ei.
    • +2 (18 voturi)    
      Intr-adevra... romanii nu se dezmint! (Luni, 19 aprilie 2010, 16:35)

      Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      De unde stii tu ca cei care l-au cumparat nu au retea wireless? Sau mesajul tau e scris doar din dorinta de a spune ceva impotriva iPadului, pentru ca e facut de Apple, ca urmare, numai snobii isi iau?
      • -1 (19 voturi)    
        Snobyyy (Luni, 19 aprilie 2010, 17:01)

        G [anonim] i-a raspuns lui Loerincz

        Feeling snob yourself?
        • +1 (9 voturi)    
          No (Luni, 19 aprilie 2010, 19:01)

          Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui G

          How about you?
    • +6 (14 voturi)    
      Sigur că da (Luni, 19 aprilie 2010, 16:35)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ţi se pare că sunt chiar aşa de încuiaţi încât să nu aibe bani şi pentru un swich wireles al cărui preţ începe de la 70 de lei?
    • +10 (26 voturi)    
      genial (Luni, 19 aprilie 2010, 17:38)

      IonutIT [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      pacat ca nu pot sa-ti dau +2 :)

      cumparati romani, cumparati trebuie sa ajutam economia mondiala sa iasa din rahat.

      iPad-ul este un accesoriu indispensabil din orice casa, maine ma duc sa cumpar 2 pentru parintii mei, si sa trimit si lu bunica la tara. Este foarte important.

      Televizor 3D am cumparat... 2 ca-mi dadeau discount 0.0000005% dar cum puteam sa refuz o asa oferta.

      :)
      • +2 (14 voturi)    
        Scriu aceste randuri (Luni, 19 aprilie 2010, 19:41)

        Zigzag [anonim] i-a raspuns lui IonutIT

        De pe un iPad. Nu este un accesoriu indispensabil dar este o jucarie minunata. Poate tu nu muncesti suficient sau n-ai studii si nu-ti permiti unul, dar pot sa jur ca ti-ar placea sa citesti, sa faci browsing sau sa te joci pe el. Arata senzational, se misca extrem de bine si dupa vreo 2 ore de utilizare intensiva bateria e la 85%.
        • 0 (8 voturi)    
          murim de ciuda (Luni, 19 aprilie 2010, 21:02)

          r123 [utilizator] i-a raspuns lui Zigzag

          Da, murim de ciuda ca nu ne putem permite Ipadul. O sa imi caut job mai bun si o sa mai fac inca o facultate ca sa-mi permit unul.
        • -1 (3 voturi)    
          Penibil (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:31)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Zigzag

          Genul asta de scriu de pe Ipad. Conteaza ce scrii nu de unde ( intre noi fie vb iPad numai pt scris nu e facut, iti sucesti incheietura mainii)

          Iar faza ca tu nu muncesti si nu ai studii reflecta iar un cliseu care il promovati in general ( nu ai bani sa iti permiti, Apple nu e pt orice). Poate asa o fi, nu stiu. Oricum raman la ideea ca, comparativ cu tel, playerul, tabletul de la ei e o mare dezamagire. Adica faci un tablet ( care e un fel de minicalculator) cu OS de tel???
    • +7 (21 voturi)    
      ipad. (Luni, 19 aprilie 2010, 17:48)

      alin [anonim] i-a raspuns lui Alui

      - cumperi un netbook dotat - 1.6ghz, 2gb ram, 250gb hard, baterie 8 ore si licenta de windows 7 - ~ 1500 ron

      - cumperi un desktop decent pentru orice joc / program actual procesor i3 , 4gb ddr3, 500gb hdd, video ati 5xxx - ~1800Ron
      _____
      total 3300 ron.

      si iti mai raman si bani de iesit un weekend :)

      sau iti iei ipad.
      • -2 (4 voturi)    
        Ma lasi prietene (Luni, 19 aprilie 2010, 21:22)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui alin

        Cu sistemul tau decent pentru orice joc. Am o placa video de acum doi an care acum costa 1000 roni. Sau poate tu te joci ultimul racnet de solitaire...
        • 0 (0 voturi)    
          placa video (Marţi, 20 aprilie 2010, 19:24)

          alin [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Probabil ti-ai luat placa video din aceleasi motive pt care iti iei si ipad -- pt ca arata cool nu pt ce stia sa faca.
          Uite 2 exemple de placi pe care o sa iti mearga foarte bine orice joc actual :
          Nvidia GTS250 1gb DDR3 256 bit bus- 470RON
          ATI HD4850 1gb DDR3 256bit IceQ - 490RON.

          Preturile sunt luate de pe siteul unui cunoscut magazin online si placile sunt in stoc.
  • +13 (19 voturi)    
    mare brinza (Luni, 19 aprilie 2010, 17:32)

    outside_the_wall [utilizator]

    O strire prea banala pentru a fi afisata prima pe pagina.
  • +4 (22 voturi)    
    asa e.... (Luni, 19 aprilie 2010, 17:37)

    Locomotiva Nebuna [utilizator]

    Astia sunt romanii. N-au ce manca si-si cumpara toate prostiile. Mai grav ca unii isi fac si credite pentru asta.
  • +6 (10 voturi)    
    Cam scump (Luni, 19 aprilie 2010, 17:43)

    marius1001 [utilizator]

    E un iPod mai mare. L-am vazut la 500 euro in Timisoara, la bisnitari. Banuiesc ca mai castiga si ei ceva.
  • +9 (11 voturi)    
    lacomie (Luni, 19 aprilie 2010, 17:53)

    mihai [anonim]

    lacomie, lacomie si dorinta de a da tunuri. Sa ramana cu ele nevandute.

    Varianta de 16G costa 500$ in state, adica 1500 lei. Restul e nesimtire.
  • 0 (20 voturi)    
    ... (Luni, 19 aprilie 2010, 17:55)

    George [anonim]

    Nu inteleg cum de se inghesuie lumea sa ia acest gadget. In aceasta toamna va iesi si concurenta cu ceva oferte si cu siguranta vor invata din greselile celor de la Apple. Oricum, e jenant ca in anul 2010 sa lansezi un asemenea produs fara multitasking si port USB.
    Sunt totusi curios ce fete vor face cei fara wifi :)
    • -3 (9 voturi)    
      Mai jenant (Luni, 19 aprilie 2010, 19:45)

      Zigzag [anonim] i-a raspuns lui George

      E sa fii singura companie care in 2010 produce tableturi. Unde e microsoft, unde sunt ceilalti? Fac toti telefoane patrate?
      • +3 (5 voturi)    
        in afara pesterii (Luni, 19 aprilie 2010, 21:07)

        r123 [utilizator] i-a raspuns lui Zigzag

        Daca te uiti putin o sa vezi ca mai sunt vreo 20 de tablet pc-uri iesite prin 2009, ca sa nu mai vorbim de modelele de dinainte.
        • +1 (1 vot)    
          Pt r123 (Marţi, 20 aprilie 2010, 7:27)

          Zigzag [anonim] i-a raspuns lui r123

          Daca te uiti putin o sa vezi ca majoritatea nu-s pe piata. Din cele de pe piata, majoritatea-s netbookuri. Mai raman vreo cateva la niste preturi nejustificat de mari. Crezi ca mie nu mi-ar fi placut concurenta?
          • 0 (2 voturi)    
            Lista (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:40)

            Alui [anonim] i-a raspuns lui Zigzag

            Ai aici cateva tablete lansate:
            http://www.umpcportal.com/products/
            Stii ce ar trebui sa existe neaparat la un tablet? Un stilus.
            Cel mai bun tablet existent pe piata:
            Viliv X70 EX.
            Calitati:
            -are doar 7 inchi, deci poti sa-l porti intr-un buzunar mai larg.
            -are stilus.
            -poti sa-l folosesti in masina ca system de navigatie, sau media player.
            -are camera, porturi usb, baterie interschimbabila, SD card slot.
            Daca vrei tablet/e-rader, poti astepta o luna si ceva pentru Adam de la NotionInk.
            • 0 (2 voturi)    
              (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:57)

              uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Alui

              jesus f*** christ! un stilus? lol

              pe bune Alui, de parca n-ar fi destui clovni aici ;)
              • -1 (3 voturi)    
                Asa e ca ti-a spus Steve (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:06)

                Marius [anonim] i-a raspuns lui uw3.

                Ca daca ai pus Stilus you blew it. Incearca sa iei notite (doar de ce e bun un iPad) cu mana pe touch screen sa vedem cat de fast esti. Macar daca ar folosi o tastaura ca swype sau slide it.

                Nu cumva v-a spus steve ca nu ai nevoie de copy paste si l-a adaugat, de multitasking si la adaugat.

                I-a spune oare fac ceva vanzare astia care vand third party stylus.
                • +1 (1 vot)    
                  (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:40)

                  uw3. [anonim] i-a raspuns lui Marius

                  m-am descurcat pe iph. fara stylus, poate ca o sa reusesc si pe ipad.

                  pt notite folosesc un Pulse Smartpen.
                  • -1 (1 vot)    
                    Pulse Smartpen (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:30)

                    Alui [anonim] i-a raspuns lui uw3.

                    E pixul inventat de NASA ca sa scrie in spatiu?:) (vezi bancul cu rusii si creionul)
                    Asa pare dupa pret.
              • -1 (1 vot)    
                iar... (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:11)

                Alui [anonim] i-a raspuns lui uw3.

                Probabil ai vrust sa spui "de parca N-AM fi destui cloWni aici".
                Ce e mai ergonomic dupa parerea ta? Sa apesi cu degetul pe ecran (lasa si urme, si poate nu nimeresti bine tastele/icoanele) sau sa folosesti un stilus(cu un software de recunostere a scrisului de mana-mai rapid decat sa tastezi). Sa te vad cum poti desena ceva in detaliu pe un ecran cu degetul. In industrie se folosesc deja tablete, si toate au stilus.
                • +1 (1 vot)    
                  (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:26)

                  uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Alui

                  "de parca n-ar fi destui clovni aici"

                  exact asa am intentionat sa ma exprim ;) La vremea mea era corect "cloVn", dar daca preferi clown, ok, din partea mea.
                  • -1 (1 vot)    
                    OK, eu credeam ca tu esti clown... (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:42)

                    Alui [anonim] i-a raspuns lui uw3.

                    ca mai facut sa rad cu comentariul tau.
                    Ia zi, cum e cu stilusul?
                    N-ai vrea unul pt noul iPad?:)
                    Vad ca stai ca un catel de paza pt iubitul Apple. Dai minusuri cum apare un comentariu negativ. Cu cat te platesc?
                    • +1 (1 vot)    
                      Pentru fraierii cocliti (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:38)

                      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alui

                      Stilus sa folosesti tu si bunica. La ce-mi trebuie stilus cand functioneaza foarte bine cu degentul. Si mai lasa-ma cu softurile tale ca nu recunoaste nici unul scrisul de mana ca lumea. Toti looserii planetei isi dau cu parerea dar nici unu nu a iesit din casa. Esti la fel de util pe planeta asta ca si hartia igienica uda.
                      • -1 (1 vot)    
                        Ce nervos esti?!!! (Marţi, 20 aprilie 2010, 15:55)

                        Alui [anonim] i-a raspuns lui Cristi

                        Ai retea wireless?:)
                        Pai de, de ce sa folosesti stilusul cand poti folosi dalta si piatra.
            • +1 (1 vot)    
              a, nu (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:05)

              zigzag [anonim] i-a raspuns lui Alui

              de ce as da cu o suta de dolari mai mult pentru un umpc mult mai urat, mult mai gros, cu ecran mult mai mic si cu o baterie care tine pe jumatate cat la iPad? pentru ca are xp pe el? ai avut vreodata vreun umpc de masina cu stylus? eu inchideam wibrain-ul si deschideam iphone-ul de nervi (nu vorbesc din review-uri de pe net ci din comparatii personale). sa mai astept? pai tocmai ma plangeam ca e jenant sa nu fi aparut macar unul de nivelul ipad-ului, ca sa-i faca o concurenta reala. sa ma uit cum microsoft scoate o data pe luna cate o reclama la courier pentru ca nu-s in stare sa-l finalizeze?
              • -1 (1 vot)    
                de ce? (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:26)

                Alui [anonim] i-a raspuns lui zigzag

                E mult mai versatil ca un iPad. Pt iPad ai nevoie de o geanta, in masina trebuie sa-l tii in poala. Durata bateriei e irelevanta in masina, din moment ce e alimentat de la bordul masinii.Daca se strica, schimbi bateria, nu primesti un iPad reparat. Ai folosit un Viliv X70? Atunci de unde stii cum merge stilusul?

                "e jenant sa nu fi aparut macar unul de nivelul ipad-ului, ca sa-i faca o concurenta reala".
                vezi lista de mai sus.
                • +1 (1 vot)    
                  sa fim seriosi (Marţi, 20 aprilie 2010, 18:05)

                  zigzag [anonim] i-a raspuns lui Alui

                  1. in termeni de UI nu se compara nimic cu iPad-ul
                  2. desigur ca pe xp iti trebuie stylus pentru ca nu e optimizat pentru deget pe cand la iPad se pot folosi multe degete
                  3. exista zeci de mii de jocuri si aplicatii, mult mai frumos realizate decat cele pentru xp
                  4. am un laptop si iPad-ul nu-l inlocuieste. nici orice alt tablet. mici editari pot face mult mai usor cu tastatura touch decat cu stylus-ul
                  5. nu se blocheaza niciodata

                  stiu cum merge xp touch cu stylus pentru ca am avut wibrain

                  eu as vrea o varianta de tablet subtire, sub 1.5 cm, cu greutate sub 800 g, cu diagonala de minim 7" si rezolutie 1024 cu minim 600 si pret pana in 500 de euro - evident sa existe pe piata si da-mi un site de unde sa il pot achizitiona. asta se numeste alternativa.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Hmmm (Marţi, 20 aprilie 2010, 23:39)

                    Alui [anonim] i-a raspuns lui zigzag

                    Conteaza cat RAM ai ca XP sa mearga ca lumea, nu stiu daca wibrain are 1G .
                    Daca vei ceva si mai si, ICD Gemini si Adam de la Notion Ink urmeaza sa fie lansate curand.
                    iPad-ul abia a fost lansat, cine se grabeste va regreta. Eu m-am invat minte cu TV-ul cu plasma de 4000 de Euro. Dupa un an TV-uri mai bune erau la jumate pret.
  • +8 (12 voturi)    
    pct de vedere (Luni, 19 aprilie 2010, 18:41)

    misu [anonim]

    sal
    scriu numai ca sa existe si o alta opinie in afara celor exprimate deja.
    apple are produse bune, stabile dpvd tehnic si f placut de folosit. in afara snobilor, care nu isi cumpara neaparat produse apple, sunt si oameni care cunosc calitatea produselor lor. pt cei rautaciosi, le recomand sa vada prezentarile de pe site-ul apple si poate vor intelege. treaba asta este la fel de grea ca si trecerea de la pc la mac, in acest caz, utilizatorul trebuie sa inteleaga ce inseamna un hardware bine legat, un sist de operare f stabil, usor de folosit si...pana acum imun impotriva virusilor. desigur ca pt aceste calitati, care sincer numai dupa ce probezi cu mana ta realizezi, trebuie sa platesti mai mult.
    intr-adevar un mare minus lipsa usb, greu de explicat.....
    • -3 (9 voturi)    
      dea acord... (Luni, 19 aprilie 2010, 17:53)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui misu

      daca mai adaugi si pret exagerat. :)
      • +4 (8 voturi)    
        pret (Luni, 19 aprilie 2010, 19:17)

        robert [anonim] i-a raspuns lui outside_the_wall

        Pretul se reflecta si in design, in calitatea materialelor+ansamblarii, cat si in degradarea morala. Pentru unii oameni lucrul asta conteaza la un produs. Avem la servici un Imac vechi de 5-6 ani. Se face grafica pe el. Ca nou si acum, fara reinstalari, formatari etc. Cand cunoscutii mei anti Apple l-au vazut in "cane si oase" au avut o prima reactie de cadere de falci desi venisera chititi sa il distruga din start. Apoi au inceput sa se intereseze de unde sa faca si ei rost de o "gioarsa" ca aia. (Acum se gaseste cam la 20-25 milioane lei vechi) Asta dupa ce au si lucrat putin pe el.
        • +4 (8 voturi)    
          Inca una si ma duc (Luni, 19 aprilie 2010, 19:28)

          robert [anonim] i-a raspuns lui robert

          Plus inca o treaba interesanta: In conditiile in care publicitatea de la Apple este bazata DOAR pe a arata ce poti face cu respectivul produs, deci avem de a face cu un rar exemplu de publicitate pur informala si produsele se cumpara ca painea calda chiar daca costa mai mult ce concluzie poti trage?
          • 0 (2 voturi)    
            Care e cota de piata (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:38)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui robert

            Painea calda asta a ta e praf in ochi. Realitatea este ca au o cota f mica de piata. De asta si scapa de comisia europeana cu softul lor inchis.

            Si mai real este ca mac book nu are asa mare success cum sperau ei.

            In afara de iPod si iPhone(si aici mai mult in State), in rest nu au rupt gura targului in termeni de cota de piata.

            Iar placa cu nu exista virusi e copilarie. Orice sistem e vulnerabil, dar pana acum la protejat mai mult cota de piata ( adica lipsa de interes) si faptul ca e targetat pe baietii care au cat de cat knowledge, si nu pe bunica cate da yes la fiecare popup care ii apare in fata.
            • 0 (2 voturi)    
              (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:50)

              uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Marius

              daca afirmi ca au cota mica de piata , te durea mana sa bagi si ceva date concrete si surse?

              in segmentul de piata unde este activ apple un un marketshare acceptabil:
              91% of market for $1,000+ PCs
              http://tinyurl.com/lhkeo5

              si baga un google si vezi ce cota au macbooks in domeniul educatie/scoala/universitar adica acolo unde e adunata toata prostimea ;)

              "NPD's findings suggest Apple sold between 2.8 million and 2.9 million Macs in the March quarter, which would be an increase of 25 percent year-over-year. Munster expects those totals to skew slightly higher, to as much as 31 percent growth."
              http://tinyurl.com/y5ejerf

              crezi ca cei de la apple (sau bursa) se asteapta sa creasca cu mai mult de 25-30% pe an?

              iphone e global pe piata de smartphone cam la 17% si la mobile os cam de 30%
              http://tinyurl.com/ycc8nnb
              http://tinyurl.com/ycm8wqc

              Fapt e ca nu exista actual virusi pt mac os x care sa-si merite numele. Sigur, e posibil sa avem peste noapte 1 milion de virusi, la fel cum e posibil ca SETI sa descopere maine inteligenta extraterestra.

              Din colectia povesti nemuritoare:
              "...la protejat mai mult cota de piata, adica lipsa de interes..."

              Mac OS 6-9 a avut o raspandire mult mai mica si a fost mult mai putin conectat la internet si totusi a avut aproximativ 30 de virusi!
  • +3 (7 voturi)    
    re: pct de vedere (Luni, 19 aprilie 2010, 19:18)

    daniel [anonim]

    Da intr-adevar este un sistem foarte stabil dar de departe nu este imun la virusi. Sunt detinator de mac (intr-adevar e din seria veche Powerbook G4 17") si pot zice ca sunt lucruri pe care nu le pot face pe el, dar sunt si lucruri care nu le pot face pe windows. Oricum, virusi sunt, si exploits si root kit-uri. Primul virus daca nu ma insel a aparut prin 2005. Daca intr-adevar nu ar exista virusi cum iti explici ca eu am instalt antivirus pe OS X? Ca sa nu mai zic de Little Snitch. Oricum tot timpul va exista razboiul fan apple - fan windows si fiecare are dreptate in felul lui. Cat despre hardware bine legat ... de ce in banci se folosesc Dell, Lenovo (fost IBM) sau Compaq? De ce in spitale tot in majoritate Dell? Pentru ca au hardware "prost legat"?
    • +3 (7 voturi)    
      (Luni, 19 aprilie 2010, 20:40)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      "daca intr-adevar nu ar exista virusi cum iti explici ca eu am instalt antivirus pe OS X?"

      aha... logic ;) Yeti exista, doar sant nebuni care-l cauta ;)

      si cati virusi (mac os) ai prins cu scanerul tau? hai ca raspund eu pt tine: nici unul!! si asta pt ca nici unul dintre cele cam 9 tentative de virus/worm nu au reusit sa se raspandeasca. lol

      cand prinzi unul, fa-i o poza si vinde-o la ebay ;)
      • +1 (3 voturi)    
        da (Luni, 19 aprilie 2010, 21:23)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui uw3.

        Asa e, nu am prins niciun virus pana acum, dar asta nu inseamna ca e invulnerabil. E de-a dreptul ridicol sa creada cineva ca orice sistem de operare e impenetrabil si invulnerabil. Si daca am antivirus asta inseama ca sunt prost nu? E ca si airbagul la masina. Dar probabil tu esti de acela care esti convins ca tot ce e facut de apple e mai ceva ca facut de Dumnezeu. Toate au scaparile si erorile lor. Daca nu ar avea de ce ar lansa fix-urile de securitate incluse in pack-uri? 10.5.1 ... .08 si chiar si la snow leopard au scos 2 update-uri. Bine nici pe departe cat Windows nu are dar dupa cum ziceam si celuilalt utilizator sa zici ca e imun impotriva virusilor e ceva futuristic.
        • +2 (4 voturi)    
          (Luni, 19 aprilie 2010, 23:41)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui daniel

          deviezi de la subiect.

          nu sustin ca mac os x e invulnerabil nici ca "tot ce e facut de apple e mai ceva ca facut de Dumnezeu"

          am 10.6.3 up to date, folosesc ClamXav si LittleSnitch

          si totusi, afirmatia:

          ""daca intr-adevar nu ar exista virusi cum iti explici ca eu am instalt antivirus pe OS X?"

          e lipsita de sens
  • +1 (9 voturi)    
    Sunt un snob si recunosc (Luni, 19 aprilie 2010, 19:20)

    moucha [anonim]

    De 3 ani am iPhone (2G si apoi 3GS) si alt telefon nici nu mi-as mai lua. Saptamana trecuta mi-am permis un Magic Mouse pt MacBook Pro-ul pe care il am de la serviciu si mai ales nu pt el ci pt PC-ul desktop la care imi lipsesc gesturile de pe touchpad-ul de la MacBook Pro. Si tot saptamana trecuta am scris prima aplicatie in Cocoa - fireste, dificilul Hello World, asta dupa vreo 7 ani de programare in .NET - e drept doar aplicatii simple cum ar fi simulari de propagare pt unde electromagnetice emise de antene neizotropice. Ce mai, sunt un biet snob care abia asteapta iPhone HD.

    Sincer, din toata inima ma bucur ca nu toti sunt snobi ca mine si ii las sa se joace cu Windows Mobile si ii intreb doar atat: de cate ori HTC a lansat un upgrade de sistem de operare de la o versiune majora la alta pt produsele sale? Sau Google pt Android?
    • -3 (7 voturi)    
      .. (Luni, 19 aprilie 2010, 20:43)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui moucha

      Pai raspunsul la intrebarea ta e simplu
      HTC nu face sisteme de operare , face doar telefoane. Are in schimb soft pentru telefoanele care le produce - Manila - interfata grafica care e la versiunea 2.5 23559
      Android este updatat constant e aparut de curand si e deja la versiunea 2.1 daca nu ma insel.

      Eu nu spun ca sistemul de operare de produsele Apple e prost ci din contra e foarte bun.

      Dar in acelasi timp nu pot sa nu vad cum ni se vinde hardware slab/invechit / ieftin la preturi imense.
      • +1 (3 voturi)    
        La ce bun Manila (Luni, 19 aprilie 2010, 23:33)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui Alin

        Cand sistemul de operare, atat WM cat si Android, are deja toate facilitatile. Raspunsul e simplu: pentru ca ergonomia aplicatiilor a fost gandita de cineva care cred ca rezolva tot in linie de comanda. cal_entry = new cal_entry(20100420,0500,Meeting with Paul,@corner);
      • +3 (3 voturi)    
        Inca ceva (Luni, 19 aprilie 2010, 23:36)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui Alin

        Absolut enervant: HTC a scos tot soiul de telefoane care mai de care cu ecrane mai altfel: 240x240, 320x240, 320x320, 800x480, 480x480, etc. Stiti ce bine le e developerilor treaba asta? Multe aplicatii se comporta OK pe o rezolutie si par scrise pe genunchi la alta rezolutie. Exact asa: pt HD2 am avut senzatia ca majoritatea aplicatiilor erau scrise de un student pe genunchi in metrou. Butoane soft care fugeau, fonturi aiurea de mari pentru meniu dar aiurea de mici in aplicatie, etc.
        • +1 (1 vot)    
          In sfarsit (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:45)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui moucha

          Cineva care vede dincolo de varietate si se mai gandeste si la dezvoltatori. Pai sa va explic o chestie, sa fac pentru Iphone 3gs/2g/1g Ipod 1st/2nd/3rd generation aplicatii care sunt perfect compatibile, sau sa pierd vremea cu fiecare rezolutie in parte ca astia de la HTC nu sunt in stare sa gandeasca un singur design ca lumea?
          Si asta doar asa, ca sa nu va explic diferentele de enorme de procesor dintre toate versiunile cu Android.
        • -1 (1 vot)    
          Mare adevar ai spus (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:42)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui moucha

          Da e f comod cand ai un singur tel ca ecran si ca hardware ( iPhone in speta ) sa faci soft pt el. Dar oare chiar asta vrem. La toti le place aceeasi forma, acelasi design, acelasi input (touch fara keyboard)?

          Sincer nu mi-ar place sa fie doar un singur tip de tel pe piata.
          • +1 (1 vot)    
            Pai scuza-ma (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:49)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui Marius

            Macar te-ai gandit vreodata cum reusesc unii sa scoata mii de modele? Pai in primul rand nu stau prea mult sa gandeasca fiecare design in parte, nu le testeaza suficient si uite asa ai tot felul de telefoane la care te dor degetele cu tastele lor tampite si greu de apasat, touch-screen-uri care functioneaza la fel de bine ca hartia igenica uda, samd.
            Asa ca prefer ca unu care are meseria de designer sa stea juma de an sa gandeasca un model si ala sa fie. Usor de folosit, touchscreen impecabil si prefer ca dezvoltatorii sa se gandeasca mai mult la ce face aplicatia decat sa piarda timpul modificand interfata pentru fiecare model in parte.
            Dar tu esti un unic si ai nevoie de ceva care sa te reprezinte. Acuma cine-i mai snob, eu pentru ca prefer device-uri care functioneaza si sunt intuitive si usor de manevrat, sau tu care doresti sa-ti vezi numele in pietre pretioase si eventual sa te intrebe cineva cum sa arate respectivul device?
  • -4 (6 voturi)    
    iphone vs htc. (Luni, 19 aprilie 2010, 20:56)

    alin [anonim]

    . Stii ca sa instalat Ubuntu Linux pe HTC ?

    http://www.xda-developers.com/wp-content/uploads/2010/03/ubuntu.png

    cand o sa poti face asta pe iphone ? niciodata da ..asta e raspunsul .
    • +2 (4 voturi)    
      Ca sa-ti raspund la tampenie (Luni, 19 aprilie 2010, 21:09)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui alin

      Pot sa urc si canapeaua...
    • +2 (4 voturi)    
      (Luni, 19 aprilie 2010, 21:41)

      uw3. [anonim] i-a raspuns lui alin

      si ce sens are sa inlocuiesti un os facut sa armonizeze perfect cu iphone cu ubuntu?
      android nu destul de bun? e tot linux ;)

      numai asa, de amorul artei?

      si cum functioneaza ubuntu pe htc? excelent, asa-i? ;)
    • +3 (5 voturi)    
      Am avut HTC HD2 (Luni, 19 aprilie 2010, 23:31)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui alin

      Hardware superb, design mai bun la la Apple. Problema cu HTC in combinatie cu Google sau Microsoft nu e ca nu sunt capabile. Sunt capabile de tot ceea ce este inutil, cum ar fi sa pui Ubuntu si Windows 95 - stiu ca a fost instalat pe HD2. Cand vine insa vorba sa inscrii o data in agenda, trebuie sa incerci de 5 ori pana nimeresti cifrele de setat ora. Nu in Manila, care mi se pare o enormitate vulgara, ci in Calendar. Pana trimiti o adresa te apuca noaptea cu copy - paste. Poti trimite o pagina html asa cum arata ? Nu. Poti doar text. Vedet dvs, nu am nevoie de un telefon cu Ubuntu. Am Ubuntu pe 4 compuri la serviciu. Am nevoie de un smartphone cu care in 2 click-uri sa pot raspunde la un mail, cu 2 sa dau un telefon si cu 2 sa trimit o captura de text. Aici exceleaza iPhone.
      • -1 (1 vot)    
        Esti jenant (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:47)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui moucha

        Sa enumeri aici niste minusuri ale HTC si sa ne prezinti ca mari capabilitati ce poate iPhone. Imi insulti inteligenta vb filmului.

        iPhone comparativ cu HTC HD2 e jucarie, nicidecum smartphone.
        • +1 (1 vot)    
          (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:07)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          un phone e "smart" daca are un "os" bun.

          daca wm 6.5 e pe gustul tau, ok

          nimeni nu a contestat aici calitatiile hardware la htc.
          • -1 (1 vot)    
            Ti se pare os bun? (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:02)

            Unul [anonim] i-a raspuns lui uw3.

            Nu a avut copy paste, i-a trebuit cateva versiuni, i-a trebuit versiunea 4 sa poti schimba backgroundul si sa grupezi icoanele in foldere si sa scapi de limitarea cu nr maxim de icoane pe tel. Nu ai bluetooth adevarat, ceva care merge si nu prea, nu ai un file system.

            Si stii ce e culmea, daca ii faci jailbreak le ai aproape pe toate. Deci el poate, dar nu vrea Steve sa vi le dea, ca asa nu te-ai mai putea bucura de noul feature revolutionar din versiunea 5. Tocmai am citit pe engadget ca au descoperit in os 4 ca ar avea ceva capabilitati de intergrare cu retele de socializare, destept OS, nu ca HTC care le are de mai bine de 1 an.
            • +1 (1 vot)    
              sant modest (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:17)

              uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Unul

              ma multumesc cu putin ;)

              jailbreak am avut la primul iphone, am renuntat.

              si ce sa zic, n-am putut sa dorm ca nu am avut sanasa sa schimb background.

              "capabilitati de intergrare cu retele de socializare"! vezi, nu stiam ce-mi lipseste.

              sa fi la fel de multumit cu htc hd2 wm6.5 precum sunt eu cu iphone ;)
              • +1 (1 vot)    
                Partea interesanta (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:43)

                moucha [anonim] i-a raspuns lui uw3.

                Este urmatoarea, iPhone nu a avut copy-paste, acum are; iPhone nu a avut multitasking pt utilizator, va avea in curand; iPhone nu a avut aia, va avea... Acum Windows Mobile: a avut copy-paste, nu va mai avea; a avut acces la sistemul de fisiere, nu va mai avea; nu trebuia flosit un sistem de gestiune (gen iTunes), va fi necesar Zune incepand cu WM7. Ma intreb cine evolueaza... Poate ca pana la lansare se vor gandi cum sa scoata multitaskingul pt utilizator.

                PS: Am precizat multitasking pt utilizator tocmai ca sa nu se lege unii ca ARE MULTITASKING. Fireste ca are, ca are orice sistem de operare modern, insa cu softul original nu este pus la dispozitia utilizatorului.
                • +1 (1 vot)    
                  exact ;) (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:58)

                  uw3. [utilizator] i-a raspuns lui moucha

                  ...pana si cei de la wmpoweruser pot evalua situatia fara prejudecati:

                  http://wmpoweruser.com/?p=15165

                  "What is striking is how ambitious Apple’s scope for the new OS is, with many features clearly aimed to silence the company’s critics and provide new opportunities to increase revenue by encouraging sales of devices, apps and ads. (..) What is very clear is that many features which Apple added are the exact features which Microsoft gave up withWindows Phone 7, basically leaving Microsoft emulating the 2007 iPhone while Apple is preparing for 2011. In short, Microsoft’s great failing has been a major lack of ambition and confidence which has left them extremely vulnerable in the market.
                  Our advice to Microsoft – be much more bolder. Stop solving problems by imposing limitations, but rather look for creative solutions."

                  No true multi-tasking, except for special hub apps like Pandora.
                  No removable storage.
                  No file system – apps can only access their own directory.
                  No USB drive mode.
                  No replacement of the default apps – while Opera will be allowed, it could not be the default browser.
                  No 3rd party shells
                  No native code
                  No peer to peer gaming.
                  No copy and paste (Microsoft says most users, including Office users, don't really need clipboard functionality).
                  No Flash (at initial launch)
                  Marketplace is the only way to install apps, except for developers, beta versions and enterprise.
                  Zune software only (Dorado)
                  Bing Search engine only.
                  • +1 (1 vot)    
                    Iarasi aceeasi poveste (Marţi, 20 aprilie 2010, 21:39)

                    Unul [anonim] i-a raspuns lui uw3.

                    Nimeni aici nu a spus ca voi ce grozav e WM7 E o mare porcarie, nu stiu ce au gandit aia de ms. Nu poti depasi o companie daca ii calci tot timpul pe urme.

                    Deci nu asta e problema. DA WM7 e f prost, mai prost ca iPhone OS.

                    Culmea ca toate def care le-ai enumerat la WM7 le are si iPhone os numai ca acolo nu le vezi
                    • +1 (1 vot)    
                      wm7 (Miercuri, 21 aprilie 2010, 11:24)

                      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Unul

                      de fapt "defectele" enumerate mai sus sant tot copy+paste de la wmpoweruser. am omis sa pun ".." la locul potrivit. nu-mi permit sa judec wm7 si nici wm6.5 pt ca nu avut niciodata de a face cu ele.

                      sant sigur ca anumite decizii din partea ms sant chiar logice, chiar daca neplacute pt utilizatori wm

                      Si acum la defectele pe care nu vreau sa la vad la iphone os ;) , cateva exemple:


                      multitasking
                      am vazut ultimul keynote tinut de jobs, explicatiile de ce numai acum si de ce numai mt limitat mi s-au parut logice si convingatoare.
                      Parerea mea este si ca e aberant sa te astepti la un smartphone sa se comporte , sau sa "poata" la fel ca un note/net-book.

                      usb drive
                      nu totul trebuie sa vina dierct de la apple, there's an app for everything ;)

                      copy and paste
                      recunosc, ar fi fost frumos daca apple avea de la inceput, dar mai bine mai tarziu decazt niciodata ;)

                      apps numa prin apple store (ms prin marketplaca)
                      eu zic ca e ok asa, la zecile de mii de programe nu cred ca duce careva lipsa la ceva, atat timp cat apple poate sa-si admita si sa corecteze deciziile gresite (caz actual, app de la castigatorul premiului Pulitzer pt caricatura politica a fost initial refuzat, steve jobs himself ;) a admis ca afost o greseala)

                      no flash
                      ok, aici e dilema, decizia buna sau nu? ;) ramane de vazut ;)

                      Dar si decizia "no flash" arata o caracteristica apple care-mi place: in tot ce face e consecventa, are un plan si are curajul sa-l impuna.
                      "If I had asked people what they wanted, the would have said faster horses" Henry Ford

                      MS a afirmat tot timpul ca apple nu ao sa aibe succes cu "Apple-Stores" si acum? ms a angajat un fost "apple" sa organizeze si pt ms Microsoft Stores.
                      Ballmer si-a batut joc de iphone la premiera: no keyboard, noi vindem milione si milioane de wm-phones, apple nu a vandut nici unul . Si acum? apple a vandut 50 de milioane, sa vedem care producator de smartphones o sa aduca in viitor modele cu wm7 (costa) cand Android e pe gratis ;)
        • +1 (1 vot)    
          Daca va uitati la comentariul meu initial (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:32)

          moucha [anonim] i-a raspuns lui Marius

          Veti constata ca am spus ca ma bucur ca nu sunt toti snobi ca mine cu iPhone-ul si ca ma bucur ca cei care nu sunt folosesc WM. De ce ma bucur, ca sa simta pe pielea lor cat de ergonomic e. Stimate domn, daca vreau sa fac programare pt un HD2, o pot face in lab la serviciu. Eu insa in buzunar am nevoie de un telefon care chiar merge...
          • -1 (1 vot)    
            Stimabile (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:58)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui moucha

            Daca vrei un telefon, ia un Nokia, iPhone, vezi pe net niste teste, sta f prost ca si tel ( semnal, sunet, calitate vocii).
            • +1 (1 vot)    
              (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:10)

              uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Marius

              "...vezi pe net niste teste..."


              oooh "aceste cuvinte ne doare" ;)
            • +1 (1 vot)    
              Cu placere (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:38)

              moucha [anonim] i-a raspuns lui Marius

              Atunci cand Nokia imi va permite urmatoarele:

              1. Sa pot raspunde la un mail in sub 20 secunde. Mesaj scurt, de genul: "Ok, primit, se face".

              2. Cand Nokia va avea harta aviatica si busola (just in case).

              3. Cand pe Nokia vor exista programe cu care sa pot sincroniza o baza de date cu parole (maruta - 2 MB) si una cu cheltuieli (cam 1 MB).

              4. Cand Nokia va merge bine pe browser cu Wolfram Alpha.
  • +3 (5 voturi)    
    De învăţat de la Apple... (Luni, 19 aprilie 2010, 22:04)

    Adrian [anonim]

    ... toţi cei care vorbesc aici vorbesc de fapt despre Apple. Dincolo de utilitatea iPad există ceva ce văd că scapă, o strategie de marketing genială. Şi cei care înjură Apple reuşesc să îi crească reputaţia mai mult decât şi-ar dori. Cât despre iPad, pentru cei care şi-au luat le urez să îl stăpânească sănătoşi, cei care îşi doresc multă baftă iar cei care îl înjură poate că ar fi bine să se calmeze, nu am văzut pe nimeni care să fie obligat să-şi cumpere împotriva voinţei lui aşadar sunteţi la adăpost de pericolul de a avea un iPad. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu nu înteleg de ce vă certaţi.
  • -2 (4 voturi)    
    mda (Luni, 19 aprilie 2010, 22:46)

    alin [anonim]

    Daca esti interesant te poti uita pe xda dev singur.
    merge exact cum ar trebui avand in vedere ca are proc la 1ghz si 448 ram. Oricum eu zic sa va luati ipad si iphone de la 3500 ron bucata. Sa aratati ce tari sunteti.
    • +3 (5 voturi)    
      (Luni, 19 aprilie 2010, 23:57)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui alin

      nu, nu sant interesat. la fel nu sant interesat de linux pe iphone.

      si bineinteles ca nu merge tot cum trebuie cu ubuntu ;)

      la vara ne cumparam 2 iphone-uri noi, cele actuale le primesc copiii, de craciun un macbook la fata, sa nu se mai certe cu fratele ei pt un loc la mac mini, pt mine eventual un macbook pro nou si in mod sigur un ipad. numa asa, sa ne dam mari,... sau poate numai just for fun, ca sa ne simtim bine ;) alege ce vrei sa crezi
    • +1 (1 vot)    
      Tarane (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:47)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui alin

      Iphone OS are la baza tot UNIX, asa ca fac ceva mare si maro pe Ubuntu al tau.
      • -1 (1 vot)    
        Iphone OS vs Ubuntu (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:06)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        E ca DOS 6.1 vs Windows 7.
        Daca ai stii ce vorbesti....
        • +1 (1 vot)    
          Eu STIU ce vorbesc (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:31)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alui

          Fata de altii care nu "stie" nici limba romana.
          • -1 (1 vot)    
            Daca stii ce vorbesti (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:42)

            Alui [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            enumera-mi si mie avantajele iPhone OS fata de Ubuntu.
  • 0 (2 voturi)    
    Ipad (Marţi, 20 aprilie 2010, 1:15)

    Claudiu [anonim]

    Abea astept sa mi iau un ipad!
  • -1 (3 voturi)    
    io nu mi-am luat inca nici iphone... (Marţi, 20 aprilie 2010, 6:28)

    aa [anonim]

    io nu mi-am luat inca nici iphone....asa ca nu cred ca se supara nenea jobs ca nu-mi iau nici ipad.....

    sunt destui fanboi care sa si-l ia, poate se duc cu el si-n bambooooooooo...........
  • 0 (2 voturi)    
    Ia vedeti ce bun e un iPad (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:44)

    Alui [anonim]

    http://news.yahoo.com/s/livescience/20100419/sc_livescience/universitiesbanipads
    "Princeton University in New Jersey has blocked 20 percent of the iPads on campus because of "malfunctions that can affect the entire school's computer system."
    • +1 (1 vot)    
      copy+paste e tare greu (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:21)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      presupun ca ai citit numai titlul articolului.

      Recomandabill sa citesti si ce au zis cei de la princeton:
      http://tinyurl.com/y4bhsq8

      si eventual si ce parere au alte universitati
      • -1 (1 vot)    
        Sper ca stii (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:04)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui uw3.

        ca site-urile fara "www" pot rula de pe un PC oarecare. Sunt extrem de nesigure. De obicei sunt folosite de hackeri/spammeri. De aia nu m-a uitat pe linkul tau.
        • +1 (1 vot)    
          sandboxie (Marţi, 20 aprilie 2010, 17:42)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          "Sunt extrem de nesigure."

          atunci baga-ti IE-ul intr-un sandbox si te-ai scapat de griji.

          e un link cu "preview"
  • +1 (1 vot)    
    google (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:00)

    uw3. [anonim]

    Cyberattack on Google Said to Hit Password System

    "... the losses included one of Google’s crown jewels, a password system that controls access by millions of users worldwide to almost all of the company’s Web services, including e-mail and business applications."

    si hotii nu au fost prosti, nu au furat parolele, numai "source code" lol

    “If you can get to the software repository where the bugs are housed before they are patched, that’s the pot of gold at the end of the rainbow,”

    si cine a deschis usa la hoti??

    "The theft began with an instant message sent to a Google employee in China who was using Microsoft’s Messenger program"
    ce-ar fi lumea asta fara ms? ;)
    • -1 (1 vot)    
      So, chinezii s-au enervat pe Google (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:10)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui uw3.

      ... dar chiar asa, ce legatura are asta cu iPadul?
    • -1 (1 vot)    
      Aha (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:20)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui uw3.

      "By clicking on a link and connecting to a “poisoned” Web site, the employee inadvertently permitted the intruders to gain access to his (or her) personal computer".

      Linkul o fi fost http://tinyurl.com/y4bhsq8 ?:)
      Explica-mi si mie care e vina messengerului ca fraierul (daca n-o fi fost platit sa faca asta) a dat click pe linkul respectiv?
      • +1 (1 vot)    
        Internet Explorer (Marţi, 20 aprilie 2010, 15:08)

        uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        "...access to the companies’ servers was gained by exploiting a previously unknown flaw in Microsoft’s Internet Explorer Web browser..."
  • +1 (1 vot)    
    Gaia (Marţi, 20 aprilie 2010, 14:07)

    uw3. [utilizator]

    http://www.nytimes.com/2010/04/20/technology/20google.html
    • +1 (1 vot)    
      OT (Marţi, 20 aprilie 2010, 15:09)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

      "google" si "gaia" off topic ;)
  • 0 (0 voturi)    
    E superb!!! (Joi, 22 aprilie 2010, 10:56)

    Marius [anonim]

    Wow. Subiect foarte discutat.... Cred ca ipad-ul e luat de persoane care si-l pot permite. Care nu simt neaaparat ca au dat 500- 600 E pe un gadget, la fel ca in cazul iphone 3g/3gs. Dar dupa ce stai cu un iphone 1 saptamana ti-e imposibil sa vrei altceva... nu se compara cu nimic altceva! E aceeasi chestie cu ipad-ul. HP slate e o gluma, netbook-urile nici nu poti spune ca intra in aceeasi categorie! Voi comparati un netbook care ruleaza WIN7(construit pentru procuri de la 2.5 in sus si avid de ram) pe un Intel Atom de 1.6 Ghz cu un ipad care pe un proc de 2 ori mai puternic decat al Iphone-ului 3gs ruleaza Iphone OS (construit pentru proc-uri de 500-600 de Mhz)... pai zburda!!! Si pe langa asta sa nu mai vorbim de aplicatii: peste 150k de aplicatii construite special pentru el spre deosebire de tablet-urile cu Windows unde vei rula aplicatii construite pentru mouse si tastatura si mai ales aplicatii construite pentru platforme desktop(mult mai puternice decat ce ai tu in mana).

    Nu exista grad de comparatie!!!!

    In ceea ce priveste pretul ... intradevar cel de 16 gb e 1500 de ron acolo ... insa cu toate taxele si transport ajunge pe la 2000 la noi, restul e nesimtire!!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică