Banca elvetiana UBS, victima unei enorme fraude comise de un trader si care o va costa 2,3 miliarde de dolari, a decis sa-si suspende toate campaniile de publicitate, a anuntat site-ul de internet Klein Report, specializat in comunicare, relateaza AFP.

Informatia a fost confirmata de banca, care incearca astfel sa reactioneze la unda de soc provocata de anuntul fraudei.

Potrivit bancii, contextul actual nu este favorabil unei campanii de publicitate, care nu si-ar putea atinge obiectivele, respectiv cucerirea de noi clienti.

"Nu are sens sa lansezi o campanie de publicitate centrata pe incredere si competenta, atunci cand se deruleaza o ancheta in acest caz", a declarat responsabilul pentru comunicare al UBS-Suisse, citat de Klein Report. Deocamdata nu a fost anuntata o data pentru reluarea campaniilor de publicitate.

UBS a anuntat joia trecuta ca a pierdut doua miliarde de dolari in urma unor tranzactii frauduloase neautorizate efectuate de un trader, care a fost arestat la Londra. Duminica, UBS a revizuit in crestere aceasta pierdere, la 2,3 miliarde de dolari.