Valentin Stan il ataca dur pe Dan Voiculescu, la Antena 3: Nu Basescu confunda, "matale confunzi rau de tot, prietene"

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 18 decembrie 2011, 13:21 Economie | Media & Publicitate

Valentin Stan l-a atac dur pe Dan Voiculescu chiar la Antena 3, in urma afirmatiilor acestuia potrivit carora presedintele Traian Basescu ar putea fi suspendat pentru faptul ca a angajat Romania sa adere la Pactul european de stabilitate bugetara. Valentin Stan ii transmite la un moment dat lui Voiculescu: "Nu el confunda, matale confunzi rau de tot, prietene".

La minutul 12,35 al emisiunii Conexiuni, care poate fi urmarita aici, Valentin Stan, cunoscut mai degraba pentru pozitiile foarte critice la adresa puterii, regizeaza un fals dialog cu Dan Voiculescu.

Iata mai jos transcrierea acestui dialog, potrivit B1 TV.

  • Valentin Stan: Oare cat de destepti sau cat de prosti om fi toti romanii sa inghitim, prin reprezentantii nostri in varful Opozitiei asemenea tampenii. De-ar fi numai atat...
  • Dan Voiculescu: A facut o afirmatie, a spus ca el nu are nevoie de niciun fel de aprobare
  • Stan: Basescu
  • Voiculescu: S-a ascuns in spatele Constitutiei
  • Stan: Basescu, s-a ascuns, auzi
  • Voiculescu: Vreau sa-i fie clar si lui, sa se uite in Constitutie
  • Stan: Asa...
  • Voiculescu: El reprezinta Romania, nu angajeaza Romania
  • Stan: Serios?
  • Voiculescu: Spune am angajat Romania
  • Stan: Si n-are voie, nu?
  • Voiculescu: Asta-i motiv de suspendare maine
  • Stan: Iuuuuu
  • Voiculescu: El nu are voie sa angajeze Romania intr-un astfel de proces
  • Stan: Dom' Voiculescu, ma doare maseaua
  • Voiculescu: El confunda si crede ca toti romanii sunt prosti
  • Stan: Nu el confunda, matale confunzi rau de tot, prietene
  • Voiculescu: Si spune, a reprezenta pe cineva sau a angaja raspunderea pentru cineva e tot aia
  • Stan: Tot aia, da, nasol, naspa
  • Voiculescu: Si e o diferenta de la cer la pamant
  • Stan: Da, dar tre' sa te urci de jos in sus, ca asa e la urcare, cand e pleonasmul, de jos in sus te urci
Pentru a-si sustine afirmatiile Valentin Stan invoca articolele 80 si 91 din Constitutie.

"Deci, dragi nemteni, iata cu ce se ocupa Opozitia. In loc sa-l desfiinteze pe Basescu la tampeniile cu care a venit el asa si sa-l bage sub incidenta Codului Penal, se leaga de Basescu pe bataliile unde Basescu are toate armele in mana ca sa-i faca muci, sa-i faca praf si sa arate cat de incompetenta este Opozitia. Ce spune domnul Voiculescu aici? Zice asa: Ba, asta s-a dus pe acolo, a angajat Romania, n-avea drept. Ca el doar reprezinta, nu poate sa angajeze. Deci, vezi Doamne, trebuie sa aiba o consultare, un mandat", spune, Valentin Stan, citat de B1 TV.

Stan il ataca dur si pe deputatul Sergiu Andon, membru al Partidului Conservator si autorul editorialului "Fir-ai al naibii, Majestate!".

"Chestia asta am mai auzit-o la baiatul ala de-a scris un pamflet: 'Fir-ai al naibii, Majestate!'. E unul, un baiat din-asta cazut cu harzobul pe aici, pe Dambovita, cred ca-l consiliaza pe domnul Voiculescu. Ba cred ca-l cheama Andon. Un baiat, asa, penibil, cu praf pe jilet, propavaduit de spiritele bune ale Constitutiei, alea terminodiene, terminodoriene, sau cum se mai zice pe la planetarii aia de-au inventat prima Constitutie", ironizeaza Valentin Stan.

Se pare ca este vorba de ultima emisiune realziata de Valentin Stan la Antena 3, in conditiile in care aceasta se incheie cu melodia lui Lily Allen intitulata "Fuck You".

"Si, dragi nemteni, va multumim si va zicem la revedere, because nu se stie daca ne mai vedem", a incheiat Valentin Stan.


Citeste mai multe despre   











35799 vizualizari
  • +88 (92 voturi)    
    mda (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:30)

    sucaa [utilizator]

    cred ca nu l-au pus pe lista cu prima de craciun si d-aia il ataca :)
    la ce limbaj a avut acest individ si ce aberatii scotea mereu la adresa lui base,nu-l cred nici macar o iota ca ce spune si crede.
    cred ca a simtit ca se scufunda USL-ul si trece la invingatori :)
    si el a contribuit destul de mult la campania de denigrare facuta de antenele securistului felix, acum vrea sa-si spele rusinea? sa ma scuteasca. locul lui este tot acolo printre jegurile jurnalistice lansate de felix.
    • +62 (68 voturi)    
      Tare imi e frica (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:34)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      De ziua in care Mircea Badea il va ataca pe Voiculescu.

      Va imaginati sa aibe omul ala un puseu de inteligenta? pff... pai 2 3 karate, un spagat pe acolo si e muci Felix
      • +34 (38 voturi)    
        mie nu :) (Duminică, 18 decembrie 2011, 19:06)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        singurul puseu de "inteligenta" la badea este sa faca o emiiune in care sa nu rosteasca numele basescu :)
        dar nici asta nu poate s-o faca fisa postului nu-i permite. bonusul lui este strans legat de faptul ca trebuie sa-l pomeneasca pe base si obligatoriu numai de rau, nici macar neutru nu trebuie sa vorbeasca despre basescu
        pe badea-l da afara cand face prima emisiune cand nu-l pomeneste pe base. are target pe emisiune:)
        • -21 (25 voturi)    
          nu doar Badea (Luni, 19 decembrie 2011, 0:27)

          danutz srl [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          are un discurs anti-basescu, ci o mare parte din electorat. Stan greseste de data asta.
          • +9 (17 voturi)    
            o mare parte? (Luni, 19 decembrie 2011, 8:15)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui danutz srl

            posibil, si anume membrii usl plus cei cativa saraci cu duhul care se uita la antene.
            • -1 (17 voturi)    
              :)) (Luni, 19 decembrie 2011, 9:35)

              catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              eu nu inteleg totusi cum de tocmai cei portocalii stiu ce se intampla la antene.. cred ca ei sunt singurii telespectatori ai antenei3 caci vad ca sunt informati foarte bine despre cine si ce spune.. cred ca un om normal, fara sa aiba activitati de partizanat politic, nu poate privi un post de stiri care isi face din injurarea puterii singura tinta... Oricum Dan Voiculescu tb sa multumeasca pdl-istilor pt ca fac rating emisiunilor de la A3.... este de rasu' plansu'
            • -3 (7 voturi)    
              Stan deranjat de adevar (Luni, 19 decembrie 2011, 12:05)

              eddy [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Tot ce a declarat Voiculescu este conform cu realitatea. Dl.Stan este extrem de deranjat de adevar
            • -1 (1 vot)    
              depresia lui Stan (Marţi, 20 decembrie 2011, 14:51)

              vrabie [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Se pare ca dl.Stan sufera de o depresie si in ultima perioada vorbeste gura fara el.
        • -5 (11 voturi)    
          asta imi place mie (Luni, 19 decembrie 2011, 10:37)

          albinutza [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          ca badea nu vorbeste si nu se asteapta sa fie inteles de toti prostii, majoritari in tara noastra din pacate
        • -3 (5 voturi)    
          parca voikulescu controla a3 (Luni, 19 decembrie 2011, 12:16)

          vlad tepes [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          dar se pare ca nu e chiar asa
        • -1 (3 voturi)    
          e si greu sa nu-l ocarasti pe Basescu (Luni, 19 decembrie 2011, 22:11)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Nu doar Badea o face.
          • +2 (2 voturi)    
            o mare parte a electoratului (Marţi, 20 decembrie 2011, 0:10)

            danutz srl [anonim] i-a raspuns lui Roua

            o face - si asta e democratia, in fond...
    • -4 (14 voturi)    
      ccea ce nu stiti... (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:36)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      ...nu toata lumea se uita la Antena 3...dar majoritatea simte si vede...si mai crunt..toata lumea traieste...si cred ca s-a terminat...asta e nadejdea pe care o am...
      • +16 (20 voturi)    
        Ai dreptate! (Luni, 19 decembrie 2011, 0:10)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Nu toata lumea se uita la antena 3 ,nu toata lumea merge la biserica, nu toata lumea merge la birt,este ceva normal,daca mie sau tie nuti place undeva despre ce se vorbeste sau ce se face vom pleca dela acel loc. Fiindca
        spre norocul existentei vietii pe pamant , nu suntem EGALI !
        • 0 (4 voturi)    
          dar nici Stan (Luni, 19 decembrie 2011, 14:49)

          danutz srl [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

          nu este onest. Par a fi interese portocalii la mijloc.
          • +3 (3 voturi)    
            cum sa fie onest? (Luni, 19 decembrie 2011, 18:23)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui danutz srl

            o persoana care injura si vorbeste de rau a alta persoana numai pentru bani nu poate fii onest ! Si inca o problema logica ! daca cineva vine cu fel si fel de stiri la mine,caut sa ma debarasez de acea persoana,fiinca cum aduce asa si duce stirea !
            • +1 (1 vot)    
              mai ales (Marţi, 20 decembrie 2011, 16:35)

              danuz srl [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

              cand e in slujba puterii. Sau intra in slujba ei.
          • 0 (2 voturi)    
            deja a fost primenit (Luni, 19 decembrie 2011, 22:16)

            Roua [utilizator] i-a raspuns lui danutz srl

            acum stan este catalogat analist politic de jurnalistii fideli portocaliului.
      • +7 (9 voturi)    
        SOBOLANII simt corabia care ia apa... (Luni, 19 decembrie 2011, 10:06)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        e de fapt dubla demascare...si calaul si victima sunt de aceiasi factura,au fost intamplator in pozitii diferite.
        Va chema usor usor 'ceasca'' la el...
      • +3 (5 voturi)    
        fara... (Luni, 19 decembrie 2011, 11:11)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        fara poezie, viata e pustiu....
        • -1 (1 vot)    
          fara Stan (Luni, 19 decembrie 2011, 15:12)

          danutz srl [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

          Antena 3 ar avea numai de castigat. Prea s-a specializat in penibil si labilitate.
    • +7 (7 voturi)    
      Inca o mega caterinca ... (Luni, 19 decembrie 2011, 7:56)

      Mitologul Delator [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      De la gruparea intact cu dragoste de sarbatori :))
    • -1 (5 voturi)    
      care-s invingatorii? (Luni, 19 decembrie 2011, 10:34)

      albinutza [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      haha..stan a luat-o pe carari gresite, numai el stie de ce..poate o sa ajunga la luminatii de la evz si b1
  • -8 (56 voturi)    
    valeu (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:31)

    Mazeta [utilizator]

    S-a intors lumea cu fundul in sus. Maine-poimaine o sa-l atace si Mircea Marian pe Basescu.
    • +37 (47 voturi)    
      aberant (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:20)

      seba [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Trebuie sa fii dus cu pluta sa faci o astfel de comparatie. Sau sa fii postac uslash. Aveti grija baieti ca angajatorul nu va castiga alegerile si nu va avea cu ce sa va mai plateasca.
    • +24 (28 voturi)    
      Dacă... (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:57)

      yzzy [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      ...cumva şi Badea îl atacă pe Băse, atunci e naşpa rău. :)
      • -1 (1 vot)    
        Stan a gresit (Luni, 19 decembrie 2011, 17:28)

        danutz srl [anonim] i-a raspuns lui yzzy

        nu se face asa ceva. Dar poate ca se afla ce se in spatele acestei actiuni.
    • 0 (2 voturi)    
      marian ca marian, dar pora? (Luni, 19 decembrie 2011, 22:17)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ar fi sfarsitul epocii basiste.
  • +46 (50 voturi)    
    Sper sa fie ultima emisiune a lu' Stan Laptop... (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:35)

    Marinel [anonim]

    ...La antene. ca m-am saturat de invectivele lui ca de mere padurete. Oare CNA-ul a dormit in bocancii statului pina acum?
    I-a venit rindul si lui Stan Laptop, oare, ca deh, "imi place tradarea dar ii urasc pe tradatori"...
    • +8 (12 voturi)    
      Chestia cu laptop (Luni, 19 decembrie 2011, 0:22)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Marinel

      a fost o facatura ieftina ! El ( Stan leptop)sa facut ca a gasit o stire pe internet bineinteles de rau ,imediat a citit"o si comenta de rau sau pe base sau guvernul sau......,mai bine zis cei venea in capul ala patrat de ......
    • +5 (7 voturi)    
      wow (Luni, 19 decembrie 2011, 8:21)

      Kingster [utilizator] i-a raspuns lui Marinel

      we have a disident at felix media ?!
      • 0 (2 voturi)    
        AN HE IS NOT THE FIRST ! (Marţi, 20 decembrie 2011, 8:41)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Kingster

        Sa nu-l uitam pe ION CRISTOIU !
        Sapatamana asta ii dadea interviu la OTV
        chiar viitorului Presedinte ”fincanicinustiticepierdeti”
        Cu acelprilej Ion Cristoiu, fost coleg candva
        de pupitru antibasescian cu Stan a spus urmatoarele:
        1. Regele Mihai nu nu s-a apropiat de taranisti/liberali...a fost mai mult cu comunistii...ping-pongul Cristoiu - Dan Diaconescu a curs ”in mod natural” asa incat telespectatorii poporului sa inteleaga ca Regele a fost cu comunistii cam de cand s-a nascut...”pai cum se explica ca pe 23 august 1944 Bodnaras ...adica membrul unui partid ilegal ...se afla in Palatul Regal

        2. Maniu si Bratianu au fost si ei filo comunisti...inca din aprilie 1944...”căăăăpe urma in 1945 nu s-au mai inteles ....asta e alta chestie ...” a adugat Cristoiu, ca si cum ar fi comentat batalia pe contracte de autostrazi dintre Boagiua si Udrea...
        Că rusii erau deja la doi pasi de noi si ca
        mentinerea comunistilor in ilegalitate le-ar fi
        dat prilejul sa ne ocupe mai profund...pana la desfiintarea statului...ca includerea unor comunist in delegatia de semnare a armistitiului putea eventual sa mai indulceasca conditiile impuse de Ivan....nu le-a indulcit...dar parca merita incercat....despre asta creierul lui Cristoiu parea sa fie total amortit...
        *
        Parea , dar nu era ...pentru ca atunci cand a venit vorba despre Antonescu....acelasi Cristoiu a zis ca ”ce era sa faca ...” in conditiile in care Rusia era clar ca ne va ocupa....dupa care a adugat o comparatie catifelata-catifelata...era si Maresalul cum e Basescu acum....ce vina are el ca vine criza internationala...
        Nu ca e tare Nea Nelu Cristoiu....Maresalul si Basescu nu au avut/nu au ce sa faca....dar Regele e comunist....

        PS.1 Macar de Paler suntem siguri ca nu o vieaza spre UNPR.
        PS 2 Nici un dizident in tabara portocalie !
        Daca dupa revolutie Eugen Barbu, Vadim si Paunescu ar fi facut o leaca de ouscarie pentru colaborationismul infect cu Nea Nicu, lingaii actuali ar fi fost mai prudenti...DE TINUT MINTE
    • +2 (2 voturi)    
      de ce ? (Luni, 19 decembrie 2011, 10:08)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Marinel

      doar de acum in inainte ar fi interesant...
  • +52 (58 voturi)    
    staneeee... (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:40)

    menandy [anonim]

    hai ca esti tare domn profesor!!! cand D-zeu te-ai desteptat???Sau erai baut??!!! Nu pot sa cred!!! Sa scuipi de unde ai lins??!!! Incredibil!!!
    • +21 (21 voturi)    
      10 puncte din 10 de la mine (Duminică, 18 decembrie 2011, 17:06)

      antena5 [anonim] i-a raspuns lui menandy

      Bravos ...
    • 0 (2 voturi)    
      interesul poarta fesul (Luni, 19 decembrie 2011, 22:18)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui menandy

      nu-i vorba de inteligenta.
  • +38 (42 voturi)    
    Vorba cantecului celor de la "Timpuri Noi" (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:41)

    Club fan Radu Anton Roman [utilizator]

    "Staneee, las-o ,taie sunetul"... Ti-ai spala multe pacate, Stane, daca te-ai ridica din Latrina porcilor, a vectorilor Urii din societatea romaneasca ! Daca ai pleca de acolo, ai putea sa-i faci concurenta lui Banciu de la b1 ; dar ,atentie : Lumea s-a cam saturat de vulgaritate!!!( ataca-nene -puterea, dar si opozitia, in limitele bunului simt...)
    • -16 (20 voturi)    
      Banciu / (Duminică, 18 decembrie 2011, 19:38)

      mr hyde [anonim] i-a raspuns lui Club fan Radu Anton Roman

      Ma n - auzi , si Banciu nu e vulgar , nu jigneste ? Ce Banciu e mai breaz sau este numai pentru ca e la B1 - post care apartine - ia ghici?- fostului colonel de Securitate Paunescu ...Deci baiatule , marea familie a Securitatii s-a reunit in mass media numai ca unii joaca cu Puterea si altii impotriva ei ...E vreunul mai bun ?
  • +35 (35 voturi)    
    Ahahaha (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:43)

    Kleine [anonim]

    Ahahahahhahahaha. Ahahahahhahahhaha. Altceva nu imi vine in minte acu :))
  • +20 (20 voturi)    
    priceless (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:49)

    florinelul [utilizator]

    "dialogul" incepe pe la 13:30
  • +19 (23 voturi)    
    asta e lap top ?! (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:49)

    sturza [anonim]

    tare !
    daca n'a fost restructurat, c'am auzit ca e jale pe la intact, atunci merita atentie !
    a facut cateva emisiuni monarhiste, documentate.
    si'a aratat ce si cum, cu marelsalul lui base si carstoiu..

    deci, daca nu este restructurat de felix, dac' a zis'o din suflet, as zice, jos palaria !

    "cei ce poarta jugul si'a trai mai vor,
    merita sa'l poarte, spre rusinea lor !"
  • +41 (45 voturi)    
    Valentin Stan (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:54)

    raulucian [utilizator]

    A fost dat afara de la antena 3 ca emisunea lui nu avea audienta si a aruncat si el putin cu rahat pe final...dar, da, are dreptate.
  • +29 (29 voturi)    
    Pleaca tusea vine junghiu radical si infometat. (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:55)

    ion [anonim]

    Pai normal, exista viata si dupa Basescu! Ce credibilitate sa mai ai tu politician sau ziarist care vorbeste de presedinte si la rubrica meteo atunci cand Base nu va mai fi in peisaj?! Pe noi ce ne astepta din 2012 sau 2014?! Alti tampiti?! Nu toata lumea uita sau se face ca nu aude.
  • +42 (44 voturi)    
    he he he...dn-le Stan (Duminică, 18 decembrie 2011, 13:59)

    jeanvaljean [utilizator]

    Cum dn-le Stan...Sa musti mana care te hraneste...Sa te c... in locul in care mananci, halal caracter. Astept cu mare interes puseurile de constiinta a stimabililor Ciutacu, Badea si - cu voia dvs. - Gadea
  • +27 (29 voturi)    
    Pai (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:02)

    micu l [anonim]

    sa-l suspende. Ce; Blaga nu-i bun ca presedinte?
  • -23 (33 voturi)    
    Wow (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:04)

    Cocolina [utilizator]

    In sfrasit cineva cu coloana vertebrala,care nu pleaca capul in fata unui pumn de arginti!Jos palaria!!
  • +34 (34 voturi)    
    varanul l-a umilit probabil... (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:05)

    mihaela [anonim]

    nu si-a tinut promisiunile fata de Stan... Este criza dom'le :)
  • -17 (21 voturi)    
    Concluzia ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:08)

    nicu [anonim]

    Puterea ne minte (nu conteaza care e ea) iar opozitia a fost tot timpul prea incompetenta sa reactioneze.

    La anul o sa votam intre:
    Minciniosi vs Prosti

    Debia astept :)
    Merry Christmas !!!
  • +30 (32 voturi)    
    am inteles bine ? (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:11)

    kmn [anonim]

    si-a atacat "laptopul" patronul ?
  • +20 (26 voturi)    
    oauu (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:11)

    je [anonim]

    oare sa nu fi mai gasit file-uri de proslavire a lui felix ???s-a saturat si d-nu stan sa faca parte din clica lui voiculescu ??oricum daca e asa a pierdut un ostas bun felix , si a ramas numa cu lacheii.
  • -30 (32 voturi)    
    Destept Mitca al nostru (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:17)

    Afronius [anonim]

    Domnule profesor, va felicit si pe dumneavoastra si pe domnul Voiculescu ca accepta dialogul, transparenta , toleranta .
    Aveti perfecta dreptate ca cei ce consiliaza atit presedintele cit si guvernul sunt pe dincolo de nori.
    In tot ce am vazut pina acum in documentare , privind consilierea presedintilor din diverse state , am inteles ca este o chestiune destul de grea si complicata. Acesti consilieri sunt de virsta a treia , cu foarte multa experienta, specializati pe profile, cu mesaje scurte dar pline de continut si clare in limbajul specific diplomatiei, Mare pacat ca ne facem de calafat / cacao cu interventiile noastre nediplomatice, lipsite de continut, neprofesionale, neintelepte care ne descalifica. Unde se afla ministrul de externe in astfel de situatii sau specialistul pe problema al ME-lui, de ce nu-i pregatesc materialul anticipat si sa-l treaca printr-un grup de experti pe problema.
    Regret ca atit domnul presedinte, primul ministru si unii politicieni fac confuzii inacceptabile legate de problemele reale ale zonei euro. Nu pot intelege de ce scarpinam daca nu ne maninca .
    Este cert ca acesta este si motivul pentru care unii lideri europeni isi dau ghionturi si ii intorc spatele domnului presedinte. Nu pot sa nu remarc ca suntem izolati , ignorati , ca presedintele se plimba singur ca Voda prin loboda. Oare de ce ?
    Pai cei de afara stiu ce fel de democratie practica, in ce este implicat, dialogul lui cu poporul pe care la bagat in prapastia saraciei fara sa fie nevoie, stiu de asemenea ca povestea cu F-rile americane ii irita si mai stiu si de ce o face, ce-i cu R. Montana, citi bani fac interventiile politice in parlamentul european ale ficei domniei sale, dragostea din tei cu Nuti- ajunsa fruntea fruntii
    A ramas un comandant de nava expirat intr-o tara fara flota , tradat de aliantele secrete din PDL desi, poate a fost de buna intentie uneori . Golani pe care nu-i mai poate controla si care-i iau ordinele in deridere consiliind-ul total gresit.
    • +14 (20 voturi)    
      ai luat-o pe aratura... (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:16)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Afronius

      aberezi doua pagini si nu poti sa scrii un cuvint pe tema articolului : relatia stan-voiculescu???? cred ca faci crampa profesionala numai daca te gindesti la ceva nedemn despre usl... obsedatilor....
      • +13 (15 voturi)    
        Ce prostie :)) (Luni, 19 decembrie 2011, 0:59)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

        Si ce simplu era in decembrie 2009, nu?

        Basescu era dictator, Antonescu si Geoana faceau parte, alaturi de alti "oameni de bine", din larga coalitie "anti-dictatura"... Coalitia "Noi vrem respect!"

        Din 2009 pana acuma lucrurile par sa nu mai fie atat de simple:

        - Geoana e un tradator, in prostanac, un individ care nu merita sa fie presedintele PSD, desi merita (toti spuneau asta) sa fie presedintele Romaniei;
        - Antonescu... hm... il critica pentru "dictatura si prostie" inclusiv domnul Djuvara. Cica e cam fudul Crin, cel care la alegeri avea un model intr-un... interpret de muzica usoara (sic!). Despre respect ce sa mai vorbim, orcine il asculta observa cat respect are Londa pentru semenii lui (chiar si din PNL!).
        - Bunica nu se simte prea bine, desi Matusa da semne ca-si revine.
        - Mogulasii cu afaceri curate, suparati pe dictatura, dau semne ca intra serios in criza. Se pare ca imperiile media nu i-au scos din galeata si se pare ca nu-i destul sa-i furi, trebuie sa stii si ce sa faci cu banii furati...

        Acum ce sa mai creada cetatenii din Romania? Ca au votat o coalitie de hoti interesati? Aiurea! Ca Basescu nu-i chiar asa de dictator? Exclus!

        Ce i-a mai ramas amaratului care voteaza cu speranta ca ALTCINEVA o sa-i schimbe viata?
        Sa-i injure pe toti: toti sunt niste hoti, toti sunt intelesi, toti sunt tradatori, farisei si vanduti.

        Cu exceptia... cu exceptia fiearuia dintre consumatorii de tembeliziuni. Asta n-are nicio vina, e o victima a tradarii, o victima a politicienilor. :))

        Ii mai tineti minte pe cei de la IMGB care defilau cu sloganul "Noi muncim, nu gandim!"?

        Am o veste proasta pentru voi: sunteti la fel de vinovati ca cei pe care i-ati votat. Poate chiar mai vinovati.

        In definitiv... astia macar au facut avere si au un servici sigur!
  • +25 (25 voturi)    
    demential (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:19)

    narcis [anonim]

    Demential! Ce se mai poate spune in plus?!
  • +29 (33 voturi)    
    exemplar de ospiciu... (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:27)

    stan II [anonim]

    o mare pierdere pentru psihiatria romana daca nu-l mai lasa pe stan la tv la laptop sa ne mai arate cate un fail cu muzica si dans. Personaju era chiar de camasa cu manecute la spate. Daca ar fi auzit pe Base ca zicea ca isi iubeste mama, ne demonstra cu failuri indubitabile ca numai un idiot si un prost isi iubeste mama...ce sociopat hahalera scelerat
  • +32 (34 voturi)    
    Este firesc.... (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:28)

    Damocles [anonim]

    ...ca atunci cand servesti acelasi fel de mancare vreme indelungata sa ti se faca greata! Mai ales cand cel care ti-l ofera, este un securist bashinos, una dintre cele mai gretoase figuri postdecembriste. O cura de detoxicolon este binevenita oricand!
  • +35 (37 voturi)    
    Valentin Stan vs.Voiculescu (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:32)

    costel [anonim]

    A muscat Stan mina care l-a hranit cit timp a stat in genunchi la Intact?S-a saturat de lins Stan?Ma mir.Mi-e greata de Stan,Gidea,Ciutacu,Firea,Grecu etc.nu pentru ca arunca cu noroi in Basescu si PDL.Ci pentru ca o fac pentru bani.
    • -32 (36 voturi)    
      Ca sa vezi! (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:35)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui costel

      Probabil ca:Crisitoiu,Turcescu,EvZ,RL,Turturica,Culcer,Marian,Lupea,Cartianu,Nasu',B1,Hotnews,Papapievici,Liiceanu,Cartarescu etc. crittica Opozitia si il lauda pe Base pe gratis?Ba chiar asi zice ca sunt mult mai scumpi caci manaca la greu si mai mirositor!
      ba mai primesc si posturi prin strainatae si asta o fi dorind si Stan,caci intelectualul roman nu prea le are cu caracterul!
  • +27 (29 voturi)    
    Oare? (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:33)

    D@N [utilizator]

    De ce am impresia ca acest individ fara scrupule a sarit deja in alta barca? Probabil, asa zisele contre cu Felix au fost doar pentru a-si demonstra loialitatea fata de noul stapan. Oare de ce mi-e greata?
  • +7 (19 voturi)    
    inca unul care scuipa unde a lins (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:40)

    escu [anonim]

    e plina tara de verticali de-astia: Zavoranca, Cristoiu, Badea, Opaina, Moraru, Gusa, Sandru etc etc etc; mai ziceti si voi cativa!
  • +24 (24 voturi)    
    limbaj (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:45)

    ia cucu [utilizator]

    Ce limbaj de "cotetz" se foloseste in aceste emisiuni de catre oameni care sunt luati ca exemplu de mase!
  • +22 (22 voturi)    
    mda (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:54)

    eu [anonim]

    eu cred ca mai degraba este o alta tactica de a ameti inamicul, si anume mai lasi cate un soldat sa o faca pe nebunul si pe rebelul contra generalului... astfel inamicul crede ca e dezordine in armata opusa, si ataca in plina forta, numai sa se trezeasca cu surprize neplacute :D
    • +18 (22 voturi)    
      pai chiar asta a facut... (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:31)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui eu

      Cum scrie si in articol: "regizeaza un fals dialog".
      Si apoi,cabotinii astia de la Antene au mai facut chestia asta, se prefac independenti si joaca roluri de baieti rai, ca asa-i place motanului.
      • 0 (2 voturi)    
        dialogul n-a existat (Luni, 19 decembrie 2011, 22:26)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui NewLevel

        Stan a regizat un fals dialog, pentru ca a vrut sa intretina o conversatie cu Voiculescu (inregistrat).
  • +17 (21 voturi)    
    grotesc (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:10)

    ady [anonim]

    lui valerica asta i-as retrage cetatenia romana...
  • +10 (10 voturi)    
    fiecare mananca o paine de unde poate (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:26)

    visio [anonim]

    se pare insa ca morala tine mai de foame decat o paine oricat de buna ar fi aceasta paine; un patron isi protejeaza, cel mai bine, interesele economice sau (i)morale cu un trust de presa; evident ca are nevoie de oameni ca badea sau gadea sau stan, sau grecu sau ciutacu; pentru fiecare om este loc sub soare; problema noastra a romanilor este ca am acordat incredere absoluta unora sau altora; parerea mea este ca Puterea trebuie oricum criticata, pentru ca exista riscul sa si-o i ain cap si sa devina dictatura (chestie general valabila in toata lumea); dar nici sa vad cum gadea il "gadaleste" si preaslaveste pe voiculescu nu imi convine sa vad pentru ca abonamentul meu la cablu nu pentru asta il platesc; il platesc pentru informatii corecte; spalatoria lor trebuie sa fie, legal, intima; petrecerile lor de asemenea; revenind, stan s-a maturizat intre timp din vari motive; chestie pentru care merita felcitari; inca odata, pentru a nu supara niciun postac platit de base sau voiculescu, sa criticam puterea dar sa o facem corect; pentru ca aceasta corectitudine se vede direct in buzunarul nostru; sa luam ca exemplu pensionarii: sunt scutiti de bilete pentru autobuz, cfr, etc; vor medicamente? sa se intrebe de ce doctorii le da plasa de retete....asta ca idee.
  • +25 (27 voturi)    
    urmatorul... (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:36)

    ilien [utilizator]

    Sint curios cum va arata urmatoarea emisiune de "lepadare de satana" a lui Gadea. Ce frumos va arata s-o urmarim in paralel cu aia gretoasa cu omagiile de tip ceausist. Ar fi frumos sa vedem la casele de pariuri niste cote pentru cine pleaca primul , Gadea sau Badea.
    • +8 (10 voturi)    
      nuuu (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:14)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui ilien

      Pai aia doi ii fac oral tinandu-se de mana !

      Probabil Firea...eu pe ea pariez, ca si asa e cu primaru PSD din Voluntari maritata....o poate baga ala si mai bine ;) ....vorbeste el cu Sebastian Ghita si tac pac
    • -13 (15 voturi)    
      Cit de mici sunt , iarta-i DOAMNE! (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:58)

      afronius [anonim] i-a raspuns lui ilien

      Jubitati, sunteti fara masura de exaltati ca domnul profesor universitar , doctor Stan are o opinie, alta decit asteptati voi sa fie
      Mai puitorilor de minus , care nu va ridicati nici pina la sireturile acestui om , aveti voi dreotul sa-l trageti de birnet si sa va credeti egalul domniei sale
      Cite de mici si de neinsemnati sunteti, vai Doamne cine se cred egalul acestui om instruit si cu expertiza
      Si nu este asa ca minus vostru o sa-l trimita in saracie si amaraciune , nu va mai fi profesor, si va fi vai de el, voi dind-ui ceva de pomana .
      Mai KK-lor care nu faceti decit sa pareti destepti in a scrie timpenii , aveti ideie de ce inseamna democratie cu adevarat, ati auzit de faptul ca din contradictie rezulta progres, ca civilizatia se dezvolta pe dialog , contrazicere si concluzii comune
      Si ce va doriti voi sa existe democratia servicilor, chiar nu simtiti ca este acum un inceput de dictatura, ca lumea-i la rascruce prin promovarea saracie , manipulari , incompetentei
      Oare ce se va intampla cu voi peste citiva ani , pe cine mai pupati in dos , cui o sa mai puneti minusuri si de ce .
      Prieteni dragi , nu multi citesc si comenteaza , asa ca simtiti-va excelent ca puneti minusuri cit doriti.
      Stan ramine Stan cu tot ce stie bine si documentat iar voi niste nimeni care se cred egalul lui ca apasati pe o tasta .
      Imi doresc o tara prospera, apreciata si respectata in lume , romanii sa nu mai sterga la fund babele din Italia , franta, . tineri sa aiba un loc de munca , sa ai drept de opinie si sa nu te simti ascultat si interceptat pe mail ca ai un punct de vedere , sa fie un invatamit de calitate si competitiv international , sa merg la spital far plicul cu spaga , manusi si pansament in buzunar, presa - dulaul de paza al democratiei, politicieni sa nu mai fure si sa la se etnia specializata, sa ma bucur ca sunt roman si traiesc intr-o tara cu istorie , resurse si oameni minunati . Pe cine slujiti voi , si pentru cit? Invatati ca democratia se cistiga si cu lacrimi
      • +10 (12 voturi)    
        ? (Duminică, 18 decembrie 2011, 23:38)

        bran [anonim] i-a raspuns lui afronius

        stane, tu esti?
      • +6 (10 voturi)    
        incredibil (Luni, 19 decembrie 2011, 8:22)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui afronius

        sa crezi ca USL vrea binele romaniei si nu urmareste de fapt decat niste interese meschine ale unor grupuri de interese...
        spui ca basescu este dictator? ce dictator nu inchide ziarele si televiziunile care il fac albie de porci? vrei sa vezi dictatura? uita-te in psd sau pnl, uita-te cum sunt dati afara cei care nu spun ce vrea ponta sau antonescu, uita-te cum si-a pus antonescu nevasta pe listele de parlamentari, urmareste in continuare antelele si spune-mi daca o sa-l mai vezi pe Stan pe acolo
        • +1 (3 voturi)    
          nepotism si dictaturaa la basescu (Luni, 19 decembrie 2011, 22:29)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Uita-te in ograda lui Basescu si o sa vezi unde si-a pus fiicele, fratele, neamurile si toate slugile - acolo unde are el nevoie, bineinteles.
    • +11 (13 voturi)    
      cine pleaca (Duminică, 18 decembrie 2011, 17:55)

      anion [utilizator] i-a raspuns lui ilien

      Gadea in nici un caz! A avut sansa sa-l contrazica pe turnator asa cum a facut-o Lap Top mai tarziu. Gadea este un pic retardat, isi da raspunsuri la intrebarile lui, se vede ca uneori vorbeste mai mult decat interlocutorul. Gadea are in el stick-ul de memorie al lui Voiculescu si-l va pastra pana cand motanul Felix va disparea de pe pamant.
  • +7 (9 voturi)    
    DE LA PIATA (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:49)

    avatar [anonim]

    Cu toate ca nu sunt consumator al programelor TV de la Antenele FELIX am auzit,pe la piata,ca varanul FELIX are asigurata colaborarea gazetarului iesit din pubela Crucisatorul ganditor ala cu mana-n falca si fruntea extinsa pana la ceafa.Asa ca daca pleaca Stan nu ramane Varanul fara colaborator laudator de birepetenti si critic al Presedintelui pe motiv de oftica personala.Banu'sa iasa!
  • +3 (9 voturi)    
    opaaaaaa la Antena 3 se revolta slugile? (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:52)

    mirce [anonim]

    nu e frumos sa musti mana care te-a hranit chiar acum de Craciun. Urmeaza musamalizarea
    Badea va spune ca emisiunea lui Stan oricum avea audienta mica asa ca nu-i o problema daca va fi scoasadin grila.
  • +3 (7 voturi)    
    Stati usor! (Duminică, 18 decembrie 2011, 15:52)

    TDI [utilizator]

    Nu e decat un alt joc de scena...Personajele de teapa lui Stan au intodeauna nevoie de un stapan caruia sa-i pupe inelul...Nu cred ca "laptop" sa fi gasit vreunul mai bun in vremurile astea de criza...
  • +3 (5 voturi)    
    (^_^) acum poate ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:11)

    kansas [anonim]

    ...pentru ca Dl Stan are o personalitate versatila, si tocmai si-a gasit o noua ocupatie mult mai amuzanta si pentru care merita sa traiesti :

    http://www.youtube.com/watch?v=FwA1OYK3Uao&feature=related

    Nu-i asa Dl Stan ? Stiam eu ca esti un tip inteligent, acum mi-ai demonstrat, antenele te pot plati, dar nu-ti pot ingradi inteligenta si respectul de sine !

    Fiecare zi este o zi frumoasă !
  • +5 (5 voturi)    
    ahahha (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:13)

    dragos [anonim]

    deci Basescu nu are voie sa faca nimic pana la urma?
  • +4 (4 voturi)    
    e clar ))))) (Duminică, 18 decembrie 2011, 16:23)

    mircea [anonim]

    circ prost pentru minti slabe , usor de excitat cu mistouri ieftine.
  • -6 (8 voturi)    
    Nu exaltati baieti! Toata lumea are un pret (Duminică, 18 decembrie 2011, 17:02)

    iguanul de la Antena4 [anonim]

    Si cristoiu(care daca nu dormea in emisiune, cu siguranta ca motaia) a avut un pret .Mai tineti minte cum facea cand era trezit din somnn:"domnu' gadea;domnu'gadea".
    Si tiganusul ala de la B1TV care ii punea sa jure pe Biblie la alegerile din 2009 a avut un pret cand a fugit de la realitatea cu cateva zeci de mii de euro in spate (basca meetinguri in Ciprui, Canare, ... sau pe unde ii mai ducea vantu ...).
    Toti; da' toti au un pret.
    Stan asta (antipatic, coleric si cam antisocial din fire) si-a ales un pret corect.
    Astfel de oamnei nu vor mai fi de vanzare cand nu va mai vrea nimeni sa ii cumpere. Sau cand nu vor mai avea ei ce vinde (din punctul acesta de vedere, varsta biologica a lu' Stan isi cam spune cuvantul) .
    Nu va prinde varsta varanului. Nici a lui Andone. Astia's testoasele care traiesc 1000 de ani. Ousoare moi cu cascaval ras dimineata. O puicuta de vo' 20 ani. Un masaj a trois. O cafeluta aromata. Un somnic de pranz. In rest, hai siktir la toata lumea.

    P.S. Nu m-as aventura sa pariez cine va fi urmatorul ce il va vinde primul pe varan, fiindca deja 20 sunt la coada,la poarta antenelor; si mai aspri, si mai acizi, si mai aprigi decat Stan. In plus aia au avantajul energiei, si a lipsei de principii. Urmeaza o perioada in care se va da cu ranga peste picioare, iar Stan (si altii ca el) nu va face fata.
    Ma intreb cine este scursoarea ce il va angaja pe acest Stan-alt varan, care in prag de pensie incearca sa isi schimbe culoarea si stapanul. Probabil Nastase, desi si astuia ii cam flegma poza prin 2005 - 2006 .

    PAZEA ROMANIA !
    Au inceput-o deja !
  • -1 (9 voturi)    
    uitati-va la emisiune si comentati pe urma ! (Duminică, 18 decembrie 2011, 19:29)

    turistul [anonim]

    nu l a criticat pe voiculescu ci pe sfatuitorul acestuia (care chipurile il induce in eroare pe seful sau de la antene) ... in rest nimic nou, acelasi atac furibund la adresa lui basescu ...
    • +8 (8 voturi)    
      tu ar trebui sa te uiti la emisiune (Duminică, 18 decembrie 2011, 20:26)

      cristis [anonim] i-a raspuns lui turistul

      pe Voiculescu l-a injurat, nu l-a criticat, i-a spus ca vorbete prostii ca delireaza si ca vorbeste aberatii
  • +4 (6 voturi)    
    Manipulare ordinara ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 20:26)

    nlg [anonim]

    Si uite-asa se mediatizeaza aberatiile lui Felix. Pana acum, evident, nimeni nu le bagase in seama. Deh, tehnici securiste, of course ... Dragilor, eliminati articolul asta, ca faceti jocul motanului turnator !
  • +6 (6 voturi)    
    mamaaaa...!!! (Duminică, 18 decembrie 2011, 20:34)

    menandy [anonim]

    cati postaci conservatori!!! de ce scrieti mai atat, nu puteti sintetiza??? aaaa, nu merge winzip???!!!!
  • +6 (8 voturi)    
    medicamente (Duminică, 18 decembrie 2011, 22:34)

    relu [anonim]

    eu cred ca stana uitat sa-si ia medicamentele
  • +5 (5 voturi)    
    E pe bune sau e la misto ?? (Duminică, 18 decembrie 2011, 22:39)

    Marius [anonim]

    "Stan, cunoscut mai degraba pentru pozitiile foarte critice la adresa puterii, regizeaza un fals dialog cu Dan Voiculescu."
    ...lamuriti-ma si pe mine ce inseamna asta
  • +5 (7 voturi)    
    cine semana nori (Duminică, 18 decembrie 2011, 22:48)

    dami [anonim]

    culege furtuna.

    Asa ii trebuie, a angajat toate leprele pupincuriste la ordin si pe bani. Insa nu i-a trecut prin cap ce vor face cand o sa le spuna : ba copii, nu aveti rezultate rasa ca s-a terminat cu banii aia multi si buni. De acum incolo platim la performanta.
  • +10 (12 voturi)    
    ne ia drept prosti?? (Duminică, 18 decembrie 2011, 22:55)

    naiva [anonim]

    Pe acest individ l-am zarit din greseala pe antene cind schimbam canalul. Am ramas stupefiata ca se pot lasa pe sticla astfel de personaje...Mi s-a facut greata...Nu-l banuiti de curaj ca nu cunoaste cuvintul. Antenele vor sa arate ca sunt ..obiective. Il vor pastra ca sa arate ca au reporteri ...liberi...Iar daca nu...Cine il primeste in ograda se descalifica....
    • 0 (0 voturi)    
      a fost deja primit (Marţi, 20 decembrie 2011, 15:54)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui naiva

      ca nu facea el "show" degeaba.
  • +7 (9 voturi)    
    cine (Luni, 19 decembrie 2011, 0:08)

    Xulescu [anonim]

    Nu ma mai uit de ceva ani la tv romanesti decat vreo 2 saptamani pe an.
    Cine mai e si papagalul asta si de unde a aparut? Mai sunt multi?
    Intrebarea 2: cine sta sa-lasculte?
  • +7 (7 voturi)    
    deci (Luni, 19 decembrie 2011, 0:23)

    alex [anonim]

    ar fi frumos sa nu mai existe asemnea personaje citate pe hotnews. merci
    • 0 (0 voturi)    
      are nevoie de mediatizare (Marţi, 20 decembrie 2011, 15:52)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui alex

      ca doar nu si-a facut rolul degeaba.
  • +5 (5 voturi)    
    eu cred ca-i marketing (Luni, 19 decembrie 2011, 2:28)

    Ruhe [anonim]

    avand in vedere ca la emisiunea astuia nu se uita decat nevasta-sa, si ea din motive domestice, si- anume pentru a vedea daca barba'-su e chiar la munca, precum spune, cei de la antene s-au gandit s-o anime putin, sa faca un pic de valva, sa stie lumea ca Stan Laptop are emisiune la TV-u'. In rest, nimic important..
  • -2 (6 voturi)    
    Pareri de lepre (Luni, 19 decembrie 2011, 7:59)

    asta-i Romania [anonim]

    Toate leprele din tara isi dau cu parerea. Toti cei care va dati cu parerea de antene, de realizatori de emisiuni, de subiecte uitati ca telecomanda are mai multe butoane, si puteti da pe orice alt program cu lingai, scursuri, demagogi, dictatori, etc. Dar la cata carte stiti, va dati toti cu parerea ca v-ati nascut politicieni. Imi imaginez ce ar fi daca ati conduce voi tara. Cei de azi sunt mici copii pe langa ce ati fi voi. Mai puneti mana pe istorie (Goga, Caragiale) si mai destupativa. Cati dintre voi ati citit Constitutia?
  • +2 (4 voturi)    
    CIUDEZNO (Luni, 19 decembrie 2011, 8:20)

    gica din chitila [anonim]

    Am ramas mut de uimire cand am vazut tarasenia :) Cred ca a vrut bosu al mare sa-i scoata emisiunea din cauza de rating si atunci a zis macar sa ramana in istorie :) Dar iata cum a dovedit fara prea mare efort ca opozitia e varza cu carne si ca habar n-are ce vorbeste. Toti astia la A3 doar acopera ce tampenii spun astia si cat de incompetenti sunt tot aruncand cu zoaie in Udrea si Basescu. Desi nu-l agreez pe Stan, nu poti nega ca n-a avut dreptate.
  • +2 (2 voturi)    
    Corect (Luni, 19 decembrie 2011, 9:26)

    Crisit [anonim]

    In sfarsit V. Stan are curaj si spune lucrurilor pe nume. Felicitari!
  • +2 (4 voturi)    
    s-a suparat (Luni, 19 decembrie 2011, 9:47)

    dorel [anonim]

    "s-au certat si suparat" stan si bran (voiculescu)
  • -2 (4 voturi)    
    Creadeam ca emisiunea (Luni, 19 decembrie 2011, 10:48)

    Romanul [anonim]

    domnului Stan este urmarita de romani care nu sunt spalati pe creier, nu sunt pupincuristii nimanui, dar citind comenturile, majoritatea denota un mare apetit spre prostie. In primul rand Voiculescu nu este nimic la grupul Intact. Apartine fiicelor domniei sale. Se intelege ca a atunci cand familia se afla la un pranz de sarmale, Voiculescu ordona fetelor sa-l dea afara pe Stan. Oricand domnul Stan ar gasi in secunda doi, alt post de televiziune unde sa demonstreze argumentat, ca tara asta este plina de prosti, care au votat la conducerea ei, tot prosti ca ei. Iar trepanatii, nu vor intelege niciodata ce spune domnul Stan in emisiune. Incearca dansul sa fie mai pe intelesul romanilor lui Brucan, dar daca nu e cu mici si sarmale, majoritatea schimba canalul, deoarece pt multi, vorbele lui Stan, e mai grele(sic) decat carnea de porc. Si plus de asta, Voiculescu face parte din oamenii care recunoaste cand a gresit, prin a tace din gura. Este prea harsit in aceasta ciolaniada din Romania, ca sa nu vada ca-i fuge covorul de sub picioare, cu tot cu antene. Si cati romani se uita la tolcsoaiele antenelor, cap-coada !? Va spun eu, maxim o suta de mii! Iar un sfert dintre ei, nu inteleg nimic! Se uita de celelalte 20 de milioane de romani.
  • +1 (1 vot)    
    comentarii la hotnews (Luni, 19 decembrie 2011, 14:51)

    panfilica [anonim]

    se prefera cele frontale, cele transante, directe, scurte.
    orice leaga alte taramuri, care critica pe altii, mai ales in mass media, nu e voie !

    cu salutari de craciun !

    sarbatrori fericite !
  • +1 (1 vot)    
    un mesaj (Marţi, 20 decembrie 2011, 10:01)

    cetatean [anonim]

    domnule Stan, asta da intorsatura de situatie, ce sa-ntamplat domnul Voiculescu n-a pus prima de Craciun pe card-ul dumneavoastra ?
    Oricum, Craciun fericit !


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version