Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic
Smile Media - ​Life Lessons from an Ad Man

Zoltan Szigeti: Cum deosebesti un om bun de advertising de unul prost?

de Constantin Barbu     Smile Media
Miercuri, 19 octombrie 2011, 16:58 Economie | Media & Publicitate

Zoltan Szigeti
Foto: Smile Media
Smile Media lanseaza o serie de interviuri cu oameni de top din industria de comunicare locala. "Life Lessons from an Ad Man" este o serie de video interviuri in care nu vorbim despre cresterea pietei, trenduri in mobile marketing sau Cannes Lions. Vorbim despre creativitatea ca job, despre cum poti digera esecul, cat de mult fumeaza oamenii din advertising si cat timp le ia ca sa ajunga la o idee buna. Azi: Zoltan Szigeti / the group.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

442 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă