iPad "Made in China" - un iPhone mai mare care ruleaza cu Windows

de Roxana Bobolicu     HotNews.ro
Luni, 26 aprilie 2010, 22:29 Economie | IT

iPad "Made in China"
Foto: Reuters
Desi lansarea internationala a ultimului produs Apple a fost amanata pentru sfarsitul lunii mai din cauza cererii masive din SUA, utilizatorii chinezi pot cumpara deja mult-doritul produs. Sau cel putin ceva ce seamana cu un iPad.

Pe piata chineza, cunoscuta deja in intreaga lume pentru produsele contrafacute, a aparut deja iPad-ul. In magazinele chienzesti din Shenzhen alaturi de IPad se mai gasesc si produse Apple ca iPhone, MacBook si MacBook Air, dar si sisteme de operare Windows 7 la pretul de 2 dolari.

Produsul chinezesc este mai mare, cu o forma mai patratoasa si arata mai degraba ca un iPhone gigant decat ca un iPad. Acesta are trei porturi USB, ruleaza cu un program de operare Windows si costa 410 dolari, fata de 499-699 de dolari pretul produsului original.

"Aceasta este doar prima varianta (...) In curand o sa se faca si variante mai bune" a spus un vanzator care incerca sa vanda produsul unui reporter Reuters. "Desi forma nu este identica, seamana destul de mult cu iPad-ul. Nu cred ca asta o sa ne afecteze prea tare vanzarile" a mai spus comerciantul.


Citeste mai multe despre   










6742 vizualizari

  • -4 (12 voturi)    
    in tema (Luni, 26 aprilie 2010, 22:16)

    porky [anonim]

    de ce i se spune contrafacut? -pare un produs concurent un posibil iPad-killer-cica pare un ,,,,,
    • +2 (12 voturi)    
      windoza (Luni, 26 aprilie 2010, 23:34)

      ezy [anonim] i-a raspuns lui porky

      "un posibil iPad-killer" lol
      nu are cum! ruleaza cu windows
      • 0 (6 voturi)    
        Tocmai de aia (Marţi, 27 aprilie 2010, 8:07)

        flavian [utilizator] i-a raspuns lui ezy

        Are posibilitatea instalarii oricarei aplicatii pe care o folosesti si pe PC.

        Cu multitasking, java, webcam si orice alta jucarie pe USB, totul un pret mai redus decat jucaria de la apple.
        • +1 (5 voturi)    
          tocmai de aia nu ;) (Marţi, 27 aprilie 2010, 9:38)

          uw3. [anonim] i-a raspuns lui flavian

          de acord ... partial ;)
          un tablet cu windows nu prea poate fi un ipad killer nu pt ca windows ar fi rau.
          momentan insa nu e adecvat la camenzi touch!

          degeaba poti instala orice aplicatie daca acestea nu sant adaptate comenzilor touch.

          vezi si postingul meu de mai jos.

          ipad nu e facut sa inlocuiasca un netbook, multitasking (partial) o sa avem la vara.
          apple lasa si producatoriilor de apps putin spatiu ;) de ce sa integreze apple totul in sistem, cand pot face si ceva bani pe aplicatiile vandute.

          de exemplu:
          http://preview.tinyurl.com/3a5vrnt
          link cu preview, nici o frica ;)
          • 0 (0 voturi)    
            touch pe Win7 (Marţi, 27 aprilie 2010, 13:11)

            undertakeror [anonim] i-a raspuns lui uw3.

            taticu...ai lucrat vreodata cu un touchpad pe Win 7?
            dupa cum vorbesti...cred ca nu. inainte sa vb. ia un monitor touch/multi touch sa vezi. si apoi incerca sa scrii si o aplicatie pentru el ca sa vezi. toolkit-ul pentru touch de Win7 ii gratis.

            si dupa ce le-ai incercat pe all of the above....comenteaza.
            (si mai este MS Surface...cu care din pacate nu m-am intalnit si ala are touch/multi touch, dar e din cu totul alta liga)
            • +1 (1 vot)    
              touch (Marţi, 27 aprilie 2010, 14:37)

              uw3. [utilizator] i-a raspuns lui undertakeror

              fapt e ca tablet-pc si touch netbooks cu windows au o prezenta neglijabila pe piata din cauza si numai din cauza ca windows nu poate fi folosit intr-un mod ACCEPTABIL numai cu "touch".
              la fel cum e fapt ca nr de aplicatii adecvate la touch este foarte limitat.

              pt un ipad killer nu ajunge, asta e ;)

              "ai lucrat vreodata cu un touchpad pe Win 7"
              era si greu sa dai un exemplu ;)
              ce am vazut pana acum nu m-a convins, cu toate ca sant mac-user, si se zvoneste ca noi ne multumim cu putin.
            • +1 (1 vot)    
              HP nemultumita cu W7 ca tablet OS (Vineri, 30 aprilie 2010, 11:14)

              uw3. [utilizator] i-a raspuns lui undertakeror

              Hewlett-Packard has killed off its much ballyhooed Windows 7 tablet computer, says a source who’s been briefed on the matter.

              The device was first unveiled by Microsoft CEO Steve Ballmer at CES 2010 in January and was supposed to hit the market in mid 2010. But our source tells us that HP is not satisfied with Windows 7 as a tablet operating system and has terminated the project (something CrunchGear mentioned months ago).



              Read more: http://techcrunch.com/2010/04/29/hewlett-packard-to-kill-windows-7-tablet-project/#ixzz0mZM5y3HE

              http://techcrunch.com/2010/04/29/hewlett-packard-to-kill-windows-7-tablet-project/#ixzz0mZLOCKnP
    • 0 (4 voturi)    
      ai dreptate... PARE ! (Marţi, 27 aprilie 2010, 2:12)

      Mos Gerila [utilizator] i-a raspuns lui porky

      Pare. Seamana....dar stii tu...nu rasare. Banii se duc altundeva, nu la Apple :)
  • +2 (14 voturi)    
    ma baieti (Luni, 26 aprilie 2010, 23:15)

    smen [anonim]

    si ipad original tot made in china e
    • +3 (13 voturi)    
      Ai dreptate... (Luni, 26 aprilie 2010, 23:30)

      Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui smen

      ... insa conceptul nu este chinezesc, si asta este diferenta majora! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca ragalia asta functioneaza tot cu Uindaz, care stim cat de 'stabil' este.

      Acum dati cu minusuri!
      • +8 (10 voturi)    
        povesti (Marţi, 27 aprilie 2010, 9:34)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui Loerincz

        Nu stiu despre ce Windows povestesti tu, probabil Windows 98, dar pe Windows 7 n-am vazut un ecran albastru de cateva luni.

        Spre deosebire de colegii utilizatori de iPhone pe care ii vad mereu nevoiti sa-l reseteze pentru ca se blocheaza. Valabil si pentru Mac Book-uri, dar ceva mai rar.

        Singura problema la Windows e ca permite rularea pe varietate de hardware de mii de ori mai mare fata de Mac-uri.

        Si evident ca in goana dupa preturi mici, vei gasi si hardware de calitate indoielnica, care cauzeaza instabilitate.

        Dar daca nu cumperi cel mai ieftin hardware, cu componente de la firme putin cunoscute, vei avea putine probleme de stabilitate cu Windows-ul, si te va costa si jumatate din pretul unui produs echivalent Apple.

        Singura problema reala sunt virusii si alte aplicatii "rautacioase", care sunt scrise cu dedicatie pentru Windows, deoarece in felul asta acopera 90% din piata.

        Dar chiar si asa, folosind un antivirus gratuit, nu mi-a scapat nicio ganganie in calculator in ultimii 5 ani, si nici nu tin minte sa fi vazut macar o incercare de infectare in ultima vreme.

        Daca nu vizitezi site-uri suspecte si nu dai click pe orice popup, nici macar nu ai nevoie de antivirus. Am reusit sa nu ma infectez fara a folosi antivirus timp de peste un an, pana cand un coleg a infectat un share de retea.

        Concluzionand, din punctul meu de vedere, fiecare ar trebui sa foloseasca sistemul de operare in care se simte cel mai productiv, si injura cel mai putin.

        Pentru mine acesta este Windows-ul, pentru altii este MacOS sau Ubuntu.

        Convins de colegi am incercat timp de 6 luni MacOS. Dupa 6 luni inca injuram mentalitatea Apple "noi stim mai bine decat utilizatorul ce-i trebuie utilizatorului".

        Asa ca am renuntat si am revenit la Windows. A fost o experienta foarte placuta, parca totul era la locul lui, acolo unde ma asteptam eu sa fie si functiona asa cum ma asteptam eu sa functioneze.

        Si minusuri nu-ti dau, ca sunt scumpe :)
        • +1 (1 vot)    
          (Marţi, 27 aprilie 2010, 10:23)

          uw3. [anonim] i-a raspuns lui Vlad

          in mare parte sant de acord cu tine, asta cu toate ca sant mac-user ;)

          nu am simpatie pt windows, dar nici nu mai pot auzi utilizatori mac cat de instabil ar fi windows.
          sa-si vada fiecare lungul nasului. sant probleme si la win si la mac si la linux.

          mici obiectii:

          1) de cand am iphone nu am avut decat un singur crash (dar bun), dupa ce l-am legat la itunes, reset si restore totul ok. cam toti priietenii si neamurile cu iphone, la fel fara probleme mentionabile

          2) am avut o gramada de ibook, mac book (pro), resetari le pot numara la o mana, ultima acum vreo 2 ani, probleme dupa ce am pus un soft sa pot scrie pe placa ntfs

          3) virusi nu am avut nici ca windows user si asta fara sa folosesc av-soft
          nu cred ca e chiar relevant ce procentaj din piata acoperi, ci mai degraba nr de computere care pot fi infectate. Actual sant sub un un procent din PC-uri infectate. Un virus pt mac capabil sa se raspandeasca ar putea infecta (avand in vedere inprudenta si aroganta multor mac-useri) majoritatea macurilor. o prada mult mai usoara decat un windows pc.

          4) mentalitatea Apple: "noi stim mai bine decat utilizatorul ce-i trebuie utilizatorului"
          nu sant de acord, dar nici nu trebuie sa fiu ;)

          concluzia ta:
          "fiecare ar trebui sa foloseasca sistemul de operare in care se simte cel mai productiv, si injura cel mai putin."

          o subsemnez pe loc ;)
        • +1 (1 vot)    
          $ (Marţi, 27 aprilie 2010, 10:57)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

          am uitat:
          "Dar daca nu cumperi cel mai ieftin hardware, cu componente de la firme putin cunoscute, ... te va costa... jumatate din pretul unui produs echivalent Apple."
          nu chiar!
          si daca bagi in calcul si la ce pret vei putea vinde un PC folosit in comparatie cu un Mac ;)
          ai aproximativ aceleasi cheltuieli, uneori chiar mai putine cu un mac!
        • 0 (2 voturi)    
          Piata Windows (Marţi, 27 aprilie 2010, 16:10)

          Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

          Asta cu piata Windows si numarul mare de virusi este o gogoritza Microsoft ca sa is ascunda incapacitatea de a scoate un sistem stabil. Mac OS X si Linux ruleaza avand la baza platforme Unix, care sunt concepute pe alta arhitectura, pronind de la ideea de securitate.

          Windows este un sistem perimat, cladit pe o structura arhaica, dinainte de aparitia Internetului.
          • -1 (1 vot)    
            ID 10 T ;) (Marţi, 27 aprilie 2010, 18:43)

            uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Loerincz

            ti-ai formatat dispozitivul de stocare magnetică a datelor aka HDD dupa ce ai prins un virus, scanerul a fost de vina, sigur.
            nu cred ca esti in pozitia sa-ti permiti un verdict asupra windows-ului.

            acum te bati in piept cu linux si unix.
            notiune linux de baza: un linux live cd (ubuntu, knoppix, etc) salveaza un windows infectat.

            la open source aduci replica " 'you get what you pay for!' "

            vorbest de linux si mac os, de clamav nu ai auzit insa! lol
            refuzi clamav pe motiv ca e open source si pt ca "This software has the ability to move files on your computer" haha

            pt apple e clamav destul de bun sa-l includa in mac os x server. poate ca nu stiu ca e capabil sa mute fisiere ;)

            virusi pt mac os: odata exista 2-3, dupa cateva ore ai ajuns la 50. mai numara odata ;) dar lasa keyloggers de o parte ;)

            in ce priveste limba romana:
            nivel acceptabil pt unul plecat de aproape 22 de ani din Romania, pe vremea cand nu se folosea (iara) "Î din A" ;)
            ajunge sa nu mor de foame cand mai trec prin Romania

            e "ÎȘI" si nu "ÎȘ" ;)
            • 0 (0 voturi)    
              Atitudine tipic romaneasca... (Marţi, 27 aprilie 2010, 20:23)

              Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

              Daca nu mai avem argumente, recurgem la insulte.

              Uite ce zice David Pogue in cartea sa, Switching to Mac:
              "If you ask average people why the Mac isn’t overrun by viruses and spyware, as Windows is, they’ll probably tell you, “Because the Mac’s market share is too small for the bad guys to write for.”
              That may be true (although 50 million machines isn’t too shabby, as targets go). But there’s another reason, too: Mac OS X is a very young operating system. It was created only a few years ago, and with security in mind. (Contrast that with Windows, whose original versions were written before the Internet even existed.) Mac OS X is simply designed better. Its built-in firewall makes it virtually impossible for hackers
              to break into your Mac, and the system insists on getting your permission before anything gets installed on your Mac. Nothing can get installed behind your back, as it can in Windows."
              • 0 (0 voturi)    
                Arici Pogonici (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:57)

                uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Loerincz

                Switching to Mac? din colectia "Mac for Housewifes" sau "Mac for Dummies"? Are multe poze colorate sau chiar de colorat? ;)

                Pogue e ok, dar la nivel prescolar ;)
                Faci impresie cel mult la frizerite!

                Inceputul ok, restul maculatura.
                Argumente?
                Unix '69
                QNX '82
                GNU '83
                NeXTStep '89
                Linux '92
                FreeBSD '93
                Windows (NT-Family: NT, 2000, XP, Vista, 7) '93

                " it virtually impossible for hackers
                to break into your Mac"
                intreaba-l pe Charlie Miller ce parere are? ;)
                http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Miller_(security_researcher)

                "Atitudine tipic romaneasca..."
                hmm... daca as fi roman, ti-as lua-o in nume de rau ;)

                Nici o afirmatie facuta de mine e fara argument ;)
                Pana si titlul postingului meu precedent e usor de argumentat.

                Un om destept a zis odata:
                „Wenn man keine Ahnung hat: Einfach mal Fresse halten.“
                urmeaza-i sfatul ;)
                • 0 (0 voturi)    
                  Nah ja.... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 15:44)

                  Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

                  ... und jetzt will man mit der Deutsche Sprache beeindruecken. Sprechen Sie noch eine andere Sprache, ausser Rumaenisch? Vieleicht koennen wir uns auch auf Franzoesisch, English, Spanisch, oder sogar auf Ungarisch unterhalten! Das waere doch Interessant!

                  Ich denke, aber, Sie haben nur das Zitat irgendwo auf Internet gefunden...

                  Soweit, so so gut. Bleiben Sie in Ruhe... ich habe andere wichtigere Dinge zu machen und habe keine Zeit mit Idioten zu kaempfen.

                  Tschuess
                  • 0 (0 voturi)    
                    "Nah ja" ;) (Miercuri, 28 aprilie 2010, 17:45)

                    uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Loerincz

                    Adjectivele cu litera mica! nu-i asa? ;)

                    "auf Internet"?

                    Se pare ce nu esti de acord cu D. Nuhr ;)
                    nu-i nimic, tu sa fi sanatos
                    http://de.wikipedia.org/wiki/Nuhr
                    • 0 (0 voturi)    
                      GATA! (Vineri, 30 aprilie 2010, 0:47)

                      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

                      pt numele lui D-zeu, parca ati fi adolescenti care se intreaba care o are mai mare!
                      Grow up guys!
                      Fiecare foloseste ceea ce ii place sau isi permite sau a avut ocazia sa incerce mai multe sisteme de operare si a putut sa aleaga.
                      Parca as asista la disputa dintre atomobilisti referitor la ce este mai bun: benzinar sau diesel. Sa nu incepeti iar!
                      Cel mai scurt drum este drumul pe care-l stii.
                      Fiti multumiti cu ceea ce aveti si nu are rost sa-l faci troaca de porci pe celalalt pt ca ii place sau folosete altceva.
                      Conceptele sunt diferite si nisa de piata este diferita. End of story!
    • +7 (9 voturi)    
      jucu (Luni, 26 aprilie 2010, 23:32)

      ezy [anonim] i-a raspuns lui smen

      ...sigur, si nokia e made in romania
  • 0 (10 voturi)    
    Pentru $80 in plus... (Luni, 26 aprilie 2010, 23:27)

    Loerincz [utilizator]

    prefer varianta care nu ruleaza Uindaz!
    • -1 (5 voturi)    
      aha... (Luni, 26 aprilie 2010, 23:41)

      habzburgicul [anonim] i-a raspuns lui Loerincz

      in China s-ar putea sa muncesti 2 luni fara sa mananci pentru 80 de para!
      • 0 (4 voturi)    
        Aha... (Marţi, 27 aprilie 2010, 0:14)

        Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui habzburgicul

        Tu poate muncesti in China pentru 80 e dolari, eu, insa nu!

        Ce importanta are cat castiga chinezu'? Sau asta e doar ca sa facem conversatie, ca intre romani?
      • 0 (0 voturi)    
        2 luni? (Vineri, 30 aprilie 2010, 0:49)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui habzburgicul

        poate vrei sa zici 1 saptamana si in Shanghai s-ar putea sa o faci numai 3 zile.
        De vreo 3 ani, in zonele economice speciale, muncitorii chinezi sunt platiti mai bine decat cei romani in Romania.
    • -1 (3 voturi)    
      win 95 (Luni, 26 aprilie 2010, 23:43)

      ezy [anonim] i-a raspuns lui Loerincz

      si care sa fie acea varianta? ipad? ruleaza win 95 ;)
  • -1 (5 voturi)    
    (Marţi, 27 aprilie 2010, 1:13)

    uw3. [utilizator]

    ce e mai agasant decat un windows-troll?
    un windows-troll care a trecut la mac os.

    mai las-o moale cu "stim cat de 'stabil' este [windows]".
    sant convins ca la talentul tau reusesti si un "kernel panic" cu mare usurinta.

    sa-ti formatezi placa pt ca ai prins un virus, sa te plangi ca un av e capabil sa mute fisiere, sa confuzi virusi cu keyloggers, sa recomanzi norton la mac-user,... penibil.
    • 0 (2 voturi)    
      Inainte.. (Marţi, 27 aprilie 2010, 15:49)

      Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

      ... de a scrie ceva ar trebui sa inveti sa scrii romaneste.
      Se scrie 'sunt' si nu 'sant'.
      Apoi, ce e aia 'sa formatezi placa'? Placa de sunet? De retea? Aia video? Poate cea de patefon? Sau Hard-disk se traduce acum, mai nou, in romaneste 'placa'?

      Si cine a recomandat norton ca antivirus pentru mac?

      Cu un singur lucru sunt de acord: penibil, intr-adevar!
  • +3 (5 voturi)    
    ruleaza Windows 7 (Marţi, 27 aprilie 2010, 1:26)

    goe [anonim]

    Asa ca nu mi-as face probleme cu stabilitatea. Si iPad arata tot ca un iPhone gigant si de fapt asta si e. Spun asta dupa ce m-am jucat cu unul. Nu permite multitasking, deci nu poti face nimic cat de cat serios pe el, iar pentru folosit pe post de reader e mult prea greu. Jocuri? Poate pentru prescolari. Sincer m-am plictisit de el in mai putin de 10 minute. iPad mi se pare cel mai useless gadget inventat vreodata. Macar dracia asta chinezeasca ruleaza Windows si are porturi USB...
    • 0 (4 voturi)    
      c't (Marţi, 27 aprilie 2010, 8:05)

      uw3. [anonim] i-a raspuns lui goe

      nu e vorba de stabilitate ;) w7 nu e chiar grozav cand e vorba sa reactioneze la comenzi "deget" sau stylus.
      Un motiv, pe langa lipsa de apps., durata scurta de baterie, calitatea slaba de display pt care Archos nu e competitiv cu ipad.

      c't, cea mai serioasa si obiectiva revista pt computere (nu lipseste de masa nici unui admin) in germania a analizat in amanunt ipadul.
      Parti pozitive si negative.

      In concluzie:
      "Cine intelege ca iPad e ceva cu totul altfel, ca e ceva ce se deosebeste fundamental la fel de smartphones ca si de netbooks fara a le substitui, acela va gasi satisfactie in ipad"

      total de acord ;)
    • +3 (3 voturi)    
      c't (Marţi, 27 aprilie 2010, 9:21)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui goe

      nu e vorba de stabilitate ;)
      w7 nu e chiar grozav cand e vorba sa reactioneze la comenzi "touch" sau stylus.
      Un motiv, pe langa lipsa de apps., durata scurta de baterie, calitatea slaba de display pt care Archos cu w7 de exemplu, nu e competitiv cu ipad.

      c't, in germania cea mai serioasa si obiectiva revista pt computere (nu lipseste de masa nici unui admin) a analizat in amanunt ipadul.
      Parti pozitive si negative.

      In concluzie:
      "Cine intelege ca iPad e ceva cu totul altfel, ca e ceva ce se deosebeste fundamental la fel de smartphones ca si de netbooks fara insa a le substitui pe ambele, acela va gasi satisfactie in ipad"

      total de acord ;)

      ipad-ul nu e perfect, dar asta nici nu cred ca a fost intentia celor de la apple. ajunge sa fi cu un pas in fata concurentei.
      • 0 (2 voturi)    
        mea culpa (Marţi, 27 aprilie 2010, 9:52)

        uw3. [anonim] i-a raspuns lui uw3.

        shit, am pus-o dubla ;)
        • -1 (1 vot)    
          cine intelege (Marţi, 27 aprilie 2010, 9:23)

          cine intelege [anonim] i-a raspuns lui uw3.

          asta cu "cine intelege ca" se traduce prin "cine nu are pretentii" sau, daca e sa fiu rautacios, prin "cine se multumeste cu atat". sunt si altii care vor mai mult decat ce e apple dispusa sa ofere si aceia vor alege altceva.
          • +1 (1 vot)    
            adam si eva (Marţi, 27 aprilie 2010, 10:52)

            uw3. [utilizator] i-a raspuns lui cine intelege

            ok ;)
            fapt e:
            "iPad e ceva cu totul altfel, ca e ceva ce se deosebeste fundamental la fel de smartphones ca si de netbooks"

            poate ca si Adam nu ar fi ales-o pe Eva daca avea de unde alege ;)
            marul e de vina ;)

            tableturile nu sant o inventie apple.
            cine a oprit concurenta sa intre agresiv si curajos pe piata inainte de o a face apple?

            si bineinteles, toata lumea e libera sa cumpere un ipad-killer ;)

            pana una alta, apple are succes. nimic nou sub soare ;)
  • 0 (4 voturi)    
    Hahaha (Marţi, 27 aprilie 2010, 8:57)

    droid04 [anonim]

    Ma apuca rasul :)) nu vedeti ce zice vanzatorul ala : "Desi forma nu este identica, seamana destul de mult cu iPad-ul. Nu cred ca asta o sa ne afecteze prea tare vanzarile" ...
    Cu alte cuvinte, desi seamana cu junk-ul ala de ipad, nu cred ca asta o sa ne diminueze vanzarile....
    Sa fereasca ..... sa-i treaca prin cap vreunui geek sa faca un test comparativ intre ipad si apad (sau cum s-o numi chinezaria), si sa iasa mai bine ala din China.... ca se duce tot marketingul lu mar muscat pe apa sambetei...
  • 0 (0 voturi)    
    iPad chinez = laptop intr-o cutie de iPad (Marţi, 27 aprilie 2010, 10:55)

    m3ss3ng3r [anonim]

    Desi multi il vor considera copie a iPadului, va zic eu ce este: un simplu laptop care are carcasa in forma de iPad si care are mouse padul peste ecran (tehnologie deja veche). In rest ... procesor Intel Pentium (poate Atom), cativa giga de RAM si un mini hard disk generos pe care s-a putut instala Windows 7 (deci un hardware pentru care nu mai trebuie scrise drivere pentru ca exista deja).
    Asa ca mare inovatie nu este, poate daca piratau iPadul in proportie de 99% (hardware + o copie de iPhone OS). Daca aceasta ”copie” are si multi-touch atunci se poate discuta de ipad-copy.

    Singurul lucru care il impinge inaintea iPadului este OSul, adica Windows 7. Multi carcotasi vor sari si vor zica ca Microsoft sucks, Windows la fel , bla bla. Insa puneti in balanta iPhone OS vs Windows 7 si cautati diferentele dintre cele doua. Cine suporta sa instalezi orice aplicatie pe el fara a trece prin AppStore ? Cine are Flash Player ? Cine are JVM mai bun ? Cine are un browser web mai bun ? Cine .... ?
    Si acum cireasa de pe tort: pentru cine poti sa scrii virusi si sa-i rulezi fara restrictie ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version