UPDATE 150.000 de utilizatori Gmail si-au pierdut toate mesajele din cauza unei erori. Google a rezolvat problemele pentru o parte din utilizatori

de Constantin Barbu     HotNews.ro
Luni, 28 februarie 2011, 10:28 Economie | IT

Gmail
Foto: Google
Aproximativ 150.000 de utilizatori ai serviciului de email de la Google, Gmail, au avut conturile resetate, fapt care a dus la stergerea tuturor mesajelor acumulate pana in prezent, informeaza blogul Mashable. Reprezentantii Google au declarat ca “mai putin de 0,08% dintre utilizatori” si-au pierdut mesajele din cauza erorii.

Inginerii companiei lucreaza in prezent la recuperarea mesajelor pierdute, dar inca nu este cunoscut daca acest lucru este posibil sau cand utilizatorii vor primi un raspuns clar in privinta recuperarii datelor.

Gmail a fost lansat in urma cu aproape 7 ani, pe 1 aprilie 2004, intr-o varianta beta disponibila pe baza de invitatie unui numar limitat de utilizatori. Serviciul a devenit accesibil oricui la inceputul anului 2007, in prezent avand aproape 200 de milioane de utilizatori.

UPDATE: Google a rezolvat problemele pentru o parte din utilizatori si a promis ca nu vor exista pierderi de date. Conform blogului oficial al companiei, o eroare a dus la coruperea mai multor copii redundante ale mesajelor, dar inginerii Google au inceput deja sa restaureze mesajele pe baza unor backup-uri de siguranta, stocate pe banda magnetica. Compania nu a menitonat o data la care toti utilizatorii vor avea acces la mesajele pierdute.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7238 vizualizari

  • -9 (21 voturi)    
    lol (Luni, 28 februarie 2011, 10:36)

    Dinu [anonim]

    Am un cont de mail de la yahoo de vreo 15 ani si asa ceva nu cred ca s-a intamplat vreodata la ei. As fi foarte suparat sa pierd toate mesajele.
    google mai are de invatat la mail :)
    • +10 (16 voturi)    
      incearca sa nu trimiti mail (Luni, 28 februarie 2011, 10:43)

      yoy [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Incearca sa nu trimiti niciun mail de pe adresa ta de yahoo. si o sa vezi cum iti pierzi toate mesajele. acest lucru se intampla intodeauna la yahoo, si niciodata la gmail.
      • -2 (16 voturi)    
        yahoo vs Gmail (Luni, 28 februarie 2011, 10:53)

        Hell [utilizator] i-a raspuns lui yoy

        O fi o mizerie yahoo dar hai sa nu exageram.... daca imi deschid fostele conturi sunt ferm convins ca tot acolo le gasesc....
        • +4 (4 voturi)    
          Ba te inseli (Marţi, 1 martie 2011, 0:02)

          Mihiai [anonim] i-a raspuns lui Hell

          Daca nu folosesti emailul vreo 4 luni iti sterg tot. Contul ramane, eu de ex am creat contul prin 1998 si il am si acuma (folosit pt comunicare, YM), dar nu l-am folosit cativa ani si mi-a fost sters continutul de 2 ori.
      • +3 (9 voturi)    
        Yahoo e mai stabil (Luni, 28 februarie 2011, 13:06)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui yoy

        Si eu folosesc yahoo mail de peste 10 ani si nu am avut probleme. Iar chestia cu pierdutul mesajelor dupa un timp e intentionata - se intampla pentru ca iti expira contul pentru ca nu l-ai mai folosit de mult timp. E o deosebire intr un comportament anuntat gen yahoo si un bug care se intampla peste noapte si de la care nu stii la ce sa te astepti - gen gmail.
        • +1 (1 vot)    
          stabil? (Marţi, 1 martie 2011, 11:32)

          AlinP [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

          asta e funny. cum ramane cu mesajele care nu ajung la destinatie sau pe care nu le primesti cu yahoo-ul... Been there, done that, now gmail.
    • +6 (6 voturi)    
      adica ba nu (Luni, 28 februarie 2011, 11:27)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Hai sa-ti amintesc eu, ca ai uitat, sau poate n-ai stiut niciodata, ca atunci cand au avut probleme cu spatiul cei de la Yahoo au sters deliberat toate pozele de prin conturi. Ce-i drept asta s-a intamplat mai demult, da' de facut au facut-o.

      :)

      Asta e, nu platesti n-ai pe cine trage la raspundere.
      • +2 (2 voturi)    
        mda (Marţi, 1 martie 2011, 3:09)

        Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

        Cei de la Google dacă ar avea nevoie de spaţiu ar putea sterge nenumăratele dubluri de pe YouTube şi n-ar supăra pe nimeni cu asta.
  • +21 (21 voturi)    
    pai, e simplu (Luni, 28 februarie 2011, 10:51)

    NewLevel [anonim]

    Pai, sa faca restore la baza de date din backup-ul de la FBI sau CIA.
    • -1 (11 voturi)    
      Explain me pls (Luni, 28 februarie 2011, 10:58)

      Amy [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      Cum adica? Ce trebuie sa fac?
      • +13 (13 voturi)    
        Ce sa faci? (Luni, 28 februarie 2011, 11:10)

        Domnisorul Goe [anonim] i-a raspuns lui Amy

        Sa detectezi ironiile...
        • -4 (8 voturi)    
          Raspuns (Luni, 28 februarie 2011, 11:25)

          Amy [anonim] i-a raspuns lui Domnisorul Goe

          @drul Goe Fac abstractie de cele si cei care nu au nicio valoare pt.mine si pt. grupul meu individual si personal...
          Ma concentrez numai pe munca..ti/e greu sa intelegi?
          @Celorlalti..multumesc frumos. Nu am timp acum, citesc mai tirziu si incerc.
      • +5 (7 voturi)    
        :) (Luni, 28 februarie 2011, 11:15)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui Amy

        simplu, deschizi google mail, apoi tii ALT apasat si apesi tasta F4. Mesajele o sa-ti apara in cateva minute. Daca nu apar din prima, incearca de mai multe ori, pana la urma trebuie sa mearga.
      • +4 (4 voturi)    
        Amy? (Luni, 28 februarie 2011, 11:17)

        NewLevel [anonim] i-a raspuns lui Amy

        Pai trimite-le un mail astora la Google (dar nu de pe un cont de Gmail, ca vezi si tu ce se poate intimpla), zi-le ca ai baza de date cu toate mail-urile tuturor utilizatorilor din toate timpurile si sa-ti dea ei select-ul doar pentru aia 150.000 de pagubiti ca sa nu transferitoata baza pe ftp ca nu-ti mai merg torentii.
    • 0 (2 voturi)    
      Esti frate cu Osama Bin Laden? (Luni, 28 februarie 2011, 11:07)

      aisionline [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      Dc crezi tu ca face FBI-ul back-up la toate mailurile? fac si ei la alea care trebe.
    • 0 (2 voturi)    
      sau (Luni, 28 februarie 2011, 13:05)

      ngi [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      la NSA
  • +1 (5 voturi)    
    . (Luni, 28 februarie 2011, 11:12)

    adi [anonim]

    Bai, nu mai avem spatiu, ce facem? Stergem niste mailuri, la intamplare? :P
  • +7 (7 voturi)    
    Si problema noastra e ... ? (Luni, 28 februarie 2011, 11:44)

    Dilematicu' [anonim]

    Cand Hotzmeil a pierdut peste 17.000 de conturi (http://lxnews.org/2011/01/04/hotmail-loses-emails/) sau cand serviciul a picat cu totul (http://www.huffingtonpost.com/2010/02/16/hotmail-problems-resolved_n_464503.html ; http://thenextweb.com/google/2010/08/10/microsoft-defines-irony-recommends-chrome-to-fix-hotmail-issues/) lumea n-a zis nici pas, dar cand Google, care are cel mai bun uptime din toti provider-ii de mail ajunge la astfel de probleme toata lumea sare in sus ca arsa...fratilor si fartatilor, daca n-ati pus mana vreodata pe un server incetati sa va dati cu parerea! Yahoo i-a sters unui utilizator premium TOATE pozele de pe Flickr (http://www.geek.com/articles/geek-cetera/flickr-cant-retrieve-users-4000-photos-it-deleted-accidentally-2011021/) si i-a spus...I'm sorry. Google are o infrastructura si ingineri mult mai bine puse la punct, si in mod sigur va restaura conturile impreuna cu mesajele, dar ceea ce trebuie sa va ramana e ca NIMENI nu e scutit de downtime.Atata timp cat ai o infrastructura dinamica si tehnologii care evolueaza, in mod sigur vei ajunge sa dai peste un bucluc de genul celui de mai sus. Si sincer, doar 0.08% din conturi mi se pare f putin...e neplacut pt cei care sunt afectati, dar la nivel intregii infrastructuri o problema de genul asta e minora. Asa ca lasati-ma cu superioritatea Hotzmeil/Yahoo, ca nu tine...
    • -2 (8 voturi)    
      Poate ai citit alt articol... (Luni, 28 februarie 2011, 12:09)

      Domnisorul Goe [anonim] i-a raspuns lui Dilematicu'

      Dar in articolul asta nu e vorba de "hotzmeil" sau yahoo.

      E vorba de 150k conturi bulite de catre GOOGLE.

      Iar asta cu "in mod sigur va restaura" e cam hazardata, nici macare PR-ul lor nu e chiar asa de convingator :)
      • +1 (3 voturi)    
        Poate ar trebui sa inveti sa citesti printre randu (Luni, 28 februarie 2011, 12:28)

        Dilematicu' [anonim] i-a raspuns lui Domnisorul Goe

        ...sau sa folosesti "goagal" pt eventualele comunicate de PR pe care le doresti:

        http://www.engadget.com/2011/02/27/gmail-accidentally-resetting-accounts-years-of-correspondence-v/

        Ca sa fie mai pe intelesul tau, "we expect a resolution for all users in the near future" inseamna ca problema va fi rezolvata. COMPLET! PENTRU TOTI UTILIZATORII! Capisci?
        • 0 (2 voturi)    
          Noutati (Luni, 28 februarie 2011, 12:32)

          Domnisorul Goe [anonim] i-a raspuns lui Dilematicu'

          " Please note this time frame is an estimate and may change"

          Cred asta au adaugat-o dupa ce ai dat tu copy/paste.
          • +2 (2 voturi)    
            Ceea ce nu schimba cu nimic situatia (Luni, 28 februarie 2011, 12:44)

            Dilematicu' [anonim] i-a raspuns lui Domnisorul Goe

            Doar spun baietii ca nu au o data exacta a rezolvarii problemei, ci doar s-ar putea sa dureze mai mult. Dar nu zice ca n-or sa rezolve problema sau ca o sa fie o rezolvare partiala... quod erat demonstrandum
      • -1 (3 voturi)    
        lasa-l mai (Luni, 28 februarie 2011, 14:22)

        I [utilizator] i-a raspuns lui Domnisorul Goe

        el aplica logica autohtona: daca vecinul arunca gunoiul pe geam ce, eu is mai fraier? :))

        Sa pierzi datele e inacceptabil. Sa pice serverele mai merge, dar sa nu pierzi datele. Problema mai mare este ca ei incearca sa convinga lumea sa-si mute datele la ei pe servere, "in za cloud", ca acolo sunt sigure si bla bla bla si uite ce se intampla.
  • +11 (11 voturi)    
    probabil (Luni, 28 februarie 2011, 11:49)

    blec-bierd [utilizator]

    femeia de serviciu s-o fi impiedicat de cabluri :))
  • 0 (2 voturi)    
    Recovery (Luni, 28 februarie 2011, 12:09)

    Trojan.H [utilizator]

    recover mail /server: ns1.google.com /user:adresa_mail /pwd:parola_cont_gmail /all
  • -1 (5 voturi)    
    google cloud... (Luni, 28 februarie 2011, 12:22)

    gogule [anonim]

    nu mai suna chiar asa de bine.

    Reclama aia cu documentele salvate online nu mai e chiar asa de convigatoare acum
    • +1 (3 voturi)    
      documente online (Luni, 28 februarie 2011, 14:07)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui gogule

      Asta cu documentele online este cea mai tare chestiune pe care am vazut-o vreodata in materie de mail, document sharing, etc.
    • 0 (2 voturi)    
      exact (Luni, 28 februarie 2011, 14:27)

      I [utilizator] i-a raspuns lui gogule

      acuma o sa schimbe sloganul: "salvatile la noi pe servere ca vedem noi ce facem cu ele"
  • -3 (3 voturi)    
    cont yahoo (Luni, 28 februarie 2011, 15:15)

    cititor [anonim]

    si eu am constatat ieri ca mi s-au sters TOATE mailurile din yahoo.com si la fel si id-urile din messenger. acu stau si ma uit.
  • +4 (4 voturi)    
    Voi a-ti auzit de POP3 sau IMAP? (Luni, 28 februarie 2011, 17:50)

    .... [utilizator]

    Cu gmail poti activa free aceste doua optiuni si mesajele pot fi trimise catre un client de mail obisnuit cum e Outlook, Outlook Express, Opera, etc si se pot stoca si arhiva pe propriul computer. Din pacate yahoomail ofera aceasta optiune contra cost.
  • -1 (1 vot)    
    rusinicaaaa (Marţi, 1 martie 2011, 8:52)

    klaudyuxxx [utilizator]

    google sucks, yahoo rocks
  • +1 (1 vot)    
    eh (Marţi, 1 martie 2011, 9:33)

    unu' [anonim]

    http://gmailblog.blogspot.com/

    decat sa ne dam cu parerea cine e cel mai tare, dar sa nu ne informam cat mai aproape de sursa, este una din cele mai intalnite trasaturi postdecembriste. sau sunt eu prea mic, si la fel era sin 70, 80, etc.
    in plus, nu veniti cu argumente de genul "documente importante vitale pt afacerea mea" ca daca ai afacere si ai nevoie de mail, iti faci cont la yahoo sau hotmail sau gmail, inseamna ca nu prea te intereseaza de mail, cine are nevoie de adevarat de mail in domeniul business, are serverul lui de mail. cine nu, face gargara pentru poze cu catelul vecinii de la bloc si linkuri inutile, chain-mailuri si alte aberatii care nu ar merita salvate in primu rand.
    dar uite ca si alea vor fi restaurate (daca nu sunt deja, pt unii)
    respectati parerea celui care prefera yahoo sau orice altceva, si doar pt ca altii prefera ceva ce noua nu ne place, nu este motiv sa ii consideram prosti.
    hai sa trimitem mail bine!
    • +1 (1 vot)    
      Te inseli (Marţi, 1 martie 2011, 10:48)

      florin [anonim] i-a raspuns lui unu'

      foarte multe afaceri mici si medii folosesc motoarele google de email. Daca tu trimiti mail la florin@hotnews.ro se prea poate ca acest mail sa fie gestionat de google. Costa 40 dolari/an/utilizator.
      • 0 (0 voturi)    
        lol (Marţi, 1 martie 2011, 11:36)

        AlinP [utilizator] i-a raspuns lui florin

        nu costa atata API.
        • +1 (1 vot)    
          Ce API domle (Marţi, 1 martie 2011, 12:06)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui AlinP

          Se foloseste o interfata web similara cu gmail. Se acceseaza de la adresa www.google.com/a/numelefirmei.com/ acolo iti bagi userul si parola si ai acces la mailul user@numelefirmei.com (sau ce domeniu vrei tu). Costa 40dolari/an/utilizator.
  • 0 (0 voturi)    
    Google OS (Marţi, 1 martie 2011, 14:52)

    Goagal [anonim]

    Si astia de la Google militeaza ca in viitor toate datele sa fie salvate pe internet, ca asa functioneaza Google OS sau Chrome OS. Pai ce incredere sa mai ai in ei?
    • 0 (0 voturi)    
      depozitarea (Miercuri, 2 martie 2011, 13:19)

      madonion [anonim] i-a raspuns lui Goagal

      in 15 ani de IT am pierdut 4 hard diskuri fizic. Sa iti mai zic de partitii FAT32 sau NTFS careau disparut peste noapte? Stergeriaccidentale au fost cu sutele. Asa ca depozitarea "in za cloud" e parfum...
  • 0 (0 voturi)    
    recuperare (Marţi, 13 august 2013, 14:08)

    pif [anonim]

    sunt un mic si nu stiu nimic
    cine ma ajuta cu recuperarea unor email-uri de pe yahoo, sigur contra cost binenteles
  • 0 (0 voturi)    
    am ramas fara emailuri (Luni, 2 iunie 2014, 19:59)

    daniel [anonim]

    Salut!as avea si eu nevoie de putin ajutor,s-a intamplat ca am ramas fara mesajele din adresa de email,nu stiu cum si de ce?cert este ca folosesc emailul aproape in fiecare zi,mi se pare foarte ciudat!!!! stie cineva cum as putea sa-mi recupar emailurile,sau cel putin este vre-o sansa de-a le mai recupera? Va multumesc anticipat!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version