Realitatea Media, proprietarul Realitatea TV, isi cere insolventa

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 5 septembrie 2011, 15:04 Economie | Media & Publicitate

Elan Schwartzenberg cere insolventa Realitatea Media intr-un dosar inregistrat pe 2 septembrie, primul termen de judecata fiind 7 septembrie. Masura vine dupa ce, in primavara, Elan Schwartzenberg a cumparat pachetul majoritar de actiuni de la Sorin Ovidiu Vantu. Pana luni dupa-amiaza, Elan Schwartzenberg nu a putut fi contactat. El va tine marti o conferinta de presa. Managerul Realitatea, Sebastian Ghita, a spus pentru HotNews.ro ca "stiam de aceasta intentie a actionarului majoritar" si ca "voi pastra contractul de management".

Ghita s-a limitat sa spuna ca "in mod evident, Realitatea apartine telespectatorilor" si ca "insolventa este parte din viata unei companii".

Insolventa este un pas inainte de intrarea firmei in faliment, iar aceasta procedura este ceruta de unele companii pentru a se proteja in fata creditorilor. In urma declararii insolventei de catre o instanta, compania vizata intra in administrarea unei companii specializate. In cazul Realitatea Media, ar putea duce la ruperea de facto a contractului de management cu societatea Asesoft, controlata de Sebastian Ghita.
  • Pana in momentul vanzarii Realitatea, Sorin Ovidiu Vantu s-a angajat intr-un conflict deschis cu Sebastian Ghita, manifestandu-si intentia de a rupe contractul de management incheiat cu acesta anul trecut. Dupa vanzare, si Elan Schwartzenberg si-a manifestat precautia in privinta contractului de management, recent el spunand intr-un interviu pentru Paginademedia.ro ca "sunt foarte nemultumit de situatia financiara actuala a grupului Realitatea, drept pentru care sunt numeroase critici la adresa managementului. Dar sunt foarte multumit de relatia cu Sebastian Ghita". Ulterior, Schwartzenberg a fost citat de Jurnalul National afirmand ca el si Sebastian Ghita vor fi "in continuare parteneri" pe baza unei intelegeri cu Sebastian Ghita personal, nu cu Asesoft.
Recent, Willbrook International, care negociaza preluarea The Money Channel, a anuntat ca a incheiat un contract prin care Realitatea se va muta intr-o cladire detinuta de aceasta companie. In prezent, Realitatea TV functioneaza intr-un contract pe baza unui contract de inchiriere intre Asesoft si C.N.I. Coresi.

UPDATE Contactata luni de HotNews.ro, Laura Albani, director Coresi, a spus pentru HotNews.ro ca "avem propriul proces cu termen pe 17 septembrie, prin care Realitatea Media fie plateste [datoriile catre Coresi], fie intra in insolventa". Ea a spus ca, de la incheierea contractului actual cu Asesoft, aceasta companie a platit chiria in fiecare luna, "platile sunt la zi", insa au ramas neachitate datorii de circa 2.800.000 de lei acumulate de Realitatea Media pe vremea cand spatiile erau contractate de aceasta.


Potrivit datelor afisate la Ministerul Finantelor, Realitatea Media a inregistrat, in 2010, o cifra de afaceri de 97,5 de milioane de lei, pierderi de 86,2 milioane de lei si datorii de 308,5 milioane de lei. In 2009, cand cifra de afaceri se ridica la 127 de milioane de lei, pierderile ajungeau la 165,5 milioane de lei, iar datoriile - la 258,6 milioane de lei. Numarul de salariati a scazut de la 1026 in 2009 la 796 in 2010.

Realitatea Media
  • Cifra de afaceri 2010 - 97.478.331 lei
  • Pierdere 2010 - 86.205.211 lei
  • Datorii 2010 - 308.518.552 lei
  • Nr. salariati 2010 - 796

  • CA 2009 - 127.032.615 lei
  • Pierdere 2009 - 165.486.082 lei
  • Datorii - 258.693.760 lei
  • Nr. salariati 2009 - 1026
N. Red. Au mai scris pe subiect Dailybusiness.ro si ReporterVirtual.ro


























21924 vizualizari

  • +59 (71 voturi)    
    Si gata? (Luni, 5 septembrie 2011, 15:12)

    Loco [anonim]

    Asta inseamna ca scapam de Irealitatea? Inteleg ca ea apartine telespectatorilor, dar poate ca unii s-au saturat de ea si ar vrea s-o inchida.
    • +35 (41 voturi)    
      nope (Luni, 5 septembrie 2011, 15:32)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Loco

      Din pacate nu, cred ca scopul este sa scape de contractul cu Ghita.
      • +40 (48 voturi)    
        am vrea noi (Luni, 5 septembrie 2011, 15:47)

        andu [anonim] i-a raspuns lui gogu

        am vrea noi sa scapam de iRTV. Nu stiu ce au cu Ghitta, ca mie mi se pare ca linia editoriala de la aceasta tembeliziune e aceeasi, toata ziua toaca la putere, jurnalism de calitate nu exista.
    • +23 (27 voturi)    
      si Tanase care si-a adus hazaica si mustata (Luni, 5 septembrie 2011, 18:24)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Loco

      in direct si la o ora de varf, incepuse iar emisiunile lui de limbi si ode inchinate monarhiei, pnlului ,psdului si sanhedrinului !asa un baiat inteligent oy vah,ce ninorocire Rashelica....
    • +8 (10 voturi)    
      Gata (Marţi, 6 septembrie 2011, 7:19)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Loco

      Eu am scapat de mult de iRealitatea, printr-un artificiu foarte simplu: Am sters acest post de pe toate televizoarele din casa acum mai bine de un an.
  • +62 (70 voturi)    
    Asa... (Luni, 5 septembrie 2011, 15:14)

    Ionel [anonim]

    ...si acum urmeaza Antena 3! Ce bineeeeee! Mai am un singur dor / Voiculescu turnator / in dungutze imbracat / la Rahova-ncarcerat!
    • -48 (58 voturi)    
      Ghici ce.... (Luni, 5 septembrie 2011, 16:22)

      halimiaticucuveaua [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

      Stii tu foarte bine cine va ajunge asa cum spui tu pe limbajul tau de messengerist in "dungutze" si acela nu este Mr. Voiculescu ci matelotul impreuna cu toata sleahta lui de nenorociti. Sa vad ce o sa mai spuneti atunci.
      • +19 (23 voturi)    
        iar ai primit cartoane la bingo... (Luni, 5 septembrie 2011, 22:30)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui halimiaticucuveaua

        poate castigi saptamana asta...ca prea il pupi in dos pe voiculescu...
      • +12 (14 voturi)    
        Daca Voiculescu este (Marţi, 6 septembrie 2011, 7:35)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui halimiaticucuveaua

        "Mr." in acceptiunea ta, imi imaginez ce scara a valorilor ai. Si spun asta lasand total politica deoparte.
    • -10 (10 voturi)    
      Ionel (Marţi, 6 septembrie 2011, 8:51)

      scartza [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      Ionelule, nu mai bea baiatule...
  • +52 (56 voturi)    
    din rahat bici (Luni, 5 septembrie 2011, 15:14)

    NewLevel [anonim]

    Asa se intimpla cind vrei sa faci bici din rahat, nu dureaza.
    Totusi, cred ca e o smecherie la mijloc. Cum sa o dea in faliment tocmai inainte de alegeri? Nu se gasesc sponsori la USL sa-si salveze tribuna?
    • +50 (58 voturi)    
      Nope (Luni, 5 septembrie 2011, 15:34)

      CGiboi [utilizator] i-a raspuns lui NewLevel

      Au stat atat de mult in opozitie ca nu mai au deloc bani. De asta sunt asa disperati dupa ciolanel.
      • +19 (27 voturi)    
        :)) (Luni, 5 septembrie 2011, 17:45)

        CGiboi [utilizator] i-a raspuns lui CGiboi

        Aia care mi-au dat minus au votat sau voteaza cu uslasii :))
        • -26 (32 voturi)    
          Corect (Luni, 5 septembrie 2011, 18:02)

          halimiaticucuveaua [utilizator] i-a raspuns lui CGiboi

          Si ca sa te convingi cati suntem de multi, uita-te la sondaje ;-) USL vs PDL. Sau mai bine nu te mai uita ca s-ar putea sa iti pui latul de gat.
          • +24 (32 voturi)    
            :)))) (Luni, 5 septembrie 2011, 18:12)

            CGiboi [utilizator] i-a raspuns lui halimiaticucuveaua

            1. Sondajele sunt TOATE la misto. Eu am declarat de fiecare data ca votez cu Partidul Socialist sau cu PSD sau cu PDL sau cu PNL sau cu UNPR, dupa cum aveam chef in ziua aia si pentru cine erau sondajele, la misto, sa le dau planurile peste cap si sa-i vad la televizor cum se bat cu pumnii in piept :)). Asa, la caterinca, Mihaela, dragostea mea. Sa le cada fata cand vad realitatea! In plus, cand era sondaj PSD, ziceam ca votez cu Anstonescu, nu cu comunistii. Cand era sondaj PNL ca votez cu Vangheleeee ca ne da mici si bere in fiecare an si ca PNL e de kko :))). Voi va faceti sange rau degeaba! Nu stie nimeni cine castiga alegerile viitoare. Mihaela, dragostea mea, viseaza cu ochii deschisi. Da, credeti in sondaje! Sa ma amuz cand va vad mutrele la televizor, dezamagiti, ca... cum?! au furat astia! in sondaje am castigat :)))) FAIL
            2. Dar cine a zis ca o sa votez PDL?! :)))
            Era o constatare ca aia care mi-au dat minus au votat sau voteaza cu uslasii. Am zis eu ca votez cu pedeleaua?
            3. Cat despre lat, te invit, dupa tine, Marius, nascut in 1982 :)))

            Multumit? Mancati-as sondajele tale pe paine :))
            • -12 (24 voturi)    
              Ai atatea variante... (Luni, 5 septembrie 2011, 18:17)

              halimiaticucuveaua [utilizator] i-a raspuns lui CGiboi

              Si tu ai ales sa-mi mananci sondajele..?
              poti sa-mi mananci .... cu paine
              • +13 (25 voturi)    
                Mda (Luni, 5 septembrie 2011, 19:28)

                CGiboi [utilizator] i-a raspuns lui halimiaticucuveaua

                Dai cu tifla logicii, Mariuse, nascut in 1982. Nu mai ai ce sa zici si treci la injurii. Asa fac astia cu IQ sub 80, ca tine. N-ai nimic altceva de zis si incerci sa-ti ascunzi neputinta lipsa unei educatii, cat de cat OK, in spatele unor injurii. Atata te-au invatat mama ta si tatal tau (care sper ca nu mai sunt printre noi, sa nu te vada cat de zero esti).

                Iti dedic una tare, cred ca si astia ca tine o pot inteleg, mesajul e simplu: Parazitii - Tu Nu Contezi
                • +1 (1 vot)    
                  de ce jigneşti (Miercuri, 7 septembrie 2011, 15:54)

                  Romanul [anonim] i-a raspuns lui CGiboi

                  pe cei puţini dintre români care au IQ 80. Majoritatea care îşi dau cu părerea au maxim 40. Pe probate.
            • -16 (22 voturi)    
              relax (Luni, 5 septembrie 2011, 18:46)

              Marja de eroare [anonim] i-a raspuns lui CGiboi

              Sondajele au o chestie care se numeste marja de eroare...acolo intri tu ;) Si acolo intra si viata ta...eroare umana care esti ;)
              • +16 (20 voturi)    
                Marja, care este ea, marja. (Luni, 5 septembrie 2011, 20:21)

                nick [anonim] i-a raspuns lui Marja de eroare

                Care este, in sondaje, numai una, adica marja care este este banii.
                Adica, neicusorule, care plateste, ala castiga.
                Scuzati vanghelismele, da' cand ceva care este, este, asta e.
                Adica, neicusorule, un sondaj de 3 parale nu face 2 bani. Da' daca te costa de te ustura, atunci topai de seara pana dimineata, o strigi pe dragostea ta, apoi te trezesti. Si mai faci un sondaj, sa fie primit.
                • +11 (13 voturi)    
                  :)) (Luni, 5 septembrie 2011, 22:01)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui nick

                  Lasa-i omule... fac baietii cu capul si cu ficatul :))
              • +14 (16 voturi)    
                Pffft (Luni, 5 septembrie 2011, 21:32)

                CGiboi [utilizator] i-a raspuns lui Marja de eroare

                Altul care nu are altceva mai bun de facut acasa. Vezi mai sus: daca nu esti in stare sa zici ceva inteligibil, corect gramatical, logic, sau macar la subiect, te rog lasa-ne.

                Oricum, se vede ca ai invatat carte la partid.
                Hai ca te invat eu ce e cu marja de eroare:
                Marja de eroare reprezinta lipsa unui esantion complet ce corespunde populatiei acelui sondaj. Cu cat mai mare populatia analizata, cu atat mai mica marja de eroare. Retine asta: n Romania sunt cam 17 milioane (MILIOANE) de votanti. Sondajele astea marete care le lauda astia la televizor si le pupa in fund si pe urma se mira ca au pierdut alegerile, sunt facute pe un esantion de maxim 2000 de persoane! Cat de reprezentativ este sa intrebi 2000 de persoane ce doresc ceilalti 17 milioane? Iti zic eu, infim... Mai ales pe un sibiect ce arde in Romania, politica. Pai numai de principiu as zice aiurea. Mai si intreaba cu un an jumate pana la alegeri. S-ar putea sa iesim din criza si sa isi dea seama lumea care-i treaba de fapt cu uselistii astia. Nu se stie niciodata :)

                Mai tii minte erorile monstruase comise de exit-poll-uri acum cativa ani? Ce marja de eroare au avut atunci? Sondajele sunt imperfecte prin natura lor. Sondajele trebuie sa fie obiective, insa nici un sondaj nu este obiectiv. Pentru simplul fapt ca sunt oamenii cei care le fac, le completeaza si le interpreteaza. Poate fi greu pentru tine, dar citeste de mai multe ori pana intelegi.

                Va doresc, voua, uselistilor, sa castigati toate sondajele facute vreodata in tara asta. Realitatea e alta.
            • +8 (10 voturi)    
              Asa fac si parintii (Marţi, 6 septembrie 2011, 7:38)

              Audit [utilizator] i-a raspuns lui CGiboi

              mei care sunt intr-o baza de date a celor ce fac sondaje pentru PSD (USL): zic ca voteaza cu PSD cu toate ca niciodata nu au votat cu ei, indiferent cum s-au chemat. Din "90 au votat PNT iar de cand exiasta PD sau PDL, cu ei.
      • -18 (20 voturi)    
        realitataea in'' faliment''? (Luni, 5 septembrie 2011, 19:22)

        Giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui CGiboi

        catre GGiboi
        A-ti luat voi tot ce se mai putea lua! Sugeti din amarata de economie de mai bine de 5 ani, pe ciolanele, biberoane si alte suzete din asfalturi, borduri, energie la pret mic pentru smecheri etc.,,,,
        Mai puneti nitel batista pe tambal si lasati dracului ideile de baza ale unui presedinte care ne trateaza pe to0ti ca pe niste prosti !
        • +14 (14 voturi)    
          pai... (Marţi, 6 septembrie 2011, 2:23)

          NewLevel [anonim] i-a raspuns lui Giulesteanu

          Pai daca scriem "a-ti luat"... cum sa ne trateze? Ca pe unii care am fost atenti in clasa a III-a la orele de romana?
    • +20 (22 voturi)    
      fii fara grija, se gasesc! (Luni, 5 septembrie 2011, 17:15)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      Falimentul sau insolventa sunt doar tertipuri ca sa NU mai plateasca datoriile, evident ca resoectiva televiziune continua sa existe, nu o sa dispara in neant!
  • +39 (41 voturi)    
    era de asteptat (Luni, 5 septembrie 2011, 15:16)

    pehash [utilizator]

    ca sa poata returna mai intai datoriile catre 'parintele fni', se protejeaza de ceilalti creditori.
  • +47 (55 voturi)    
    Hi hi (Luni, 5 septembrie 2011, 15:17)

    Bogdan [anonim]

    Sa vedem daca Antenele pot sa angajeze toti gornistii de la (i)realitatea.
  • +48 (50 voturi)    
    Este smecherie! (Luni, 5 septembrie 2011, 15:37)

    shuly [utilizator]

    Evazionistii astia vor sa scape iarasi de datorii.Declara firma insolventa ca sa nu mai trebuiasca sa plateasca datoriile,scapa de Sebastian Ghita fara sa ii mai dea inapoi banii cu care a venit,infiinteaza o alta companie care va fi curata ca lacrima,atat de datorii cat si cu un nume curat.
    Mai intai ar trebui sa dea socoteala pentru evaziunile facute anul trecut si care sunt inca cercetate de fisc si DNA.
    Eu cred ca judecatorii nu ar trebui sa pronunte insolvabilitatea ci sa ii lase sa dea socoteala.
    • +31 (33 voturi)    
      Nope (Luni, 5 septembrie 2011, 15:36)

      CGiboi [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      Nu are cum sa mute televiuziunea pe alta societate pentru ca ar insemna sa reaplice pentru licenta la CNA si nu le-o mai dau aia la tura asta.
    • -5 (19 voturi)    
      Ce are una cu alta? (Luni, 5 septembrie 2011, 15:45)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui shuly

      Coada vacii si stampila primariei.
      Ce crezi ca FISCUL nu vinde tot pentru a recupera creantele?
      astia nu au nimic? cladire, bunuri? etc, ect.
      Ca daca este cum spui inseam,na ca sunt mana in mana cu puterea cea curata!!
      • +28 (28 voturi)    
        Din pacate nu prea au (Luni, 5 septembrie 2011, 16:11)

        shuly [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        Nu prea au nimic.Stau cu chirie,bunurile sunt majoritatea luate in leasing si nici macar angajatii nu sunt tocmai angajati.Majoritatea angajatilor sunt cu contracte pe firme sau PFA.
        Cat despre asocierea cu puterea nu prea imi vine sa cred asa ceva!
        • +22 (22 voturi)    
          este o schema generala! (Luni, 5 septembrie 2011, 17:19)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui shuly

          nu stiam de iRealitatea, dar am vazut schema asta la firme mai mari, aparent serioase - si-u vandut cladirile si alte active de mare valoare, stau cu chirie, calculatoarele si masinile le au in leasing. Astzai pare firma de mare succes, cu cifra de afaceri de miliarde pe an, si 10.000 angajati, maine poate sa "dispara", ststul nu are pe ce sa le puna poprire ...
    • +22 (22 voturi)    
      din pacate sunt absolut de acord cu tine (Luni, 5 septembrie 2011, 15:47)

      constant [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      din pacate sunt absolut de acord cu tine
  • +36 (38 voturi)    
    Sper ca nu se vor muta ... (Luni, 5 septembrie 2011, 15:41)

    calinsab [utilizator]

    Sper ca nu se vor muta ... la Antene... ca mi se face greata de stiri... asa prezinta astia stirile de parca chiar acum se termina lumea si viata pe pamant... Nu zic ca nu sunt stiri negative... dar la ei e prea de tot...

    Daca erau impartiali probabil ca nu ajungeau la faliment !

    Ma bucur ca dispar ... si sper sa dispara sa nu fie doar o forma de a fugi de datorii sau plata taxelor.
    • -14 (22 voturi)    
      Impartialitatea nu te scapa de faliment (Luni, 5 septembrie 2011, 16:20)

      impartialitate a la TVR [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      Pentru ca TVR este o televiziune impartiala, TVR info nu intra in faliment - aceasta ar fi explicatia afirmatiei tale, domnule Calin.

      Vreau sa iti spun un singur lucru: impartialitatea nu are nimic de-a face cu falimentul unei televiziuni. Realitatea nu mai are teava de bani, spre deosebire de TVR care iti suge bani chiar si cand respiri.
      Fi obiectiv, si incearca sa intelegi ca nu impartialitatea te tine pe piata, ci banii cu care esti finantat.
      Spor si hai cu impartialii de la TVR :)
      • +24 (26 voturi)    
        oare? (Luni, 5 septembrie 2011, 16:29)

        calinsab [utilizator] i-a raspuns lui impartialitate a la TVR

        Ma gandeam la PRO Tv cand am scris mai sus...

        Oricum cred ca managementul conteaza, nu zic ca nu sunt situatii de criticat din guvern ... dar nici sa le dai doar pe cele negative iar cele pozitive ascunse sub pres sau minimalizate, o sa-mi zici ca asta e rolul presei sa critice... da asa e... dar si de informare ... Probabil ca mi-ar fi placut sa vad emisiuni constructive la ei... nu doar emisiuni la care se pune o intrebara la care invitatul nu e lasat sa raspunda.... sunt multe de spus aici dar nu pe un site de stiri la comenturi ... poate pe un blog...

        oricum iau in considerare si comentariul facut de tine.
  • +28 (32 voturi)    
    Stire soc Realitatea (Luni, 5 septembrie 2011, 15:49)

    ion [anonim]

    S-a furat poseta "scumpa" a Lorettei! Cred ca s-a dus pana la cer audinenta! Urmeaza Ciuvica si Tatoiu!
  • +25 (29 voturi)    
    afaceristii lu' peshte (Luni, 5 septembrie 2011, 15:51)

    gogu [anonim]

    e foarte greu pentru babuinii astia sa nasca afaceri rentabile in afara de cele cu statul de unde se fura cu lopata
    ei le-ar mai tine pana alegeri dar nu au mai fost la putere cam demult si li s-a terminat punga
    poate a venit vremea sa tragem apa
    • 0 (0 voturi)    
      pentru "afaceristii lu' peshte" (Marţi, 6 septembrie 2011, 14:27)

      clarancept [anonim] i-a raspuns lui gogu

      De la stat se fura cu camionul, tirul, garnitura de tren.... nu cu LOPATA!
  • +19 (23 voturi)    
    Strategic (Luni, 5 septembrie 2011, 16:03)

    xolv [utilizator]

    Mai e putin si incepe anul electoral, si probail Ghita nu joaca cum canta papusarul SOV si ai lui.

    Probabil e mai usor sa manjesti niste societati de insolventa decat sa faci o papusa ascultatoare din Ghita.
  • -19 (23 voturi)    
    chiar asa (Luni, 5 septembrie 2011, 16:08)

    Ionutz [anonim]

    Inteleg ca e consens total. cine e impotriva voastra sa moara. ce frumos si inaltator. cat de democratic mai ales.
    • +14 (16 voturi)    
      Nu inteleg ce te deranjeaza?.. (Luni, 5 septembrie 2011, 18:06)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Ionutz

      Consens total este si la Realitatea si acolo iti place. Acum ca e consens impotriva Realitatea TV, nu-ti mai place... Deh, democratic si inaltator. Si acolo la Realitatea, cine nu e cu ei, trebuie sa moara.

      Acum vezi cum e de partea cealalta a gardului.
  • +34 (38 voturi)    
    reclama ?! (Luni, 5 septembrie 2011, 16:20)

    Florin [anonim]

    de cand nu ma mai uit la Realitatea TV dorm mai bine, sunt mai calm si viata e mai frumoasa !
    • -1 (1 vot)    
      trezeste-te,Florine! (Marţi, 6 septembrie 2011, 16:43)

      desteptu [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Draga Florine,ca sa nu te mai ia somnul uitandu-te la televiziunile "Mogulilor" iti sugerez sa te uiti ,fie la OTV,fie la B1si,daca devi prea ...treaz ,incheie-ti ziua vizionand si tvr in momentul in care presedintele Basescu explica despre cat de benefica pentru romani este exploatarea zacamintelor de aur de la Rosia Montana!!!
  • +27 (31 voturi)    
    Ani (Luni, 5 septembrie 2011, 16:26)

    Alex [anonim]

    Ani de zile ,marii smecheri proprietari media,si-au finantat aceste televiziuni cu ''maruntis'' din marile tunuri date statului.Cind ''seca balta ''prea mult ,venea Nastase si ai lui si acoperea deficitul smecherului-patron tv cu bani de la stat.Iata ce inseamna economie de piata si in media,iata ce se intimpla cind vrei sa vinzi numai minciuna,manipulare si laturi.Te paste falimentul.M-as bucura ca prin falimentul acestei cangrene-tv sa apara un moment zero in piata tv din Romania ,dar nu cred.
  • -1 (31 voturi)    
    Nu vă mai bucurați! (Luni, 5 septembrie 2011, 16:43)

    marius v [utilizator]

    Ce fel de oameni sunteți voi, cei care doriți dispariția unei televiziuni?! La Realitatea TV, jurnaliștii sunt de 2 lei, își bat joc de meserie și merită să fie eliminați, dar gândiți-vă la oamenii din partea tehnică, de la logistică, șoferi etc. Ei nu au nicio vină că lucrează cu niște schizofrenici și nici nu se pot implica în linia editorială.

    Apoi, mă gândesc, puterea trebuie să fie în permanență monitorizată și criticată, ce-i drept, într-un mod echilibrat și credibil. Nu-mi spuneți că pentru asta există Antenele, că niciun om cu toți creierii la cap nu reușește să se uite la așa ceva cu gândul că se ține informat!
    • +27 (33 voturi)    
      TV? (Luni, 5 septembrie 2011, 16:58)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      Televiziune? Asa se cheama acum un grup organizat in vederea savirsirii de infractiuni?
      • -9 (13 voturi)    
        Aia descrisa de tine nu e TV (Luni, 5 septembrie 2011, 20:10)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

        ...e TVR....principala infractiune constand in
        mancarea de fonduri bugetare si de alte alea ...
  • +21 (23 voturi)    
    Sper sa se duca, nu o sa-i simt lipsa (Luni, 5 septembrie 2011, 17:07)

    Nicu [anonim]

    Am preferat sa nu-i mai fac rating nici macar cand sunt in trecere de la un post la altul, asa ca am sters-o din lista.

    ... si gata!
  • +14 (16 voturi)    
    Vai ce tragedie?! (Luni, 5 septembrie 2011, 17:13)

    Rescatorul [anonim]

    Cum sa fie in aceasta situatie o televiziune asa de profesionista? Unde vor mai veni sa ne explice raul facut de guvern tot felul de analisti, unul mai profesionist decat altul, incat te intrebi ce mai cauta un Roubini sau Stieglitz pe lume. La ce se vor mai uita intelectualii care l-au votat pe Oprescu si sunt topiti dupa Antonescu si Ponta? Vai, vai, vai ! Ce tragedie!?
    NOTA: Am aratat adevarul despre aceasta pseudoteleviziune, dar nu mi-a fost publicat comentariul. Am atata scarba cand ma gandesc la iRealitatea si Antenele Felix Varanul, mostre de nesimtire, iresponsabilitate, minciuna si manipulare, incat am folosit un limbaj prea dur. Scuze, dar, vorba cuiva de mai sus, ma simt asa de bine de cand nu ma mai uit la aceste emanatii de gaze toxice?!
  • +15 (17 voturi)    
    Patria sunt eu, asa zicea SOV (Luni, 5 septembrie 2011, 17:18)

    patria sunt eu [anonim]

    Ma bucura mult ideea sa dispara o televiziune oribila! As pune si eu mana la acest mare "pacat"! Numai sa devina odata... Realitate!
  • +17 (19 voturi)    
    Impartialitatea TVR (Luni, 5 septembrie 2011, 17:29)

    vlad [anonim]

    Vorbind despre impartialitatea Realitatii, inevitabil ajungem si la prestatia TVR. Eu cred ca TVR se apropie fairly de BBC sau CNN (mai ales CNN :) pentru ca stirile sunt destul de curate. Ne-am obisnuit noi sa auzim la fiecare propozitie ca "Basescu" sau "Guvernul Boc" sau "PDL" sunt de vina pentru toate sau nu stiu ce trasnaie au mai facut. Daca o alta televiziune decat Realitatea sau Antena baga si altera pars deja nu mai e normal... La fel se intampla si cu comentariile sau articolele din presa. Daca nu scuipa pe guvernare la fiecare pas inseamna ca autorul e vandut portocaliilor.
  • +23 (25 voturi)    
    Uraaaaaaaa! (Luni, 5 septembrie 2011, 17:33)

    Mihai [anonim]

    Pt. orice ziarist, falimentul unui trust media e o chestiune regretabila. Dar asta nu e trust media. N-are nicio legatura cu jurnalismul. E decesul unei entitati mafiote. De aceea, nu pot decat sa doresc puscarie grea patronilor!
  • +19 (21 voturi)    
    sa mai reduca din personal. (Luni, 5 septembrie 2011, 17:42)

    panfilache [anonim]

    dragotescu si scribea sunt suficienti.
    restul, voluntarii de serviciu: ciuvica, mircea diaconu, poietul dinescul, emil huhurezeanu,...
    plus liderii de partid din uniune. destula umplutura.
    si o singura emisiune de 24 de ore: jos guvernul, jos basescu.
    • +15 (17 voturi)    
      Jurnalisti someri...? (Luni, 5 septembrie 2011, 18:48)

      ramona [anonim] i-a raspuns lui panfilache

      Tara e plina de gunoaie. Trimiteti-i frate la strans PET-uri si gunoaie pe campii si in parcari, prin tomberoane, etc. Au oricum nevoie sa se aeriseasca dupa atata intoxicare. Ar fi o metoda de a-si spala pacatele manipularii multor creiere nevinovate.
  • +16 (18 voturi)    
    Stire secreta? (Luni, 5 septembrie 2011, 18:21)

    1costi [anonim]

    De ce nu se da stirea pe posturile A3 si Realitatea?
    Ar fi interesant sa nu mai auzim de postul TV la care se mananca rahat pe bani multi si toti invitatii sunt specialisti in orice.

    Se pare ca prezentatorii sunt destul de constipati.
  • +9 (11 voturi)    
    colacul si coliva (Luni, 5 septembrie 2011, 18:27)

    Ion [anonim]

    Vesnica pomenireeee!
  • +16 (18 voturi)    
    Cum se da un tun? (Luni, 5 septembrie 2011, 18:56)

    Tepes [anonim]

    Actiunea de insolventa este similara sparii de bani. Pentru a da un tun mai ales in media trebuie ca: compania majoritara sa aiba sediul undeva in afara Romaniei, in tara sta cu chirie atat pe sediu cat si pe echipamente (leasing). Acumulezi datorii uriase atat la plata chiriei (preferabil la stat) cat si la echipamente, utilitati servicii. Banii ii transferi toti afara si aici ramani dator vandut. Asaltat din toate partile te declari falit. Statul iti impune sa angajezi un lichidator (adica o firma de management) care declara societata la valoarea de 1 leu fiind apoi cumparata de fostii. Si uite te nasti ca un bebelus - curat. Creditorii de regula statul (impozite, CAS, chirie) ramane cu buza umflata iar apoi "recapitalizezi" adica mai bagi benzina de 10 lei cat sa o pornesti de pe loc. Si procesul se repeta de asta data cu alti actionari iar "prostii" adica noi impingem inca zeci ani la masina mafiei care doar tine volanul. Si unde pui ca totul este perfect legal in romaniaca ca in orice tara africana.
  • +8 (8 voturi)    
    Regret (Luni, 5 septembrie 2011, 20:41)

    val [anonim]

    ca un proiect frumos si generos a fost distrus de liota de proprietari si manageri imbecili, infirmi si verosi care au transformat RTV intr-un josnic instrument de reglare a politelor politice, personale si de grup. Un esec previzibil. Pacat de angajati, care vor avea probleme...
    • +8 (10 voturi)    
      asta e (Marţi, 6 septembrie 2011, 2:32)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui val

      Angajatii respectivi, de la mic la mare, se fac vinovati de complicitate. Eu nu cred ca exista acolo un singur angajat care in timpul asta sa nu-si fi dat seama ca lucreaza intr-o hazna. Si-au dat seama toti ca ceva e in neregula dar atita timp cit salariul le mergea, i-a durut in dos. De ce sa ia ei atitudine impotriva unei mari porcarii care nici macar nu era indreptata impotriva lor? Ce, ei au spirit civic? Nu, ei au rate si guri de hranit.
      Cel mai mult insa vor avea de pierdut analistii specialisti si nu in privinta banilor ci a expunerii. O sa fie cam inghesuiala la Antene o vreme, pina se sifoneaza banii in alta parte si apare o alta televiziune de stiri, impartiala.
  • +5 (5 voturi)    
    Praf in ochi (Marţi, 6 septembrie 2011, 8:09)

    Radu [anonim]

    Credeti ca o sa dispara scaldatul in mocirla si aruncatul cu laturi de la Irealitatea TV? M-as mira! Cred ca este praf in ochi. Prea multi bani sunt in joc acolo si multe interese trebuie protejate. Eu unul nu mai ma uit la Irealitatea TV, ca de altfel nici la Antena 3 de mult. Stiti ce bine este acum? Am eliminat tensiunea din casa mutand aceste doua canale infecte mai pe la sfarsitul grilei de programe. Pana sa ajung la ele trebuie sa trec mai intati de canalele stiintifice, apoi de cele de sport si apoi de cele de filme, asa ca ma opresc eu la unul din astea pana sa ajung la ele. Va sfatuiesc sa faceti la fel si nu veti regreta...
  • +5 (5 voturi)    
    Good news! (Marţi, 6 septembrie 2011, 8:34)

    Dr Marutza [anonim]

    Oare sa avem atata noroc? Chiar scapam de adunatura asta? Unii vor cuibari pe mai departe pe la antene ori otv (birds of feather flock together!)
    Poate unii mai cu cap s-or apuca sa studieze ce e aceea "jurnalism" si "etica profesionala", ca tot aserviti fiind unuia ca vantu, au uitat meseria (daca vor fi stiut-o vreodata!)
    Cum ziceam :GOOD NEWS!
  • -5 (5 voturi)    
    uraaaaaaa (Marţi, 6 septembrie 2011, 8:57)

    doctoru [anonim]

    multumim din inima partidului stat taie tot. in 3-4 ani va ramane o singura televiziune, ce ne trebuie mai multe? statul oricum se identifica cu partidul stat, tot ce misca in tara asta, om, ban, e politizat si in slujba partidului stat. redusilor, reflexele comuniste bantuie se pare mai tare la pedelisti decat la pesede. desi zice ca e de dreapta, pedele face totul ca sa suga tot ce e de supt (sic) si sa se perpetueze la putere prin mijloace nedemocratice.
  • -5 (7 voturi)    
    dusmanii poporului (Marţi, 6 septembrie 2011, 9:10)

    doctoru [anonim]

    dupa voi postacilor fosti portocalii oricine e impotriva pedele e dusmanul poporului. limbajul lui boc, voinescu, oltean, din pacate si cezar preda e unul tipic anilor de inceput ai comunismului. jigniri murdare, acuze fara dovezi, folosirea banilor publici pentru atragerea de primari si parlamentari. voi stiti cati primari a racolat udrea cu banii nostri din taxe? cate sali de sport, parcuri, patinoare au fost facute doar ca primarul sa treaca la pedele sau unepere? asa vreti voi sa fie condusa tara? astia sunt tot ce poate sa produca tara asta ca oameni politici? chiar nu mai are nimeni voie sa fie contra pedele, nu am voie sa zic ca nu-mi place mutra incompetentilor boc, iglas, ialomitianu, baconski? nu ma dau in vant dupa usele, aproape ca as zice ca nu merita sa castige alegerile, nu au cu cine, dar cu jalnicii astia de la putere defilati voi?gasiti altii mai buni si jur ca ma inscriu in pedele.
  • -3 (5 voturi)    
    rtv (Marţi, 6 septembrie 2011, 9:35)

    bc [anonim]

    nu vreau raul cuiva. chiar si mercenarii pot fi someri.dar toti ziaristii de la ac post desi sunt mercenari, sunt mai intai adevarati profesionisti. nu m-ar mira daca unii dintre ei vor ajunge chiar la cei pe care i-au criticat uneori fara motiv.
  • +1 (3 voturi)    
    schema (Marţi, 6 septembrie 2011, 10:47)

    Seb Ghi [anonim]

    Realitatea Media cere insolventa pentru ca nu poate sa plateasca contributia la fondul de pensii calculata la contractul de management al lui Sebastian Ghita, conform "largirii bazei de impozitare".
    "Datoreaza pensii" tot ce umbla intoata, tot ce zboara, inclusiv Sebastian Ghita evident, si cum "datoria" este de 31% va dati seama ca la un contract barosan ca al lui ghita e cam groasa treaba. :))
  • +1 (1 vot)    
    Irealitatea (Marţi, 6 septembrie 2011, 18:12)

    felix [anonim]

    Acum 4 ani Realitatea si Antenele aveau stiri normale(necomentate,unde mai este moderator,analist,si membru de partid in persoana aceluiasi om). Jurnalistica de la scoala lui felix lasa de dorit, sa nu vorbim de jurnalisti de la Irealitatea,"membrii PSD".
    Asa zisele "tonomate pe euro" a lui Base sunt adevarate.Bagi bani si scuipa ce spune patronul.
    Jalnice televiziuni de stiri. Fratilor uitativa la stirile Pro TV,TVR,si uneori B1 TV, nu o sa vedeti nici comentarile inutile ale prezentatorului,iar stirile sunt "adevarate".


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri