Pe scurt: Reorganizare in publicitatea Antena Group. Alianta pentru auto-reglementare in online. iLeo estimeaza afaceri de 1,4 milioane de euro in 2011

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 12 decembrie 2011, 19:24 Economie | Media & Publicitate


Sub conducerea lui Cristian Mucichescu, ex-OMD, departementele de vanzari, trafic si cercetare ale Intact Media Group vor fi integrate in Antena Group de la 1 ianuarie. IAB Romania anunta o lansarea unei aliante europene ce va administra un sistem de auto-reglementare pentru publicitatea targetata comportamental. Iar agentia iLeo estimeaza pentru 2011 - al cincilea an de activitate - o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro.

  • Intact Media Group anunta ca-si integreaza departamentele de vanzari, trafic si cercetare in compania Antena Group, de la 1 ianuarie 2012, moment in care conducerea echipei de vanzari va fi preluata de Cristian Mucichescu, fost managing director al agentiei OMD. Antena Group este compania-umbrela pentru posturile Antena 1, Antena 2, Euforia Lifestyle TV si GSP TV.
  • IAB Romania anunta ca organizatiile din industria publicitatii online din Europa si organismele de auto-reglementare in domeniu s-au intalnit la finalul saptamanii trecute pentru a finaliza lansarea Aliantei Europene de Advertising Digital (EADA - European Digital Advertising Alliance). Aceasta va administra un sistem de auto-reglementare pentru publicitatea targetata comportamental, ce ofera utilizatorilor online transparenta si control asupra publicitatii de acest fel. Transparenta va fi asigurata de o pictograma universal recunoscuta, "AdChoices" ("Optiuni"), ce va aparea atunci cand sunt colectate date in scopul livrarii publicitatii targetate comportamental de catre terte parti. Accesand pictograma, utilizatorului ii vor fi prezentate informatii despre acest tip de publicitate si mecansime de control. Vezi detalii aici.
  • Agentia digitala iLeo, parte a grupului Leo Burnett, apreciaza ca in 2011 - al cincilea an de activitate - cifra sa de afaceri se va ridica la 1,4 milioane de euro, cu un portofoliu de 24 de clienti, printre care P&G, petrom, Bergenbier sau Tnuva. Un comunicat referitor la aniversarea a cinci ani de la lansarea iLeo arata ca agentia a lucrat, in aceasta perioada, pentru peste 120 de clienti si are, in prezent, peste 20 de angajat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


1054 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by