Tot mai multe publicatii scriu ca Google e pe cale sa dea sume astronomice pentru Groupon, una din companiile de tehnologie cu cea mai mare ascensiune din istorie. Zilele trecute se vorbea de 2,5 miliarde de dolari, insa acum se vehiculeaza sume de 5-6 miliarde dolari, scrie The New York Times. Companiile nu au confirmat, insa cert e ca Google isi permite sa dea o suma mare pe o companie care creste incredibil de repede. Groupon s-a infiintat in 2008 e activa in 29 de tari si e specializata in oferte care sunt valabile doar o zi, produsele si serviciile fiind disponibile doar daca sunt achizitionate de un grup de persoane.

Surse apropiate discutiilor spun ca Google e dispusa sa dea intre cinci si sase miliarde dolari pe Groupon, insa nu s-a ajuns la o intelegere, astfel ca totul s-ar putea prabusi intr-o clipa.

S-a vorbit ca si Yahoo! a fost interesata de Groupon, facand o oferta de doua miliarde dolari pe care compania de online shopping ar fi refuzat-o. Apoi, s-a zvonit ca Google a venit cu o oferta de 3-4 miliarde dolari care iarasi a fost refuzata, iar Google ar fi ridicat miza, facand inca o oferta.

Partile nu au confirmat nimic, insa e clar ca Google este printre putinele companii de tehnologie care-si permit achizitii de proportii, fiindca la final de septembrie avea peste 33 miliarde dolari lichiditati.

Groupon, companie aproape necunoscuta la noi, este foarte populara in SUA si este prezenta in 29 de tari, estimarile aratand ca ar avea venituri lunare de 50 milioane dolari.

Saptamana viitoare, Cem Tunakan, managing director al viitoarei filiale din Romania a Groupon, va lua parte la evenimentul NetCamp, in data de 8 decembrie, la Bucuresti.