UPDATE Se va rupe Realitatea TV in doua posturi distincte? Ce spun mai multi oameni-cheie din post despre scandalul mediatic al anului. Sebastian Ghita: 600 de oameni si-au dat azi demisia de la Realitatea Media

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 6 octombrie 2011, 15:41 Economie | Media & Publicitate

​​"Nu cred ca oamenii normali la cap vor sa plece sa faca un alt 10TV", a spus, joi, directorul general al Realitatea Media, Sorin Enache, pentru HotNews.ro, intrebat in legatura cu eventualitatea unei sciziuni in postul de televiziune Realitatea TV dupa decizia administratorului judiciar Rovigo de a denunta contractul de management incheiat cu Asesoft. In timp ce Enache da asigurari ca de luna aceasta va fi bine pentru angajati, Sebastian Ghita arata, intr-un mesaj intern, ca "astazi, functionarea noastra are loc in cadrul companiei RTV Satellite", prin care angajatii si-au luat salariile pe luna august. Prinsi intre cele doua grupari (Ghita/Asesoft vs. Elan Schwarzenberg/Realitatea Media/Rovigo), mai multi prezentatori si angajati ai Realitatii au evitat sa spuna ce ar face in cazul ruperii Realitatea TV in doua posturi separate.


UPDATE Sebastian Ghita a spus, joi seara, pentru HotNews.ro ca cei mai multi dintre angajatii care lucrau si pe Realitatea Media, si pe RTV Satellite si-au dat demisia de la Realitatea Media in cursul zilei. "Este vorba despre vreo 600 de oameni", a afirmat Ghita, spunand ca "voi da toate actiunile de la RTV Satellite jurnalistilor"

UPDATE 07.10 Sorin Enache a spus pentru paginademedia.ro ca de fapt au fost inregistrate 14 demisii si ca afirmatiile lui Ghita referitoare la 600 de anagajati sunt o "forma de presiune".
  • De mai multa vreme pe piata media se speculeaza in legatura cu o eventuala intentie a lui Sebastian Ghita - care de mai putin de un an a asigurat managementul Realitatea, prin Asesoft International - de a face un nou post de televiziune, cu resursele Realitatii. Daca vineri el spunea ca nu are o astfel de intentie, astazi administratorul judiciar al Realitatea Media, companie aflata in insolventa, a denuntat contractul cu Asesoft, iar Ghita a ripostat.
  • Intre altele, Sebastian Ghita a transmis un mesaj intern, preluat de paginademedia.ro, in care arata ca: "astazi, functionarea noastra are loc in cadrul companiei RTV Satellite", creata "pentru a asigura plata salariilor si a asigura fluxul de productie"; "Sorin Ovidiu Vintu a pacalit o multime de parteneri si creditori privati si de stat, care nu mai pot si nu mai doresc sa lucreze cu compania Realitatea Media"; "datoria mea este ca statia sa emita, iar voi sa aveti un loc de munca sigur"; "in compania RTV Satellite organizarea ramane cea agreata deja".
  • Tot joi, Sebastian Ghita spusese pentru HotNews.ro ca "Asesoft are o licenta TV si poate emite cu sau fara opozitia domnilor Vintu si Schwartzenberg". El nu a precizat despre ce licenta este vorba, dar s-a speculat ca ar fi in spatele firmei Ridzone Computers - Targu Jiu, ce detine licenta pentru un post numit RTV. La Registrul Comertului, in Ridzone Computers figureaza ca asociati doua persoane fizice, Raitaru Ionut-Daniel si Raitaru S. Maria-Madalina. In datele publice afisate pe site-ul CNA, Asesoft si Sebastian Ghita nu figureaza ca detinand licente audiovizuale.
  • Reprezentantii administratorului judiciar, Rovigo, au incercat sa intre joi in sediul Realitatea, insa au fost opriti de bodyguarzi, iar Rovigo a sesizat politia, a scris reportervirtual.ro. Aceeasi sursa citeaza un mesaj intern al lui Elan Schwartzenberg, potrivit caruia "activitatea SC Realitatea Media se va desfasura in continuare in conditii normale"; "conducerea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. este asigurata de Irina Chirica – Presedinte Executiv si de Sorin Enache – Director General"; Coordonarea activitatii departamentelor care formeaza structura functional-organizatorica a Societatii este asigurata de urmatoarele persoane: Roxana Niculescu - PROGRAME, Cristian Coman - STIRI, Sorin Negulescu - PRODUCTIE, Cristian Nedelcu - TEHNIC, Sorin Kosz - ON LINE, Alin Petran - RETEA, Richard Tufeanu - IT, Catalin Ilie - LOGISTICA, Mihaela Antofi - RESURSE UMANE, Toni Teau - FINANCIAR, Catalin Cocean - LEGAL.

In ultimele luni, angajatii Realitatea TV si-au luat salariile prin firme din grupul Asesoft, iar pe luna august salariile au fost luate prin firma RTV Satellite, controlata de Sebastian Ghita. Tot in ultimele luni s-au intetit speculatiile ca acesta ar intentiona sa faca un nou post si ca ar avea licenta printr-o firma din Targu Jiu. Prin Asesoft au intrat, in ultimele luni, si banii din publicitate. Iar postul functioneaza in prezent intr-un spatiu inchiriat de Asesoft de la CNI Coresi, spatiu care, anterior, fusese inchiriat de Realitatea Media. Realitatea Media, aflata in insolventa, are datorii istorice fata de Coresi.

Sorin Enache: Eu vorbesc cu oamenii sa nu plece. Realitatea Media va continua sa emita

Contactat de HotNews.ro, directorul general Realitatea Media, Sorin Enache, a aratat ca majoritatea angajatilor vor fi platiti in octombrie prin Realitatea Media, ca publicitatea intra din nou prin aceasta companie si ca in disputa cu Asesoft cea mai confuza situatie este cea legata de spatiu.

Sorin Enache, pentru HotNews.ro:
  • Pentru ca pana de curand am avut conturile blocate, salariatii, in mare parte, si-au luat salariile de pe diverse firme din Asesoft. Salariile pe luna august au fost luate pe RTV Satellite, inainte cred ca pe Asesoft.
  • Intrebat unde au cartea de munca angajatii care au luat salariile de la Asesoft/RTV Satellite: au ramas cu carte de munca pe Realitatea Media.
  • Situatia spatiului e foarte confuza. Realitatea statea aici, Asesoft a preluat de la Coresi contractul pe spatiu, iar o cerere a Coresi ca Realitatea sa evacueze sediul a fost respinsa de tribunal acum doua luni. Administratorul judiciar Rovigo considera ca acest lucru inseamna relocare tacita, daca nu am fost evacuati. Realitatea Media fiind in insolventa, datoria catre Coresi intra la masa credala.
  • Estimez ca mai dureaza minim o luna pana cand Realitatea Media se va muta in noul sediu acordat de Willbrook.
  • Despre licenta: in urma rumorilor de pe Internet, Rovigo a decis sa trimita la CNA o adresa prin care sa previna consiliul in legatura cu eventuale incercari de a prelua postul. Adresa se referea la orice, inclusiv la RTV Targu Jiu (post a carui licenta este detinuta de o firma care se speculeaza ca l-ar avea in spate pe Sebastian Ghita). Marcile Realitatii, inclusiv RTV, sunt inregistrate de Realitatea Media la OSIM.
  • Publicitatea, din octombrie, este prin Realitatea Media, pentru ca aceasta opereaza licenta. Rovigo a denuntat contractul cu Asesoft, deci nu mai e niciun temei ca publicitatea sa treaca prin Asesoft, cum s-a intamplat in ultima vreme. Nici cu publicitatea situatia nu e 100% normala.
  • In prezent sunt director general, voi fi probabil desemnat administrator special din partea Realitatea Media.
  • Eu vorbesc cu oamenii sa nu plece. Realitatea Media va continua sa emita, cine vrea sa ramana este mai mult decat binevenit sau, mai degraba, "bineramas". Nu cred ca oamenii normali la cap vor sa plece sa faca un alt 10TV.
  • Cred ca majoritatea nu vor pleca, nu e logic. De luna aceasta compania (Realitatea Media - n.r.) va fi capabila sa le dea salariile, din publicitate.

Contactati de HotNews.ro in legatura cu pozitia lor fata de disputele Asesoft-Realitatea Media, mai multi prezentatori si realizatori Realitatea TV au refuzat sa se pronunte. Pe de alta parte, oameni vechi in post, dar care nu au mai lucrat la Realitatea de ceva vreme, nu si-au ascuns nemultumirea fata de ceea ce se intampla in prezent, dar au refuzat sa spuna ce ar face daca postul s-ar rupe in doua.
  • Andreea Cretulescu: Nu comentez, nu sunt in tara
  • Catalin Striblea: Nu comentez, poate stiti voi mai mult
  • Roxana Niculescu: Nu fac astfel de declaratii, nu ma intereseaza, eu imi fac treaba aici
  • Mihai Tatulici: In prezent sunt suspendat (...) de comisarii Asesoft care conduc de fapt postul. Mi-e scarba de ceea ce se intampla. (...) Daca statutul companiei nu e normal si legal, nu am intentia sa revin. (...) Director general este Sorin Enache, el ar trebui sa fie omul care are autoritatea editoriala, dar el nu are putere, statia este condusa de niste domni ilegali. [Intrebat cine sunt acestia:] Nu stiu cum ii cheama. (...) Daca lucrurile vor intra in normalitate, voi lucra cu cei cu care firma mea a incheiat un contract - personal nu sunt salariat Realitatea - deci cu Realitatea Media S.A. (...) Un om in varsa ca mine se gandeste de zece ori daca se baga in asa ceva, iar mie in acest moment mi-e greata de ceea ce se intampla.
  • Stelian Tanase: Cand intr-o casnicie oamenii se cearta, vecinii nu au o parere buna. Problema imaginii postului va fi foarte greu de gestionat dupa aceasta situatie. Aici e problema, pe mine nu ma intereseaza ce se intampla in tribunale. (...) Nu poti avea o optiune (in privinta unei eventuale colaborari pe viitor - n.r.) pana nu ai o oferta concreta, iar eu nu am mai vorbit cu Sebastian Ghita de foarte mult timp, iar cu Elan Schwartzenberg niciodata. Nu mi-am luat salariul de luni de zile si nu am discutat nimic.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

13116 vizualizari

  • +29 (33 voturi)    
    Ce bine (Joi, 6 octombrie 2011, 15:49)

    AriciPogonici [anonim]

    Poate invata si alti ca dupa o viata de dat cu limba si mancat bine tot vine momentul cand platesti imbecilismul anterior.
    tatulicii din media sa ia aminte.ca ajung si ei substantive comune .
    • +25 (29 voturi)    
      Oameni cheie (Joi, 6 octombrie 2011, 16:38)

      CNN [anonim] i-a raspuns lui AriciPogonici

      oameni lacat,oameni broasca,oameni shild,oameni usa,oameni fereastra oameni de paie,oamenii lui ala ,oameni lui alalaltu,o viesparaie de mahalagii autointitulati staruri de cititori de promptere si barfitori de profesie.au facut scoala de televiziune fara bacalureat si 7 ani de acasa
      • +22 (24 voturi)    
        foarte bine ca se rupe (Joi, 6 octombrie 2011, 18:27)

        elodia [anonim] i-a raspuns lui CNN

        realitatea trebuie distrusa cit mai repede
        urmeaza antenele
        • -5 (5 voturi)    
          ai grija ce-ti doresti..... (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:57)

          Wizard of Oz [anonim] i-a raspuns lui elodia

          Pe langa franchetea cu care prezinti crezul portocaliu: media ostila noua trebuie DISTRUSA ! Stiam ca asa ganditi, dar esti primul care recunoaste pe sleau.
          Evident ca nu-ti dai seama ce gafa ai facut, pentru tine si ai tai , asta este o gandire normala, un mod de a face politica sanatos...
          Ei bine, daca o Realitate Tv va sta in gat de va sufocati, doua cat de mult or sa va placa?
          Acum va ies ochii din cap cand spuneti Antene, veti spune in curand si Realitati !
          : )
          Cu cat mai multe posturi critice puterii, cu atat mai bine, indiferent cine este la putere !
          Asta este rolul mediei sanatoase, nu ode inchinate conducatorilor.
          • +6 (6 voturi)    
            critica (Vineri, 7 octombrie 2011, 12:39)

            victorp [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            si critica asta trebuie facuta constructiv, nu doar de dragul audientei; cu exceptia money channel, rtv este praf. Moderatoarele sunt tupeiste iar interpretarile si comentariile lor lasa de dorit...
        • +2 (2 voturi)    
          Ruperea (Sâmbătă, 8 octombrie 2011, 23:28)

          SOVELAN [anonim] i-a raspuns lui elodia

          Eu sunt de acord sa se rupa,dar sunt ingrijorat ce se intampla cu Monica Tatoiu si Mugur Ciuvica ,ii rupe si pe ei ?
      • +3 (5 voturi)    
        Bine zis... (Vineri, 7 octombrie 2011, 6:52)

        cobra [anonim] i-a raspuns lui CNN

        staruri de cititori de promptere si barfitori de profesie.au facut scoala de televiziune fara bacalureat si 7 ani de acasa
      • +7 (9 voturi)    
        Nimic cladit pe FURT (Vineri, 7 octombrie 2011, 7:58)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui CNN

        nu rezista (F.N.I., ASESOFT), nimic cladit pe MINCIUNA nu rezista (Prelipceanu, Striblea, Cretulescu, Ciuvica, s.a.). De multe ori de-a lungul timpului, in comentarii de genul acesta, ii intrebam daca se pot privi in oglinda. Unii dintre ei, culmea cei mai verosi, isi vor gasi de lucru tot in branşă, dar vor plati ca oameni. Nimic nu ramane neplatit.
  • +19 (25 voturi)    
    none (Joi, 6 octombrie 2011, 15:59)

    seba [anonim]

    Pe astia nici dracu' nu ii putea incurca mai bine. Ghita o cam patzeste, dupa parerea mea. Credea ca se bate cu un golanash mai in varsta de pe dealurile Moldovei si cand colo se trezi fatza-in-fatza cu Mossad-ul!!! Ha ha haaaa!
  • +24 (28 voturi)    
    nu e pe lume (Joi, 6 octombrie 2011, 16:22)

    NewLevel [anonim]

    Nu e pe lume suficienta cenusa sa v-o puneti in cap. Ia uite la Stelian, ce diplomat e: "problema imaginii postului...".
    Care imagine? Care post?
    • +23 (25 voturi)    
      Problema imaginii.......... (Joi, 6 octombrie 2011, 16:59)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui NewLevel

      De lingau ce este Stelian Tanase nu prea se interesa de imaginea postului , dar nici de imaginea sa.improsca cu noroi in emisiunea cu M. Dinescu ,de tiafost greata.Dupa parerea mea nam fi in pierdere daca sa desfiinta Realitatea-Tv.
      Oricum este un post de scandal........,ca si Antena
      -3!
  • +18 (20 voturi)    
    Batalie intre acoperiti... (Joi, 6 octombrie 2011, 16:23)

    Emanoil [anonim]

    Eu cred ca acoperitii romani incearca sa reia controlul asupra unei afaceri ce le apartine de fapt, de la unul ( Vantu ) care a defectat...Oricum, pentru omul de rand este fix pix cine ne amageste si vrajeste...sant toti o apa si un pamant, aceiasi tipologie de oameni fara empatie, fara suflet, fara omenie si pana la urma si in esenta fara patrie. Asa ca incaera-i doamne...
  • +12 (14 voturi)    
    Corect spune Ghita (Joi, 6 octombrie 2011, 16:25)

    Vantul schimbarii [anonim]

    daca devine cel mai mare creditor cu 51% la adunarea creditorilor voteaza impotriva reorganizarii si nu se mai poate face nimic.cat s-ar da cu fundul de pamant orice avocat pfofesor doctor docent
  • +26 (28 voturi)    
    lasitate (Joi, 6 octombrie 2011, 16:40)

    belfegor [anonim]

    Nu m-am uitat aproape deloc la acest post de scandal.Asta pentru faptul ca imi era mie rusine de obraznicia moderatorilor cand se ratoiau la persoane mult mai in varsta decat ei si cu siguranta cu mult mai multa educatie,Aproape ii soma sa spuna ceea ce doreau ei iar daca nu se intampla asa erau intrerupti.Daca erati asa de curajosi cu acei invitati, dece azi cand ati fost intrebati de situatia acestui post de televiziune,ati dat din colt in colt.Ceea ce vi se intampla o meritati cu varf si indesat.Va tremura ismenele ca veti fi dati afara.Asa patesc cei care lucreaza pentru oameni certati cu legea.Niste lasi.
    • +3 (5 voturi)    
      Raspuns (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:45)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui belfegor

      Super adevarat!
  • +15 (17 voturi)    
    ... (Joi, 6 octombrie 2011, 16:46)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    realitatea a facut din tatulici o nulitate...
    • +10 (12 voturi)    
      nulitati (Joi, 6 octombrie 2011, 19:45)

      gura rea [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      nu irealitatea l-a facut pe tatulici nulitate,gresesti amarnic !
      Asa a fost el mereu ,de cand era lingaul lui nicu ceausescu,
      prietenii stiu de ce !
      • +3 (5 voturi)    
        Repliereaaa :))))) (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:00)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui gura rea

        Astia nu au habar ce-i aia deontologie profesionala, nu sunt jurnalisti....sunt comentatori de ocazie, de tranzitie, niste oportunisti!!! Incepand cu dragotescu si terminand cu andreea "mi amore"

        Deocamdata sau pe margine (ca au resurse, au din ce rezista cateva luni), si de unde vine oferta mai babana, se arunca, cu tot cu "10pentruromania si dinesti" .
        Faptul ca nu scum ACUM, unde raman si ce au de gand sa faca, arata ce fel de oameni sunt si cata atentie merita.
    • +2 (4 voturi)    
      axiologie (Vineri, 7 octombrie 2011, 9:04)

      fantoma lui Nicu [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      cum ?! tatulici nu este o nulitate, ci o adevarata persnulitate, un vajnic formator de opinii; insa de ale sale opinii tara asta se poate lipsi in orice moment fara niciun regret! cred ca ar fi mult mai util daca s-ar apuca sa faca ceva cu adevarat folositor pentru societate, o munca cinstita si onorabila (in niciun caz ziarist, formator de opinii etc). Atunci i-ar trece si scarba, insa ar avea bataturi in palme.
  • +18 (20 voturi)    
    Intrebare (Joi, 6 octombrie 2011, 16:52)

    Tiberiu [anonim]

    Pe cine intereseaza stirea asta??? Pe bune acum, voi nu sunteti constienti ca interesul asta nejustificat tine pe picioare trusturile astea tendentioase si mizere si neprofesionale? Nu vi se pare ca e cam ipocrit sa spui ca le detesti si in acelasi timp sa te intereseze soarta lor? Din partea mea Realitatea TV poate sa putrezeasca in faliment...nu sunt un client al acestei firme...nu ma intereseaza produsele si serviciile pe care le ofera si nici nu ma vor interesa vreodata!!! Cine naiba e Realitatea TV?

    Mi-ar placea daca HotNews ne-ar pune la dispozitie un mecanism prin care sa filtram stirile care apar pe prima pagina. As filtra tot ce contine "Realitatea TV".
  • +17 (19 voturi)    
    ce s-a ales de stelian tanase... (Joi, 6 octombrie 2011, 16:54)

    sucaa [utilizator]

    "Nu poti avea o optiune (in privinta unei eventuale colaborari pe viitor - n.r.) pana nu ai o oferta concreta".
    ce conteaza dreptatea la el cat timp exista o oferta... :)
    cat pot deziluziona anumite persoane.
    era o perioada cand pe stelian tanase il ascultam/citeam ori de cate ori aveam ocazia. era intependent (financiar) si putea sa spuna lucrurilor pe nume. acum a ajuns sluga unui infractor de drept comun (sa nu uitam ca vantu a fost condamnat si a stat in puscarie).
    oare cum s-o simti stelian tanase cand primeste ordine de la un asemenea individ? dar vad ca pt el conteaza... oferta :)
    in rest, despre scandalul asta... sunt reglari de conturi intre parvenitii societatii create de iliescu. astia sunt milionarii de carton creati de democratia originala a lui ilici.
    realitatea nu mai este un post de televiziune frecventabil de mult, decat daca esti spalat pe creier sau ai primit o oferta :)
    indiferent cine-l conduce, linia o sa fie aceiasi: scuipat, injurii si insinuari marca otv. nimic constructiv sau informativ.
    nici scarba nu mai pot sa am pt acest post si angajatii de acolo. mi-e rusine doar ca noi romanii i-am girat uitandu-ne la acel post. acum culegem roadele.
    • +6 (8 voturi)    
      CNA (Joi, 6 octombrie 2011, 21:00)

      roberto [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Daca imi aduc aminte, Irealitatea a mai pupat 10 ani de licenta de la CNA mergand cu Tanase si viitorul BBC romanesc.

      Dar cu onoarea noastra cum ramane?
    • -1 (7 voturi)    
      amice, uiti cine a infiintat postul...Prigoana PDL (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:17)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      "parvenitii societatii create de iliescu. astia sunt milionarii de carton creati de democratia originala a lui ilici".....si preluati, reevaluati de Basescu al tau.
      Te-a obligat cineva sa te uiti la Realitatea TV?
      Daca este o tema care-ti trezeste curiozitatea, mai ales daca sunt invitati in platou care au pozitii originale...de ce nu?
      Eu urmaresc absolut orice....de la antene pana la 10Tv, ba chiar si TVR-ul devenit postul oficial de propaganda basista( pe banii mei,ai tai, asta nu te doare? Ce fac posturile private este treaba lor, dar TVR-ul......)....filtrez tot si retin ce vreau eu, de asta am un cap pe umeri.
      Da, democratia si libertatea sunt obositoare, nu-i asa?
      • +3 (3 voturi)    
        :) (Vineri, 7 octombrie 2011, 11:41)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Pai si irelitatea tot pe banii mei si ai tai traieste. Ca este in pachetul obligatoriu de pe cablu pe care il platesti. Si de aici isi iau bani, deci tot pe banii cetateanului traieste. Nu este asa simplu cum vezi tu problema.
      • +4 (4 voturi)    
        Urmaresti toate posturile ???? (Vineri, 7 octombrie 2011, 11:45)

        eugenia [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Extraordinar ! Dar mult timp liber mai ai dumneata, domnule ! Sau cele de mai sus fac parte din propaganda !!!
      • +4 (4 voturi)    
        Posturi tv private?!?!?! (Vineri, 7 octombrie 2011, 11:48)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Pai de unde avura Vantu si Voiculescu, bani de televiziuni?!?!
        • -1 (1 vot)    
          Nu stiu dar Paunescu stiu ca-i are de la Bancorex. (Duminică, 9 octombrie 2011, 13:06)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui A9

          Din cate se pare, patronul B1 chiar a contribuit impreuna cu alti afaceristi cu ochii albastri, prin neplata creditelor luate, la prabusirea Bancorex.
      • +3 (3 voturi)    
        amice... (Vineri, 7 octombrie 2011, 16:31)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        am spus nudeva ca ma obliga cineva sa ma uit la acel post? m-am plans undeva? am spus undeva ca-n PDL sunt sfinti? de ce muti discutia? vorbeam de stelian tanase (cu litere mici), nu de pontescu si antenescu, ok?
        "pozitii originale" de spagat la badea? ce pozitii originale? poti sa-mi dai cea mai recenta "pozitie originala" care te-a facut sa te uiti la acel post? sunt curios, nu de alta. :)
        tu esti doar un indoctrinat care se foloseste de termeni jignitori doar pt a incerca sa manipuleze.
        TVR-ul face ce ar trebui sa faca o televiziune independenta de stiri. prezinta stiri, nu opinii ale asa-zisilor jurnalisti. am vazut la tvr bagati in corzi si de la putere si de la opozitie. la postul de care esti indragostit nu am vazut la fel. bine, acum eu inteleg, sunt privati si au o optiune politica (nedeclarata ca cei de la FOX NEWS). e treaba lor. dar tonul si adjectivele folosite acolo frizeaza bunul simt. observ ca si tu folosesti, deci este explicabil de ce iti place. nu este treaba mea.
        de filtrat, observ ca filtrezi injectivele la adresa celorlalti. daca asta in inteles tu ca trebuie sa filtrezi... sa ai spor atunci. dar nu mai invoca faptul ca ai capul pe umeri... :)
        democratia si libertatea nu-ti da dreptul sa jignesti si sa aduci acuze fara dovezi. intelegeti prost democratia si libertatea. la acel post eu nu am vazut NICIODATA dovezi care sa sustina insinuarile lor. NICIODATA. asa se filtreaza. cand vezi ca cei care fac o "dezvalurie" socanta aduc si dovezi. pana atunci, nu sunt decat un post de babe barfitoare. mereu la fel vorbe: cred ca... am impresia ca..., e posibil ca..., nu-i asa ca...?. presupun ca..., se pare ca...
        urmareste cu atentie aceste formule si observa de cate ori pe seara se folosesc. asta se cheama manipulare pe care tu nu esti capabil s-o filtrezi.
        mai aveti de invatat ce inseamna democratia si libertatea pana sa ajungeti sa o invocati :)
  • +11 (17 voturi)    
    pe cat de obraznici (Joi, 6 octombrie 2011, 17:19)

    panfilache [anonim]

    sunt ei cu interlocutorii, ma refer la stirbea ala, la cretzuleasca si pupaza ailalta de'si arata umerii vestejiti, ar merita sa primeasca si ei raspunsuri, de genul no comment. sau, poate stiti voi mai bine.
    ca ei stiu.
    o televiziune bazata pe zvonuri, barfa.
    nu'i bai, pot sa fie si doua, si noua.
    doi s'au carat deja la o alta televiziune de stiri, rds.
    rds care lasa balta pe nasul, sa faca un alt canal de stiri. mare nevoie e in tzara asta de barfa !
    se pare ca latrina trei devine hazna nationala, se aduna acolo toate canalelele si canalizarile...
    mai bine sa fie toti la un loc, sa se calce pe bombeuri.
    sa stea aliniati ca ing. dumitrescu, ursu si ursa si sa fie atenti la degetul dirijorului gade !
    hahaha, sa'i vada aliniati acolo si pe tontulici, dinescul, tanasa si fostul jurnalist de la europa libera.
    ce bine i'ar sta huhurezeanului sub bagheta gadelui felixian !
    LOL ! de rasul curcilor.
    dar mai bine asa.

    tvr info va ramane singurul post serios, informational.
    • -9 (15 voturi)    
      Ai uitat ceva: (Joi, 6 octombrie 2011, 20:14)

      Coco [anonim] i-a raspuns lui panfilache

      Traiasca multi ani dragul meu tovaras Basescu!
      • +1 (5 voturi)    
        da, mai draga ! (Vineri, 7 octombrie 2011, 8:24)

        panfilache [anonim] i-a raspuns lui Coco

        sa traiasca ca n'o face pe banii mei !

        toti ex-presedintii sa traiasca !
        incluisiv ex-presedintele pdl.

        nu le urez sa traiasca bine, nu se pune problema, ei deja o fac. :-)

        e bine asa , mai draga ?!
  • +15 (17 voturi)    
    Da drace cu ei de pamint (Joi, 6 octombrie 2011, 17:58)

    Lucianmotzul [anonim]

    niste oameni care maninca r.....t cu polonicul si manipuleaza lumea ,sa bagat dihonia intre ei ,sa dispara ca au facut mult rau ROMANIEI ,nu mult rau ffffffffff mult rau.Niste ordinari Stribea ,Cretuleasca ,Dragoteasca si la fel si ceilanti ,sa ramina fara slujbe si la fel cei purtati pela emisiuni .si mai da drace de pamint si cu acest obraznic ,inpertinet si necrescut de Ponta si chiulangiu de Antonescu .Fa Doamne asa ca sa scapi TARA DE PRAMATI>
    • +1 (1 vot)    
      gasesc ei ceva de "lucru" (Duminică, 23 octombrie 2011, 22:34)

      math [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Antenele ii asteapta. Acolo sunt resurse nelimitate, Face Voiculescu (adica pardon, fetele lui, pentru ca el nu mai are nici o afacere) pana la Antena 87 ca sa aiba timp de emisie pentru toate Striblele formatoare de opinie.
      La interviu trebuie doar sa faca spagatul.
  • -9 (11 voturi)    
    nu este bine (Joi, 6 octombrie 2011, 18:21)

    No system [anonim]

    Chiar daca nu sunt de partea lor,consider ca pentru democratie,nu este bine sa dispara un post TV. De ``valoarea`` emisiunilor,se pronunta prin telecomanda privitorul,si pentru derapaje,CNA.
    • 0 (2 voturi)    
      minusurile primite arata clar ce vor postacii... (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:25)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui No system

      Nu, nu democratie, nu libertatea de exprimare a oricaror opinii, nu pluralism...
      Ei vor doar un post, 100% al puterii, un partid, un conducator...toti incolonati, disciplinati si aplaudand toate aberatiile marelui lider.
      Am mai trait asta....
      Asa ca...este clar cine sunt sprijinitorii lui Basescu?
      Aceiasi care-l adorau pe Ceausescu, apoi pe Iliescu...securisti in toata regula sau doar cu minte de securist, iubitorii de dictatura.
      • -1 (1 vot)    
        Exact, dusmanii lui Basescu trebuie eliminati.... (Vineri, 7 octombrie 2011, 14:03)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        prin orce mijloace, oricat de murdare ar fi acestea. De fapt nu era nici o noutate faptul ca sustinatorii lui Basescu sunt cam aceeasi infocati sustinatori ai regimurilor Ceausescu - Iliescu, avand acelasi mod de gandire "democratica".
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai inteles situatia (Duminică, 23 octombrie 2011, 23:47)

        math [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Nu ai inteles nimic, parca esti la bacalaureat ! Aceste posturi fac emisiuni tip cor realizate EXACT ca pe vremea lui Ceausescu.

        Atunci erau coruri nesfarsite de poezii, laude, cantece, lozinci, aplauze acum sunt aceleasi coruri cu detractori de serviciu.

        Un post de stiri ar trebui sa furnizeze informatii si eventual dezbateri, la Antenele voastre si la Realitatea asa ceva exista foarte rar si se desfasoara in raport de unu contra 6.

        Daca se declara concurenti pentru OTV atunci e OK sa vina Bogdan Chireac 12 ore pe zi. Adica 6 ore la Antene 6 ore la Realittatea. Comentarii echidistante si de bun simt pentru educarea poporului! Live!
  • +12 (16 voturi)    
    Smecheria lui Vantu si Schwarzenberg ...! (Joi, 6 octombrie 2011, 19:39)

    DEMA GOGU" [anonim]

    Pt. cine nu cunoaste treaba sta asa:
    Vantu nu putea sa scape de contractul cu Ghita decat vanzand FICTIV firma lui Schwarzenberg ,cu o suma FICTIVA dar,atentie,neaparat mai mare decat datoriile Realitatii la ANAF.In acest fel ,Schwarzenberg ,a devenit creditor principal si a putut deschide procedura de insolventa,alegand tot el Administratorul judiciar.Spun suma fictiva deoarece tranzactia a fost facuta in offshore ,Vantu si Schwarzenberg au putut pune orice suma au dorit!
    In felul asta Vantu a dat doua lovituri : una lui Ghita si una ANAF-ului.
    Nu inteleg de ce SRI nu scoate dovezile de Fals intelectual si Inselaciune comise de Vantu si Schwarzenberg cu ocazia "tranzactiei" de vanzare cumparare a Realitatea...
    • +7 (9 voturi)    
      mare dreptate ai (Joi, 6 octombrie 2011, 20:18)

      eu [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU"

      Pentru toti cei interesati: explicatia data mai sus de gogu este cea mai plauzibila!
      Doar ca SRI-ul nu are de ce sa se bage...e o cauza civila!
      • +6 (8 voturi)    
        Cine mi-a dat negativ ???! (Joi, 6 octombrie 2011, 23:03)

        DEMA GOGU" [anonim] i-a raspuns lui eu

        Nu cumva Elan ....???!Ce naiba sunt de meserie si ce am scris mai sus e PURUL ADEVAR .
        • -1 (1 vot)    
          De meserie poate esti... (Vineri, 7 octombrie 2011, 10:21)

          MM [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU"

          ...dar de alta meserie, esti absolut pe dinafara, inclusiv dpdv logic
    • +2 (4 voturi)    
      gresit! (Joi, 6 octombrie 2011, 22:39)

      george [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU"

      actionarul principal nu are cum sa fie creditor principal doar prinachiziatia actiunilor.
      contractul de vanzare e intre actionari, creditarea firmei e intre actionar si firma proprie.
      creditor putea deveni daca platea datoriile firmei catre terti din buzunarul propriu.
      lucru pe care l-a facut Ghita, nu Schwartzenberg.
      nu conteaza ce suma au trecut ei acolo in off-shore
      schema e simpla, au cerut insolventa, care, cu sprijinul administratorului judiciar, se va transforma in faliment.
      intre timp Vantu isi va transfera echipamentele si emisia pe alta firma, iar Ghita ramane cu buzele umflate si banii dati, fiindca nu va mai fi nimic de executat la Realitatea.
      si chiar daca ar fi, valoarea activelor e mult mai mica decat a datoriilor.
      asta daca ii lasa Ghita sa ajunga la emisie si al echipamente....
      • 0 (0 voturi)    
        problemele legate de contract (Duminică, 9 octombrie 2011, 7:30)

        Sovelan [anonim] i-a raspuns lui george

        numai Monica Tatoiu si Mugur Ciuvica pot deslusi firele incurcate ale acestei afaceri
        Sunt ingrijorat daca se rupe Realitatea in doua ce se intampla cu ei
    • +1 (5 voturi)    
      Aberatii (Joi, 6 octombrie 2011, 23:50)

      MM [anonim] i-a raspuns lui DEMA GOGU"

      Desteptule, daca Elan a cumparat actiunile, a devenit proprietar, nu creditor...

      Ca la Radio Erevan: Elan nu e creditor, ci debitor, si nu al Realitatea, ci al lui SOV. In principiu, insa, ai dreptate.

      Ia zi ce e aia 'fals intelectual'?
  • +3 (3 voturi)    
    divide et impera (Joi, 6 octombrie 2011, 20:29)

    divide et impera [anonim]

    divide et impera
  • +3 (5 voturi)    
    ...realitatea , (Joi, 6 octombrie 2011, 20:48)

    ionamaru [anonim]

    rusinea presei , " jurnalisti " spagari , sa cam terminat ata de pe mosorul lu'vantu ; ce ingrengaturi bolnavicioase , hurezeanu -tatulici , tanase- srs , dinescu -chireac , s.a.m.d. , .. apoi ce sa mai zici de profu ' ctc . cand era chemat sa puna varf .... este ca am greata !
  • +1 (1 vot)    
    can-can (Vineri, 7 octombrie 2011, 13:19)

    Maracin [anonim]

    Da, se rupe Realitatea in doua. Din can-can o sa ajunga can si can... mare smecherie. Tot o apa si'un pamant.
  • +1 (1 vot)    
    O "Realitate" ireala... (Duminică, 23 octombrie 2011, 21:12)

    Lucky [anonim]

    In locul lui Elan Schwarzenberg nu as fi fost interesat de acest post.
    Trebuia sa fie lasat sa se scurga la canal si astfel sa dispara de pe scena...
    Cum poti lucra cu astfel de oameni?! chiar daca unii au talent sunt in esenta corupti si, deci, neadecvati propagatori de stiri, analize, etc...
    Acum, ca a intrat in acest viespar, Elan ar trebui sa-si reconstruiasca de la temelie aceasta afacere, folosind atat oameni noi cat si o noua anvelopa.
    La urma urmei, aceasta "Realitate" a devenit de prea mult timp Irealitate, ca sa mai poata fi luata acum in serios...oricare ar fi patronul sau.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version