VIDEO Steve Jobs a prezentat planurile noului sediu Apple: o cladire in forma de nava spatiala care va gazdui 12.000 de oameni

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 8 iunie 2011, 14:42 Economie | IT

Asa va arata noul sediu Apple
Foto: Captura YouTube
Apple vrea sa construiasca un nou sediu central in orasul Cupertino, iar Steve Jobs le-a prezentat planuri impresionante consilierilor orasului: vrea sa construiasca cea mai buna cladire de birouri din lume, una in forma de nava spatiala, cu o curte uriasa in centru. Cladirea va gazdui 12.000 de oameni, constructia ar trebui sa inceapa la anul, iar darea in folosinta este gandita pentru 2015.

Steve Jobs a prezentat intr-o atmosfera degajata planurile sale grandioase in fata consilierilor orasului Cupertino devenit celebru in intreaga lume datorita companiei. Pe un teren cumparat recent de la HP, Steve Jobs vrea sa construiasca un nou sediu mare, modern si ecologic, fiindca in prezent Apple se poate extinde doar inchiriind cladiri de birouri din jur.

Steve Jobs a prezentat schite cu o cladire in forma de nava spatiala, un cerc urias dominat de suprafete curbate si de o curte uriasa in centru. "Nu exista nici macar o bucata de sticla dreapta in aceasta cladire, totul e curbat. Ne-am folosit experienta acumulata cladind magazine peste tot in lume, iar acum stim cum sa facem cele mai mari bucati de sticla din lume pentru uz arhitectural".

Cladirea va avea doar patru etaje, parcarea va fi mutata de la suprafata, in subteran, iar numarul de copaci aproape va fi dublat de la 3.700, la 6.000.

Clipul video cuprinde intreaga expunere a lui steve Jobs dar si intrebarile consilierilor. Pentru o parcurgere mai rapida e bine de stiut ca proiectul este descris incepand cu minutul 4:45 al clipului.




Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

7960 vizualizari

  • -7 (31 voturi)    
    mda... (Miercuri, 8 iunie 2011, 14:55)

    me [anonim]

    sunt mult mai scumpe decat cocurenta (nejustificat)
    fura de la toti si le prezinta ca ale lor
    nu inventeaza mai nimic...
    da frate... cand e vorba de marketing stiu mamam asii ce sa faca... si din construirea unui nou sediu stiu sa castige imagine...
    • -2 (22 voturi)    
      mda... (Miercuri, 8 iunie 2011, 15:51)

      Voro [utilizator] i-a raspuns lui me

      1.Argumenteaza de ce sunt nejustificat ma scumpe?
      2.Nu fura de la nimeni ci stiu sa le implementeze
      3.Au cel mai bun OS din industrie pentru pentru majoritate,au inventat ipod,iphone(care aproape a falimentat Nokia)si e la distanta mare ca performanta/design/OS ca orice alt telefon si Ipad.
      4.Tu esti unul din romanii care ca se pricep la toate
      • 0 (16 voturi)    
        Alt appleretard? (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:29)

        Dan123 [utilizator] i-a raspuns lui Voro

        Cel mai bun OS din lume? Cred ca glumesti. Poate cel mai prost OS din lume. Meritul apple? (inafara de a fura de la altii si a ocoli legea) A stii sa para cool pentru consumatorii prosti.
        • +2 (10 voturi)    
          windowsreatrd (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:46)

          Voro [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

          Omule, nu ma intereseaza daca au furat sa nu, pe mine ma intereseaza ca produsul pe care il utilizez sa raspunda comenzilor pe care i le dau pentru a-mi atinge obiectivele.
          Nu inteleg de ce vorbesti in necunostinta de cauza, am un macbook de 4 ani care nu prea mai e ''cool'' dar raspunde perfect comenzilor pe care i le dau.
          • +3 (3 voturi)    
            daca... (Joi, 9 iunie 2011, 9:36)

            me [anonim] i-a raspuns lui Voro

            windowsu ar functiona tot pe 5 configuratii iti garantez eu ca ra fi mai stabil decat iOS...
            avantaju lor e ca fac si hardwareul d-aia e mai stabil.
            ceea ce vreau sa zic e ca nu sutn asa de extraordinari pecat par...

            aici sa nu mai vb. de restrictiile care le pun la utilizatorii lor... restrictii care, daca le-ar fi pus MS, ar fi fost de mult desfiintati!
      • -6 (8 voturi)    
        Ai nevoie de argumentari? (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:52)

        deno [anonim] i-a raspuns lui Voro

        1.le fac in China la preturi super mici si le vand cu adaos comercial nesimtit.

        2. iOS fost cumparat de Apple de la o alta firma.

        3. Ce alt telefon mai ai? Ai vre-un Android sa-l poti compara? Si nu ai inventat nici iPhone si nici iPod. Au copiat si au tras cate un "keynote speach" si le-au prezentat ca fiind un produs revolutionar.

        4. Daca se pricepe mai bine decat tine la problema asta?
        • +7 (7 voturi)    
          ... (Miercuri, 8 iunie 2011, 18:11)

          Voro [utilizator] i-a raspuns lui deno

          1. Iphone 4 la abonament orange de 29 euro costa 210 euro, nu mi se pare mult deloc daca chiar folosesti abonamentul
          2.Nu cred ca au scos iOS-ul exact cum l-au cumparat, si de 4 ani e imbunatati an de an
          3.L-am comparat, nu se compara, n-are rost sa intru in detalii
          4.Bravo lui, dar cred ca nu stie ce ala un mac
          • 0 (2 voturi)    
            ma scuzati (Joi, 9 iunie 2011, 1:53)

            ma scuzati [anonim] i-a raspuns lui Voro

            dar pretul iphone de la orange e mai mic tocmai pentru ca e "sponsorizat" de operator, care spera sa-si recupereze "investitia" din costul abonamentului... duhhhh!!
          • -1 (1 vot)    
            lol (Joi, 9 iunie 2011, 9:40)

            me [anonim] i-a raspuns lui Voro

            1 - 29*12 cat fac? la abonamentu asta 210 euro e enorm! cati isi iau un astfel de abonament?
            2 - de acord, dar nu mi se pare atat de extraordinar pecat urla lumea... e mai stabil pentru ca are 3 configuratii... si e foarte usor de utilizat... atat in rest nu are nici un atu.
            3 - probabil e si chetie de gust... eu am lucrat si pe iphone si pe android (mai mult pe primu) si pot spune ca nu mi-ar lua iphone nici mort.... nu imi place interfata lor.
            4 - lucrez de 3 ani (la servici) numai pe mac si iphone... dar daca zici tu ca nu stiu ce e ala mac... ce sa zic... asa o fi ca esti mai destept!
      • +1 (3 voturi)    
        lol (Miercuri, 8 iunie 2011, 18:16)

        me [anonim] i-a raspuns lui Voro

        1-pentru ca lucruri similare dpdv al configuratiei costa aproape la jumate. ce-i drept nu au carcasa din aluminiu... dar eu nu lucrez cu aluminiu... pot sa fac si un 386 scump daca-i pun diamante pe el...
        2 - nu fura tehnologie, ci design. si chiar daca o cumpara fac inasa fel incat lumea sa creada ca e inventia lor
        3 - e cel mai usor de utilizat si cu asta castiga mult... e normal sa fie stabil atata timp cat are 3 configuratii de suportat. nu cred c e chiar cel mai bun os...
        4 - sunt programator si lucrez la munca de 3 ani pe mac si iphone
        evident pe windows de mai mult timp...
    • +15 (19 voturi)    
      Nu uita nuantele (Miercuri, 8 iunie 2011, 15:54)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui me

      Ti-o spune un fan android, proprietar de HTC Desire.
      Apple are un merit de necontestat: pun clientul in centrul ecosistemului. Nu hardul, nu softul, clientul este cel mai important.
      Desigur ca sunt de neiertat derapajele dictatoriale ale Apple (ca miscarea lor cu 30% care pune in pericol preturile pentru toata lumea, inclusiv pentru non-proprietarii de apple). Dar adevarul adevarat este ca sunt buni in ceea ce fac.
      Si sa nu uitam, ca insusi Schmidt, ex-CEO Google, a spus asta: in anii 90 si inceputul anilor 2000, marile companii de IT stateau pe langa corporatii, ca acolo erau banii: si vorbesc aici de microsoft, oracle, google, si toti ceilalti. Toti, cu o exceptie: Apple. Apple sustinea incapatanat ca utilizatorul de rand este viitoarea mina de aur. Au avut dreptate. Apple sunt acum compania de IT nr. 1 mondial din toate punctele de vedere: market share, market cap, turnover si profit.
      • +7 (9 voturi)    
        Corect (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:42)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui zet

        Da, @zet, si daca iei in mana un Iphone 4, HTC Desire (am si eu un Desire, stiu ce zic) o sa ti se para ca Loganu' fata de Audi.
        • 0 (0 voturi)    
          chiar asa? (Joi, 9 iunie 2011, 12:59)

          zet [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

          Nu pot fi de acord. Comparatia ar merge daca ai compara Iphone 4 cu un dumbfon cu lanterna, la 10 euro bucata.
          Are aspect mai ieftin Desire-ul, nimic de zis, dar are un mare avantaj fata de Iphone, si anume s.o. Android. Si dau numai doua exemple: aplicatia tasker - http://bit.ly/jh39qn - care imi da acces la functii unice, ce nici nu se putea imagina in urma cu cativa ani, si tastatura 8pen - e socant de simplu sa scriu pe ecranul capacitiv cu semne cursive, si nu prin tastare butoane virtuale.
          Numai astea doua, si fac diferenta fata de Iphone. Si astea doua aplicatii (cat si alte sute) nu vor fi in veci pe Iphone, pentru ca Iphone e sistem inchis, nu accepta aplicatii care au nevoie de permisiuni largi.
          • 0 (0 voturi)    
            htc desire (Joi, 9 iunie 2011, 20:01)

            florin [anonim] i-a raspuns lui zet

            bah, voi chiar ati inebunit? comparati un no name, spin off, facut in taiwan cu mama si tata tuturor telefoanelor. hai pa!
      • -3 (5 voturi)    
        Clientul in centru, dar dupa vointa lui Apple (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:46)

        unu [anonim] i-a raspuns lui zet

        Clientul o fi in centrul ecosistemului pentru Apple dar asta nu prea se vede.
        Daca ar fi asa, clientul ar avea acces la ceea ce plateste, Apple nu i-ar ingradi accesul la aplicatti platite cu bani.
        Daca nu stii Apple a hotarat ca o aplicatie nu aduce destule beneficii clientilor si a sters-o (inclusiv de pe terminalele celor care o cumparasera).
        Fara sa dea banii inapoi celor care o cumparasera deja.
    • +10 (16 voturi)    
      Justificare (Miercuri, 8 iunie 2011, 15:56)

      Petru Dumuța1307537611962 [anonim] i-a raspuns lui me

      Salut!

      De ce faci afirmații fără să argumentezi sau în necunoștință de cauză?

      „fura de la toti si le prezinta ca pe ale lor” - poți să îmi dai un exemplu?

      „nu inventeaza mai nimic” - de când nu ai mai citit o știre în domeniul IT?

      Numai bine!
      • -5 (7 voturi)    
        lol (Miercuri, 8 iunie 2011, 18:21)

        me [anonim] i-a raspuns lui Petru Dumuța1307537611962

        mouseul si guiul nu sunt inventate de ei.. cumparate , icloud cu care se lauda la fel!!!

        da citesc stiri din domeniul it... si mp3playeru nu l-au inventat.. la fel nici smartphoneul...
        faptul ca au facut un iphone cu tehnologie de la altii nu inseamna ca au invetnat ceva!
        • -1 (1 vot)    
          am inteles... (Joi, 9 iunie 2011, 9:41)

          me [anonim] i-a raspuns lui me

          nu sunteti de acord cu mine...
          va rog eu mai vreau 15 minusuri, da pe langa alea si un ARGUMENT!!!
          CE A INVENTAT APPLEUL?!?!?!?!?!
          (inafara de osu idiotproof)
      • 0 (0 voturi)    
        mac os x lion (Joi, 9 iunie 2011, 13:08)

        ghitza [anonim] i-a raspuns lui Petru Dumuța1307537611962

        de exemplu, acum cateva zile au anuntat ca au invetat "full screen apps", in mac os x lion. :))
    • +2 (18 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 iunie 2011, 15:58)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui me

      esti culmea!!! cum adica nu au inventat nimic?? iphone cand s-a lansat tu te jucai pe un nokia rama si erai bucuros.......si de abia acum in 2011 au ajuns sa faca cat de cat o copie a lui (s.galaxy), ipad-ul cand s-a lansat lumea se uita si comenta ca la ce-ti foloseste si in 6 luni au aparut inca o suta de tablete, ca sa nu mai vorbesc de atv, ipod, etc!! m-am plictisit de toti specialistii care se iau de apple ca nu e bun, ca e skump, etc, nu a venit steve sa ia bani imprumut de la tine, nu te-a fortat nimeni sa-ti cumperi apple!!
      • -4 (6 voturi)    
        aha (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:16)

        io [anonim] i-a raspuns lui mihai

        southpark ep 1 sezonul 15.

        aaa sa nu uit: apple nu a inventat nimic ci doar a creat o interfata usor de utilizat (care e un pic "imprumutata" din niste proiecte open source pentru linux si din marile idei ale MS (care este inca Nr 1 in lume din IT)).

        btw nu m-a obligat nimeni sa cumpar apple...si nici nu am facut-o, pentru ca e "skump" si inutil. Ma bucur ca te-am plictisit.

        PS: 6/2(1+2)=?
      • -3 (7 voturi)    
        mai... (Miercuri, 8 iunie 2011, 18:18)

        me [anonim] i-a raspuns lui mihai

        nu au inventat nimic... iphonu e o adunatura de componente puse la un loc... e un smartphone si nu e primu....
        unde vezi inventia aici?
        ca au avut un market extraordinar nimeni nu contesta... dar vorbim de tehnologie!
        • 0 (0 voturi)    
          Daca nu au inventat nimic (Joi, 9 iunie 2011, 11:45)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui me

          De ce toate telefoanele acuma arata si ca design hardware si interfata grafica cu iphone-ul?
      • -3 (5 voturi)    
        PS: (Miercuri, 8 iunie 2011, 18:19)

        me [anonim] i-a raspuns lui mihai

        lucrez pe iphone si nu am acasa da? cred ca stiu cate ceva daca merita sau nu...
        e ceva mai stabil decat alte sisteme (sa fie oare numarul extrem de limitat de configuratii?!), dar nu isi justifica totusi pretul!
    • 0 (0 voturi)    
      nici vulpea n-a vrut struguri cand n-a ajuns la ei (Joi, 9 iunie 2011, 19:16)

      florin [anonim] i-a raspuns lui me

      am vazut atat de multe comentarii de genul: "nu am nici un produs apple, nici nu o sa-mi iau unul vreodata,dar stiu sigur ca sunt proaste". bravo.

      apple a inovat. prin inovatie nu se intelege ca a facut toate produsele din neant, ci au imbunatatit semnificativ niste produse existente:
      1. ipod: primii care au facut un mp3 player portabil usor de utilizat la un pret relativ accesibil.
      2. iphone: a fost intr-adevar o un design revolutionar. i-a luat lui google aproape un an sa vina cu un sistem de operare (android) cat de cat similar.
      3. tableta: eu am avut o tableta ibm inca din 2004 - atunci era un laptop obisnuit cu ecran rabatabil pe care puteai sa scrii su un stilus. apple i-a facut un nou design, lumea se intreba cine si de ce o sa-l foloseasca si dupa un an toti incearca sa-l foloseasca.

      la restul de produse, sunt unii oameni care prefera sa plateasca mai mult dar care vor sa aiba o anumita garantie a calitatii. e ca si cum nu toti se imbraca din europa pentru ca acolo sunt cele mai ieftine haine.
  • +6 (22 voturi)    
    Profesori in marketing (Miercuri, 8 iunie 2011, 15:37)

    Steve [anonim]

    Steve Jobs este unul dintre cei mai buni oameni de marketing ai planetei. Are viziune, stie sa exploateze slabiciunile umane si mai ales stie cum sa vanda. Produsele lor nu se deosebesc din punct de vedere tehnic de cele ale concurentei dar Steve iti vinde si o particica de statut social (iar pentru tinerii imaturi asta conteaza f mult)
    • 0 (14 voturi)    
      pana la sfarsit. (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:12)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Steve

      Ai fost absolut corect si coerent pana ai ajuns la sfarsit si ai dat cu mucii in fasole. :)
      • -1 (9 voturi)    
        Da si nu (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:38)

        I/O [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

        Stivii a pus punctul pe "i": produsele iX crează impresia apartenenței la statut social distinct.

        Goloize, din păcate, tu ai dat cu mucii în fasolea ta.
        • -1 (5 voturi)    
          din pacate (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:21)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui I/O

          din pacate nu ai inteles.

          A dat cu mucii in fasole vorbind despre "tinerii imaturi". In rest sunt perfect de acord cu el.

          Se pare ca ironiile fine nu le prea percepi :)

          Cu prietenie, Gauloise :)
      • +2 (4 voturi)    
        - si + (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:40)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

        Sunt curios de ce am primit minusuri. Ca am spus ca ai fost corect sau ca am spus de muci?
  • -5 (5 voturi)    
    no offence (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:11)

    hmm [anonim]

    mie mi se pare mai asemanatoare cu un prezervativ tocmai scos din ambalaj decat cu o nava spatiala, dar daca voi spuneti ca e nava spatiala...ma rog, o fi.
  • +1 (9 voturi)    
    Capra vecinului (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:25)

    E.Alex [anonim]

    Ce ne mai place sa aruncam cu noroi in cei care reusesc, dar mai ales in cei care fac niste produse pe care nu ni le putem permite. Ce-ar fi sa mai lasam rautatile si invidia care ne omoara si sa recunoastem, obiectiv, ca iphone-ul a fost una din marile inventii din ultimii ani, sa ne amintim ca i-au trebuit concurentei ani de zile sa poata sa copieze ideile lui Apple si sa scoata pe banda rulanta "smartphone-uri" si tablete.
    • 0 (8 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:56)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui E.Alex

      Daca lumea nu si-ar permite nu si-ar cumpara...
      Eu consider ca pretul e putin exagerat din punctul meu de vedere.

      Nu merita sa dai mai mult de 1000 RON pe un telefon. (smart sau nu)
      Cred ca mai putin de 10% (mai mult sau mai putin) folosesc smartphone-ul la adevarata lor valoare.

      Asa ca orice peste 1000 RON este un moft pentru multi.
      Nu am nimic impotriva fiecare isi cheltuie banii cum crede de cuviinta.

      Am un galaxy s si l-am luat ca sa fac programe pentru el. (doar unul singur e acum in lucru :) ).

      PS. IPhone-ul nu este inventie ... doar o ambalare a unor produse (procesor, memorie, ecran, etc) facuta cu ceva mai mult gust fata de altii si mai multe atentie la detalii, cel mult. In nici un caz inventie.
      • +5 (7 voturi)    
        inventie / inventii (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:28)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui aaaa

        Ba chiar este o invenție. Din pacate iPhonul este o invenție. La fel cum și cauciucul de mașină a fost o invenție la timpul său, la fel cum și cutia cu capac ermetic pentru alimente a fost o invenție la timpul ei.

        Invenția nu înseamnă dobândirea unor cunoștințe, însușiri din neant. Invențiile se bazează întotdeauna pe medii, elemente, concepte, teorii, materiale etc existente deja.


        invenţie - INVÉNŢIE, invenţii, s.f. 1. Rezolvare sau realizare tehnică dintr-un domeniu al cunoaşterii care prezintă noutate şi progres faţă de stadiul cunoscut până atunci.
      • +1 (3 voturi)    
        vorbesti serios? (Joi, 9 iunie 2011, 0:07)

        gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui aaaa

        chiar nu merita sa dai mai mult de 250 eur pe un smartphone? la naiba, de ce spui abia acum? sunt milioane si milioane de oameni care au cumparat un smartphone la pretul asta sau chiar mai scump. of, daca ai fi spus asta acum cativa ani s-ar fi ales praful de toata strategiile astora care vand telefoane scumpe.
  • -1 (5 voturi)    
    Nava spatiala? (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:28)

    Spaceship [anonim]

    Serios? Seamana cu un toron, cu un colac de WC, cu orice, de unde ideea ca seamana cu o nava spatiala? Cu care nava spatiala?
    Jobs, un om bolnav, devine pe zi ce trece tot mai megaloman. Nu am produse Apple si nu voi lua niciodata. Sunt copilarii care pun copilul in centrul atentiei, nu utilizatorul.
    • 0 (6 voturi)    
      ionel (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:30)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui Spaceship

      Te invit sa cumperi un oricel alt telefon decat un iPhone si un iPhone. Fa diferenta. Daca preferi sa te chinui cu un windows sau un android si sa iti prinzi urechile e alegerea ta. eu prefer ca din 3 miscari sa fac cam orice. Daca nu ii dai utilizatorului posibilitatea sa interactioneze cu produsul poti sa ai tu cel mai extraodinar produs. Apple asta face, lasa tot prostu sa se creada in centru atentiei. Si majoritatea asta vor!
      • 0 (6 voturi)    
        ... (Miercuri, 8 iunie 2011, 21:56)

        ... [anonim] i-a raspuns lui ionel

        Cum pornesti wi-fi din 3 miscari fara SBSettings?
        • -2 (2 voturi)    
          ... (Joi, 9 iunie 2011, 1:29)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui ...

          Dar un numar de telefon de pe orice retea din lume cum il formezi din trei miscari? :))

          Sau cum scrii un email din trei miscari?

          Dar un sms in care ii spui iubitei ca nu mai ajungi in seara asta la cina ca pleci in delegatie cum il scrii din trei miscari?

          Absurditatea se pare ca este "a way of life" la unii dintre voi.

          Dar este ok. Ramaneti acolo in lumea voastra offline si rece :))
  • -1 (7 voturi)    
    Marja de profit a lui Apple e obscena (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:35)

    Laura [anonim]

    Cand au scos IPhone, vreo 3 site-uri de IT au facut estimari cat costa sa fie produs un IPhone. Doar materia prima si softul de pe telefon. Toate 3 au avut estimari de 100-150 USD. Or, IPhone-ul se vindea in acel moment cu 599USD. Discrepanta e mult prea mare pentru nivelul meu de comfort, asa ca nu am cumparat pana acum nici un produs Apple.

    De unde are Apple bani sa construiasca imensitatea aia de annulus? Vezi paragraful anterior :)
    • +3 (5 voturi)    
      gresit (Miercuri, 8 iunie 2011, 23:04)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Laura

      estimarile facute erau pentru a copia un iphone.

      pentru a-l crea de la zero (investitie in creiere care gandesc si creeaza, nu in maine care doar produc) si pentru a sustine pe viitor creierele sa creeze in continuare pretul corect este 599USD!
      • 0 (4 voturi)    
        nu ai cu cine (Joi, 9 iunie 2011, 1:32)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Andrei, romanul nu a auzit in viata lui de cercetare. De planificare, de explorare. Romanul este obisnuit sa isi ia toporul si sa inceapa sa construiasca gardul. Nu conteaza cum va iesi. Mai pune o pana, mai o mana de stuf, mai o bucata de tabla si iaca cum am terminat si gardul. :))

        Da fratilor, omul atat considera ca valoreaza produsul lui. 100-150 USD cum ai spus tu + XXX USD creiele care au lucrat la el + XXX ca atat vrea muschiul lui. E simplu. Nu ai bani sau nu iti convine, marsh la Nokia.
        • -2 (2 voturi)    
          nu mă interesează apple! (Joi, 9 iunie 2011, 8:20)

          bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

          Nokia forever!
        • +2 (2 voturi)    
          Romanul (Joi, 9 iunie 2011, 15:08)

          zuperman [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

          1.Hai sa inlocuim cuvantul "romanul" cu "unii" ;)
          2.Pretul de productie nu stabileste pretul la care se vinde produsul ci doar pretul minim. Pretul unui produs e stabilit de cerere si oferta.
          • 0 (0 voturi)    
            Unii (Joi, 9 iunie 2011, 15:18)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui zuperman

            Da, corect, dar nu am intrat in detalii legate de piata libera :)
      • +1 (1 vot)    
        estimare (Joi, 9 iunie 2011, 15:45)

        zuperman [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Nu stiu despre ce estimari vorbeste dar imi imaginez ca in costul de productie intra si costul de dezvoltare.
  • -4 (8 voturi)    
    Of, of, mai, mai (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:37)

    Adrian [anonim]

    Ce amuzanti sunt fanboii Apple, seamana cu postacii pd-l :). Singurul merit al Apple e ca facut produsele foarte prietenoase cu utilizatorul + marketingul agresiv si eficient. Atat. S-o luam pe rand :

    1)Calculatorul exista inainte sa apara Mac-urile

    2)Smartphone-urile existau si ele inainte sa apara iPhone-ul, doar ca erau mai greoi de utilizat

    3)Tabletele existau de pe la sfarsitul anilor 90, cand insa puterea de calcul redusa nu le-a facut prea atractive

    4)iCloud, mare super-noutate, e un concept vechi de vreo 40-50 de ani, cam de pe vremea mainframe-urilor.

    Mai cercetati si voi putin istoria tehnicii de calcul inainte de a va da cu parerea.
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate (Joi, 9 iunie 2011, 0:12)

      gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      chiar putem completa cu:
      1. inainte sa apara avionul exista balonul cu aer cald.
      1. caruta exista inainte sa apara autoturismul, doar ca era mai greoi de utilizat.
      3. motoarele cu ardere interna au existat inca de la inceputul secolului insa puterea redusa nu le-a facut prea atractive.
      4. tot un concept vechi este si roata, asa ca sa ne mai scuteasca astia de la michelin sau goodyear cu inventiile lor care de fapt nu aduc nimic nou, roata e roata de cand lumea.
      • 0 (2 voturi)    
        mai gigel (Joi, 9 iunie 2011, 7:47)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Daca tu crezi ca un Mac e altceva decat un simplu calculator, inseamna ca esti prea spalat pe creier de discursurile lui Jobs. Singura diferenta intre un Mac si un PC obisnuit e sistemul de operare, mai exact interfata grafica, lucrata si studiata. Hardware-ul e compatibil 100% si cu Windows, iar Mac OSX are arhitectura de Unix. Cea mai buna dovada in sensul asta e ca un Mac poate rula Windows, dar si un PC obisnuit poate rula MAC OS X (e drept, cu evitarea validarilor de la Apple)
        Acelasi lucru e valabil si la telefoanele mobile : interfata grafica a sistemului de operare e cea care il face sa para "revolutionar".

        Offff, rau ati ajuns, fanboilor. Da, Apple mizeaza pe o interfata grafica foarte eficienta, dar treziti-va, in spatele carcasei, e un simplu calculator/telefon.
        • +2 (2 voturi)    
          pe bune? (Joi, 9 iunie 2011, 10:59)

          gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui Adrian

          trebuie sa fii tare destept din moment ca ti-ai dat seama ca mac-ul este un simplu pc. eu chiar nu sunt appleboy, ba din contra, insa argumentele tale sunt prostesti. si mercedes sau bmw sunt tot masini, stiai? oare de ce costa ele atat de mult din moment ce exista Logan? Sa fie lumea atat de proasta?
          • 0 (0 voturi)    
            . (Joi, 9 iunie 2011, 14:04)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            :)) touche
          • 0 (0 voturi)    
            Gigele, gigele ... (Joi, 9 iunie 2011, 14:58)

            Adrian [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            Depinde de ce ai nevoie : daca vrei lux, da, platesti pentru el. Daca insa ai nevoie doar de-un sistem de calcul, fara "fite", atunci orice PC e suficient de bun. Vesnica disputa intre fanii inrobiti ai Apple si cei pentru care Apple e doar o firma obisnuita, insa c-o reclama incredibil de eficienta. Consider ca inovatie exista la Apple doar in ceea ce priveste interfata cu utilizatorul si marketingul. Restul sunt chestii obisnuite, vandute la suprapret.

            In sfarsit, e o vorba : nu e prost cine cere, e prost cine da :)

            Gigele, sanchi nu esti appleboy :)
  • +6 (6 voturi)    
    Apple? (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:45)

    nofan [anonim]

    Nu stiu cine a inventat roata sau apa calda sau mersul pe jos. Dar acum toata lumea le foloseste si cel care ofera cea mai buna roata sau sistemul care foloseste cel mai bine roata castiga. Asa e si cu Apple si ale lor produse. E posibil sa nu fi inventat nimic, n-are importanta. Cert e ca au pus cap la cap cateva lucruri si au scos produse mai mult decat cautate si apreciate. Incercati sa va imaginati lumea fara un smart-phone suficient de mic cat sa-l puteti tine in buzunar... Observati ca acum un device de tip Iphone sau Galaxy sau orice alt brand cvasi-inlocuieste cu succes un PC, un aparat foto, un navigator GPS, un player audio si multe altele. Nu vi se pare aproape ireal? Acum 6-7 ani poate un pic mai mult ne uitam cu uimire la laptopuri... Acum 8-9 ani descopeream Internetul...
    Apple a reusit sa faca produse foarte bune (perfecte nu exista), sa le faca frumoase, sa intuiasca noi necesitati, sa le promoveze excelent si sa le vanda cu profit. Iar cei care le cumpara, le cumpara cu bucurie si se mandresc cu ele (stau la cozi enorme ca sa fie printre primii care le detin!). Pentru mine asta inseamna sa fii bun in ceea ce faci!
  • +3 (3 voturi)    
    concret (Miercuri, 8 iunie 2011, 16:59)

    Bogdan [anonim]

    Apple vinde produse care isi fac treaba fara sa te chinuie, spre deosebire de marea majoritate. Unde mai pui ca in general la noi ajung produse pt Estul Europei.
    Mai mult designul apple ia fatza...ia si banii ce-i drept.
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:22)

    gab [anonim]

    "americanii e prosti romanii e destepti" Ura draguta mea taranul e pe cimp, taranul e pe cimp.
  • -3 (5 voturi)    
    Ce a inventat Apple (Miercuri, 8 iunie 2011, 17:59)

    Dece [anonim]

    Ia sa vedem noi un pic de istorie:

    1. interfata grafica (GUI): Xerox Alto - 1973: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_graphical_user_interface

    2. mouse-ul - Stanford, 1963: http://en.wikipedia.org/wiki/Mouse_(computing)

    3. tabletele - http://en.wikipedia.org/wiki/Tablet_personal_computer

    4. smartphone - ca sa nu zic de Nokia Comunicator 9500, ca nu avea touchscreen: http://www.gsmarena.com/motorola_a920-517.php

    5. IPod: http://en.wikipedia.org/wiki/PortalPlayer

    QED, copilasi!

    Deci, ce a inventat Apple? O strategie de marketing geniala!
    De ce a reusit? Pentru ca sunt mult prea multi gogomani pe lumea asta, care sa munceasca ca sa aiba bani sa-si cumpere gadget-uri, in loc sa-si traiasca viata asa cum trebuie!
    Eu ma bucur, sa fie cat mai multi, si sa stati in casele voastre ultratehnologizate, nu mai iesiti sa umpleti campurile si padurile de resturi de gratare!.
    • 0 (2 voturi)    
      partial adevarat (Joi, 9 iunie 2011, 1:44)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Dece

      Dar matale vezi doar o parte a paharului.

      Cel mai importanta lucru este ca aceste lucruri nu se nasc din neant. Este sunt supuse unor dezvoltari consecutive care aduc aport de imbunatatire. Se pleaca de undeva (de exemplu radarele timpurii) si prin necesitate se ajunge la OSX si Windows7.

      La mouse? aceeasi idee.

      La tablete/smartphoneuri? Hm... ia uite-te aici http://en.wikipedia.org/wiki/Newton_(platform)


      Iar la iPod si PortalPLayer nu inteleg legatura cu linkul. Ah, da, sunt cei cu care Apple a dezvoltat iPod-ul. L-au DEZVOLTAT. Este o diferenta majora batrane. MAJORA. E ca si cum ai da tot creditul pentru Walkman-ului de la Sony nu stiu carei companii care producea si asambla carcase de plastic. :)) Buna logica :)
    • 0 (0 voturi)    
      Ce a inventat ? (Joi, 9 iunie 2011, 7:58)

      Escu [anonim] i-a raspuns lui Dece

      Ia uita-te mai sus, ca-ti explica "gigel de luxembourg" cum sta treaba cu inventiile.Tie si altor carcotasi, care in loc sa aprecieze progresul sustin ca roata exista de mii de ani si ca, de atunci, nu s-a mai inventat nimic.
  • +1 (3 voturi)    
    puterea Apple (Miercuri, 8 iunie 2011, 19:12)

    alex [anonim]

    Puterea lor nu sta in hardware, nici in sistemul de operare...ci in aplicatii. Vrei 20 de mii de programe si programele care fac tot felul de prostii....iti iei un iPhone.

    Puterea marketingului Apple nu sta neaparat in marketingul la userii finali..ci la programatori. In a determina programatorul sa faca aplicatii pentru sistem de operare Apple- nu Windows, nu Android, nu altele.
  • 0 (6 voturi)    
    Apple pentru mintile clare, logice si ocupate (Miercuri, 8 iunie 2011, 19:33)

    mihaitza [anonim]

    Nu sariti, este impresia unui utilizator care are bani sa isi ia cam orice jucarie. Si cumpara Apple. Pentru ca Apple nu crapa, nu incetineste, nu cere sa-i adaugi in fiecare zi o tampenie (Mac-ul), iar perimarea nu inseamna nefunctionalitate. E simplu, e logic, iti lasa spatiu de facut lucrurile cum iti place tie.
    Nu ma pricep la IT, nu vreau sa ma pricep dincolo de necesarul pentru utilizare. Sunt utilizator si atat. Dar vreau ca "masina" sa functioneze, rapid, constant si predictibil. Si Apple face exact acest lucru. Un macbook pro este un prieten de cursa lunga. Tableta nu e inca destul de batrana sa spun asta.
    • -1 (5 voturi)    
      Bine domnule, acuma spalate cu apa rece ca sa te.. (Miercuri, 8 iunie 2011, 22:03)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui mihaitza

      trezesti!!
      Cred ca ar trebui sa-i spui lui Jobs ca si tu ai contribuit la constructia acelui imens colac de WC si ca ar trebui sa-ti dea niste actiuni. Eu am doar un iPod Touch si nu pot avea mari pretentii, dar vad ca tu ai in casa cam tot ce a produs Apple si meriti asta.
  • +1 (3 voturi)    
    chinezi (Miercuri, 8 iunie 2011, 22:22)

    bogdan [anonim]

    cati chinezi in consiliul local Cupertino
  • -2 (2 voturi)    
    Flash (Joi, 9 iunie 2011, 3:43)

    V.R. [utilizator]

    Eu ca utilizator vreau sa-mi pun pe telefon ce am eu chef. Vreau sa-mi pun flash, vreau sa pot downloada torrenti, vreau sa-mi pun jocuri crackuite si aplicatii piratate.

    Pot? Nu, pentru ca iPhone este conceput pt a multumi gloata, nu pentru cei care se asteapta ca, pe un telefon mobil actual, sa poata face aceleasi lucruri pe care le faceau acum 15 ani pe un calculator desktop cu Windows 98 -- la fel de performant ca generatia actuala de telefoane mobile.
    • -1 (1 vot)    
      Oare ? (Joi, 9 iunie 2011, 8:02)

      IonIon [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Tu, "ca utilizator" (probabil de telefon cumparat cu 1 leu), nu ai 3000 de lei sa dai pe un iphone 4. Ba, mai rau, nici n-ai pus mana pe vreunul sa vezi diferenta. Faci parte dintre aceia care zic ca si cu Loganu te poti duce la Constanta, nu-ti trebuie Audi. Ai si tu dreptate, in felul tau, dar, accepta ca nu toti sunt asa.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu am nevoie de IPhone (Joi, 9 iunie 2011, 10:31)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui IonIon

        Si daca mi-ai da in momentul asta 3000 de lei, i-as cheltui pe altceva.

        Pentru mine, IPhoneul a fost si va fi o fitza si chiar nu am nevoie de frustrari inutile privind lipsa de functionalitate comparativ cu orice sisteme desktop sau laptop.

        Cand se va inventa telefonul pe care pot instala orice sistem de operare vreau eu si cu acces la terminalul linux sau cmd.exe, poate o sa-mi schimb parerea.
        • -1 (1 vot)    
          nu inteleg (Joi, 9 iunie 2011, 13:59)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

          de ce compari un iPhone cu un desktop?
    • 0 (0 voturi)    
      he he (Joi, 9 iunie 2011, 8:22)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

      piraţii trebuie să plătească ! puşcărie plăcută !
      • 0 (0 voturi)    
        La fel si tie, puscarie placuta! (Joi, 9 iunie 2011, 10:21)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

        Ce, doar n-aveai impresia ca scapi daca 'doar' ai tras la xerox o carte sau ai recitat "Zdreanta" la gradinita? :D

        Da, poeziile lui Arghezi sunt inca in incidenta copyrightului.

        Este de datoria producatorilor unui produs software sa asigure costul securizarii lor.

        Orice sir de biti ce se transmite prin internet si poate fi accesat de oricine intra sub incidenta libertatii de exprimare. De ce? Pentru ca, presupunand ca sunt un cyborg sau creierul meu a fost modificat genetic si dotat cu o memorie supraumana, ti-as putea dicta verbal, bit cu bit, intreg codul sursa Windows. Si asta ar intra tot la capitolul piraterie.

        Vanatoarea de vrajitoare prin intermediul Statului este o prostie, fiindca e greu de implementat si costurile (politistii ajung sa urmareasca tineri in loc de criminali si violatori) depasesc cu mult beneficiile. E imposibil sa lupti impotriva pirateriei fara a deveni un stat totalitar, care urmareste si spioneaza cetatenii prin orice mijloace.
        • 0 (0 voturi)    
          baiete, vorbesti prostii (Joi, 9 iunie 2011, 14:02)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

          habar nu ai ce inseamna ala copyright.

          Ce treaba are Arghezi cu copyrightul aici?
          Tu ai habar care este diferenta intre piraterie si copyright?
  • +3 (3 voturi)    
    parerea mea, o accepti sau o ignori, e alegerea TA (Joi, 9 iunie 2011, 9:59)

    Lucian [anonim]

    APPLE nu se prezinta ca fiind inventatori... Ei sunt cei mai buni INOVATORI in tehnica, design si marketing si nimeni nu o sa-i intreaca vreodata! E dreptul lor sa-si managerieze afacerea cum cred de cuviinta, atat timp cat cei care cumpara produsele lor o fac cu placere si o vor face de fiecare data la fel, asteptarile fiind mereu satisfacute.
    Poate din perspectiva unui pogramator e mai greu de inteles relatia companiei cu clientii, insa pentru utilizator, produsele APPLE sunt cea mai buna optiune existenta la ora actuala.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Joi, 9 iunie 2011, 10:17)

    anonim [anonim]

    iFools, here is your money ;)
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 9 iunie 2011, 13:56)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      iMoron, here you are :)
  • +1 (1 vot)    
    Steve Jobs (Joi, 9 iunie 2011, 11:31)

    dr House [anonim]

    Sa speram ca ajunge Steve Jobs sa traiasca atit cit sa-si vada terminat noul sediu Apple. La cum arata la lansarea iCloud, ma tem ca o sa vada doar planurile...

    Si o spun cu parere de rau: n-am nici un produs Apple prin casa, dar imi place mult personalitatea si istoria vietii lui Steve. Este incomparabil mai charismatic decit Bill Gates. Ca face bani pe spinarea clientilor ahtiati dupa orice gadget care are un i in fata - bravo lui, e de admirat.

    No, sa speram ca banii o sa ii poata prelungi viata - desi am impresia ca nici macar cei mai bogati si puternici din lume nu pot sa lupte de la egal la egal cu cancerul, darmite sa il si invinga. Poate e timpul ca Apple sa inventeze o aplicatie anti-cancer...
  • 0 (0 voturi)    
    Apple (Joi, 9 iunie 2011, 19:14)

    Snake [anonim]

    La vremea când apărea primul iphone n-am vazut alt telefon care să-l concureze......Ani de zile după aceea,celelalte firme au încercat fără succes să-l concureze.Exemplu notoriu,Nokia,al căror touch screen n-a funcționat niciodată așa cu trebuie......Cât despre playere audio-video am văzut multe dar nici unul nu este nici măcar aproape de iPod,și asta din 2001 încoace când a ieșit primul iPod.Cât despre OS.....windows dă cu stîngu'-n dreptu' de câțiva ani buni. La Mac pur și simplu funcționează!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri