Profesorul Philip Kotler, unul dintre cei mai influenti specialisti in marketing international, revine la Bucuresti in iunie 2012, pentru o sesiune de training adresata profesionistilor in comunicare din Romania, primul training local certificat de American Marketing Association. Iar Turner Broadcasting System Europe, proprietara brandurilor Cartoon Network si Boomerang, anunta achizitia companiei islandeze Latibaer, care detine brandul LazyTown (Oraselul lenes).

  • Profesorul Philip Kotler, supranumit "parintele marketingului" revine anul viitor in Romania pentru a sustine, pe 5 iunie, o sesiune de training acreditat adresata specialistilor in comunicare - primul training certificat de American Marketing Association organizat in Romania. Evenimentul "Marketing 3.0" este organizat de Confident Public Relations si V+O Communication. In cadrul acestuia, Philip Kotler va discuta cu specialistii din Romania despre importanta marketingului in perioada post-recesiune si metodele de satisfacere a apetitului pentru consum a generatiei dependente de tehnologie - asa-numita Generatie G. Philip Kotler promoveaza conceptul de marketing prin valori ca raspuns la criza financiara globala. Organizatorii prezinta "marketing 3.0" drept "evenimentul anului 2012 pentru specialistii de marketing din Romania". Prima vizita a profesorului Kotler la Bucuresti a avut loc in mai 2005. Fondator al "managementului marketingului" modern, Philip Kotler este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketingului de peste 55 de ani, iar in prezent este profesor de marketing international la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg din cadrul Universității din Northwestern, SUA.Vezi detalii pe site-ul evenimentului
  • Compania islandeza Latibaer, care detine brandul LazyTown, cunoscut in Romania sub numele "Oraselul lenes", a fost achizitionata de Turner Broadcasting System (TBS) Europe, compania care detine brandurile pentru copii Cartoon Network, Boomerang si Cartoonito. Potrivit unui comunicat de presa, urmeaza sa inceapa, tot in Islanda, productia unui nou sezon al serialului difuzat in prezent in peste 100 de tari si tradus in peste 12 limbi. Creatorul Magnus Scheving, personaj al serialului, va ramane in continuare CEO al Latibaer si isi va pastra echipa de management.